Author Topic: Новото трасе до Дървеница  (Read 180496 times)

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Новото трасе до Дървеница
« on: 30.10.2006, 20:50:54 »
Здравейте хора!Според вас ще пуснат ли трамвая до Дървеница и ако го пуснат до колко време?Какви  ли ще са мотрисите-с два вагона Т6А2,Т6А2сф и един двоен Т4D или ще си останат както сега по 18?
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #1 on: 30.10.2006, 21:07:09 »
Quote from: 822
Здравейте хора!Според вас ще пуснат ли трамвая до Дървеница и ако го пуснат до колко време?Какви  ли ще са мотрисите-с два вагона Т6А2,Т6А2сф и един двоен Т4D или ще си останат както сега по 18?
трамвай ще има като трасето ще е по Симеоновско шосе, ляе завой при зоопарка по Г.М.Димиторв, след това десен завой по Кл.Охридски и до сегашното обръщало, а за вагоните едва ли някой може да каже т.к. тая линия няма да стане в близките 5 години
НЕ на хейтърството!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #2 on: 30.10.2006, 21:32:18 »
И аз мисля, че е безсмислено да говорим за нероден Петко. Нека изчакаме 2009 година.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12940
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #3 on: 31.10.2006, 00:49:58 »
Въобще не е ясен този проект. Спомена се за него преди 2 години, но не е включен в инвестиционната програма на общината. Няма го и на перспективния план за градски транспорт до 2020 г.
Нищо чудно, докато се сетят пак за този проект, на Симеоновско или на Г.М.Димитров да са построили още блокове и да няма откъде да мине трамваят   Или пък да решат да разширят кръстовището на Семинарията за сметка на трамвайното трасе...

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #4 on: 31.10.2006, 01:01:01 »
Quote from: blagun
Или пък да решат да разширят кръстовището на Семинарията за сметка на трамвайното трасе...

от всички идеи тази най-има резон в момента. вече е масова практика автобусите да минавата по травайната линия.

във връзка с дървеница: ако на някого му е интересно ето снимки на трасето и ухото:
http://club.m-b0x.com/vehicle.php?s=t&t=g&g=21
http://club.m-b0x.com/vehicle.php?s=t&t=g&g=22

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6804
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #5 on: 31.10.2006, 08:47:14 »
А на мястото на ухото може да се издигне 27-етажен бизнес център с подземен паркинг примерно.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17333
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #6 on: 31.10.2006, 10:30:34 »
Quote from: blagun
Или пък да решат да разширят кръстовището на Семинарията за сметка на трамвайното трасе...

Между другото това го чух като едва ли не официално становище.
Аз предлагам да се прокара широк трамвай от Дървеница до Гео Милев.
мур

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12940
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #7 on: 31.10.2006, 12:39:15 »
Quote from: emo
Аз предлагам да се прокара широк трамвай от Дървеница до Гео Милев.
В перспективния план е залегнал нормалнорелсов трамвай от кв. Гео Милев през (около, под ?) Винарово колело - Г.М.Димитров-Хладилника-Т.Каблешков-бул.Овча купел-бул.Вардар-Захарна фабрика. Нещо като компенсация за унищоженото жп трасе. По Вардар ще върви по жп трасето.


Quote from: CKD
А на мястото на ухото може да се издигне 27-етажен бизнес център с подземен паркинг примерно.
Правилно! Те на това му се вика държавническо мислене! Защо не се кандидатираш за кмет догодина?  

Quote from: x3m
вече е масова практика автобусите да минавата по травайната линия.
Съвсем правилно (сериозно!). Трябва да им се разреши официално (в посока Св.Наум) да го правят.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #8 on: 31.10.2006, 15:25:44 »
Ами старото трасе какво ще го правят?Няма ли след привършване на строителните дейности на метрото да си възстановят стария маршрут на линия 2?
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17333
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #9 on: 31.10.2006, 15:49:34 »
Quote from: CKD
А на мястото на ухото може да се издигне 27-етажен бизнес център с подземен паркинг примерно.

Quote from: blagun
Правилно! Те на това му се вика държавническо мислене! Защо не се кандидатираш за кмет догодина?  
Аз имам по-добро мислене! Освен изграждането на 27-етажния бизнесцентър на мястото на колелото, да има и 2 по-ниски сгради, които да се намират на мястото на трамвайната линия между предпоследната и последната спирка.
Продажба на колелото на автобуси 68,69,70, където да  се построи друг бизнесцентър.
Продажба на теренът, върху който сега има трамвайна линия от спирката на Онкологията до ЛСУ. Който го купи да мисли какво да го прави.
Продажба на теренът, на който сега въртят автобуси 94 и 280. Последните ще въртят между блоковете.


Quote from: blagun
Съвсем правилно (сериозно!). Трябва да им се разреши официално (в посока Св.Наум) да го правят.
Те от КАТ им разрешават, ама това им позволява да изпреварят от 2 до 10 коли, което не е особена печалба.
мур

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12940
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #10 on: 31.10.2006, 16:25:08 »
Quote from: emo
Продажба на теренът, върху който сега има трамвайна линия от спирката на Онкологията до ЛСУ.
Мдааа, то направо си плаче за един ред кооперации с магазини отдолу! А да не забравяме и трасето от ТВ кула до Руското посолство - и там също един ред бизнесцентрове!

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #11 on: 31.10.2006, 16:45:23 »
Quote from: blagun
Мдааа, то направо си плаче за един ред кооперации с магазини отдолу! А да не забравяме и трасето от ТВ кула до Руското посолство - и там също един ред бизнесцентрове!
Съвсем сериозно, няма да е излишно някакво разширение на колелото на 68, 69, 70 и 123. Може да построят ново на светофара на Кл. Охридски и 8 декември, на мястото на релсите.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12940
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #12 on: 31.10.2006, 19:28:37 »
Quote from: tiristor
няма да е излишно някакво разширение на колелото на 68, 69, 70 и 123. Може да построят ново на светофара на Кл. Охридски и 8 декември, на мястото на релсите.
Там вече е построена нова кооперация. Пък и светофарът е доста натоварен, само обръщащи автобуси липсват там.
Но колелото е по-добре да се премести не заради поредния бизнес-център, а да е близо до някоя от метростанциите (както бившите селски автогари Захарна фабрика и Връбница се примъкнаха към метротрасето, така трябва да се процедира и с Дървеница и Гео Милев). Моето предложение е за МС Въртопо като най-малко натоварена и с наличие (все още) на свободен терен за обръщало.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #13 on: 31.10.2006, 19:44:27 »
Quote from: blagun
Там вече е построена нова кооперация. Пък и светофарът е доста натоварен, само обръщащи автобуси липсват там.
Но колелото е по-добре да се премести не заради поредния бизнес-център, а да е близо до някоя от метростанциите (както бившите селски автогари Захарна фабрика и Връбница се примъкнаха към метротрасето, така трябва да се процедира и с Дървеница и Гео Милев). Моето предложение е за МС Въртопо като най-малко натоварена и с наличие (все още) на свободен терен за обръщало.
Да, но дотогава трябва да са пуснали пробивът към Онкологията, по Трайко Станоев в сегашния му вид не може да се движат автобуси.

