Възможно е, и да може да се запази нещичко от парка по булеварда, но предвид тапите които стават там ежедневно, и закъсненията на всички автобуси събиращи се на керван, не е лошо да се опита, от мерцедес предлагат специален екип, който да помогне в плановете за изграждане на системата, но и не ни задължават да го правим, ако не ни хареса или не е изгодно.(Но има и други фирми който предлагат помощ за изграждане) При всички обстоятелства, ще излезе по-евтино, и по-бързо от копаенето на отделни лъчове на метрото, Също би могло да пускат линейките да използват лентите за по-бързо придвижване. Предполагам за да не се правят разни виадукти и тунели, системата ще използва стандартно кръстовището на пл.орлов мост, НДК и Гешов. Според мен е хубаво да се направи един или повече проекта, да се предложат публично на "кореняк софянци" и софянци и ако го одобрят да се избере проект и да се изгради, да има минуси като от към парка по канала, сигурен съм че ще има и още минуси, но целта е да се развиваме, защото с тези пътища дори да се намали трафика по ЦГЧ то с тия две ленти без нито една бус лента, дори конвекционална, ще се гледаме тапи и кервани още дълги години.