Author Topic: Идеи за развитието на градския транспорт  (Read 14456 times)

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 278
    • View Profile
Нека в тази тема да споделяме идеите си за развитието на транспорта в Пловдив.

ето моите предложения за промяна на маршрутите на някои линии:
т2 - ТК Марица - Победа - Дунав - Панаира - Сточна Гара - ЦГ - бул.Хаджи Димитър - Солунска - Юндола - Белица - Пещерско шосе - Царевец - Хаджи Димитър...(понеже по Пещерско шосе стълбовете са от южната страна,а на Солунска не е удачно да се поставят стълбове на южната страна) и маршрута на 12 да обикаля  в Смирненски в обратна посока,като от Хаджи димитър,- Царевец - Пещерско шосе - Белица - Юндола - Солунска - Хаджи димитър ....,а 26 се спира,36 от гарата да продължава към Смирненски по пътя на 26
т3 - от бул. Македония надясно по бул.Никола Вапцаров до обръщалото на 19
а93 - ТК Марица - бул. Дунав- бул. Васил Априлов - 6-ти Септември - Руски - Христо Ботев - Източен - Цветан Лазаров - Съединение - Шипка
« Last Edit: 28.04.2010, 20:00:36 by DareDevil »

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1118
    • View Profile
Ето моите, с уговорката, че биха били нужни към 70 тролея

А1 - двупосочно по Димитър Талев и Бяло море

Т2 -> ТК Марица - Победа - Дунав - Борис III Обединител - Найчо Цанов - надлез Родопи - (нова 200 метрова връзка) Скопие - Пере Тошев - Македония - Н. Вапцаров - Коматевско шосе - Ал. Стамболийски

Т3, Т5 - без промяна

Т8 - ТК Марица - Победа - Дунав - Васил Априлов - ЦГ колелото - Христо Ботев - Санкт Петербург - Освобождение - Н. Шилева - колелото на бул. Цар Симеон I

А11 - от завод Дружба /Стъкларския/  по идея на районния кмет за пускане на линия в индустриалната зона

Т13 - Крайна - Ландос - Цариградско - Освобождение - Санкт Петербург - надлез Родопи - Скопие - Пере Тошев - Македония - Вапцаров - Ал. Стамболийски

А20 премества се кръстовището до Практикер - до ул. Факел и се пуска през
Факел - Петър Шилев - Дунав - Победа и нататък
две нови спирки около подлеза

А21 - Биомашиностроене - Дунав - Победа - Четвъртък пазара - Борис III - Мария Луиза и натакък същия маршрут

А25 -> T25 Вместо от Карловско шосе, както по времето на ремонта на надлеза от ТК Марица

А93 от КАТ както 113

Т98 - ТК Марица - Победа - Дунав - Васил Априлов - 6-ти септември - Борис III Обединител - Военна Болница - Менделеев - Освобождение - Шипка

А113 -> Т113 като в Кършияка си разменят маршрутите с 93
Т113 от ТК Марица (явява се като допълнителна на №8 )

А222 през Руски - 6ти септември - ресторант Стадиона и по маршрута си

закрива се  Т134, Т55, Т102

синхронизират се разписанията през равен интервал на движение на 14 с 19, на 5 с 25, на 8 с 113, на 3 с 2, на 2 с 13

С намален брой коли: 1, 12, 18, 27, 29, 44, 99, 222
С увеличен брой коли: 17 и 93 коли през ПРАЗНИК
Реконструкция на мрежата на няколко кръстовища.
« Last Edit: 28.04.2010, 20:35:28 by nasko84 »

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Ако за миг спрете да мислите за собственото си удоволствие, може и да ви изникне нещо свястно в главите, покрай Кат и "Биомашиностроене" няма жива душа, няма да се увеличи пътникопотока, нито пък ще бъде удобен на някого този маршрут, в момента всичко си е на 6, единствено може 12-та, и други линии с повече от 10 коли, да се намалят с една или максимум 2 коли. Особено 44 и 222, те и сега ги няма никви, камоли ако ги намалят. И 17 и 93 бяха създадени навремето заради заводите, сега особено събота и неделя няма да има жива душа по тези линии, безмислено е всичкото което сте писали. То по "Руски", само 222 липсва, няма нужда от там, повечето хора на 222 се качват, от гарата, от убщежитията в "Смирненски", и познай, от първата спирка на "Васил Априлов". ;)
« Last Edit: 28.04.2010, 21:17:22 by lud_pi4 »

