Author Topic: Идеи за развитието на градския транспорт  (Read 11905 times)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4105
    • View Profile
    • Email
...

Оранжевата линия от Коматево до Тракия е далечна перспектива, но намалих снимката, за да се побира и не си личи.
Тунелите мисля, че е редно да се строят с къртица, а при това положение няма значение откъде минава, като станциите в Центъра да се изпълнят както тази пред ЦУМ в София - за да се запази археологията и да се разкрие в подземни пасажи под булевардите, както със Сердика.

Лично аз мислех, че трасето в Изгрев е оптимано, предвид това, че ако се продължи напред няма да може да се намери удобно място за ухо.
Зелената линия не дублира тролея, а го замества, като булевардите трябва да бъдат стеснени с лента в посока, за да се обезпечи острова, където това е необходимо.

Линиите се базират на новия ОУП на Пловдив, като се взима предвид планираното разширение на града. Тъй като е естествено да се изпълняват на етапи, линиите обслужващи планираните разширения ще се изпълняват последни или ще се изпълнят само с довозваща функция (със заделени места за спирките, но без тяхното изпълнение) от депата към обслужваното трасе.
« Last Edit: 12.08.2011, 10:33:19 by boleroto »

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Зелената линия не дублира тролея, а го замества, като булевардите трябва да бъдат стеснени с лента в посока, за да се обезпечи острова, където това е необходимо.

Е да, не го дублира, щото няма такава съществуваща линия и би била слаба.
На първо време, за да пробват такава линия, могат да я пуснат като автобусна или тролейбусна, за да се предотврати изхарчването на много пари за нещо, от което няма да има особена полза

Продължението до Коматево е добре, но само ако се свързва с центъра, а не с Тракия

Струва ми се цялото това нещо нерентабилно. С цена от левче, няма как да стане. С цена от над 1.50 за билет, спокойно може да се кара кола на бензин в града на разстояние от около 7-8 км, а на газ ~11 км. 

На мен примерно за 11.5 км ми излиза 2.50 (отиване и връщане до работата), което на фона на 2лв за два билета, вървене до отдалечени спирки и чакане на автобуси на ГТ (в по-добрия случай на Автотранс, но тогава пътят ми се удължава с километър пеш), е разлика която може да се прежали :)

Случвало ми се е да чакам 21 по 40 минути или 19 по 50 минути, време за което и пеш може се стигне до всяка точка на града от центъра :)

За къртиците, в София май копаят само пръст, а тука с този гранит не знам дали могат да се справят. А и всичко на трихълмието е паметник на културата, може опасенията ми да са неоснователни, но дано не вземат да се срутват къщи от стария град.

Иначе тези планове не виждам как биха се случили. Общината постоянно възлага на ситиплан разни проекти, но в един който ако не се лъжа пак беше по ОУП, точно за транспорта бяха цитирали превозени пътници по линии, и се забелязваше, че линии които са неизпълнявани бяха посочени като превозили съизмеримо количество пътници спрямо най-натоварените линии  :P

Липсата на развито производство и близостта със София определят спад на населението в Пловдив, така че строеж на скоростен трамвай след 40г. може да се окаже безсмислено.

Така начертаните трасета са изцяло градски и липсва каквато и да е връзка с големите села около Пловдив, които най-често пътуват към града. Пример: Труд, Браниполе, Белащица, Ягодово, Крумово

При продължение до Труд, може да се помисли и за нова автогара до магистралата, така няма да се налага много междуградски автобуси да влизат в централната градска част

« Last Edit: 12.08.2011, 12:09:34 by nasko84 »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Ето цялостна схема на автобуси и тролейбуси, разбира се с нови тролейбусни трасета в Тракия и Смирненски и по Центъра.Най ме радва маршрута на А93  :rolleyes:


Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 649
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Ето цялостна схема на автобуси и тролейбуси, разбира се с нови тролейбусни трасета в Тракия и Смирненски и по Центъра.Най ме радва маршрута на А93  :rolleyes:


