Author Topic: Новото трасе до Дървеница  (Read 163802 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7938
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #40 on: 31.01.2007, 19:05:44 »
Quote from: x3m
искаше да кажеш че теоритично може, но не и практически. обрятното няма смисъл  
Искам да кажа , че на практика може , но никой не би разрешил подобно нещо.
Коловозът е за нормално и тясно междурелсие .Метрото се захранва с ток от шина , която е отстрани , трамвая , посредством пантограф - проводник отгоре. Но нали се сещате , че никой няма да вземе подобно решение .

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #41 on: 31.01.2007, 19:37:15 »
Quote from: Dimitar Dragnev
Не може ли да се ползва старото трасе до Дървеница, че трябав да се строи ново?
не
НЕ на хейтърството!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2324
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #42 on: 31.01.2007, 19:52:29 »
А някой има ли идея как ще бъде разположени трасето по улиците? В страни отделено, или централно?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11499
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #43 on: 31.01.2007, 20:11:20 »
Quote from: NiGhtPiSH
А някой има ли идея как ще бъде разположени трасето по улиците? В страни отделено, или централно?
По Г.М. Димитров почти сигурно ще минава посредата на булеварда, по Н. Габровски - също. Само по Симеоновско ще има автономно трасе
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #44 on: 31.01.2007, 20:13:07 »
Quote from: Dimitar Dragnev
Не може ли да се ползва старото трасе до Дървеница, че трябав да се строи ново?
[/size]След строежа на метрото къде го видя цялото?
Все си мисля, че е безсмислено да се прекарва теснолинейно ТМ трасе.
« Last Edit: 31.01.2007, 20:13:19 by conecto »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2324
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #45 on: 31.01.2007, 21:07:26 »
Quote from: ozzy
По Г.М. Димитров почти сигурно ще минава посредата на булеварда, по Н. Габровски - също. Само по Симеоновско ще има автономно трасе


А по Г.М. Димитров в средата ако е няма ли да е възможно да е автономно?  С разширяване по метър от всяко платно, няма да е голяма загубата за автомобилитие и трасето ще е максималлно бързо. А пък с такъв транспорт, може и да намалее нуждата от автомобили за доста народ. Целия квартал ще ползва ТМ за да стигне до метрото, и от там към центъра или Младостите.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #46 on: 31.01.2007, 22:03:37 »
а нещо не бъркате ли ГМ Димитров?! защото той е перпендикулярен на Кл. Охридски, в средата на който ще минава метрото

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #47 on: 31.01.2007, 22:17:26 »
Quote from: MadShofer
а нещо не бъркате ли ГМ Димитров?! защото той е перпендикулярен на Кл. Охридски, в средата на който ще минава метрото
Еми нищо не бъркаме, колега!Става въпрос за участъка между Габровски и Охридски, където минава 88.Ако трамваят ще е през Дианабад, той ще е точно по маршрута на 88, а по другия продължава направо по маршрута на 102 и завива по Симеоновско шосе.
« Last Edit: 31.01.2007, 22:18:50 by difian »

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #48 on: 01.02.2007, 00:04:08 »
Quote from: ozzy
По Г.М. Димитров почти сигурно ще минава посредата на булеварда
Че защо да е почти сигурно? Много по-добре би било автономно трасе откъм Мултигруп. По този начин трамваят не се включва в предстоящите нови пет кьошета на Г.М.Димитров и Кл.Охридски над МС Онкология, а просто си прави дъгата по автономно трасе.

Колкото за старото трасе - то вече не съществува. Трамвай и метро по един коловоз е пълен абсурд, даже при еднакво междурелсие. Ако пък трябва да се прекарва ново трасе около бул.Драган Цанков, възможностите не са големи - от двете страни има тесни улички, успоредни на булеварда. След Интерпред мостът е вече зает, остава трамваят да се суче под моста, като пресича жп линия. Проблемно е излизането към Г.М.Димитров, тъй като на това място метрото се гмурва в земята. Така че няма разумен вариант за старото трасе (ясно, че вкарване на трамвая под земята или на естакади е в зоната на фантастиката).

