Author Topic: A204/304  (Read 43890 times)

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #400 on: 27.05.2016, 00:14:59 »
Единствените линии на Карат, която спокойно могат да се закрият са 7 и 10 - 7 е почти празна, 10 вози основно индийци гратисчии от катуните Миленков и Абдовица, но за останалите съкращаване на курсове е абсолютно неоправдано някои като 3 имат нужда от подсилване.  :rolleyes: Уместно е 8 и 14 да осъществяват връзка на МС Искърско Шосе ако няма адекватна възможност поне една от двете линии да осъществява такава на МС Света Гора.  :rolleyes:
Еми да, 7 изглежда абсолютно празен, но по-добрия вариант е да се оставят курсовете, в които има пътници, защото съм засичал да има 15-20 души някъде следобяд посока Лозен. 10 вози цигани, но не може да се остави Миленков и промишлената зона без транспорт. 14 праеи връзка с МС Искърско шосе, но неудобна в посока селата. 8 задължително трябва да бъде пратена от гара Искър по Искърско, наляво по Кръстю Пастухов, наляво по Димитър Списаревски, надясно покрай Кауфланд, наляво и по маршрута на 204 до родеото и после към Герман. Просто 14 е недостатъчен за връзка с метрото.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2678
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #401 on: 27.05.2016, 03:15:31 »
Наистина в Младост доста добре се регулира транспорта. Също искам да освободя колелото на Гоце Делчев от голямото натоварване и 204 да се върне в Борово, но не искат. Съчленените автобуси правят маневрите на косъм от останалите превозни средства и има опасност от удар. Друг вариант е да започне разширяване на обръщалото незабавно.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #402 on: 27.05.2016, 10:59:43 »
В Гоце Делчев обръща редовният 76 със съчленени автобуси. Наистина  за две редовни линии със съчленени автобуси на 5-7 и 10-12 минути е нужно по-широко обръщало дори да не почиват там.  :rolleyes: Връщане на 204 в Борово е неудачно решение - влошава се обслужването на Каблешков и се увеличава дублажа с ТБ2. :rolleyes: Също 204 има нужда от обслужване изцяло със съчленени автобуси при интервали около 5-6 минути пик, 8-10 извън пик и празник в краен случай 12 празник и 15-20 в краен случай празник 25 нощем.  :rolleyes:

Offline pavel75

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 184
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #403 on: 27.05.2016, 11:55:22 »
В Гоце Делчев обръща редовният 76 със съчленени автобуси. Наистина  за две редовни линии със съчленени автобуси на 5-7 и 10-12 минути е нужно по-широко обръщало дори да не почиват там.  :rolleyes: Връщане на 204 в Борово е неудачно решение - влошава се обслужването на Каблешков и се увеличава дублажа с ТБ2. :rolleyes: Също 204 има нужда от обслужване изцяло със съчленени автобуси при интервали около 5-6 минути пик, 8-10 извън пик и празник в краен случай 12 празник и 15-20 в краен случай празник 25 нощем.  :rolleyes:

Не мога да разбера как се увеличава дублажа с ТБ2

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #404 on: 27.05.2016, 12:12:47 »
По ПУП старото обръщало в Борово е планирано за озеленяване, а и за левия завой или автобусите опасно нарушаваха ЗДвП, или чакаха с чакащите за ляв завой на светофара Каблешков/България.
Неудачното решение на СО А204 да се обслужва с несъчленени автобуси няма нищо общо с удължаването до Гоце Делчев.