Мене най-ми хареса 113,сега и аз ще направя такава карта със моите идеи,ти направо ме вдъхнови :D :crazy:
Never let your dreams down!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Как ви се струват моите идеи за тролейбусни линии?  :rolleyes:

http://imageshack.us/photo/my-images/689/pldtr.jpg/

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
  • DAC_1031
    • View Profile
Добре изглежда, компактна е и не е претрупана схемата. Това 199 и в Добрич го има, какво съвпадение.  :P
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline kops

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 649
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Има добри идеи като 3 и 199 но и тъпи като 34.
Never let your dreams down!

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Големи числа не ми харесват, а съвпадения с вече закрити номера като 114 биха създали само заблуждение, но в този маршрут има повече смисъл, само че номера би бил 19.
№3 изглежда добре, и след Хирургиите към мола / допълнителна мрежа, и със съмнителен резултат
№34 има смисъл и би била от добрите линии
102 - трагедия, много инвестиции за нищо
38 - трагедия, а и минава през гората :) допълнителна мрежа в ненаселени места
199 - лесно реализируема с реконструкция на 2 кръстовища / евентуален номер 39 преди е имало такава линия към Тракия

------------------
ето моите предложения, и преди съм ги писал но все пак
102 става 103 /или направо 13/ и се променя така ЦГ - Васил Априлов - ТК Марица/или колелото на Дунав/, на ЦГ ще се редуват 1(0)3 и 113
5 се праща към ТК Марица и забравяме за 55
------------------
със светло синьо са тези места, които при подходяща програма и спечелен проект би било добре да се изградят като например КТВ-Смирненски-Прослав; Коматевско шосе до кв. Коматево, бул. България до ПУ

Аз обаче вече не вярвам, че нашата система ще оцелее, и при търпимост от общината може да се стигне до изцяло закриване на системата поради липса на коли и персонал.
 
« Last Edit: 19.01.2012, 10:53:42 by nasko84 »

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
  • DAC_1031
    • View Profile
Като цяло доста добре изглежда - равномерно разпределени 6 линии, покриващи почти цялата съществуваща мрежа. :) 103 дали ще генерира достатъчно пътникопоток (или вместо нея да се възстановят 8 и 28)? Не е ли по-добре 35 да ходи до стадион "Пловдив"?
« Last Edit: 19.01.2012, 19:56:15 by eugenio »
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Като идея това 35 би вършило подобна роля на 99, но покрива по-малък процент от маршрута, но при развитие на мрежата в Тракия би могло да придобие почти същия маршрут. Отклоняването към обръщалото на Младежка смятам за излишно, защото няма да носи полза, за там почти никой не пътува.

8/28 са много слаби, не случайно са едни от първите закрити. Това 13 ( или 103) би имало голямо предимство, ако крайната спирка е на колелото, защото хората ще се качват директно в него и ще чакат да тръгне, както сега се получава със 113, а маршрута не е толкова различен, но същевременно осигурява допълнителна връзка на тези около гигантите с ЦГ. Особено около колелото на Дунав няма нищо, което да отива към гарата и хората там трябва или да ходят до ТК или до Панаира /освен ако не хванат маршрутка 6 де/

Така предложеното трасе е в голямата си част съществуващо изисква се само реконструкция на две кръстовища 6-ти септември с Васил Априлов и с Борис Трети.

За изпълнението на този план са нужни няколко неща
1. Желание от страна на общината
2. Реконструкция на 2 кръстовища и закърпване и опъване на мрежата където е нужно
3. Здрави тролеи общо 24+12+4 = 40 броя
Разпределението го виждам така (№№3,19,35 - 8 коли, №№5,34 - 6 коли, №13 - 4 коли)

При общинска мрежа може и да се разделят на 1 линия за ГТ и другите 5 за друг сериозен ТБ превозвач, който притежава тролеи или по някой от фондовете да се създаде ново общинско ТБ предприятие с ново депо и с нови машини.

