Author Topic: Доставка на 50 нови съчленени нископодови тролейбусa  (Read 147225 times)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Ами съгласен съм колега аз да ги дам за Неоплан, не за СОР. До последния (евро)цент.

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
  • Fail!
    • View Profile
То всички, дето плащаме данъци ги даваме, лошото е, че не се знае като ги даваме какъв контрол имаме върху това, дето получаваме - не винаги получаваме Шкоди например...

Offline kernel32

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
  • Fail!
    • View Profile
Е, след като Дифиан затвори другата тема, редно е да бутнем тая напред :P Някой, новини, нещо? Напоследък чета, че се появяват из медиите разни неща, нека ги синтезираме в следващите няколко поста.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Засега май е доста сурово. Казва се, че ще се одобри заем (по-точно кредитна линия, защото е по няколко позиции), но кое ще стане по-напред - трамвайното трасе по Симеоновско, тролеите или другите неща - един Господ знае. Рано е даже за лобиране от страна на производителите  :D

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 132
    • View Profile
И кога ще бъдат купени въпросните 50 нови тролея? Вижте това:
http://www.btv.bg/news/bulgaria/institucii/story/1018032566-Stolichna_obshtina_kupuva_50_novi_troleya.html

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Държат на дизела и климатика, освен ако не повтарят машинално информациите от предишната доставка!  :fan:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4872
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Между другото, тролея от 44 до 50-тата секунда не е "по идея" на редактора добавен в репортажа, а е взет от презентацията на общината при въпросното интервю и представяне на инвестициите.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Този тролейбус е от Ванкувър и няма и грам общо с това, което ще дойде при нас. Явно изготвялите презентацията в Общината са търсели нещо за илюстрация откъде да е...
« Last Edit: 29.01.2011, 21:36:27 by difian »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4872
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Радвам се, че нещо не ми харесва как изглежда.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 886
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Аз все още се чудя и се колебая дали ще е по-добре съчленени Solarisи или Škoda 30Tr, ако дотогава Škoda 27Tr изчезне и го замéсти Škoda 30Tr, защото ми харесва дизайна на Solarisa, но се съмнявам дали чисто полския Solaris е по-добър от Škodaта, защото на тролейбусите марката Škoda си им е една елитна утвърдена марка, за която от отдавна вече се знае, докато за марката Solaris едвам от 10 години знаем за нея, което ме вкарва в леко съмнение.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Соларис Тролино, без участието на Шкода са с електрооборудване на унгарската фирма Цегелек. В последно време такива тролеи се доставиха в Западна Европа: Залцбург, Еберсвелде...  ;)


Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Cegelec никога не е била унгарска и няма нищо общо с унгария.
>>>
Company´s profile

In the year 1992 Cegelec Corporate, France bought shares of the Electric Drives and Automation Division of ČKD Polovodiče a.s.. Thus join stock company Cegelec a.s has been established, based in Prague and focused on the development, design and production of electrical and electronical equipment.
 

Cegelec a.s. continues in the production program taken over from ČKD Praha and focuses on its own development and design activities.
 
Its significant market position in supplies of traction equipment and accessories for tramcars, trolleybuses and metro cars is supported by references from 19 countries and 56 European cities.
 
 
To meet its strategy goals Cegelec a.s. cooperates with both transport authorities and vehicle producers. Transport authorities of Prague, Ostrava, Liberec, Brno, Plzeň, Olomouc, Chomutov and other belong to its most important customers. More than half of its production is exported to Slovakia, Ukraine, Poland, Russia, Lithuania, Estonia, Hungary, Austria, Italy, France, Germany, Switzerland, Holland, Belgium, Sweden, former states of Yugoslavia and other.
 
 
Cegelec a.s. has been awarded the quality management system CSN EN ISO 9001 certification and the environmental CSN EN ISO 14000 certification.

Ето и референция: http://www.cegelec.cz/39-reference.html
« Last Edit: 07.02.2011, 10:24:22 by CKD »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Така да бъде, посипвам си главата с пепел, а Юнкер може да бъде още по-спокоен.............................

