Author Topic: Сагата с Батаклиев  (Read 10700 times)

Offline kotseto1001

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 81
    • View Profile
    • Email
Сагата с Батаклиев
« on: 25.01.2010, 00:22:58 »
Мадамата лоша шегичка си е направила...тъпо, много при това. Добре, че не е истина, че ако бе - уф, не ми се мисли.

"Векта" осъди Батаклиев за 800 000 лева..интересно!
   
« Last Edit: 09.02.2010, 14:59:55 by difian »

Offline eco-power

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #1 on: 25.01.2010, 02:19:16 »
Ти сега ли разбра че осъдиха Батака  :)

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #2 on: 25.01.2010, 13:30:09 »
е, с таксите по делото, които са ги споменали сумата нараства много.

Жалко, че тези Мерцедеси (O405GTZ) няма да са в Пловдив, изглеждат ми много добре, разцветката я смятам за сполучлива, а и са 21 бройки (1988-92), които ще ги извеждат от експлоатация до средата на годината с новите им доставки. Тези автоматично могат да се откачват и закачват към мрежата.

« Last Edit: 25.01.2010, 13:51:05 by nasko84 »

Offline simo

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 748
  • Живота е като стълба в кокошарник-къс и осран
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #3 on: 25.01.2010, 20:17:19 »
...
Силно се надявам да са за нас в Русе. Пък и вие разполагате с добри тролей, визирам Заурерите.
« Last Edit: 08.02.2010, 23:02:00 by difian »

Offline mdka

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #4 on: 27.01.2010, 10:32:52 »
Quote
Спряха разследването за заплаха срещу Батаклиев
27 януари 2010 / News.dir.bg
Заплахите за убийство срещу Ангел Батаклиев тръгнали от кръчма, съобщава в. "Новият глас".

Силно изкривена, изопачена и украсена е била информацията за заканата за убийство срещу собственика на Градски транспорт, смята прокуратурата. С тези мотиви и поради липсата на каквито и да е данни районната прокуратура е прекратила образуваното през октомври наказателно производство срещу неизвестен извършител.

Батаклиев обжалва спирането на разследването, защото бил предупреден от друг бизнесмен, че срещу него се готви покушение, поръчано срещу 100 000 евро. Разговорът е засечен в столично заведение.
:D :D

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #5 on: 27.01.2010, 17:28:59 »
Да иде до това Софииско заведение,и да иска тия 200 хиляди лева да си откупи с тях тролейте,много евтин е тоя Мистър Биин,само 200 хиляди лева. :D :D :D Ще обжалва решение на прокуратурата,тоя наред ли е. :D Последните години само обжалва разни дела,и все ги губи. :D :P
« Last Edit: 27.01.2010, 17:31:16 by lud_pi4 »

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1035
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #6 on: 27.01.2010, 17:37:39 »
Естествено, че не е наред. Да не би да е отишъл вече в Бургас да си взима тия тролеи?  :D Лошо, не лошо времето, Батаклиев трябва да иде да си вземе канадските тролеи, бургаското пристанище е цялото заето от тях, все едно им е паркинг.  :D Аз съм сигурен, че ако и МАН-овете дойдат, те ще пристигнат в Пловдив вероятно след 2 месеца, когато е и конкурсът за линиите.  :D .
« Last Edit: 27.01.2010, 17:43:17 by troley_ lover »
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #7 on: 27.01.2010, 18:28:54 »
Естествено, че не е наред. Да не би да е отишъл вече в Бургас да си взима тия тролеи?  :D Лошо, не лошо времето, Батаклиев трябва да иде да си вземе канадските тролеи, бургаското пристанище е цялото заето от тях, все едно им е паркинг.  :D Аз съм сигурен, че ако и МАН-овете дойдат, те ще пристигнат в Пловдив вероятно след 2 месеца, когато е и конкурсът за линиите.  :D .

Това,че скоро не е бил в медиите,не значи,че е отишал за ония кошници,а както вече всички разбрахме,тролейте няма да са на концесия,такаче,няма значение кога и дали ще пристигнат.  ;) Да не говорим,че сигурно той няма да иде лично да се излага пред Бургазлии,а ще прати някои от подчинените му. ;) :D

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1035
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #8 on: 27.01.2010, 18:35:21 »
Е, ама на 31 Март ще гледат даже дали и доставките са изпълнени, така че има значение. ;)
« Last Edit: 27.01.2010, 18:36:59 by troley_ lover »
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #9 on: 27.01.2010, 19:07:17 »
Е, ама на 31 Март ще гледат даже дали и доставките са изпълнени, така че има значение. ;)


Няма значение. ПОАП за доказано безполезни.Ако искаха да си свършат работата щяха да са го направили преди години.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1035
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #10 on: 08.02.2010, 14:37:01 »
http://www.marica.bg/show.php?id=20814 Притискат Батаклиев с неустойки за тролеите.
« Last Edit: 08.02.2010, 22:10:51 by difian »
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #11 on: 09.02.2010, 11:25:22 »
http://www.marica.bg/show.php?id=20814 Притискат Батаклиев с неустойки за тролеите.