Но дори и сега ГТ трябва да има 65 вкарани в дружеството тролея, и ако кажем че е вкарало 24, то би трябвало да вкара още 41 колкото бройката по-горе :)

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
  • DAC_1031
    • View Profile
Отклоняването към обръщалото на Младежка смятам за излишно, защото няма да носи полза, за там почти никой не пътува.

Ако 35 го пратим само до сп. к-с "Пловдив", ще се избегне дублиране на маршрута на 5 със 35 в посока ТК "Марица". На същия принцип 34 стига само до КТВ.
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Относно 35 нищо не им пречи малко преди да изтече договора за 99, да се подобри мрежата по трасето. При изтичането на договора, да се спре линия 99 и да започне изпълняването на 35 с тролейбуси. И общо взето да има такава практика с други натоварени автобусни линии, чиито маршрути с леки промени могат да станат тролейбусни.
Относно 34, след изтичане на договора за 29, да се направи промяната 29 от ул. Хаджи Димитър - Коматевско шосе - бул. Никола Вапцаров и по Македония да излиза на Сточна Гара. За да стане възможно това трябва и да бъде изградено предвиденото ухо на Коматевския възел за ляв завой към кв.Смирненски.
« Last Edit: 20.01.2012, 00:06:32 by DareDevil »

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Въобще вярвате ли си, че ще закрият автобусна линия заради тролейбусна? И от кЪде ще дойдат тези тролеИ, като няма кой да си позволи парите за такава скъпа поддръжка на мрежа и нови возила, които биха вървЕли абсолютно празни, поне първите 6 месеца, да не говорим, че до стадион "Пловдив" никой не ходи, там спирките винаги са празни, хората ходят там, или пеша, или с кола, за да се разходят по Гребната.  ;)
« Last Edit: 21.01.2012, 22:39:02 by difian »

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Ако 35 го пратим само до сп. к-с "Пловдив", ще се избегне дублиране на маршрута на 5 със 35 в посока ТК "Марица". На същия принцип 34 стига само до КТВ.
Не трябва да има притеснение за дублирането на тази част, все пак отиват на различни места, едното би минавало през Центъра, другото го заобикаля, а и с откриването отново на "Четвъртък пазара" това ще е удобен начин за пътуване към другите квартали. На схемата максимално има на само 2 места, където са по 3 линии, а по две когато са даже е по-добре ще се забелязват, че ги има и ще се ползват повече, отколкото сега.

А това 34 съм го писал така заради 17 и 24 които покриват доста настоящото 134 и няма човек, който от Тракия до ЕАЗ да хване 134 и да обикаля 50 минути града, вместо да хване 24 и за 12-15 минути да е там  ;)
Като за начало всичките тези мнения са за темата, идеи за развитието на транспорта, като за второ, въобще вярвате ли си, че ще закрият автобусна линия заради тролейбусна, и от къде ще дойдат тези тролеи, като няма кой да си позволи парите за такава скъпа поддръжка на мрежа и нови возила, които биха вървели абсолютно празни, поне първите 6 месеца, да не говорим, че до стадион "Пловдив" никой не ходи, там спирките винаги са празни, хората ходят там, или пеша, или с кола, за да се разходят по гребната.  ;)
Абсолютно съгласен, но все пак има фирма /софийската/, която ще има излишни 50 тролея, не че желая да видя Икаруси по пловдивските улици, но разрастването на фирмите винаги би било по-положително :)
и да, темата доста бие на офтопик :)

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4537
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
София няма излишни Икаруси на този етап, тъй като се предвижда построяването на още между 6 и 9 нови отсечки, по които все пак нещо трябва да се движи в начален етап. Никой от общината или Столичен електротранспорт не е заявил, че Икарусите ще се бракуват. Всичко е изсмукване на заключения от страна на журналистите, тъй като 50-те нови тролея ще заменят ПОЧТИ всички Икаруси, но никъде не се казва какво точно ще се прави с тях.
Иначе не само Пловдив им се е наточил...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline lud_pi4

