Author Topic: Български тролей Den Oudsten  (Read 41327 times)

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #20 on: 21.11.2006, 10:51:50 »
Аз имам предложение към фирма РТК - да има продукция примерно съчленен тролей Ден Оудстен... на тая конструкция ще монтират някой двигател от тия Щифтовските, слагат щеки и готово. В началото може от две каросерии Ден Оудстен да правят една, а после да минат към собствено производство на задната част. Така СО ще е по на кяр, нали търсеха 10 съчленени тролейбуса.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #21 on: 21.11.2006, 10:53:05 »
Quote from: tiristor
Аз имам предложение към фирма РТК - да има продукция примерно съчленен тролей Ден Оудстен... на тая конструкция ще монтират някой двигател от тия Щифтовските, слагат щеки и готово. В началото може от две каросерии Ден Оудстен да правят една, а после да минат към собствено производство на задната част. Така СО ще е по на кяр, нали търсеха 10 съчленени тролейбуса.
е ти се вкара в егати филма  :lol:
НЕ на хейтърството!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #22 on: 21.11.2006, 22:34:23 »
Quote from: tiristor
Ден Оутстен от Омуртаг, о йеееее  Представяш ли си, "made in Omourtag, Bulgaria" да цепи по холандските пътища, с електроника от Трамкар-Чавдар 2525... Лалетата ще научат много за ултрамодерното тролейбусопроизводство на България :P
Друто имах впредвид-да си произвеждаме Ден Оудстени за нас в Омуртаг,защо да ги внасяме чак от Холандия след като и в България има завод за автобусни каросерии,може да се монтират двигатели ЕВРО 4.Не виждам нищо лошо в това и при нас да се произвеждат хубави автобуси.Нали горе-долу по същоя начин Чавдар 141 е произвеждан с каросерия от Щаер,и е почти 1 към 1 с него,още по-отдавна Чавдар 11М4 е произвеждан с каросерия на Сетра.
Така произведените каросерии на Ден Оудстен могат да се оборудват и за тролейбус и за автобус.
Quote
Сега се надявам да построят тролейно трасе в Созопол (от стария град до новиоте територии след Райския залив та чак до Каваците), та да могат да тестват продукицята си
В Созопол едва ли е оправдано да се построи тролейбусно трасе. По-скоро в Несебър,интересно е че там в момента се движат съчленени автобуси и населеността е значителна дори понякога са претъпкани,така,че едно тролейбусно трасе по най-натоварената линия,и до Слънчев Бряг според мен ще е напълно оправдано.
А това на снимките в сайта според мен все още не е нито тролейбус,нито автобус а само каросерия,още не са монтирани прътовете,електродвигателя и др.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12954
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #23 on: 22.11.2006, 15:14:32 »
Quote from: Ivo
Чавдар 11М4 е произвеждан с каросерия на Сетра.
Чавдар и Сетра си приличат, колкото Реното на Алонсо с Дачия!
Заводът в Омуртаг да прави возила с ЕВРО 4 - това е още по-невероятно, отколкото РТК Елин Пелин да почне масово сглобяване на тролеи.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #24 on: 22.11.2006, 18:43:30 »
Quote from: Ivo
Чавдар 141 е произвеждан с каросерия от Щаер,и е почти 1 към 1 с него
Да, и затова сега Чавдарките се движат на пен жуек по улиците...

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #25 on: 23.11.2006, 12:09:36 »
Наистина едно е желанието, а съвсем друго изпълнението.
Но аз все си мисля, че всичко е било плод на тоталитарната система и порядките и.Също мисля, че нашата инжинерна мислъл с нищо не отстъпва на холандската, но просто няма пари.
 Все се надявам да стане нещо с тия тролеи.Да му се невиди с какво румънци, сърби или турци са повече от нас, че те правят, а ние не.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11681
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #26 on: 23.11.2006, 13:38:03 »
Quote from: borosport
Наистина едно е желанието, а съвсем друго изпълнението.
Но аз все си мисля, че всичко е било плод на тоталитарната система и порядките и.Също мисля, че нашата инжинерна мислъл с нищо не отстъпва на холандската, но просто няма пари.
 Все се надявам да стане нещо с тия тролеи.Да му се невиди с какво румънци, сърби или турци са повече от нас, че те правят, а ние не.
Като за начало е хубаво да почнем да правим рейсове, тролеи или коли по лиценз, като напр. някоя известна фирма построи завод у нас!
Мен лично още ме е яд как изгонихме Роувър преди 10 години
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #27 on: 24.11.2006, 12:18:35 »
Ами простотията ни е пословична така че няма за какво да се чудиш.Нито е първата глупост нито ще е последната.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6128
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #28 on: 24.11.2006, 19:19:49 »
Quote from: ozzy
Като за начало е хубаво да почнем да правим рейсове, тролеи или коли по лиценз, като напр. някоя известна фирма построи завод у нас!
Мен лично още ме е яд как изгонихме Роувър преди 10 години
Същата съдба сполетя и Реното, ама айде, тогава бяха други времена.
Малко офф: Какво стана с големия завод за тежки машини в Радомир, нали щяха да го купуват ФИАТ и да правят там части за Мазерати?

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4062
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #29 on: 25.04.2007, 14:27:24 »
Току що мина новият тролей на ТРАМКАР през центъра по хигиена.За жалост ме изненада много брутално,и не успях да ми направя по-добри снимки


« Last Edit: 20.12.2007, 19:23:24 by difian »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11681
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #30 on: 25.04.2007, 14:28:54 »
Това да не е дългоочакваното българско тролейбусопроизводство с каросерии на Ден Оудстен?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #31 on: 25.04.2007, 14:37:07 »
брей брей брей  
НЕ на хейтърството!

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #32 on: 25.04.2007, 14:51:32 »
омг    това   по  коя  линия   е?Или    отива  каъм  Надежда  илил Искър  
« Last Edit: 25.04.2007, 14:52:51 by Heuliez »

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4062
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #33 on: 25.04.2007, 14:53:09 »
Не мисля,че изобщо е на линия.По-скоро е тестово пускане

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5194
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #34 on: 25.04.2007, 14:55:59 »
ВЪИ! Ми,че то прилича на тролей браво! Дано да не се разваля  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #35 on: 25.04.2007, 14:58:00 »
Кам  кое  Депо  ли  ще  е?Ако  се   окаже  добре  да  направят   още  

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4817
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #36 on: 25.04.2007, 15:22:28 »
Сутринта си беше в Трамкар, вероятно там и ще си се върне. Интересно Еридантранс какво са му замислили. А и дали има и дизелов двигател останал в него?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15568
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #37 on: 25.04.2007, 16:00:31 »
Quote from: Dragon
Сутринта си беше в Трамкар, вероятно там и ще си се върне. Интересно Еридантранс какво са му замислили. А и дали има и дизелов двигател останал в него?
Защо намеси Еридантранс, колега ?   Забрави ли Елин Пелинската фирма, която беше закупила шасита? Друг вариант е да опъват мрежа до Кътина...

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4817
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #38 on: 25.04.2007, 17:03:43 »
Нещо бях останал със спомен че Еридантранс бяха взели това шаси и го правеха за тях тролея.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6422
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #39 on: 25.04.2007, 18:13:22 »
Маи е тестово пускане наистина щот гледам няма никои вътре