Author Topic: Бъдещи концесии  (Read 12869 times)

Offline Chiwth

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 112
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #40 on: 18.03.2010, 20:10:11 »
Групите са както следва:
4, 9, 11, 12, 17, 20, 22, 24
и
10, 21, 25, 26, 27, 36, 93 и 113.

Не смятам, че 17, 20 и особено 24 са натоварени, както и че 27 е ненатоварена. Попринцип така бяха озаглавени: като ефективни и средноефективни маршрути.  :blink:

Offline maniaka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #41 on: 18.03.2010, 21:25:23 »
Смятам,че всеки мислещ човек ще забележе,че първият пакет е изцяло печеливш,а вторият е изцяло губещ (преобладават циганските линии) .Трябваше според мен да ги поразмесят,за да бъдат доволни и двете фирми,които ще ги обслужват :) ;)
Бойкот на микроавтобусите

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #42 on: 18.03.2010, 22:59:57 »
Както по рано казах, пакетите са направени според вкуса на превозвачите, както винаги е било, а за 27, не мисля, че е кой знае колко натоварена, особено след като по нейния маршрут вървят 20 и 1, последния път когато се возих, от край до край, вътре имаше точно 10 човека, а оборота за смяната беше едва 120 лева. ;) Договорите изтичат на 31-и, а не 1-ви март.  ;)
« Last Edit: 18.03.2010, 23:01:28 by lud_pi4 »

Offline maniaka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #43 on: 26.03.2010, 13:52:46 »
Много съм щастлив,че са променили пакетите с линии -http://news.plovdiv24.bg/151990.html
преди единият беше само печеливш,а другият не,но сега изглежда ,за да са доволни и Батаклиев ,и Дошков са ги умесили :)
Бойкот на микроавтобусите

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #44 on: 26.03.2010, 15:30:05 »
При положение, че първите им желания са за различни пакети и има 2 участника, които са допуснати, резултата смятам за ясен

първият пакет от линии  с номера 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 отива при ХБ, Автотранс 2000, Пълдин бус
 
вторият пакет от линии с номера 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113  е за ГТ

Остава само да стане ясно кои линии ще обслужват подизпълнителите на ХБ.

Сега вече, така променени пакетите, вторият се очертава като съвсем цигански линии, а от първия са измахани и няма нито една която да е циганска, 22 не я смятам за такава, защото минава покрая на Изгрев.



Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1178
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #45 on: 26.03.2010, 16:21:19 »
А 44, 99, 222 и останалите при кого отиват?

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #46 on: 26.03.2010, 16:26:53 »
А 44, 99, 222 и останалите при кого отиват?

Никъде, те не се разиграват на настоящия конкурс. За другите са подписани 10 годишни договори
« Last Edit: 26.03.2010, 16:50:40 by nasko84 »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #47 on: 26.03.2010, 18:16:51 »
А тези Пълдин бус, от каде се появиха и какви са???
http://news.plovdiv24.bg/151908.html
Вижте мнението на Батаклиев, най-долу, много му се иска ама....!
« Last Edit: 26.03.2010, 18:32:15 by lud_pi4 »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #48 on: 26.03.2010, 18:37:07 »
първият пакет от линии  с номера 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 отива при ХБ, Автотранс 2000, Пълдин бус

Според мен, 4,12,20 са за Хеброс, 10,27,93 за Чолака, 22 и 24 за Пълдин бус.
Quote
Фирма "Градски транспорт" участва в конкурса за 16 линии на масовия градски транспорт с 80 автобуса, без подизпълнители
Добре, че беше Дапа, да му купи тези автобуси. :angry:
Quote
"Хеброс бус" участва с двама подизпълнители - "Автотранс" и "Пълдин бус", с общо 74 автобуса
Може да са двама подизпълнителите, ама повечето автобуси са на "Хеброс"
« Last Edit: 26.03.2010, 19:10:50 by lud_pi4 »

Offline Chiwth

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 112
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #49 on: 26.03.2010, 20:34:18 »
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #50 on: 26.03.2010, 21:01:36 »
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:

Сегашните на ХебросБус или Грация, най-логично.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #51 on: 26.03.2010, 23:15:39 »
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:

Както си и мислех, "Грация" вече е "Пълдин бус", това е защото от предния пакет също имат линии, и дефакто ще станат повече от 30%, затова са си направили нова фирма, а относно линиите, 20 си остава за "Пълдин бус", а 93 е за "Чолака", другото, тоест 4,10,12,22,24,27 си е за "Хеброс", това е инфо от човек от "Грация". Май се пада по линия на подизпълнител.  ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #52 on: 26.03.2010, 23:19:09 »
Тоест Citaro за 93?
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #53 on: 26.03.2010, 23:23:44 »
Тоест Citaro за 93?

