Author Topic: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)  (Read 113166 times)

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 259
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #920 on: 04.12.2016, 18:05:03 »
Те шкодите още от както са тук си возят твърдо и неудобно (макар че сравнено с Икарусите от преди това си бяха като совалки и никой не се е оплаквал от возията). "Раздрънкаността" им вероятно се оправя лесно, стига да има желание и средства. Мен ми е по-интересно защо в някои се появяват т.нар. вибрации и бучене, неприсъщи на превозно средство на 6 години...
Поправете ме, ако греша, ама първите тролеи дойдоха 2008-2009, което прави 8-7 години. Не, че е голяма разликата с 6, нито е нормално за тия години да бучи, но си мисля, че поддръжката е на ниво" "колкото да върви"

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1409
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #921 on: 04.12.2016, 18:08:59 »
Поправяме те - 2010 дойдоха.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11004
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #922 on: 04.12.2016, 23:07:26 »
Тези неща са абсолютно невярни. През няколко дена пътувам с такива Шкоди по разбития участък пред Арена Армеец, много добре понасят неравностите и за нископодово превозно средствовозят много меко. На същото място Икарусите возеха доста по-твърдо, в ремаркето можеше да подскочиш от седалката.

Абсолютно нормално е да се чува бучене, все пак се движи механична част, има триене на отделни детайли, работа на електромотор, които разбира се издават звук с различни честоти при различна скорост, натоварване.

Поддръжката си е добре-на 6-7 години все още си работят блокировки на врати, отопление, климатик, вентилация, седалките редовно се претапицират като са скъсани.

Наистина окачването тропа, но и на запад при по-старите нископодови автобуси тропа така. Напълно нормално е с годините нещо да се счупи, за това си има резервни части, сервизни работници.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #923 on: 04.12.2016, 23:11:03 »

Абсолютно нормално е да се чува бучене, все пак се движи механична част, има триене на отделни детайли, работа на електромотор, които разбира се издават звук с различни честоти при различна скорост, натоварване.

Поддръжката си е добре-на 6-7 години все още си работят блокировки на врати, отопление, климатик, вентилация, седалките редовно се претапицират като са скъсани.

Наистина окачването тропа, но и на запад при по-старите нископодови автобуси тропа така. Напълно нормално е с годините нещо да се счупи, за това си има резервни части, сервизни работници.

Ама си говориме...  :blink: Всичко си е нормално, работи си един електромотор и от много работа нещо си бучи, чудесна е поддръжката, всичко си работи, освен ако е счупено, ами чудесно...

А за теориите за окачването на Шкодите - моите уважения, окачването им положително не е идиотоустойчиво, но съчетанието от нулева поддръжка  и отвратителни пътища не прощава.
« Last Edit: 04.12.2016, 23:13:54 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 887
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #924 on: 18.12.2016, 01:38:52 »
Всъщност по принцип нископодовите автобуси и тролейбуси имат по-твърди окачвания от високоподовите ама си има причина за това. Защото нали нископодовите качват инвалидни колички, та трябва да държат возилото право и не трябва да се накланя като количките се качват, и затова е така. Нископодовите возила нямат право на същите окачвания като високоподовите, окачванията на нископодовите са пригодени за нископодови. И също така на нископодовите возила центъра на тежестта е по-нисък, поради което техните окачвания по друг начин трябва да понасят теглото на каросерията.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4295
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #925 on: 18.12.2016, 15:06:50 »
Поредният бисер :-D
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4178
  • -= Advent Warrior™ =-
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #926 on: 19.12.2016, 01:31:04 »
Подобно нещо може да изтърси само още един потребител, който е от Бургас. И малко офтопик, но ако е така горното, защо Конектата ЛФ са нископодови, а возят толкова меко? :rolleyes:
Автобуси DAF SB201 Hainje
A7804AM – любим DAF/Hainje
A4475KH – любим TEDOM
355, 2500 – любими MB O305G
1641, 2523 – любими Heuliez O305G


Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5413
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #927 on: 19.12.2016, 02:29:03 »
Подобно нещо може да изтърси само още един потребител, който е от Бургас.

Абсурд, никой автобус или тролей не заслужава фабрично да вози твърдо, защото се отразява зле на всички в него. Не заставам зад нищо от написаното от jonckheere след първото изречение.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 259
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #928 on: 20.01.2017, 20:56:44 »
Печката на 1611 вие ужасно, ако си без слушалки от Дружба до СУ си губиш половината слух :/

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #929 on: 08.02.2017, 18:09:30 »
На 1609 са му постегнали ходовата част - определено не е идеално, но към момента заедно може би с 1614 е най-малко тропащата и най-стегната откъм окачване къса Шкода.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 259
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #930 on: 21.03.2017, 20:30:30 »
Тази вечер, 1632 по 4 изписваше на дисплея при шофьора: "ВНИАМИЕ Липсва спиркова спираЦка" каквото и да означава това. Отделно системата за таксуване беше изключена и на GPS дисплея се показваше зареждащия екран на Ubuntu. Бутоните за отваряне на вратите отдавна не са оригиналните, а окачването както на всички къси Шкоди е разбито. До кога няма да има адекватна поддръжка?

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2247
  • 8 9 6 5
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #931 on: 21.03.2017, 21:19:30 »
Тази вечер, 1632 по 4 изписваше на дисплея при шофьора: "ВНИАМИЕ Липсва спиркова спираЦка" каквото и да означава това.
Изключил е блокажите на вратите.
:bb: 8965 :bb: :inlove:
ПРОТИВ бракуването на тролейбуси модел Škoda 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7!

Offline Whatnow14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #932 on: 31.03.2017, 17:17:36 »
На 1620 му е отказала втората врата.
Приятен час пик му желая на шофьора  :help:

Offline TRAMS SOFIA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 328
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #933 on: 31.03.2017, 18:20:24 »
Защо не е искал смяна?

Offline Whatnow14

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 188
    • View Profile
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #934 on: 17.04.2017, 12:45:52 »
На 1630 ОТНОВО са му претапицирали седалките  :blink:

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« Reply #935 on: 20.04.2017, 22:40:55 »
Явно са работили нещо все пак по задвижването на 1611 - ревът и вибрациите са се поочовечили, макар и да не са изчезнали на сто процента.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.