Offline Whatnow14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 176
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #405 on: 27.01.2017, 20:30:30 »
Не знам дали съм уцелил темата да пиша мнение за 304, но  :D
Днес сутринта се качих на 204 от бл. 255, 304 имаше 5 минути преднина и накрая 204 го изпревари още на завоя за Цариградско и беше пред него чак до Плиска, най-вероятно и след това  :help:
А докато вечерта пишеше 304 след 3 минути на Орлов мост доста дълго време, минаха 3 204, от които последните два естествено съчленени, чак вторият съчленен се напъна и изпревари първия, а 304 го изпревари чак след бл. 226 и вътре имаше точно ЕДИН човек!
Почвам да си губя оптимизма за тази линия, не че някога съм си мислил, че наистина ще бъде експресна.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #406 on: 11.02.2017, 17:24:30 »
Предлагам една идея за АБ304 .
1. Постоянен контрол във всички автобуси
2.Да се направи да се кара без разписание и примерно един курс да е 1час и като тръгне от Манастирски Ливади във 7:00 да тръгне от Дружба във 8:00 а ако пристигне по рано да почива останалото време, съответно и от Дружба посока Манастирски Ливади.
3.Да не се влачат и да изпреварват другите ПС където и когато може.
Нали все пак това е експресна линия.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #407 on: 11.02.2017, 18:07:13 »
Как така ще се правят линии без разписание и как ще се нарушават общите правила само за една линия? Просто разписанието трябва да бъде адекватно.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #408 on: 11.02.2017, 18:11:23 »
Качи се моля те в 204 в 17-30 ч делник и виж дали  не е по хубаво с 304  но да не се влачи когато стигне стигне .ТОВА Е УЖ ЕКСПРЕС ,НО Е ЕДНА ГЛУПОСТ ИЗМИСЛЕНА ОТ ЦГМ

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #409 on: 11.02.2017, 18:20:40 »
Експрес има по жп линиите. Това си е една линия като всички останали. Допустимо е в първия месец разписанието да не е нацелено, но вече е време да се подобри.
По сходен начин А294 изпълнява спомагателна роля на А280.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #410 on: 11.02.2017, 18:22:12 »
За 294 да, но за 304 да бъде изпреварване от 2 по204 айде това вече е прекалено

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #411 on: 11.02.2017, 18:24:56 »
Пак казвам - това е въпрос на разписание. Погледни разписанието в сайта и направи смислено предложение. Това с изпреварванията трябва да си го преживял до осми клас и да не те вълнува вече.

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #412 on: 11.02.2017, 18:27:25 »
Ето ти едно предложение 304  да тръгва преди 204 и да го ползват пътниците на които спирките са удобни, а другите да се качват у 204

Offline TIGER64

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 180
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #413 on: 11.02.2017, 19:48:41 »
С това разписание 304 е отврат и няма смисъл. Поне да се движи от 6ч до 22ч през целия ден

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 379
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #414 on: 02.05.2017, 22:48:12 »
Малко размисли относно А304 след няколко месеца на линия вече, ако на някой от неползващите го му е интересно, а и за да обменим мисли. Като за начало - разписанията са ясни - пълен провал в този смисъл, че спестява 2 минути и то само в едната посока, което... :neznam:. Може да си спести поне още 5-6 минути по цялото трасе. Въпреки това има и плюс - 204 винаги се движат в пакети по 2-3-4 заради малката почивка, а 304 има доста по-дълга - около 15 мин, което обира закъсненията, което го прави доста надежден ако искаш да стигнеш някъде навреме. Голям плюс е и 99% климатизираният ПС, особено със задаването на летните жеги. В сутрешният пик съм забелязал, че 204 и 304 си обират пътниците из Дружба наполовина, което е и целта, тоест това е успех - не е чак консервна кутия в нито едното, хората се научиха да си чакат 304 ако идва след малко. Също така, в пиковия час трупа закъснения и наистина е бърз, но това се случва за по 30-40 минути от целия му работен ден.

Тук рязко сменяме посоката и отиваме в конспирация. А304 наистина е добре синхронизиран от начална спирка, но после догонва А204 и се вози зад него, което на практика го обезсмисля, защото хората (освен тези от предното изречение - тоест всекидневните ползватели) се качват винаги на първото, което видят. Днес се возих с още 4ма човека зад 204, при положение, че същият не можеше да си затваря вратите от хора. Тоест цялото нещо малко навежда на мисълта, че общината иска само да си измие ръцете и да каже "пробвахме - не стана, закривайте го", вместо реално да реши проблема - онзи ден броеха пътниците по метода "запиши тука 5, там 10, колежке"... Прави впечатление, че сутрин и вечер и двата автобуса са пълни почти до предел, тоест някакъв процент хора все пак са оставили колите си. Голямо разочарование ще е ако го закрият и върнат хората обратно по колите, колкото и малко да са тези, които са го предпочели пред личния автомобил.
Съжалявам за романа.
« Last Edit: 02.05.2017, 22:50:49 by wiNt »

