Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 134932 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15464
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Обикновено, офертите по поръчките са валидни до 6 месецa, а при извънредни обстоятелства, може и да се удължат... Можем да гадаем, защо се могат...
« Last Edit: 10.03.2017, 16:01:42 by difian »

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1432
    • View Profile
Най-вероятно има проблеми с документацията и срокът е удължен, но никой не е сметнал за нужно да го оповести...

Offline kom6ito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
  • Citaro
    • View Profile
Днес при представянето на електробуса Фандъкова е казала, че до месец ще пуснат поръчка за 120 автобуса на метан:

http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/23/2940464_v_sofiia_zapochnaha_testove_na_nov_avtobus_na_tok/

Китайците произвеждат ли такива автобуси, за да знаем какво да очакваме?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12606
    • View Profile
    • Email
Днес при представянето на електробуса Фандъкова е казала, че до месец ще пуснат поръчка за 120 автобуса на метан:

http://www.dnevnik.bg/skorost/2017/03/23/2940464_v_sofiia_zapochnaha_testove_na_nov_avtobus_na_tok/
Тази новина се претопля вече година: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=355.msg100137190#msg100137190, дано тръгне вече. Без тези автобуси е немислимо да се поемат освобождаващите се от концесия линии догодина.

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
 Ютонг към момента нямат модели на метан. Те дори и съчленен вариант нямат (за европейския пазар). Така че от тях сме спасени.
Обаче Карсан, Отокар, Исузу и ред други измислени марки имат метанови модели. БМЦ имат също. 

А за 30-те автобуса нищо не се споменава...

« Last Edit: 24.03.2017, 21:38:22 by Kingpin »

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2057
    • View Profile
    • Email
Аз пък прочетох в 24 часа, че била обещала 20 електробуса за лятото. Ма тая жена много ларж го раздава.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 334
    • View Profile
Ютонг към момента нямат модели на метан. Те дори и съчленен вариант нямат (за европейския пазар). Така че от тях сме спасени.
Обаче Карсан, Отокар, Исузу и ред други измислени марки имат метанови модели. БМЦ имат също. 

А за 30-те автобуса нищо не се споменава...
Вероятно и дай боже дано да са МАН , за да се унифицира парка.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11046
    • View Profile
    • Email
Ютонг към момента нямат модели на метан. Те дори и съчленен вариант нямат (за европейския пазар). Така че от тях сме спасени.
Обаче Карсан, Отокар, Исузу и ред други измислени марки имат метанови модели. БМЦ имат също. 

А за 30-те автобуса нищо не се споменава...

Може за конкурса да направят съчленен вариант на нашия модел и да вземем от него. :D
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
Quote
Нови автобуси на ток ще возят пътниците в градския транспорт на София. 20 от тях ще са 100% на електричество, а другата половина – хибриди. Поръчката за ековозилата ще се обяви през април, като дотогава общината ще трябва да реши на какви параметри да заложи

http://stroitelstvoimoti.com/%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B0-40-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%BE%D0%BA-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F/

Споменава се и за 30-те автобуса...в момента се изпълнявала била поръчката...

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3606
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Каква израелско-българска фирма ги гони тия, капабуса си е чист китаец. Мижи да те лажем...

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3872
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Иха........без пълноценни тестове (поне половин година на няколко автобуса от един и същ производител в постоянна експлоатация).......в Берлин вече година тестват четири електробуса по линия 204, през Ноември 2016 излязоха резултатите от първата фаза, според която се продължава с наличните бройки още поне половин година. В София направо вече се поръчва....... :/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11046
    • View Profile
    • Email
Е нали 1701 го тестваха почти 2 години. Дано да вземат такива с ултракондензатори. То не че китайските са ги тествали много в наши условия, ама купиха такива. Въобще такава далновидност с тестването няма сигурно от средата на 90-те. Едно време се тестваха различни марки автобуси при различни условия, сега направо се обявява конкурс без да е тествано нищо :D

Помните ли колко време тестваха белия Мерцедес 3278 докато купят останалите зелени и дълги Конекта, след това колко време тестваха 1771 докато купят късите. Още преди това така и за Чавдарите 141. Тедома също го тестваха почти година май. През годините идваха и други тестови автобуси, които се оказаха неподходящи или мнго скъпи за нас. А сега давай да купуваме без да сме го пробвали дори  :D
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2884
  • 2660
    • View Profile
Споменава се и за 30-те автобуса...в момента се изпълнявала била поръчката...
Утре отварят ценовите оферти.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2135
    • View Profile
    • Email
Без изненада след вчерашния ден. Нови 30 Yutong ще дойдат тъкмо навреме, за да заместят около 30 спрени за ремонт свои събратя до края на годината  :D :fan:

https://www.kamioni.bg/bg/menu/10/post/19372/Zadavat-se-oshte-30-novi-avtobusa-Yutong-za-Sofiq?page=

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2567
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Много правилно - поради отличното представяне на досегашните 110, какво друго да си поръчаме... Може наистина 30-те нови да се ползват за резерви докато се опитват безуспешно да закърпят по-старите им събратя.  :fan:
« Last Edit: 05.04.2017, 19:40:27 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline жоао

  • Писател
  • **
  • Posts: 27
    • View Profile
    • Email
Добре, нали ако има несъответсвия,се дава възможност на производителя да ги отстрани? Или и на петте марки самите автобуси не са отговаряли на условията?(Какъв е шанса пък и петте да не стават, само Ютонга да отговаря на условията? :neznam:)

Offline wiNt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 428
  • long live 9060
    • View Profile
Какъв е шанса пък и петте да не стават, само Ютонга да отговаря на условията :neznam:
Мисля, че сам ще си отговориш на въпроса.  :angry:
Огромен провал е това за градския транспорт, даже по-огромен от предния, защото да повториш грешката си е по-страшно от колкото просто да сгрешиш. Простотия до шия...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8327
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Добре, нали ако има несъответсвия,се дава възможност на производителя да ги отстрани? Или и на петте марки самите автобуси не са отговаряли на условията?(Какъв е шанса пък и петте да не стават, само Ютонга да отговаря на условията? :neznam:)
Трябва да има някои конкретни рамки на това, което трябва да се отстрани, за да може да се направи. В нашия случай няма и няма как да има такива. Просто китайската икономика функционира на принципа огромно производство и ниско качество. Тези автобуси са цялостно некачествени и това няма как да се промени освен да не купуваме повече такива. Проблемът е че това първо няма да се случи доколкото това показва развитието на новата поръчка и второ първите 110 не бяха случайна грешка, а съзнателен ход, защото както казах в темата за казуса с депо „Клокотница“, Столична община не желае да инвестира качествено в името на града. Това е сбирщина от хора, които искат да си поделят София като пица на парче, всеки да вземе своето парче(пачка пари) и да си пирува.
Страстта е нашата сила
6 години Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън

Offline kom6ito

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 448
  • Citaro
    • View Profile
В поръчката беше записано, поне предните табели да са нормални. Това ще бъде една спечелена битка.

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 466
    • View Profile
Аз пък се радвам, че Ютонг са победител. Давали проблеми? Имат си гаранционна поддръжка - да се оправят. А като изтече гаранцията, плаща им се достатъчно на км пробег, ще си плащат за ремонти и поддръжка и да ни возят в нормални хубави автобуси, както си е редно. Със сигурност е по-добър избор от Исузу, Карсан, Марсан и прочие. За толкова пари - толкова.