Author Topic: Казанлък  (Read 23565 times)

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1048
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #40 on: 16.10.2013, 17:51:29 »
Казанлък е бил уникален за времето си град по отношение на ГТ. Последно тук са се движели Икаруси 180 – до - към 1986 г. Само не съм сигурен един или два бяха – понеже впечатленията са ми лични.   
Това е и единственият град, из - между онези които не са били окръжни (тогава административно - териториалното делени е било такова, не на области, както е сега – но реално тези граници не са променени) в който е бил пуснат Тролейбусен Транспорт. При положение, че има няколко града, които остават без такъв транспорт, а са окръжни / областни центрове.

По данни от РУСКИ САЙТ е имало 15 тролея, а към момента на спирането им – 11.01.1999 г, са били само 4 броя. В този ред на мисли, възможно ли е @Икар да споменава тази бройка за някакъв по - късен период или пък руснаците грешат!

Спомням си, че са имали един Чавдар В 41 - 20 с инв. номер 277 и ДК такъв – СЗ 0211 ПБ. Пишеше му с големи букви отстрани – ''ОАП – Казанлък''. Което ще рече – Обединено АвтоПредприятие. И до него с малки цифри – 02775. Споменавам го понеже стана въпрос за подобните номера при тролейте, а тогава би трябвало и автобусите да са имали, пуснати в този период през 80 -те! Всъщност този Чавдар го помня, защото беше изпратен да работи за месец - два в Бургас.
 

 
« Last Edit: 17.10.2013, 14:56:28 by zirka »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #41 on: 01.02.2014, 01:18:16 »
Няколко снимки от "Спомени от народната република" във Фейсбук:
1.Икарус 620 през 70 -те години.
2.Чавдар 11г5 в центъра на града.
3.Много интерес автобус, чиято марка не знам.
4.ЛАЗ 695 и още един автобус.
« Last Edit: 28.07.2014, 18:25:35 by Magirus deutz »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5405
  • 10 години в моя втори дом.
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #42 on: 01.02.2014, 01:49:43 »
Автобусът на третата снимка вероятно е от полската марка Сан. Ето един за сравнение:

Баба Марта ДГД! Баба Кера FTW! :devil:

Чакам, чакам, останах си с чакането...

О, вижте! Човешка стоножка!

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 875
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #43 on: 03.02.2014, 01:42:15 »
Автобусът на третата снимка вероятно е от полската марка Сан.
Много прилича, това трябва да е, едва ли ще е друго нещо.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #44 on: 11.05.2015, 01:21:57 »
Туристическа Шкода 706 РТО на "Родина турист", заснета пред хотел " Роза":http://www.delcampe.net/view_image.php?language=E&image=http://images-01.delcampe-static.net/img_large/auction/000/294/288/864_001.jpg&ratio=1&seq_auction=294288864&seq_seller=153181

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
  • Почитател на марките Ман и Мерцедес.
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #45 on: 20.05.2015, 14:18:40 »
За да съживя темата ще предоставя малко снимки от Казанлък.
« Last Edit: 08.08.2016, 15:08:56 by gt_stz »
127 - почивай в мир! :(

Дали старозагорските Мерцедеси ще тръгнат отново?...

За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Offline gt_stz

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 254
  • Почитател на марките Ман и Мерцедес.
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #46 on: 20.05.2015, 14:26:37 »
Още...
127 - почивай в мир! :(

Дали старозагорските Мерцедеси ще тръгнат отново?...

За закупуването на повече съчленени автобуси за Стара Загора!

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1048
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #47 on: 12.06.2015, 23:32:21 »
Вчера слизам на гарата и насреща ми :eek: автобус с подобна разцватка, дори отначало поисках да мисля, че е съчленен – понеже част от задницата му оставаше прикрита на автогарата! Споменавам само за останалите, които не са в течение – че това беше автобус на ''Сл. автотранспорт'', закупен по информация на колегите от Пловдив, от ''Дрита'' и оперираща или поне досега, на територията на споменатата област! Обаче тук отделно видях и едно от Пловдивските МВ О345 Conecto, с характерната им синьо - зелена украска (на вълна), но беше с ДК№ СТ; както и една Bredamenarinibus (друго не успях да видя), също като техните!
 
