Author Topic: Обновяване на подвижния състав при покупка на нови возила  (Read 137277 times)

Offline gecasux

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 70
    • View Profile
    • http://www.data.bg/i.php?fid=14666091
Има нов модел конекто което прилича доста на Цитарото...100% на ма има цитаро в София...камо ли пък в Варна  :lol:
3 7 7 4 T H E B E S T BUS http://www.data.bg/i.php?fid=14666091]

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: borosport
Имам прясна информация от шофьор по 604.Значи човека каза "Скоро махат БМЦ-тата от 604 и пускат по тях Мерцедеси като на 84 и 404, но по-нов модел".
 Човека не можа да ми каже точно за какъв модел става дума, но аз се размечтах за Цитаро
 Това са ми предположенията, защото нали от догодина ще трябва да отговарят на Евро 4 стандарт, а и БМЦ-тата бяха напълно нископодови.Дано да е прав.
шанса да е вярно е 0.00000005% това са само слухове, които винаги са си се носили и почти никога не са били верни
НЕ на хейтърството!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
тъй или иначе евро стандартите не са за пренебрегване. ако трябва рейдовете да отговарят на евро 4, значи ще трябва да очакваме солизна партида (не по-малко от 300) от нови возила. за съжаление без солидна "инжекция" отвън това няма да стане в близките месеци, може и години

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: maniak
тъй или иначе евро стандартите не са за пренебрегване. ако трябва рейдовете да отговарят на евро 4, значи ще трябва да очакваме солизна партида (не по-малко от 300) от нови возила. за съжаление без солидна "инжекция" отвън това няма да стане в близките месеци, може и години
за евро 4 няма как да има нормативи т.к. тоя стандарт не е навсякъде дори в Европа, засега трябва да покривме евро3 каквито са БМЦ-тата. А нови автобуси на СО не чакайте-пари за догодина я се намерят я не, кредити повече не може да се взимат. За да разкарат Икарусите очаквам да се дадат още линии на концесия (според мен 88 ше е първата)
НЕ на хейтърството!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17145
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: borosport
Имам прясна информация от шофьор по 604.

Така. жалкото е, че в повечето случаи тези информации не са достоверни. Обикновено се пуска някакъв слух в гаража и после 50 човека го разпространяват.
Да не ви казвам, че аз от 2 год. слушам как идват 20, 30, че и 50 съчленени конекта, които заменят Хюлиезите.
последният слух е, че ще се закрива Земляне и автобусите ще се поделят между Малашевци и Дружба. как си го представяте това? Този слух е от малашевци.

Според мен новите 120 автобуса ще са закупени от концесионери за линиите, които сега са на концесия плюс още няколко линии.

Мисля, че се сещате колко време трае процедурата за нови автобуси. Обявяване на конкурс, подготовка на документи, разпродажба на документи, същински търг, обявяване на печеливш, обжалване на резултата. Откриване на някаква грешка и анулиране на търга :lol:
Тъй де, схващате - поне още година от СО нови автобуси няма да бъдат закупени.

Мисля, че на всички ви е ясно, че на София повече единични автобуси НЕ СА нужни.
мур

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17145
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: Repcho
За да разкарат Икарусите очаквам да се дадат още линии на концесия (според мен 88 ше е първата)

За съжаление по-скоро ще разкарат част от Хюлиезите и Чавдарите, отколкото икарусите. 2618 и 2631 ги бракуваха.
А дълги линии като 88 не очаквайте да дадат на концесия.
мур

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
По-скоро селските линии ще ги дадат на концесия, а ако се купуват нови автобуси, ще бъдат нископодови. Това условие трябва да важи и за бъдещите концесионери.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6114
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Каквото и да си говорим, няма начин СО да се захване да прави търгове за автобуси - каквоото стане ще стане от концесионерите. А по въпроса кои линии да са на концесия, много ми се ще да дадат 94 и 280 на частниците - най-голям пътникопоток, най-много коли => изгода и за Автотранспорт, и за концесионерите, и за гражданите.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Quote from: emo
Мисля, че на всички ви е ясно, че на София повече единични автобуси НЕ СА нужни.
Да, но има линии, които е препоръчително да се обслужват само от единични рейсове - напр. 4,9, 72,75,313,413 и още много други.