Много е зле горкия,от каде на каде,го измисли това,че продавача бил длъжен да му усигори части,и нали уж,точно заради това му дадоха 3-5 броя повече,за да има части. :D :D :D
Quote
С тяхната доставка, както и на 13 "МАН"-а, които пък трябваше да тръгнат от Германия в края на миналата година, но и тях още ги няма, мажоритарният собственик на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев се канеше да изпълни предвидената в приватизационния договор инвестиция за 65 тролея.
http://news.plovdiv24.com/141170.html
« Last Edit: 09.02.2010, 12:07:28 by lud_pi4 »

Offline mdka

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #13 on: 18.02.2010, 11:30:21 »
Quote from: plovdiv24
Запорираха недвижимото имущество на "Градски транспорт"

След като Пловдивският апелативен съд се произнесе в полза на собственика на фирма "Векта" Петър Никленов по спора му с мажоритарния собственик на "Градски транспорт" Ангел Батаклиев за дължими още от 2003 година суми за горива, като вече се касае за милиони левове, за което Plovdiv24.bg своевременно информира читателите си, частен съдебен изпълнител преди дни е направил запор на недвижимото имущество на транспортната фирма.

Предстои обявяването на публична продан на централното депо на гара Филипово, гаража на тролейбусите в "Тракия", сервиз с автомивка и др. Получените суми трябва да отидат за погасяване на близо 3-милионния дълг, който, по думите на Никленов, се е натрупал през годините. Батаклиев обаче определи като неоснователни претенциите и заяви, че ще обжалва процедурата пред Върховния съд.

Днес батакът с "Градски транспорт" ще бъде разгледан на заседание на Пловдивската агенция по приватизация. По думите на експерти има вероятност да се стигне до разтрогване на договора с Ангел Батаклиев. Междувременно стана ясно, че въпреки незавидното положение на фирмата му, Батаклиев не се е отказал да се кандидатира за участие в конкурса за 16-те линии от масовия градски транспорт, който стартира до дни.

http://news.plovdiv24.bg/143418.html
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline glavi4ka

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 838
    • View Profile
    • GTBurgas.eu
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #14 on: 18.02.2010, 12:24:47 »
Добре сте вии в Пловдив  :D :D
Бързият Боинг 767 от М.рудник за Изгрев излита на всеки 15 мин.,а А320 от Комлука до Славейков на 20!


Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #15 on: 18.02.2010, 16:52:48 »
Quote from: plovdiv24
Днес батакът с "Градски транспорт" ще бъде разгледан на заседание на Пловдивската агенция по приватизация. По думите на експерти има вероятност да се стигне до разтрогване на договора с Ангел Батаклиев. Междувременно стана ясно, че въпреки незавидното положение на фирмата му, Батаклиев не се е отказал да се кандидатира за участие в конкурса за 16-те линии от масовия градски транспорт, който стартира до дни.


Ако развалят договора общината ще бъде големият губещ.
ГТ ще остане само с Волвата и Шкодите, без бази, без персонал, и с дългове, а с БМЦ-тата ТрасСити като нищо да спечели конкурса за единия пакет и да остане само автобусен превозвач.

Offline mdka

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #16 on: 18.02.2010, 17:45:00 »
Quote from: plovdiv24
Днес батакът с "Градски транспорт" ще бъде разгледан на заседание на Пловдивската агенция по приватизация. По думите на експерти има вероятност да се стигне до разтрогване на договора с Ангел Батаклиев. Междувременно стана ясно, че въпреки незавидното положение на фирмата му, Батаклиев не се е отказал да се кандидатира за участие в конкурса за 16-те линии от масовия градски транспорт, който стартира до дни.


Ако развалят договора общината ще бъде големият губещ.
ГТ ще остане само с Волвата и Шкодите, без бази, без персонал, и с дългове, а с БМЦ-тата ТрасСити като нищо да спечели конкурса за единия пакет и да остане само автобусен превозвач.
Само,че ако общината спе да плаща лизинга на БМЦ-тата,което ще стане ако разтрогнат договора??

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #17 on: 18.02.2010, 20:26:59 »
Quote from: plovdiv24
Днес батакът с "Градски транспорт" ще бъде разгледан на заседание на Пловдивската агенция по приватизация. По думите на експерти има вероятност да се стигне до разтрогване на договора с Ангел Батаклиев. Междувременно стана ясно, че въпреки незавидното положение на фирмата му, Батаклиев не се е отказал да се кандидатира за участие в конкурса за 16-те линии от масовия градски транспорт, който стартира до дни.


