Author Topic: Български тролей Den Oudsten  (Read 38187 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10935
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #40 on: 25.04.2007, 19:53:17 »
Днеска видях новият тролейбус Ден Оудстен как пресича бул.Гоце Делчев,вероятно е имал някакви пробни курсове по ТБ 2 или ТБ 9,вътре имаше 7-8 човека поне. Има и ел.табло отпред. Иначе и аз знам че този тролейбус е собственост на Еридантранс.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #41 on: 25.04.2007, 20:09:26 »
Quote from: Ivo
Днеска видях новият тролейбус Ден Оудстен как пресича бул.Гоце Делчев,вероятно е имал някакви пробни курсове по ТБ 2 или ТБ 9,вътре имаше 7-8 човека поне. Има и ел.табло отпред. Иначе и аз знам че този тролейбус е собственост на Еридантранс.
Това май никъде не сме го коментирали и никой него е споменавал.Иначе щях да запомня.Защо мислите, че Ериданс са замесени?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10935
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #42 on: 25.04.2007, 20:13:31 »
Quote from: difian
Това май никъде не сме го коментирали и никой него е споменавал.Иначе щях да запомня.Защо мислите, че Ериданс са замесени?
Доколкото знам,когато са купували преди няколко години автобусите Ден Оудстен са закупили и 2-3 каросерии от такива автобуси,и лиценз за производството,или нещо такова беше. И сигурно са решили да произведат тролейбус,като са платили на РТК,или както беше там фирмата и Трамкар да им го произведат.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #43 on: 25.04.2007, 20:17:18 »
Quote from: Ivo
Доколкото знам,когато са купували преди няколко години автобусите Ден Оудстен са закупили и 2-3 каросерии от такива автобуси,и лиценз за производството,или нещо такова беше. И сигурно са решили да произведат тролейбус,като са платили на РТК,или както беше там фирмата и Трамкар да им го произведат.
Само чудно от какъв зор ще им е да правят собствен тролей.За персонална из гаража да си опънат мрежа ! ?    А и в статията за Елин Пелин не се споменаваше за връзка с Еридантранс, а и шаситата бяха повече.Има логика да са ги взели за части.
« Last Edit: 25.04.2007, 20:17:45 by difian »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10935
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #44 on: 25.04.2007, 21:17:20 »
Quote from: difian
Само чудно от какъв зор ще им е да правят собствен тролей.За персонална из гаража да си опънат мрежа ! ?    А и в статията за Елин Пелин не се споменаваше за връзка с Еридантранс, а и шаситата бяха повече.Има логика да са ги взели за части.
Незнам. Всъщност има логика да правят собствен тролейбус,защото могат да го продадат или отдадат под наем,на което и да е тролейбусно депо в България,вкючително и на Искър или Надежда. Това са си допълнителни доходи за фирмата.Или пък могат да участват с такива тролейбуси ако се обяви конкурс за концесия на ТБ линия.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #45 on: 25.04.2007, 21:32:53 »
Брей добре изглежда.Ама да не забравяме, че 2525 го обажда на вид.
Абе аз викам ако са сполучливи Надежда да си ги взима, а Искър да поеме Соларисите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #46 on: 25.04.2007, 21:52:58 »
Quote from: borosport
Брей добре изглежда.Ама да не забравяме, че 2525 го обажда на вид.
Абе аз викам ако са сполучливи Надежда да си ги взима, а Искър да поеме Соларисите.
Да бе, вие нямате нашият опит с нови тролей(8 от Австрия втора ръка, а ние сме се доказали с използването на 2002,2003,2004,2525) и затова при вас всички Икаруси, а при нас новите !    

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #47 on: 26.04.2007, 01:32:10 »
Quote from: difian
Да бе, вие нямате нашият опит с нови тролей(8 от Австрия втора ръка, а ние сме се доказали с използването на 2002,2003,2004,2525) и затова при вас всички Икаруси, а при нас новите !    