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6411
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Пловдив е силно казано наточен, по скоро колегите им са се наточили, никой друг не съм чул да споменава тролей, още повече Софийските.  ;) Имам предвид в средите на транспорта и общината.  ;)

Offline CrazyKamikadze

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 75
    • View Profile
    • Email
Nasko84 харесва ми идеята ти, но с един малък минус от Ел. завода, до центъра няма директна връзка, а по този маршрут има доста пътници и работници особено 7-8 сутринта и 4-5 следобед.
Няма нещо, което да мразя повече от това да ми падне пръта!

Offline bulgaria94

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 16
    • View Profile
    • Email
Ето и някои от моите идеи специално за развитието на тролейбусния транспорт в града.Приемам всякакви критики и забележки.Ако някои или повечето села от общините Марица и Родопи станат квартали на Пловдив,както е било преди някои от автобусните линии могат да им се удължат маршрутите и да стигат до тях,както сега е примерно с линия 22,разписанието им малко ще се разреди а в града населението ще обслужват следните тролейбусни линии с интервал на движение примерно 10 мин.Те ще препокриват много от автобусните линии,които ще останат,но ще са по-редовни за сметка на тях.Като цяло контактната мрежа се подменя и се монтира допълнително по улица Съединение И Камен град в тракия,част от Пещерско шосе,бул Руски,бул България,Коматвско шосе,ул. Хаджи Димитър,Брезовско шосе,Кукленско шосе,Карловско шосе и покрай спортното.Закриват се 99,44,116 и 222

ТРОЛЕЙБУСНИ ЛИНИИ
2-ЖП ГАРА ТРАКИЯ-ФОРУМА-КАМЕН ГРАД-МЕБЕЛНА КЪЩА-ВОЕННА БОЛНИЦА-ЦЕНТЪР-ПЛ.СЪЕДИНЕНИЕ-РЕСТОРАНТ СТАДИОНА-ТК МАРИЦА-маршрута на 99
3-КАРЛОВСКО ШОСЕ-ПАНАИРА-ЦЕНТЪРА-СТОЧНА ГАРА-БЕТОНЕН МОСТ-БУЛ.НИКОЛА ВАПЦАРОВ-СТАРЧЕСКИ ДОМ-КВ.КОМАТЕВО
4-същият маршрут като авт. линия-вече може и да се насочи и по бул.Освобождение или улица Съединение
5-СТАДИОН ПЛОВДИВ-ПЛОЩАД СЪЕДИНЕНИЕ-ПЛОЩАД ШАХБАЗЯН-ЦЕНТРАЛНИ ГРОБИЩА-УЛ.ЛАНДОС и там старото обръщало на 55
9-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
14-ЗАВОД ФЛАВИЯ-ДАМЕ ГРУЕВ-БЕТОНЕН МОСТ-СТОЧНА ГАРА-ЦЕНТЪР-ПЛ.ШАХБАЗЯН И ОТТАМ МАРШРУТА НА ЛИНИЯ 5
17-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
18-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
20-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
21-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
25-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
55-СТАДИОН ПЛОВДИВ ИЛИ ТК МАРИЦА И ПО БУЛ.ДУНАВ-ПЛОЩАД СЪЕДИНЕНИЕ-ЦЕНТЪР-ВОЕННА БОЛНИЦА-МЕТРО-УЛ. СУЕДИНЕНИЕ ИЛИ БУЛ.ОСВОБОЖДЕНИЕ и оттам по маршрута на НА ЛИНИЯ 18
102-ПРОСЛАВ-посл. спирка на 222-ПЕЩЕРСКО ШОСЕ-ХАДЖИ ДИМИТЪР-ЦЕНТРАЛНА ГАРА-ВМИ-РЕСТОРАНТ СТАДИОНА-ПЛ.СЪЕДИНЕНИЕ-ПАНАИРА-БРЕЗОВСКО ШОСЕ и сег. обръщало на 15
113-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа или СТОЧНА ГАРА-КУКЛЕНСКО ШОСЕ и обръщалото на сег. 116-пряк път до централна и сточна гара от завод Флавия
134-МИТНИЦА-НИКОЛА ВАПЦАРОВ-ЦЕНТРАЛНА ГАРА-БУЛ. РУСКИ И ОТТАМ МАРШРУТА НА 116