Offline rch

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 160
    • View Profile
    • Email
Дано да бъдат Солариси, а не Шкоди, с новите шасита, които сами по себе си са едни естетически недоразумения. А и най-малкото ако са Шкоди от новия тип, ще се запази кофти "традицията" в София да се купуват на парче по 20 бройки от всички възможни возила на пазара. Поне тролеите след 90%-ното им обновление да имат някакъв по хомогенен облик, не като трамкарските релсови недоразумения.
« Last Edit: 08.02.2011, 18:49:10 by rch »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Според мен не бива да се предоверяваме на информацията че Шкода оттук нататък ще работят само със СОР. Ако беше така нямаше да изпращат един от нашите 26Тр на проби в Литва, а щяха да си замъкнат СОР. Отделно на официалния сайт skoda.cz , на заглавната страница се появява 27Тр а в каталога с продуктите са налице и трите вариации на тема Соларис
http://www.skoda.cz/cs/reseni/produkty/trolejbusy/
« Last Edit: 08.02.2011, 18:53:50 by CKD »

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Дано да си прав и Шкода-Соларис да продължи да се произвежда! Това съвсем не значи, че ти ще са печелившите, разбира се!

ПП: ако пратим писмо със запитване на transportation@skoda.cz (или някой друг от сайта им) относно предлаганите продукти, дали ще ни отговорят?
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 886
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
В каталога виждам дори и 24Tr и 25Tr, дали се произвеждат още. Нека Škoda да продължи да произвежда и Sor и Solaris, така марката ще бъде по-интересна, който поръчва тролейбуси ще може да избира измежду Sor и Solaris, според своите изисквания и предпочитания, не виждам нищо лошо в това. Дизайна на Solarisа си е все още актуален и представлява интерес. От техническа гледна точка вярвам, че Škoda Solaris и Škoda Sor си приличат или са едни и същи, само дето дизайна на Solarisa ни харесва повече. Относно дизайна на Škoda Sor, на мен лично ми напомня на автобусите Škoda Karosa B931, обаче модернизирана Škoda Karosa B931.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4872
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
От всичките - най ми харесва 27 ТР. Би било чудесно ако той спечели, стига чехите да не кандидатстват с вариант - СОР. СОР не ми харесва на външен вид. Май са се опитали да докарат нещо като Соларис, но въпреки това да напомня на техния дизайн. Пък и СОР-а е с 5 врати, което не ми харесва (въпреки, че това търпи промяна).
Смятам, че е добре, все пак всички тролеи да са от една марка, за да може да се поръчват части в по-големи количества, а не 50 за тия, 50 за ония.... Пък и евентуалната поддръжка би била по-лесна, ако се поддържа само една марка.
Аууууу... Сега се сетих... Какво ще правят в базичката в Левски, след като дойдат новите тролеи, ами те ще са в гаранция, както и сегашните Шкоди... Няма да има какво да се оклепва и пре**ава... Ще бъде интересно какво ще ги правят всичките сервизни работници, след като 90 % от парка ще е в гаранция и всяка повреда ще се обслужва от производителя. :blink:
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 886
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Ако вземат 27Tr ще ми напомнят на автобусите Conecto LF както го направиха, взеха соло и после пак същите ама съчленени. И на мен ще ми хареса така, едно че дизайна на 27Tr повече ми допада отколкото този на SORa, друго, че частите за едните ще могат да се използват и за другите. Нека даже като доставят 27Tr да бъдат със същите цветове като доставените 26Tr, добре им отиват тези цветове, нека да бъдат същите като доставените 26Tr с изключение на това че ще са съчленени.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Ало, ало. Рибата в морето вие тигана сложихте. Сигурен съм че няма човек във форума който да харесва СОР такаче престанете да изтъквате, кое колко по-добро е от другото. Поне да бяхте запознати в детайли с двете конструкции и истинските им предимства и недостатъци. Тия фермани, които сте изписали са лишени от всякакво съдържание