« Last Edit: 12.06.2015, 23:35:28 by zirka »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #48 on: 13.06.2015, 10:25:59 »
Подобно на Перник и тоя град е гробище за морално и технически остарели бракми... Наистина потресаващ подвижен състав. :(

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1048
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #49 on: 03.07.2015, 16:26:49 »
^ Не е вярно по много причини... подменят си парка! Що се отнася до горна МВ 0405 (объркал съм темите, трябваше в ''Други градове'', защото линията се обслужва от два превозвача, от страната на Казанлък не е този превозвач!) Иначе тук имат една нова Сетра С315 УЛ и поне още толкова Сор- а. Може ли да каже някой тази от кой град е – Чешки или Словашки трябва да е – някъде бях срещал картинки с подобна?!?
« Last Edit: 03.07.2015, 16:29:27 by zirka »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #50 on: 03.07.2015, 16:38:23 »
^ Не е вярно по много причини... подменят си парка! Що се отнася до горна МВ 0405 (объркал съм темите, трябваше в ''Други градове'', защото линията се обслужва от два превозвача, от страната на Казанлък не е този превозвач!) Иначе тук имат една нова Сетра С315 УЛ и поне още толкова Сор- а. Може ли да каже някой тази от кой град е – Чешки или Словашки трябва да е – някъде бях срещал картинки с подобна?!?
Ето нещо за този СОР:http://seznam-autobusu.cz/vuz/25112

Offline Sixkiller

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2039
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #51 on: 04.07.2015, 16:19:08 »
Няколко такива СОР-а, същия цвят,  се продаваха преди време, може да има още.

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6400
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #52 on: 04.07.2015, 20:46:43 »
Има най-малко още един, който редовно пътува до Пловдив.

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #53 on: 22.08.2015, 22:55:45 »
Един Чавдар lc 51 - Авия, два Чавдара 11м4, един Чавдар 11м3 и един Мерцедес Бенц O303 в Казанлък.
Източник:http://socbg.com/2013/12/хотел-казанлък-е-открит-през-1980-година-з.html

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15423
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #54 on: 20.10.2015, 11:49:53 »
Quote
Търсят консултант за проучване на градския транспорт на Казанлък, 19.10.2015

В ход е открита процедура за изготвяне на прединвестиционно проучване и финансов анализ за цялата система на обществения градски транспорт на Казанлък, която включва и функционалните връзки със съседните населени места. Проучването и анализът се изготвят във връзка и съгласно изискванията на насоки за кандидатстване по процедура BG16 RFOP001-1.001-039 "Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие" по Приоритетна ос 1 на ОП "Региони в растеж" 2014 - 2020. На община Казанлък ще бъдат предоставени 20 млн. лв. за финансиране на проекти за градска среда, градски транспорт, образователна и социална инфраструктура.
Консултантът трябва да изготви стратегия за цялостно развитие на града и транспорта в съответствие с Общия устройствен план, ИПГВР и актуалната транспортно-комуникационната схема.
 
Предпроектното проучване за градския транспорт включва разработване на поне два алтернативни сценария за подобряване на системата за управление на транспорта; обновяване на подвижния състав; реконструкция и/или ремонт на автобусни и тролейбусни депа и гаражи; реконструкция, ремонт и разширение на тролейбусната мрежа и инфраструктурата, необходима за осъществяване на обществената транспортна услуга; модернизиране на спирките, актуализация на транспортната схема и таксуването на пътниците. Необходимо е да се извърши обосновка за вида на маршрутите на градския транспорт, предвидените транспортни средства и съоръжения, като представи настоящата ситуация, включително наличните маршрути, вело- и пешеходни алеи, транспортни средства и съоръжения. Следва да се представят прогнозните тенденции по отношение на трафика и търсенето и предлагането на обществени транспортни услуги, както и промяната им след изпълнение на планираните инвестиции. Основен и задължителен елемент на предпроектното проучване е екологичен анализ, включително и на нормативната база на европейско, национално и регионално ниво.

