Author Topic: Малко теория, относно разписанията и други експлоатационни въпроси.  (Read 16626 times)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Освен това, новата система ще записва дали водачът отваря вратите или не, т.е. в скоро време ще има и контрол върху това дали водачът спира на спирките и дали отваря вратите. :) От нова година щели да имат правомощия да санкционират водачите и за това.
Не се притеснявай, и това си има цака :)

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Освен това, новата система ще записва дали водачът отваря вратите или не, т.е. в скоро време ще има и контрол върху това дали водачът спира на спирките и дали отваря вратите. :) От нова година щели да имат правомощия да санкционират водачите и за това.
Не се притеснявай, и това си има цака :)
В какво българите са най-добри?..

В това да знаят как да заобиколят една система, преди тя още да е заработила... :crazy:

:/ :/ :/


Извинявам се за офф-топика, но много се дразня като видя/чуя нещо подобно! Ако модератор прецени, нека изтрие този пост. :)
« Last Edit: 22.09.2016, 01:11:17 by vasko »
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3735
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Освен това, новата система ще записва дали водачът отваря вратите или не, т.е. в скоро време ще има и контрол върху това дали водачът спира на спирките и дали отваря вратите. :) От нова година щели да имат правомощия да санкционират водачите и за това.
Не се притеснявай, и това си има цака :)
В какво българите са най-добри?..

В това да знаят как да заобиколят една система, преди тя още да е заработила... :crazy:

:/ :/ :/
Разбира се

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1040
    • View Profile
Васко, вратаренето на всяка спирка е много полезно, особено зимата при "топлите" български трамваи. Да излезе топлия въздух и да влезе студен, нищо че няма никой за слизане или качване. Аман вече от раздута и нищоправеща администрация!

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 286
    • View Profile
Абе отопление и БГ трамвай в едно изречение изглежда малко смешно, ама нейсе.
Друг е въпроса-дори при изправно отопление и затоплен салон, респективно за лятото наобратно, защо и кому е нужно цялата вложена енергия да отива на вятъра и всичко да започва от нулата на всяка спирка?
Каква е тая климатична инсталция, която да смогне на постоянното отваряне и затваряне на вратите? Отговора е прост-никоя.Само разхода лети в небето, от където следва малоумното нареждане отопление да има по преценка на някой си, дето си седи на климатика/конвектора на топличко и му дреме за пътуващите, заплатата нали си върви, стажа и той.
Затова си има бутони за отваряне, естествено стига да е пуснато, и преценка на водача.Знам преценката може и е субективна, но какво да се прави, при положение, че тиквениците пишещи обществени поръчки не им стига акъла или смятат за ненужна екстра бутоните за отваряне на вратите.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2644
    • View Profile
Има още доста неща да се свършат. Едно от приоритетните е да се оправи GPS позиционирането на всяка спирка, щом смятат да работят с "телеграми" през 10 секунди. Десетки са спирките, които са били преместени с решението на транспортната комисия, но електронно те не са коригирани в системата. Има много спирки, които се намират извън обхват, поради особености на релефа или влияние на военни поделения и др. смущения. Броят на колко спирки е минато с аванс като гледат симулация на движението на превозното средство по маршрута към даденото време и теоритичното разписание. Всяко окачествяване на курс като нередовен, без да се съобразяват с това и да карат водачите да се съобразяват със старото позициониране на спирка, е нарушение. Ако има такива случаи, самите служители от ЦГМ трябва също да бъдат санкционирани. Последното не е ясно дали някога е правено и има ли некоректно отнети курсове. Например един възрастен човек се е качвал бавно на една спирка, вследствие на което водачът е натрупал закъснение (хванали са го няколко поредни светофара) и умните служители на ЦГМ са решили, понеже другите коли по същата линия не попадат в задръстване, могат да отнемат курса на шофьора/ ватмана.
« Last Edit: 24.10.2016, 03:53:24 by tm0 »
Никога не се съгласявайте на оперативни интервенции,преди да е потвърдено състоянието ви от лекар с друга специалност,както и от личния ви лекар.Четири цифрено число са хората,осакатени като животни с фалшиви диагнози!Нито една институция на желае да защити правата ви... Радио Реакция

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4425
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Доколкото имам информация, ще се въведе отчитане на честоположението на всяка секунда, а не на всеки 10.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4326
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Досега е на 30, със сегашната трябва да е на 1.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12343
    • View Profile
    • Email
Разписанията досега са в мерни единици - минути. Промяната е, че ще се подават в секунди. При правилно подаване може да се очаква съкращаване на общото време, тъй като нормовремето между всеки две спирки се подава на горната минута.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
Сега ако кажете, че разписанията няма да са еднакви за различните части от деня, направо ще е супер
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline snaker

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 723
    • View Profile
Ами те и сега не са еднакви, с изклчение на метрото. Рано сутрин и вечер времето е по-малко, отколкото през деня.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4254
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Да, и затова в час пик закъсняват, а вечер карат с 20км/ч.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"