Но като цяло трябва да се внимава много с концесиите, за да не стават грешки като със Сиббус :lol:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Quote from: ozzy
Да, но има линии, които е препоръчително да се обслужват само от единични рейсове - напр. 4,9, 72,75,313,413 и още много други.

Да бе, особено 72. 413 също не е за соло автобуси.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Quote from: conecto
Да бе, особено 72. 413 също не е за соло автобуси.
Добре, по 72 може да са съчленени само и единствено ако се промени маршрута, по тия тесни улички в Редута и по Оборище хич не е за съчленен рейс  
А 413, ако е по-начесто, спокойно може да се използват БМЦта
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Защо забравяте, че в бюджета за догодина има заделени 20 млн. лева за нови автобуси.
 Колкото до евростандартите за колите от първи Януари Евро 4 е задължителен.Предполагам, че на ГТ няма да му се размине.И тук става дума не за налични возила, а при закупуването на нови.
Така, че ако това е вярно никакъв шанс за БМЦ,Конекто или каквото и да е произведено на Изток от Германия.  
 Все пак 20 млн. не са никак малко.
« Last Edit: 20.11.2006, 18:31:34 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4472
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
само дето валутата не е "европейска". иначе 20 млн лева за нас може и да са много

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
Абе не са и малко пари!Но е ясно, че повечето дето ще се купуват ще са от концесионери...

А ДАНО!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17145
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: borosport
Защо забравяте, че в бюджета за догодина има заделени 20 млн. лева за нови автобуси.
 Колкото до евростандартите за колите от първи Януари Евро 4 е задължителен.Предполагам, че на ГТ няма да му се размине.И тук става дума не за налични возила, а при закупуването на нови.
Така, че ако това е вярно никакъв шанс за БМЦ,Конекто или каквото и да е произведено на Изток от Германия.  
 Все пак 20 млн. не са никак малко.

Български специалисти в екип с група съветски учени ще изработят нов двигател отговарящ на стандарт ЕВРО 4, който успешно ще се вгражда в Икарусите и така 3884, 3103, 2252 и другите ще станат единствените автобуси, които ще покриват Евро 4.
На Икарусите само такова още не са им слагали, така, че им е време :lol:
мур

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Quote from: emo
Български специалисти в екип с група съветски учени ще изработят нов двигател отговарящ на стандарт ЕВРО 4, който успешно ще се вгражда в Икарусите и така 3884, 3103, 2252 и другите ще станат единствените автобуси, които ще покриват Евро 4.
На Икарусите само такова още не са им слагали, така, че им е време :lol:
в първия момент се засмях ама като си помислих че все пак говорим за СКГТ реших да питам - тва верно ли е ?
НЕ на хейтърството!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Quote from: maniak
само дето валутата не е "европейска". иначе 20 млн лева за нас може и да са много

 Добре да бъдат 10 млн. европейска валута.Айде смятай колко автобуса могат да се купят с нея?
Взимаме Цитаро.Някой беше казал, че струват 250 хил. евро.
Та 10 млн. делено на 250 хил. евро е равно на 40 Цитаро.
Това при курс 2 лева за евро и тази цена на Цитаро и ако се плаща наведнъж.МОЖЕ ДА МИСЛЯТ И ЗА ЛИЗИНГ.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4479
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Пълно безумие е да се наливат още средства за модернизация на Икарусите- може да вървят добре, но в крайна сметка вече са антики и не могат да се ремонтират вечно. Каквото било- било, трябва да се мисли за нови коли. Иначе, не е изключено и BMC-та да купят, кой знае този път каква далавера ще се заформи. Аз лично се надявам на Citaro  

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17145
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Quote from: Repcho
в първия момент се засмях ама като си помислих че все пак говорим за СКГТ реших да питам - тва верно ли е ?

Слава Богу не съм го чул никъде, ама като гледам какви модернизации се правят по Икарусите, няма да се учудя и това да стане.
мур

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15484
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Quote from: emo
Слава Богу не съм го чул никъде, ама като гледам какви модернизации се правят по Икарусите, няма да се учудя и това да стане.
Аз мисля,че вече натрупахме достатъчно опит с правенето на нископодови тролеи Икарус.Иде ред на автобусите!