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #415 on: 03.05.2017, 01:05:31 »
На мен ми направи впечатление, че на първата спирка в Манастирски ливади се качват значителен брой пътници следобяд посока центъра, което също си е успех, защото това евентуално е известно разтоварване на ТМ7, който също като 204 се пръска по шевовете.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline turboto96

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 99
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #416 on: 03.05.2017, 01:10:52 »
От моите скромни наблюдения в района на орлов мост, А304 се движи сравнително пълен в редките случай когато е сам, почти празен когато дори само един, А204 е пред него, било то къс или дълъг, и ама наистина празен когато има 2 или повече А204 + 1 А76 пред него което напълно потвърждава написаното от wiNt.
Аз съм съгласен да остане като спомагателна линия, но предвид факта на натоварването на метрото и обслужването на кварталите: Дружба 1;2; Манастирски ливади; Гоце Делчев; Борово и с оглед гъстотата на застрояване и липсата на паркоместа. Да се потретя, попетя и тн. Но според мен лично мое мнение е че е нужна раконструкция на Бул.България, Бул.Евлоги и Христо Георгиеви, Бул.Цариградско шосе и евентуално пипване на безбройните​ светофари по Бул.Проф.Цветан  Лазаров и изграждане на BRT система по линията на поне А304. Знам че вече ставам досаден с тази система, но изграждането би струвало не повече от изграждането на една метростанция без тунела свързващ я към съществуващата мрежа. Бих сложил А204 да обикаля като А113 из Гоце Делчев и Борово, а А304 да е до Дружба 2, може и обратното. Ако се пусне в пиковите часове на 4мин, извън пик 9мин. и вечер 13-16мин. И се пускат само съчленени автобуси, си мисля,че би могло да е евтино и удобно решение за обслужването на ЦГЧ и съответните квартали, също така при проблем с метрото тази система би могла да помогне много на пътникопотока в посока Дружба, Младост (поне до някъде) Не съм специалист, може да не съм преценил нещо, но ми се струва редно да има нещо като това.  :rolleyes:

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 752
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #417 on: 03.05.2017, 11:20:32 »
BRT система, която разсича централната градска част? Това ще е бая грозно и като нож в сърцето на града, и малкото що-годе зелени булеварди като Евлоги Георгиев ще бъдат безвъзвратно загубени.

Offline turboto96

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 99
    • View Profile
    • Email
Re: A204/304
« Reply #418 on: 03.05.2017, 17:20:34 »
Възможно е, и да може да се запази нещичко от парка по булеварда, но предвид тапите които стават там ежедневно, и закъсненията на всички автобуси събиращи се на керван, не е лошо да се опита, от мерцедес предлагат специален екип, който да помогне в плановете за изграждане на системата, но и не ни задължават да го правим, ако не ни хареса или не е изгодно.(Но има и други фирми който предлагат помощ за изграждане) При всички обстоятелства, ще излезе по-евтино, и по-бързо от копаенето на отделни лъчове на метрото, Също би могло да пускат линейките да използват лентите за по-бързо придвижване. Предполагам за да не се правят разни виадукти и тунели, системата ще използва стандартно кръстовището на пл.орлов мост, НДК и Гешов. Според мен е хубаво да се направи един или повече проекта, да се предложат публично на "кореняк софянци" и софянци и ако го одобрят да се избере проект и да се изгради, да има минуси като от към парка по канала, сигурен съм че ще има и още минуси, но целта е да се развиваме, защото с тези пътища дори да се намали трафика по ЦГЧ то с тия две ленти без нито една бус лента, дори конвекционална, ще се гледаме тапи и кервани още дълги години.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Re: A204/304
« Reply #419 on: 03.05.2017, 17:36:53 »
Трета лента по Евлоги Георгиев както и обособена бус такава са наистина необходими. При две ленти обособена бус такава е практически безполезна, тъй като на практика няма начин да се принуди останалото движение да я спазва. По България, Иван Гешов, Цветан Лазаров и сега има бус ленти. :rolleyes: Може би има смисъл от трета лента между Орлов Мост и Театър София върху канала. :rolleyes: