Author Topic: Новото трасе до Дървеница  (Read 179039 times)

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #20 on: 30.01.2007, 15:39:36 »
И в двата варианта ще пренасочат  А88 по Драган Цанков, за да свърже Лозенец и Хладилника с метрото.

Ако ТМ трасе минава по Н.Габровски, вероятно ще ликвидират А94, така че подобряване на обслужването на Дианабад няма да се получи. Пък и бул.Габровски отесня с новото строителство край него. Не съм съгласен, че другият вариант минава през ненаселени учестъци. Да, по Симеоновско е парк, но около Зоопарка и в западния край на Г.М.Димитров съвсем не е ненаселено, а възникна квартал, съизмерим че и по-голям от блоковете около Н.Габровски. В момента той се обслужва единствено от А102, който минава далеч от централните части. Освен това по-дългото трасе би се компенсирало от по-ниската цена на километър, тъй като то ще е изцяло автономно (с изкл.пресичането на улиците), докато по ул. Габровски няма място за автономно трасе, а неавтономните трасета означават по-висока себестойност, повече ремонти и по-ниска скорост и безопасност. Затова считам, че оптимален вариант е трасе покрай Зоопарка и запазване на А94 по Н.Габровски.

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #21 on: 30.01.2007, 15:46:42 »
Quote from: ozzy
Е то едва ли ще се реституират много имоти, ако е първият вариант, трамваят ще минава посредата на булеварда

и ще спрат 94, 102, 88 защото трамвая ще изпълва целия `булевард`      

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #22 on: 30.01.2007, 15:51:24 »
Quote from: blagun
И в двата варианта ще пренасочат  А88 по Драган Цанков, за да свърже Лозенец и Хладилника с метрото.

Ако ТМ трасе минава по Н.Габровски, вероятно ще ликвидират А94, така че подобряване на обслужването на Дианабад няма да се получи. Пък и бул.Габровски отесня с новото строителство край него. Не съм съгласен, че другият вариант минава през ненаселени учестъци. Да, по Симеоновско е парк, но около Зоопарка и в западния край на Г.М.Димитров съвсем не е ненаселено, а възникна квартал, съизмерим че и по-голям от блоковете около Н.Габровски. В момента той се обслужва единствено от А102, който минава далеч от централните части. Освен това по-дългото трасе би се компенсирало от по-ниската цена на километър, тъй като то ще е изцяло автономно (с изкл.пресичането на улиците), докато по ул. Габровски няма място за автономно трасе, а неавтономните трасета означават по-висока себестойност, повече ремонти и по-ниска скорост и безопасност. Затова считам, че оптимален вариант е трасе покрай Зоопарка и запазване на А94 по Н.Габровски.
94 го гласят за тролей по сегашното му маршрут.Ако направят оттам и трамвая, това ще е прецедент- и трите вида транспорт по една улица.Наистина ще стане и много натоварено.Автономността на трасето не е проблем, само при гара Пионер трябва да се срутят бараките при ъгъла на кръстовището.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #23 on: 30.01.2007, 17:39:31 »
Quote from: difian
94 го гласят за тролей по сегашното му маршрут.Ако направят оттам и трамвая, това ще е прецедент- и трите вида транспорт по една улица.Наистина ще стане и много натоварено.Автономността на трасето не е проблем, само при гара Пионер трябва да се срутят бараките при ъгъла на кръстовището.
Да не забравяме , че по бул.Дондуков преминават трамвай 20,22,тролейбус 1,2,4 и автобус 78 и 79.
Който и от вариантите да бъде избран ще е добре за живеещите наоколо.
Вторият вариант е по-приемлив по отношение на трасето.Плановете за такова трасе доколкото знам вече са направени. финансирането е грижа на Общината.
Със започване на строителството на пробив Данаил Николаев ще се затвори движението по ул Козлодуй , а оттам и спирането на 2,3и 18 в този участък.
« Last Edit: 30.01.2007, 17:39:57 by София 70 »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #24 on: 30.01.2007, 19:24:34 »
Quote from: София 70
Със започване на строителството на пробив Данаил Николаев ще се затвори движението по ул Козлодуй , а оттам и спирането на 2,3и 18 в този участък.
Добре, и с какво тогава ще ходят бабките до гробищата?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #25 on: 30.01.2007, 19:43:13 »
Quote from: София 70
Да не забравяме , че по бул.Дондуков преминават трамвай 20,22,тролейбус 1,2,4 и автобус 78 и 79.
Който и от вариантите да бъде избран ще е добре за живеещите наоколо.
Вторият вариант е по-приемлив по отношение на трасето.Плановете за такова трасе доколкото знам вече са направени. финансирането е грижа на Общината.
Със започване на строителството на пробив Данаил Николаев ще се затвори движението по ул Козлодуй , а оттам и спирането на 2,3и 18 в този участък.
То по тази логика и на Царица Йоана,Руски паметник, между пл.Ручей и Несторов,От Надлез Надежда до Опълченска също се застъпват, но никъде нямат общи няколко спирки подред.
В УАСГ на едно изложение май бях гледал един проект за Данаи Николаев и там трамваят го бяха преместили по пробива.На картата не бяха показали Козлодуй и да ли и там ще има релси.Но проектът може би беше и студентски.
 Но вероятно ТМ ще си остане по Козлодуй, така че спирането ще е само докато сменят релсите около надлеза при Сточна гара.Сигурно и заместващ автобус ще пуснат, 79 ще трябва да го променят, а трамвайте ще въртят на Надлез Надежда.Но този пробив както го отлагат....
« Last Edit: 30.01.2007, 20:55:55 by difian »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #26 on: 30.01.2007, 20:52:11 »
мисля, че трамвая по Никола Габровски ще затапи тотално движението, така че по-добре да е скоростен по Симеоновско шосе.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #27 on: 30.01.2007, 22:54:30 »
Скоростен под Високоволтовата мрежа. Без реституция без нищо. и след това надлез над гара Пионер и след това по булеварда, наляво рез междублоковите пространства и след това дясно и по трасето старото. Трасето ще е около 2.60 км.
« Last Edit: 30.01.2007, 22:55:48 by NiGhtPiSH »


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #28 on: 30.01.2007, 23:41:11 »
Quote from: NiGhtPiSH
Скоростен под Високоволтовата мрежа. Без реституция без нищо. и след това надлез над гара Пионер и след това по булеварда, наляво рез междублоковите пространства и след това дясно и по трасето старото. Трасето ще е около 2.60 км.
За съжаление не е толкова лесно, колкото изглежда
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #29 on: 31.01.2007, 09:00:58 »
Quote from: NiGhtPiSH
Скоростен под Високоволтовата мрежа. Без реституция без нищо. и след това надлез над гара Пионер и след това по булеварда, наляво рез междублоковите пространства и след това дясно и по трасето старото. Трасето ще е около 2.60 км.
Това да минава под високоволтовото трасе е неизпълнимо.Колкото и да са зле в главата в скгт чак до там няма да стигнат. Това е огромен риск, а и за да се разреши каквото и да е строителство под високо напрежение трябва да е на определена височина.
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #30 on: 31.01.2007, 10:21:50 »
Quote from: maniak
Това да минава под високоволтовото трасе е неизпълнимо.Колкото и да са зле в главата в скгт чак до там няма да стигнат. Това е огромен риск, а и за да се разреши каквото и да е строителство под високо напрежение трябва да е на определена височина.
под високо напрежение е забранено всякакво строителство, на каквато и височина да е
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #31 on: 31.01.2007, 10:41:07 »
Ще се изсекат дървета от Ловния парк и природните организации веднага ще скочат.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #32 on: 31.01.2007, 13:27:03 »
Quote from: CKD
Ще се изсекат дървета от Ловния парк и природните организации веднага ще скочат.
Дървета са сечени и за сегашните ТМ трасета през гората. За сметка на изсечените на Симеоновско шосе ще се залеси отпадналото трасе по бул.Яворов, ТВ кула и Драган Цанков.
За високото напрежение - ами то в момента трасето пресича под далекопровода и няма проблеми. ВН трасета се пресичат и с жп трасета навсякъде по света. Естествено че няма да го прекарат точно под жиците не за друго, а защото няма как да избикаля стълбовете.
Това за надлез над гара Пионер ми се струва пресилено - един светофар ще свърши работа.
При единия вариант бул.Никола Габровски наистина би се стеснил - ще стане като Хр.Смирненски на Римската стена.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #33 on: 31.01.2007, 13:36:12 »
То в момента се слага светофар на гара Пионер.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #34 on: 31.01.2007, 15:27:26 »
Е какво му е на Хр. Смирненски? Абослютно нормален е и няма гигантско движение по него.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #35 on: 31.01.2007, 15:35:08 »
Не може ли да се ползва старото трасе до Дървеница, че трябав да се строи ново?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #36 on: 31.01.2007, 16:04:59 »
Quote from: Dimitar Dragnev
Не може ли да се ползва старото трасе до Дървеница, че трябав да се строи ново?
Не може , Мите!
Метро и трамвай не могат да вървят по една линия (практически може , но теоритически - не )

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2330
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #37 on: 31.01.2007, 16:43:46 »
Дано това не остане само план :/


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #38 on: 31.01.2007, 17:39:22 »
Quote from: София 70
Не може , Мите!
Метро и трамвай не могат да вървят по една линия (практически може , но теоритически - не )

искаше да кажеш че теоритично може, но не и практически. обрятното няма смисъл  

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #39 on: 31.01.2007, 18:14:28 »
в москва под линията на монорелса си джиткат трамваи. естествено, че не по цялото трасе, но явно си има янкакъв смисъл, щом са го оставили
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.