Ако въобще одобрят кредита, и въобще вземе тази линия, и купи Ситаро да. Но, не се надявай, на 6 или 8 коли Ситаро.  ;)

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #54 on: 27.03.2010, 09:48:55 »
Ако вземе само 93, това просто няма да мога да го разбера, щото ще му се застъпи с останалите му линии. А и с кредита би могъл да си позволи 15 машини, така че това са за 2 линии

Примерно като гледам пакета ми се струва
4,10,12,20,22,24,27,93

4,12,22,93 - ХБ
93 - не трябва да е при Автотранс застъпва се с останалите му линии
10,27 - не трябва да е при ХБ, едното застъпва 4 в цяла Тракия, другото 7цата
20 - не трябва да е при ХБ и Автотранс защото си имат други линии към ПУ-то
24 - не трябва да е при Грация, застъпва и се в район Западен със 66

Според мен по разумно разпределение би било
ХБ -4,12,22,93 [10,24]
Автотранс - 24,27 [10,27]
ПБ - 10, 20 [20,24]

Иска ми се Автотранс да вземат поне 2 линии :)

Ще видим на 1 април :)



Offline maniaka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #55 on: 27.03.2010, 14:18:38 »
Да бе да, Чолака да вземе 2 линии-пълни глупости.На този използвачески селянин и 1 му е много :bb: :angry:
Бойкот на микроавтобусите

Offline eco-power

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 343
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #56 on: 27.03.2010, 15:52:29 »
Ако вземе само 93, това просто няма да мога да го разбера, щото ще му се застъпи с останалите му линии. А и с кредита би могъл да си позволи 15 машини, така че това са за 2 линии

Примерно като гледам пакета ми се струва
4,10,12,20,22,24,27,93

4,12,22,93 - ХБ
93 - не трябва да е при Автотранс застъпва се с останалите му линии
10,27 - не трябва да е при ХБ, едното застъпва 4 в цяла Тракия, другото 7цата
20 - не трябва да е при ХБ и Автотранс защото си имат други линии към ПУ-то
24 - не трябва да е при Грация, застъпва и се в район Западен със 66

Според мен по разумно разпределение би било
ХБ -4,12,22,93 [10,24]
Автотранс - 24,27 [10,27]
ПБ - 10, 20 [20,24]

Иска ми се Автотранс да вземат поне 2 линии :)
Не виждам проблем да му се застъпват линиите - това дори за самия него е по-добрия вариант отколкото да се гони с конкуренцията - при добро разписание може да извлече максимума от пъникопотока в маршрутите на т.нар. "застъпени линии". На мене също ми се иска Чолака да вземе повече линии - като изключим 6-цата която може би заради циганския си профил е доста зле всичко останало е на ниво. Да не говорим че като редовност и организация се нарежда слез ХБ. Това за което съжалявам, е че доктора остава в схемата - парата си е казала думата.

Offline maniaka

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 227
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #57 on: 27.03.2010, 21:38:24 »
Да наистина, "Грация" ще си остане със същите бараки да вози :angry:
Бойкот на микроавтобусите

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Бъдещи концесии
« Reply #58 on: 27.03.2010, 22:18:16 »
Като за начало, наистина е по-добре да се застъпват, поне наистина няма да има гонки, 2-ро, не може да взеамт по 2 линии подизпълнителите, понеже, Хеброс нямат право да дават повече от 30%, от пакета, на подизпълнител.  ;)
Плюс това, на Чолака му трябват и нови машини за 99.  ;)

Едит:29.03.2010
Днес, нито една медия не даде яснота, относно оценяването, явно приоритетите са им били насочени някъде другаде.  :D
« Last Edit: 29.03.2010, 22:07:03 by lud_pi4 »

Offline mdka

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile
Re: Бъдещи концесии
« Reply #59 on: 01.04.2010, 19:31:22 »
Quote
Нови рейсове с климатици и рампи за инвалиди


Четири фирми си поделят 16-те автобусни линии, обявени на конкурс. С решение на комисията с председател зам.-кмет Александър Константинов “Градски транспорт” ще обслужва маршрутите с номера 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113. Те и досега бяха на “Градски транспорт” с тази разлика, че приватизираното дружество вече ще има само 8 линии вместо досегашните 12. Фирмата е участвала в конкурса общо с 80 рейса, повечето от които са купени преди две години.
“Хеброс бус” с двамата подизпълнители - “Автотранс” и “Пълдин бус” - печели втория пакет също от осем линии. Това са № 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93. Доволен съм, защото това бяха нашите предпочитания, каза управителят на “Хеброс бус” инж. Веселин Дошков. С табелката на тази фирма ще се движат рейсовете № 4, 12, 22, 24, 27 и 93. Първите две линии и сега се обслужват с нови автобуси “Ирисбус”, доставени през миналата година. По маршрутите на № 93 и 24 ще пуснем маломерни коли с две врати, 26 седящи и 15 правостоящи места, защото пътниците са малко, обясни инж. Дошков.

Линия № 20 поема подизпълнителят на “Хеброс бус” - фирма “Пълдин бус”. Тя и досега е обслужвана от същия превозвач д-р Валери Лозанов, но с фирма “Грация”. Рейсовете са много стари. Наскоро д-р Лозанов е доставил два автобуса с двигател евро 3 и имам информация, че му товарят още 12 нови на метан и с климатици, разказа инж. Веселин Дошков. Вторият му подизпълнител - “Автотранс - 2000” на Димитър Чолаков взима линия № 10, която досега беше на “Градски транспорт”. Чолаков е поръчал десет нови автобуса с двигател евро 5.


Интересно какви ще бъдат 12-те нови на доктора???