Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 10866 times)

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1180
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
И за да спра с офтопика, летището получи нормален довозващ транспорт. Защо не и Дружба-2?

Имат - ТМ23.

Offline suavcho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 141
    • View Profile
Говорим за сегашно, а не за бъдеще неопределено време   :) Чак яд ме хваща как някаква автоборса пречи на строителството на трамвайната линия.

Offline Stahlgewitter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1620
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Kak някаква-легендарното Горубляне  :goof:

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
Разгледах внимателно форума, но не видях да има тема за ж.к."Дружба", затова реших, че няма да е лошо да се направи по подобие на темите за Младост и Люлин. Дружба е по-малък квартал от тях, но има какво да се обсъжда особено с началото на строителството на метрото.
Преди известно време се сетих за следната промяна в транспортната схема в района и е интересно какво ще кажете:
Разкрива се нова автобусна линия (А288) с маршрут гараж "Дружба" - ул."Димитър Пешев" - МИЦ - х-л Плиска - ТВ Кула - Хладилника. По този начин се осигурява бързо довознаване на част от Дружба 2 до метрото по най-прекия път до най-близката МС. В момемнта едва ли някой обикаля с А114, които е много нередовен. Освен това се създава връзка на кв."Хладилника" и района на Семинарията с Плиска, респективно ж.к. "Изгрев", БАН, Окръжна болница и магазините около ИЕЦ. В момента пътуването по тази дестинация е доста сложно и изисква поне едно прекачване. Въпросната линия може да има статус на бърза и да пропуска спирки "Комплекс на Бан", "Държавна печатница" и "Площад на авицията". 
А114 се закрива, а за компенсация А384 се поема от Карат с маршрут Аерогара- ж.к."Дружба-1"-МИЦ.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline Kraxx

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 520
    • View Profile
По принцип идеята за връзка Плиска - Хладилника има много бъдеще, защото в момента няма рално никакъв вариант за движение м/у тези 2 точки като изключим прекачване А305 - А120, което е много времеемко.
Не виждам вариант за 384 до МИЦ.
To those who don't believe no explanation is possible, to those who do believe no explanation is necessary

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12813
    • View Profile
    • Email
1. По принцип идеята за връзка Плиска - Хладилника има много бъдеще, защото в момента няма рално никакъв вариант за движение м/у тези 2 точки като изключим прекачване А305 - А120, което е много времеемко.
2. Не виждам вариант за 384 до МИЦ.
1. И за какво е подобна връзка през гората? Хайде по-сериозни предложения, това и маршрутка не може да напълни!
2. 114+384 се обсъжда доста в темата за довозващи до метрото линии

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3951
    • View Profile
305 и 120 са достатъчно редовни автобуси особено втория, така че връзката между Плиска и Хладилника е достатъчно добра с едно прекачване.  Също може да се ползват ТМ 20 и тролеите по Цариградско с малко ходене пеш.  :) Довозване на Дружба 1 и 2 до МИЦ е необходимо поне до пускането на разклонението на МД 1 до Терминал 2.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
Според мен такава линия ще е от полза и със сигурност би била по-смислена от А314 примерно. Никой не казва да се пусне на 6 мин в пиков час, но на 10-12 мисля, че би била полезна.
А120 от доста време не е толкова редовен колкото беше, а и А305 не е цвете. Да не говорим, че прекачването на Румънското означава чакане в задръстването преди светофара.
Все пак мисля, че темата може да се разрастне относно строителството на метрото към Летището. По този повод - предвиждат ли се маршрутни промени?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12813
    • View Profile
    • Email
1. Според мен такава линия ще е от полза и със сигурност би била по-смислена от А314 примерно.
2. По този повод - предвиждат ли се маршрутни промени?
1. А314 се пълни добре, не толкова заради воаяжа в Резиденшъл парк, а заради поддържащата на А111 роля
2. Засега - не. Предложението 114+384 засега е отхвърлено от общинарите...