Ако развалят договора общината ще бъде големият губещ.
ГТ ще остане само с Волвата и Шкодите, без бази, без персонал, и с дългове, а с БМЦ-тата ТрасСити като нищо да спечели конкурса за единия пакет и да остане само автобусен превозвач.
Само,че ако общината спе да плаща лизинга на БМЦ-тата,което ще стане ако разтрогнат договора??
Тогава общината ще загуби тролейбусното депо в Тракия

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #18 on: 18.02.2010, 21:09:41 »
Общината няма никаква нужда от автобусни линии. За това си има часници. Отдават се на концесия. Единствено ел. транспорта остава общински и се редуцира до една линия.Всички близки на нея автобусни линии се закриват(все пак трябва да има смисъл от тоя тролей, нали така?). Мрежата по линията се подменя изцяло ,взимат се нови тролейбуси (дори общината не е чак толкова бедна,че да не може да си позволи 10-15 западни тролейбуса) и трасето се обособява с бус лента. Проблема е решен,не е кой знае каква философия. Какъв точно ще е маршрута на линията? Дали не е по изгоден трамвай? За това си има проучвания и допитване до гражданите в съотвените квартали. След изграждането нищо не пречи поддръжката и оперирането на линията да се отдаде изцяло на частник,зависи дали има нужда.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Сагата с Батаклиев
« Reply #19 on: 18.02.2010, 23:56:51 »
Общината няма никаква нужда от автобусни линии. За това си има часници. Отдават се на концесия. Единствено ел. транспорта остава общински и се редуцира до една линия.Всички близки на нея автобусни линии се закриват(все пак трябва да има смисъл от тоя тролей, нали така?).
Няма да могат да се закриват, защото си имат 10 годишни договори. За останалите лининии за минали към 2 години, а за новия конкурс и там ще са 10 годишни. Според проекта на СитиПлан няколко от тези, които ще се запазят 10 години трябваше да се закрият или преминат на маршрутки, но това явно няма да се случи. Дори и разреждане на разписанията не съм сигурен, че е възможно.
Редуциране до 1 линия вече го гледахме :( няма особен ефект, особено при такова голямо застъпване с други линии, и всичките на сравнително малък интервал.
Пример: Панаира - Кичука: освен тролей 3, автобуси 1 и 27, маршрутка 4
Колкото дали общината може да си го позволи - бюджета на Пловдив е няколко пъти по-малък от този на Варна, а има и да изплаща 2 заема за инфраструктура, пътища и тн, всякакъв помисъл за разкопаване на вече ремонтирани участъци ми се струва конщунствен, дори и да било то за полагане на релси.

Аз виждам спасението на този вид транспорт в следното - първо закриване на някои маршрутки или повишаване на цената до 1.5-2 пъти от цената на целия билет
Билет за тролей да е около 0.7-0.8 от цената на целия билет.
Модернизиране на мрежата, изпъване, смяна на стрелки, кръстачки по обслужваните трасета.
Отказване от някои тролейбусни линии и замяната им с други - по рентабилни.
Не е нормално към Скобелева майка да отиват 5, 14, 19 и 55
и към ЕАЗ 3, 14, 134 (а преди и други).
Спиране на Шкодите и замяната им с други тролейбуси
Уплътняване на графика, като разпокъсаните станат цели разписания.
Влизане на този тип транспорт в Смирненски, индустриални зони да не се обслужват, защото там няма особено много брой пътници.
Бус ленти са необходими, но няма да се спазват, така че ще се загуби смисъла от тях.
Би било добре да се заменят някои автобусни линии с тролейбусни дори и с изменение на маршрути, но поради дългогодишните договори няма да стане, подходящи при горните условия са 1, 25, 26, 29, 99, 113. Да се запазят 2, 3, 5, 14, 19(до Смирненски). Или около 9-10 тролейбусни линии, така разпределени, че да са максимално разпръснати и ефективни и средноефективни.
Също така подмяна на най-старите тролеи с по-нови от Европа, за нови няма да има пари, но за втора употреба може да помислят, като с трябва да се търсят предимно соло тролеи. Като гледам обаче, май в Европа соло тролеите са малко и като гледам даже съчленените ги сменят с двойносъчленени.
Разкарване на автобусите от тролейбусните депа за побиране на колкото се може по-голям капацитет.
Ако все пак има пари за нови тролеи, Шкода 24 ми допада :)

Ето малко снимки

ŠKODA 24 Tr IRISBUS




« Last Edit: 19.02.2010, 00:17:26 by nasko84 »