Offline troley_ lover

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1034
  • ;)
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Този път съм съгласен с луд пич.  ;) На мен въобще не ми се вози на циганска линия 13, а на нормалното 134, така че закриването на тази линия от Наско отпада.
Някои хора трябва да обърнат внимание на това, което искат гражданите в отделните градове и тези хора се наричат  КМЕТОВЕ! Нека да спрем прибързаните решения на самите кметове и да им покажем какво искаме! ;)

Offline kotseto1001

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 80
    • View Profile
    • Email
T8 & T2 звучат страхотно - тябва да има тролеи м-у Изгрев и Тракия, както и бърз тролей от Тракия до Ц.гара с употреба на седящата мрежа из "Тракия". 134 също съм против закриване, както и 55. а 17 може да стане на тролей с леки изменения на маршрута, като почивните дни да не върви  - щом заводите не работят, и линията няма какво да работи.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
T8 & T2 звучат страхотно - тябва да има тролеи м-у Изгрев и Тракия, както и бърз тролей от Тракия до Ц.гара с употреба на седящата мрежа из "Тракия". 134 също съм против закриване, както и 55. а 17 може да стане на тролей с леки изменения на маршрута, като почивните дни да не върви  - щом заводите не работят, и линията няма какво да работи.

То пък през седмицата, щото много хора вози за работа, в целия град има няма 5 завода големи говорим, и те си имат собствен превоз, а другата половина ходят с колите си.

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
А трамвай би ли се вписал в представите ви за градски транспорт в Пловдив?

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
А трамвай би ли се вписал в представите ви за градски транспорт в Пловдив?

И трамвай, и метро биха се вписали, но трябва първо да разширят тесните улички, и да асфалтират павираните булеварди, които и без друго са пренаселени, и ако започнат да копаят за метро или трамвай, познайте как ще се пътува от точка А до точка Б, с дни. ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
И трамвай, и метро биха се вписали, но трябва първо да разширят тесните улички, и да асфалтират павираните булеварди, които и без друго са пренаселени, и ако започнат да копаят за метро или трамвай, познайте как ще се пътува от точка А до точка Б, с дни. ;)

Е, той трамвая замества автобусите и автомобилите,така че и без разширение движението ще се отпуши. :)
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
И трамвай, и метро биха се вписали, но трябва първо да разширят тесните улички, и да асфалтират павираните булеварди, които и без друго са пренаселени, и ако започнат да копаят за метро или трамвай, познайте как ще се пътува от точка А до точка Б, с дни. ;)

Е, той трамвая замества автобусите и автомобилите,така че и без разширение движението ще се отпуши. :)

Той ги замества, но нали се сещаш, че никой няма да остави колата си, за да се качи на трамвай.  ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Като им лешнеш 20 лева паркинг на час и 5 лева такса задръстване ще я остават и хоро ще играят. :)
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Като им лешнеш 20 лева паркинг на час и 5 лева такса задръстване ще я остават и хоро ще играят. :)

Нали знаеш, че това не може да стане, особено такса задръстване.  ;)

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Защо? Всички печелят освен идиотите вмирисващи улиците с бараките си 3-та ръка.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Това за бараките, имаш предвид шофьорите на коли нали, и да не би някъде в европа да има такса задръстване.???

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Това за бараките, имаш предвид шофьорите на коли нали,

Разбира се.

и да не би някъде в европа да има такса задръстване.???

Лондон,Даръм,Берген,Стокхолм.Може и другаде да има.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1118
    • View Profile
Това за бараките, имаш предвид шофьорите на коли нали,

Разбира се.

и да не би някъде в европа да има такса задръстване.???

Лондон,Даръм,Берген,Стокхолм.Може и другаде да има.

Много радикални идеи  :angry:

Пловдив не е многомилионен град и нямаме такива проблеми като в тези градове.

Offline eco-power

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 341
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Берген пък е дори по-малък и от Пловдив така че съпоставка на база население и площ не е много уместна. Всичко е въпрос на политика на управление.

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1351
    • View Profile
Пловдив има огромен проблем.Поради разположението си през лятото не се диша.И раздрънканите таратайки не помагат с нищо. Ако не се пресечат автомобилите сега,ще стане трагедия до няколко години.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline Крюшо

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
Предполагам, че е така. Нямате ли някакъв начин да осъществите контакт с кмета или общината, още повече като се има предвид факта, че само 4% от европейските пари се усвояват.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6416
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Предполагам, че е така. Нямате ли някакъв начин да осъществите контакт с кмета или общината, още повече като се има предвид факта, че само 4% от европейските пари се усвояват.

Начини има, ама кмета няма да послуша никой, освен него самия. ;)