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11499
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #49 on: 01.02.2007, 00:11:05 »
Quote from: blagun
Че защо да е почти сигурно? Много по-добре би било автономно трасе откъм Мултигруп. По този начин трамваят не се включва в предстоящите нови пет кьошета на Г.М.Димитров и Кл.Охридски над МС Онкология, а просто си прави дъгата по автономно трасе.
Добре, а не смяташ ли, че построените вече блокове ще пречат на трасето?Паркингът на Мултигруп също е препятствие, освен ако трамваят не заобикаля от горната страна!
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #50 on: 01.02.2007, 16:31:11 »
В други градове, ако е построено метро по линията на трамвая, трамваят се съкращава при началото на засичането.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6745
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #51 on: 01.02.2007, 16:57:27 »
Това пък откъде ти дойде?

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2324
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #52 on: 01.02.2007, 17:28:05 »
Драги ми Митко така е и тук  Защо мислиш имаме 18?


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #53 on: 01.02.2007, 21:25:54 »
Quote from: ozzy
Добре, а не смяташ ли, че построените вече блокове ще пречат на трасето?Паркингът на Мултигруп също е препятствие, освен ако трамваят не заобикаля от горната страна!
и сега заради 1 паркинг да няма трамвай, няма да стане  мен по ме притеснява за автономното трасе хотел Вега на ъгъла на Габровски и Димитров както и блоковете оттам до Симеоновско шосе. Може също така да го прекарат и от другата страна- откъм Гражданска защита, по ми се чини да е оттам да ви кажа правичката  
« Last Edit: 01.02.2007, 21:34:40 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #54 on: 01.02.2007, 22:02:13 »
Quote from: Repcho
и сега заради 1 паркинг да няма трамвай, няма да стане  мен по ме притеснява за автономното трасе хотел Вега на ъгъла на Габровски и Димитров както и блоковете оттам до Симеоновско шосе. Може също така да го прекарат и от другата страна- откъм Гражданска защита, по ми се чини да е оттам да ви кажа правичката  
Аз рятко минавам в тази част на Димитров, но спомените ми са, че наистина от другата страна е по-празно.Има го и Софавто, има и блокове...От другата страна сградите май са по-навътре.Няма да ми барате бизнеса с превозни средства за някакъв си скапан трамвай, еййй...  
« Last Edit: 01.02.2007, 22:03:26 by difian »

Offline Eliano

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #55 on: 02.02.2007, 21:29:28 »
Все пак дано трасето да е теснорелсово.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6745
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #56 on: 02.02.2007, 21:47:37 »
А според теб какво друго може да бъде?

Offline Eliano

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #57 on: 02.02.2007, 21:50:04 »
Ми може пак да се побъркат като с 20, 21 и 22 и да им скимне да сложат онова гадното 1435 мм.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #58 on: 02.02.2007, 23:53:03 »
Quote from: Eliano
Ми може пак да се побъркат като с 20, 21 и 22 и да им скимне да сложат онова гадното 1435 мм.
Хайде стига глупости.При ремонтите на улиците с релси хвърляят зар за междурелсието.Тези неща се планират.Как ще разширят нормалнорелсовия натам?Къде ще е връзката с останалата 1435 мрежа?За да си спокоен, бъдещо разширение на 1435 мрежата може да има до Захарна Фабрика и към Овча Купел.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Новото трасе до Дървеница
« Reply #59 on: 03.02.2007, 17:03:31 »
Quote from: Eliano
Ми може пак да се побъркат като с 20, 21 и 22 и да им скимне да сложат онова гадното 1435 мм.

 Стига дърдорил глупости.Трябвало да е теснорелсово щото на детето така му харесва.Едиствената причина да е теснорелсово е защото няма връзка с нормалнорелсовите, а не защото така му се иска на някой !
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я