От автобусните линии повечето ще са насочени към бъдещите крайни квартали,които сега са села в общините Родопи и Марица и после по старите машрути само че с интервал на движение 20-30 мин,както е с автобус 22 сега
27 може да върви по Петър Стоев-покрай бившото у-ще Димитър Полянов,както е вървял едно време,както са ми казвали и после да ходи до Смирненски през Модър-Царевец

Offline vikiconectoto

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 350
  • RIP 9070 :(
    • View Profile
Ето и някои от моите идеи специално за развитието на тролейбусния транспорт в града.Приемам всякакви критики и забележки.Ако някои или повечето села от общините Марица и Родопи станат квартали на Пловдив,както е било преди някои от автобусните линии могат да им се удължат маршрутите и да стигат до тях,както сега е примерно с линия 22,разписанието им малко ще се разреди а в града населението ще обслужват следните тролейбусни линии с интервал на движение примерно 10 мин.Те ще препокриват много от автобусните линии,които ще останат,но ще са по-редовни за сметка на тях.Като цяло контактната мрежа се подменя и се монтира допълнително по улица Съединение И Камен град в тракия,част от Пещерско шосе,бул Руски,бул България,Коматвско шосе,ул. Хаджи Димитър,Брезовско шосе,Кукленско шосе,Карловско шосе и покрай спортното.Закриват се 99,44,116 и 222

ТРОЛЕЙБУСНИ ЛИНИИ
2-ЖП ГАРА ТРАКИЯ-ФОРУМА-КАМЕН ГРАД-МЕБЕЛНА КЪЩА-ВОЕННА БОЛНИЦА-ЦЕНТЪР-ПЛ.СЪЕДИНЕНИЕ-РЕСТОРАНТ СТАДИОНА-ТК МАРИЦА-маршрута на 99
3-КАРЛОВСКО ШОСЕ-ПАНАИРА-ЦЕНТЪРА-СТОЧНА ГАРА-БЕТОНЕН МОСТ-БУЛ.НИКОЛА ВАПЦАРОВ-СТАРЧЕСКИ ДОМ-КВ.КОМАТЕВО
4-същият маршрут като авт. линия-вече може и да се насочи и по бул.Освобождение или улица Съединение
5-СТАДИОН ПЛОВДИВ-ПЛОЩАД СЪЕДИНЕНИЕ-ПЛОЩАД ШАХБАЗЯН-ЦЕНТРАЛНИ ГРОБИЩА-УЛ.ЛАНДОС и там старото обръщало на 55
9-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
14-ЗАВОД ФЛАВИЯ-ДАМЕ ГРУЕВ-БЕТОНЕН МОСТ-СТОЧНА ГАРА-ЦЕНТЪР-ПЛ.ШАХБАЗЯН И ОТТАМ МАРШРУТА НА ЛИНИЯ 5
17-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
18-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
20-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
21-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
25-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа
55-СТАДИОН ПЛОВДИВ ИЛИ ТК МАРИЦА И ПО БУЛ.ДУНАВ-ПЛОЩАД СЪЕДИНЕНИЕ-ЦЕНТЪР-ВОЕННА БОЛНИЦА-МЕТРО-УЛ. СЪЕДИНЕНИЕ ИЛИ БУЛ.ОСВОБОЖДЕНИЕ и оттам по маршрута на НА ЛИНИЯ 18
102-ПРОСЛАВ-посл. спирка на 222-ПЕЩЕРСКО ШОСЕ-ХАДЖИ ДИМИТЪР-ЦЕНТРАЛНА ГАРА-ВМИ-РЕСТОРАНТ СТАДИОНА-ПЛ.СЪЕДИНЕНИЕ-ПАНАИРА-БРЕЗОВСКО ШОСЕ и сег. обръщало на 15
113-същия маршрут като автобусната линия с доп. контактна мрежа или СТОЧНА ГАРА-КУКЛЕНСКО ШОСЕ и обръщалото на сег. 116-пряк път до централна и сточна гара от завод Флавия
134-МИТНИЦА-НИКОЛА ВАПЦАРОВ-ЦЕНТРАЛНА ГАРА-БУЛ. РУСКИ И ОТТАМ МАРШРУТА НА 116