Offline JloKyM

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 969
    • View Profile
    • http://skyscrapercity.com
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #14 on: 31.10.2006, 21:06:28 »
Аз живея съвсем наблизо до Семинарията.Често ми се налага да пътувам и си е наистина изнервящо перманентното задръстване там.Но аз не съм съгласен платмата да се разширят за сметка на трамвайното трасе.Това ще бъде голяма грешка,защото лично аз съм привърженик на удобния,бърз,екологичен електротранспорт.Но пък със сигурност може да се добави по още едно платно ,като се махне никаквата градинка,където преди имаше аграрен магазин или нещо така.Някои ще кажат,че това би могло да предизвика още по-голяма тапа,но ако Златовръх се преасфалтира и се направи връзка с Никола Вапацарова голяма част от трафика ще минава от там.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12940
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #15 on: 01.11.2006, 12:24:33 »
Quote from: JloKyM
Аз живея съвсем наблизо до Семинарията.Често ми се налага да пътувам и си е наистина изнервящо перманентното задръстване там.Но аз не съм съгласен платмата да се разширят за сметка на трамвайното трасе.Това ще бъде голяма грешка,защото лично аз съм привърженик на удобния,бърз,екологичен електротранспорт.Но пък със сигурност може да се добави по още едно платно ,като се махне никаквата градинка,където преди имаше аграрен магазин или нещо така.Някои ще кажат,че това би могло да предизвика още по-голяма тапа,но ако Златовръх се преасфалтира и се направи връзка с Никола Вапацарова голяма част от трафика ще минава от там.
ТМ18 го пиши бегал след пускането на метрото, това се знае отдавна, даже е международен въпрос - уговорено е с руското посолство. Така че ако не се реализира трасе на ТМ2 по Симеоновско до Дървеница, линията покрай оградата на Семинарията остава безполезна. Разбира се, ТМ трасе по Баучер се запазва и би трябвало да се увеличи честотата на ТМ14 за радост на Т-4.
Никаквата бивша бензиностанция ще отпадне, а градинката ще се постесни, но по-голям формат на пл.Велчова завера от 2 платна по 3 ленти - асфалтирани, не е нужен, тъй като Св. Наум е трилентов в двете посоки. Тясното място обаче е ул. Стоян Михайловски. Безсмислено е да стои необитаемо ТМ трасе и ако няма трамвай, поне да се пооблекчи кръстовището. Макар че реално подобрение би се получило само при реконструкция на 2 нива, дай Боже някога и за това да се намерят пари.
Пробив на ул.Златовръх не е добра идея, тъй като от пл.Велчова завера и Ст.Михайловски почти никой не завива надясно към Софияленд, така че пробивът с нищо няма да помогне.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #16 on: 30.01.2007, 14:18:50 »
Нов трамваен път, който да компенсира прекратената заради строежа на метрото линия от центъра към кв. Дървеница, предлага СКГТ. Експертите са начертали две алтернативни трасета. Първият вариант предвижда линията да тръгва от семинарията, да следва маршрута на автобус 94 през "Дианабад" по бул. "Никола Габровски" и на кръстовището с бул. "Г.М. Димитров" да свива вляво към "Драган Цанков", по който върви метрото. Оттам линията ще продължава по съществуващия стар релсов път покрай Техническия университет към жк Дървеница.
При втория вариант линията тръгва от същата начална точка, но вместо да минава през "Дианабад", върви по "Симеоновско шосе" и отново свива вляво по "Г.М. Димитров". От СКГТ препоръчват на общината първия вариант, защото трасето е по-късо, ще подобри обслужването в "Дианабад" и ще осигури връзка със станцията на метрото. При втория вариант линията минава през твърде много ненаселени площи. Тя трябва да осигурява превоз на 1500-2000 пътника на час. Има възможност и за удължаването й в Студентския град и "Дървеница". След откриването на този участък на метрото и новата линия ще се направи цялостен преглед на транспортното обслужване и в "Младост".
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11669
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #17 on: 30.01.2007, 14:24:22 »
Има ли вече конкретни дати за започване на строителството? И дали не е малко тясна ул. Н. Габровски, да има и трамвай?
Също ми е интересно дали ще запазят трамвай 18 до Руското посолство...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #18 on: 30.01.2007, 14:42:25 »
А казва ли се кой ще даде парите, от къде ще дойдат, как ще се реституират имотите....?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11669
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #19 on: 30.01.2007, 14:48:36 »
Quote from: maniak
А казва ли се кой ще даде парите, от къде ще дойдат, как ще се реституират имотите....?
Е то едва ли ще се реституират много имоти, ако е първият вариант, трамваят ще минава посредата на булеварда
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община