Хъпцелютно съм съгласен.   И без тва 10те съчленени са за деветката.
« Last Edit: 26.04.2007, 13:42:56 by etnies »

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3807
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Български тролей Den Oudsten
« Reply #48 on: 26.04.2007, 13:08:46 »
И в момента тролея пак е на същото място,където го снимах вчера.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #49 on: 26.04.2007, 18:39:35 »
Quote from: etnies
Хъпцелютно съм съгласен.   И без тва 10те съчленени са за деветката.
Ето! И люлинчани са зад моята теза.  
« Last Edit: 26.04.2007, 18:39:55 by difian »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #50 on: 26.04.2007, 18:59:37 »
Само дето нови съчленени няма да има.Ще има триосни Солариси(за 11-ката) и останалото стандартно соло
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #51 on: 26.04.2007, 19:05:08 »
Quote from: borosport
Само дето нови съчленени няма да има.Ще има триосни Солариси(за 11-ката) и останалото стандартно соло
А задължителното изискване, поне според обявената поръчка, да са най-малко 120 местни ?
« Last Edit: 26.04.2007, 19:05:33 by difian »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #52 on: 26.04.2007, 19:07:35 »
Да, но не всички, а само част от тях  И плюс това трисните са май точно 120 места, все пак на дължина са почти колкото Икарус
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #53 on: 26.04.2007, 20:08:44 »
Quote from: borosport
Да, но не всички, а само част от тях  И плюс това трисните са май точно 120 места, все пак на дължина са почти колкото Икарус

Икаруса е 16,5м. А единични тролеи няма да има. Единични с по 120 места няма. Поне докато БМЦ не разкрият тролейбусно производство де   В най-лошия случай ще са 30 триосни като Тролино 15. Ако не 10те ще са 18 метрови. А за 9ката ще има нови тролейбуси - това е запланувано.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1181
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Български тролей Den Oudsten
« Reply #54 on: 26.04.2007, 20:42:07 »
Quote from: etnies
А единични тролеи няма да има.
А дано

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #55 on: 26.04.2007, 21:37:31 »
Quote from: etnies
Икаруса е 16,5м. А единични тролеи няма да има. Единични с по 120 места няма. Поне докато БМЦ не разкрият тролейбусно производство де   В най-лошия случай ще са 30 триосни като Тролино 15. Ако не 10те ще са 18 метрови. А за 9ката ще има нови тролейбуси - това е запланувано.

Бе ти мисли каквото искаш, но триосните са си единични както и да ги погледнеш.За съчленени никъде не е ставало дума.Кое къде ще отива мога да ти гарантирам единствено, че триосните отиват по 11.Това е 100& сигурно.Вече ако има съчленени не знам, но ако ще се предпочита гараж, то Искър е по-добрия гараж като подръжка.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #56 on: 26.04.2007, 22:07:11 »
Quote from: borosport
Бе ти мисли каквото искаш, но триосните са си единични както и да ги погледнеш.За съчленени никъде не е ставало дума.Кое къде ще отива мога да ти гарантирам единствено, че триосните отиват по 11.Това е 100& сигурно.Вече ако има съчленени не знам, но ако ще се предпочита гараж, то Искър е по-добрия гараж като подръжка.

Нужно ли е да е казано съчленени, за да купят такива? Условието за 120 места изключва единични 12 метрови тролеи. Така остават 15 и 18 метровите.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #57 on: 26.04.2007, 22:12:05 »
Ами никъде не са уточнени и Соларисите, иначе за какво ще е конкурса ама ние все за тях говорим нали?  Освен това както виждаш в офертата не става ясно дали само последните 10 трябва да са със 120 места или всичките.Не е написано като хората.
« Last Edit: 26.04.2007, 22:13:00 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6113
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #58 on: 01.05.2007, 09:05:58 »
Абе 11 не е най-натоварената линия в София, поне не в този си вариант. Много по-трагично стоят нещата при 4. Така че по 11 може да се мисли за компромис в дължината на колите. Но въпросът стои: ако 10 единични отидат по 11, да речем че има и 3-4 резерви, бройката няма да излезе. В момента колко коли са по 11? Може би 8, максимум 10. Във всички случай Соларисите няма да стигнат за да я поемат изцяло.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Български тролей Den Oudsten
« Reply #59 on: 02.05.2007, 10:19:10 »
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=3649...PhotoId=4607791

Изглежда добре. Дано да върви като хората и да го видим в движение