От автобусните линии повечето ще са насочени към бъдещите крайни квартали,които сега са села в общините Родопи и Марица и после по старите машрути само че с интервал на движение 20-30 мин,както е с автобус 22 сега
27 може да върви по Петър Стоев-покрай бившото у-ще Димитър Полянов,както е вървял едно време,както са ми казвали и после да ходи до Смирненски през Модър-Царевец
Идеите са добри,но тролейбусите са много инвестиции.Ето и мойте допълнения към сегашната схема с автобуси:
204 - от бул.Южен да завива долу при Билла-та по ул.Димитър Талев.От там по маршрута на 1и27 до спирка След Тунела и по бул.6-ти Септември.От там десен завой по бул.Руски и по маршрута на 12 до ИЗК Марица.
306 - От обръщалото на ул.Младежка по бул.6-ти Септември,десен завой по бул.Цар Борис ІІІ.След тунела завой към св.Петка и по бул.Мария-Луиза.Завой при ул.Ландос.После завой Герлово,ляв по Вратцата,десен на Лотос,после зад високите блокове.Ляв завой по Цариградско и слиза в Тракия А13.
404 - От Хангарите при Домко по Бул.България.Десен завой по бул.Васил Априлов.После ляв по 6-ти Септември.Продължава до Билла,завой на дясно при колелото по бул.Източен.Десен по Ботев до Южен от там по Вапцаров до ЕАЗ-а.От там на дясно по Кукленско Шосе до Митницата.   
« Last Edit: 01.02.2014, 17:33:04 by vikiconectoto »

Offline DareDevil

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 287
    • View Profile
Добри са идеите автобусите да ходят до селата, а в града масово да са тролейбуси, но не виждам смисъл от тролейбусните линии 5,55,113. Тролейбусна линия по бетонния мост също- нали ще се бута. ;) За тролейбуси по бул.България е немислимо на този етап, тъй като стълбовете са тънки и не са подходящи за ККМ, а да се загрозява булеварда с нови стълбове и да се разкопава...Същото може да се каже и за Пещерско шосе.
Според мен единствената оптимизация на този етап, която е сравнително лесна е да се разкарат част от  бившите линии на Батаклиев и да се оптимизират маршрутите на останалите линии, както и да се върне интервалът на движение от по 8-10 мин.
От 116 също не виждам смисъл - от Столипиново до гарата има 26, а за ж.к. Христо Ботев - 36, за площад "Съединение" - 6.
26 също е излишна - до гарата се покрива с 12 и 29, до центъра от Смирненски се стига с 10,37, а от Изгрев с 6 и от чаасти 66.
11 се закрива, а 113 се удължава през кв. Въстанически до Митницата.
25 може да се закрие и маршрутът да се поеме от 93 с леки изменения.
9 да завива по Дунав - Победа - Гара Филипово от там към Брезовско шосе.
За 17 след години - От Тракия А13 да минава по бъдещия надлез над линиите, свързващ Тракия с ражон Южен, по бул. Никола Вапцаров, Коматевско шосе, Модър-Царевец, Хирургии, Бул. Свобода, бул. КОпривщица - запад, бъдещия мост над р.Марица, бул. България, В.Априлов, Дунав, Победа, Гара Филипово.
« Last Edit: 03.02.2014, 20:58:52 by DareDevil »