Прогнозната стойност на обществената поръчка е 60 000 лв. без ДДС.
Срокът за изпълнение на поръчката е до 31 януари 2016 г. Възложителят ще избере консултанта  по критерий "икономически най-изгодна оферта".
Източник

Offline troleyfan

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 109
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #55 on: 21.10.2015, 17:18:51 »
Това означава ли, че има алтернатива за тролейбусният транспорт в града ви?

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #56 on: 21.10.2015, 17:46:12 »
Това означава ли, че има алтернатива за тролейбусният транспорт в града ви?
Изглежда, според написаното в статията наистина има някакъв шанс(колкото и малък да е той) за възраждане на тролейбусния транспорт в града. Но това ще е много по - скъпо от закупуването на нови автобуси, защото пускането на тролейбусите на ново ще означава и подмяна и ремонт на КМ.
« Last Edit: 21.10.2015, 18:01:05 by Magirus deutz »

Offline ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1485
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #57 on: 21.10.2015, 17:57:28 »
Разбира се, че ще означава ремонт на ВКМ в Казанлък. Както при нас във Варна означава ремонт на булевардите, които пък изобщо нямат връзка с "Интегрирания градски транспорт" , а с транспорта като цяло. Не виждам причини да искат да изхарчат парите за изолация на сгради вместо ремонт на направена ВКМ и закупуването на тролейбуси. Напоследък забелязвам, че много хора (най вече от Габрово) много обичат да пестят евросредства кусур да не се изхарчат за ВКМ, обаче за друго никой не ги пести!

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1048
    • View Profile
    • Email
Re: Казанлък
« Reply #58 on: 24.10.2015, 13:47:08 »
С голяма точност и сигурност може да се предположи какво ще донесе тази програма. Проблемът с ВКМ- а виси неразрешен вече 16 години. И след тези първоначални проучвания, вече съвсем няма да е трудно, да се отгатне, че повече тролейбусен транспорт няма да има! Аргументите мисля са повече от ясни – близките разстояния и малката гъстотата на населението. Още повече, че когато ги заменят с автобуси, линия №12 е удължена, върти вътре в кв. ''Запад'', където няма изградена ВКМ. Реално не е нещо, но ... Такива са аргументите, когато спират тролейбусите! Още тогава отливът на пътници се свързва най- вече с увеличаването дела на личните ПС- та, а след тези изминали години години, дори повече! 
 Но от спирането им досега, излиза, че за толкова време, никой не успя да посегне на мрежата. След тези проучвания обаче на общината ще й бъдат ''развързани ръцете'' вече да демонтира мрежата спокойно. Така ако се намерят все пак критици, те ще бъдат лишени от сериозни аргументи, единствено носталгията, която няма вече да е достатъчно убедителна, а за историята ще остане, че е бил поредният градовете с такъв вид транспорт!
 По отношение подмяната на парка с чисто нови автобуси, лично аз мисля, че ще е пълна разсипия на средства! Съвсем в основата на този транспорт това не се явява най- важното. По простата причина, че тук автобусите може и да са стари (някои), но  в никакъв случай не са бараки!
 Далеч по- разумно и може би единственото от цялата работа, що се касае до транспорта, е направата на велоалеи, които да обхванат всичките съставни части на общината. Най- малкото защото придвижването с колела тук никога не е отмирало, за което разбира се си има и смислени доводи, както и че поне нещо ще остане за дълго; за разлика примерно от нови автобуси, които пак ще остареят. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Вече в сегашно време и за втори път може да се каже, че поредният град, който остава без съчленени автобуси. Септември месец миналата година все още се движиха... юни тази, вече няма! Някъде в този период окончателно са спрени. Освен това някои следобедни курсове, извършвани досега от единични автобуси по №13 вече са на микробуси, от тези за правостоящи! Съвсем отделно, че и единични триврати са брак. Може би изключение остават скородоставените пловдивски(-?)!
« Last Edit: 24.10.2015, 13:51:30 by zirka »

Offline Magirus deutz

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2198
  • Почитател на Мерцедес - Бенц, Магирус и Икарус.
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Казанлък
« Reply #59 on: 24.10.2015, 16:31:03 »
Към момента в Казанлък има съчленен автобус  в движение(наистина само един, но все пак има) - това е оранжево -  синият O305G с рег.номер СТ 6532 АХ. Информацията ми е от достоврен източник живеещ в града.