Author Topic: Плевен  (Read 198587 times)

Offline bobi124

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 198
    • View Profile

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1461 on: 09.03.2017, 17:14:41 »
Интересно ми е също така мрежата по ул. "Гривишко шосе" дали се захранва от ТИС "Дружба" или от ТИС "Гарата" ? Търсих в google maps къде са захранващите кабели, но не успях да видя почти нищо от растителността, която закрива мрежата и стълбовете.

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1462 on: 12.03.2017, 10:17:55 »
Захранването на този участък е от ТИС "Дружба",а ето ти и мястото на захранващите фидери https://www.google.bg/maps/@43.4131111,24.6429452,3a,37.5y,281.33h,91.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF1WBtx7w3DobnmXM05jp7w!2e0!7i13312!8i6656

Offline Acrosstheocean

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 64
  • Любител на тролейбусния транспорт!
    • View Profile
    • Фейсбук профил:
Re: Плевен
« Reply #1463 on: 20.03.2017, 21:41:16 »
Quote
Нови 14 тролея купува Община Плевен, въвеждат и система за електронно таксуване на пътниците

Община Плевен ще получи 17 250 000 лева за реализирането на втория етап на Проекта „Интегриран градски транспорт на Плевен“, който е финансиран по ОП „Регионално развитие“. Това информира на днешния брифинг кметът Георг Спартански. По него ще бъдат доставени 14 нископодови несъчленени тролейбуси, които ще бъдат снабдени с видеокамери, ще бъдат поставени нови компоненти на контактната мрежа, а също така се предвижда внедряване на система за електронно таксуване на пътниците и монтиране на видеонаблюдение на 16 кръстовища. Собственият принос на Общината ще е в размер на 464 000 лева.

ИЗТОЧНИК

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4569
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1464 on: 20.03.2017, 22:15:27 »
С това май окончателно ще се сложи края на ЗиУтата...

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline ZIU682

  • Писател
  • **
  • Posts: 31
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1465 on: 21.03.2017, 00:52:52 »
Поне две зиута да запазим. Едното за музеен експонат и едното да се поддържа в движение и да се изкарва за специални и случаи. Колкото минават годините, толкова по-уникална ценност придобиват старите съветски машини и след време ще съжаляваме, ако не запазим. Защо да не се направи и един туристически тролейбус. Открит. Вероятно ще сме единствения град с такъв. Може да вози хора до панорамата, до музея и да направи обиколка на града.   

Offline transtriumf

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4569
  • 5029 (1989-2016)
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1466 on: 21.03.2017, 07:59:29 »
Най-хубаво щеше да е да се запази 101 като първият тролей.  Но все пак още имат 112, най-старият към момента.

Иначе в ЗиУтата,  които се движат в момента има още много живот и могат да спасят положението във Враца. Софийски Икаруси се е видяло,  че няма да вземат, но 10-ина ЗиУта могат да се докарат, преди окончателно да са затрили тролейбусния транспорт. Явно обаче това им е целта.

Човек не е ли засадил поне едно дърво и не се ли е возил на Икарус не е живял.

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1467 on: 23.03.2017, 01:59:31 »
С това май окончателно ще се сложи края на ЗиУтата...
Едва ли. В момента се движат 40 шкоди, с новите 14 тролея ще станат общо 54 нови машини. Преди няколко години, когато взимах интервю от Ангел Несторов, той ме информира, че (към тогавашния момент) тролеите са общо 70: 60 в движение и още 10 - резерв. (Прочее, споменавал е тези цифри и пред други медии.) А сега има и нови линии, което още повече увеличава нуждата от коли. С 54 броя мисля, че няма как да смогнат.

Offline svilata

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 115
    • View Profile
    • http://trolei.pleven.bg/
Re: Плевен
« Reply #1468 on: 13.04.2017, 15:14:29 »
След въвеждане на електронна система за таксуване на пътниците по проектароекта „Интегриран градски транспорт на Плевен 2“ се предвижда да се въведе и таксуване по време с възможност за смяна между различните линии. Информацията е от интервю на служител от Община Плевен, занимаващ се с европейски проекти. За съжаление не мога да открия статията. :blush:

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1469 on: 22.04.2017, 20:38:24 »
Делничен ден в Плевен
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1470 on: 22.04.2017, 20:40:55 »
188 като, че ли е най-запазеното ЗиУ...
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1471 on: 22.04.2017, 20:43:15 »
188 е един от малкото тролейбуси със реклама.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1472 on: 22.04.2017, 20:56:13 »
188...
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1473 on: 22.04.2017, 20:57:49 »
188
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1474 on: 22.04.2017, 21:00:12 »
Новият маршрут
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1475 on: 22.04.2017, 21:02:05 »
Линия 33
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline ZiU-682 Forever

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 66
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1476 on: 22.04.2017, 21:05:58 »
Специални благодарности за ватмана и кондуктора, затова че ми позволиха да снимам тази носталгична сцена.
За екологичен и надежден градски транспорт !

Offline BOBI MW

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 121
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1477 on: 24.04.2017, 14:09:59 »
Най-хубаво щеше да е да се запази 101 като първият тролей.  Но все пак още имат 112, най-старият към момента.
.
101 и 112 са от една партида произведени,защото 101 е със заводски номер 1152,а 112 е с заводски номер 1160.Разликата е че той е пристигнал два месеца по късно.Най трудната и пипкава реставрация е на шофьорската кабина всичко да се възстанови както е излязъл от завода е до колкото може да се направи.

Offline tabacoff

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: Плевен
« Reply #1478 on: 27.04.2017, 13:35:19 »
След въвеждане на електронна система за таксуване на пътниците по проектароекта „Интегриран градски транспорт на Плевен 2“ се предвижда да се въведе и таксуване по време с възможност за смяна между различните линии. Информацията е от интервю на служител от Община Плевен, занимаващ се с европейски проекти. За съжаление не мога да открия статията. :blush:
Същото предложение написах в коментар преди месец под пост на кмета във фейсбук (темата беше пак за втория етап на проекта "Интегриран градски транспорт"), като дадох пример други градове, напр. София. Той ми отговори, че не е Тодор Живков, та да разбира от всичко :D :D :D и че шефът на "Тролейбусен транспорт" сигурно ще предложи някакви по-гъвкави схеми за заплащане, ако са изгодни за фирмата. Е, хубавото е, че и в общината има хора, които мислят в тази посока, а не се кара по инерция.

Online ooleg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1615
    • View Profile
Re: Плевен
« Reply #1479 on: 27.04.2017, 14:31:52 »
Не съм много сигурен дали и за Плевен би важало като логика, но може би "ДА", но сякаш е по-важно да има дневна абонаментна карта, отколкото гъвкав билет. Не, че гъвкавия билет не е важен в някои случаи, но то е ако имаш 1-2 пътувания с през деня с прекачване за кратко време. В София например няма никаква нужда от гъвкав билет щото с дневна картаот 4 лв., която се продава от Лафки, РЕП-ове и кой ли не можеш да пътуваш 24 часа колкото си искаш. Гъвкавия билет е изгоден примерно да отидеш в обедната почивка да си купиш една пица или джоб на 1 км. разстояние или до някоя банка (ако не случиш на опашка) и да св върнеш на работа (или вкъщи). Така, че може би трябва да има дневна карта като по-важно изискване от хората.