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4147
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Предстоящи промени в транспортното обслужване на район „Искър”, след пускане в експлоатация на метрото в ж.к. Дружба.
1.Линии с промяна в маршрута.
Автобусна линия № 8- Маршрутът на линията се променя от с. Герман до с. Кривина, без да обслужва кв. Видните в с. Казичене. Линията в делничен ден ще се обслужва от 1 /едно/ превозно средство с интервал на движение от 109 мин.
Автобусна линия № 10 – С маршрут от кв. Димитър Миленков по маршрута си до кв. Бусманци по ул. ген. Гурко до кръстовището на ул. Околовръстна и отклонението на кв. Видните в с. Казичене, надясно към кв. Видните под надлеза на Околовръстен път, ул. Дякон Стоил, ул. Люба Белева, обратен завой на площада на ул. Люба Белева, и ул. Горна Курия, обратно по маршрута до ул. Околовръстна, по ул. Околовръстна, ул. Никола Петков, ул. цар Борис III и по ул. Искър до обръщалото в с. Кривина – двупосочно.
Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 4 /четири/ превозни средства с интервал на движение от 30/31 мин. За сведение по действащия към момента маршрут линията се движи на интервал във върхов период на делничен ден: сутрешен връх – 32 мин. и следобеден връх-62 мин.
Времето за достигане с линията от:
- с. Кривина до метростанция 21 – 50 мин.
- с. Казичене до метростанция 21 – 29 мин.
- кв. Видните до метростанция 21 – 32 мин.
- кв. Бусманци до метростанция 21 – 20 мин.
- кв. Абдовица до метростанция 21 – 16 мин.
- кв. Димитър Миленков до метростанция 21 – 7 мин.
Автобусна линия № 384 – С маршрут Летище Терминал 2, ул. Продан Таракчиев, бул. Христофор Колумб, наляво по бул. Проф. Цветан Лазаров, надясно по бул. Копенхаген, наляво по ул. Обиколна и по маршрута до обръщалото в ж.к. Дружба 2.
В посока Летище Терминал 2 от обръщалото в ж.к. Дружба 2, по ул. Обиколна, надясно по бул. Копенхаген, наляво по бул. Проф. Цветан Лазаров надясно по ул. Илия Бешков, наляво по ул. Кап. Димитър Списаревски, надясно по бул. Христофор Колумб и по маршрута до Летище София Терминал 2.
Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 4 /четири/ превозни средства с интервал на движение от 13/14 мин.
Времето за достигане с линията от спирка Нова телевизия до метростанция 23 ще бъде 5/6 мин., а до метростанция 20 – 7/8 мин.
Разкрива се нова двупосочна спирка на бул. проф. Цветан Лазаров в района на метростанция 20
Автобусна линия № 88 – От ж.к. Дружба по маршрута си до бул. Александър Малинов, надясно по бул. Андрей Ляпчев и по маршрута си до Зоопарка- двупосочно / промяната в маршрута е само в района на ж.к. Младост/
Линията във върхов период на делничен ден: сутрешен връх – от 15 бр. превозни средства с интервал на движение 9/10 мин. и следобеден връх - от 14 бр. превозни средства с интервал на движение 10/11 мин.
Времето за достигане с линията от спирка Гара Искър до метростанция 21 ще бъде 3/4 мин., а от спирка ж.к. Дружба 2 до метростанция 21 – 10/12 мин.
Автобусна линия № 114- Закрива се.
2. Линии без промяна в маршрута.
Автобусна линия № 204 – Маршрутът на линията не се променя. Линията във върхов период на делничен ден: сутрешен връх – от 18 бр. превозни средства с интервал на движение 6/7 мин. и следобеден връх - от 16 бр. превозни средства с интервал на движение 7 мин.
Времето за достигане с линията от спирка ж.к. Дружба 2 до метростанция 20 ще бъде 8/9 мин.
Автобусна линия № 404 – Маршрутът на линията не се променя. Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 7 /седем/ превозни средства с интервал на движение от 15/16 мин. Времето за достигане с линията от спирка АП Дружба до метростанция 20 ще бъде 14 мин.
Тролейбусна линия № 4 – Маршрутът на линията не се променя.
Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 7 /седем/ превозни средства с интервал на движение от 14/15 мин.
Времето за достигане с линията от:
- спирка ж.к. Дружба 2 до метростанция 20 ще бъде 11 мин.
- спирка ул. Обиколна до метростанция 20 ще бъде 5 мин.
- спирка бул. проф. Цветан Лазоров до метростанция 20 ще бъде 7 мин.
Тролейбусна линия № 11 – Маршрутът на линията не се променя.
Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 7 /седем/ превозни средства с интервал на движение от 11/12 мин.
Времето за достигане с линията от:
- спирка ж.к. Дружба 1 до метростанция 20 ще бъде 6 мин.
- спирка бул. проф. Цветан Лазоров до метростанция 20 ще бъде 6 мин.
Трамвайна линия № 20 – Маршрутът на линията не се променя.
Линията във върхов период на делничен ден ще се обслужва от 14 /четиринадесет/ превозни средства с интервал на движение от 7/8 мин.
Времето за достигане с линията от спирка София мед АД до метростанция 21 ще бъде 5 мин.
Трамвайна линия № 23 – Маршрутът на линията не се променя.
Линията в делничен ден ще се обслужва от 3 /три/ превозни средства с интервал на движение от 33/34мин.
Времето за достигане с линията от спирка ул. Обиколна до метростанция 21 ще бъде 12 мин.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2536
    • View Profile
Дали няма да е по-ефективно трите коли на ТМ23 да станат "довозващи" и да се движат само до Гео Милев? Така ще се осигури интервал на движение 15 мин, което според мен е съвсем прилично. Няма нужда от толкова линии до центъра, да не говорим за линия на 30+ минути.
За А384 е интересно защо само Т2 ще ходи. Май няма да има транспорт от Т1 до Т2, което е глупаво. Да не говорим, че не виждам някой да ходи до Т1 с метрото и после да чака А84. :neznam: Какво ще е работното време на А384? По четири часа на ден?
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11602
    • View Profile
Би трябвало да се движи целодневно, иначе по-добре да я няма. В съобщението, публикувано от ЦГМ, пише, че 10 ще се движи и до станция Света гора.

23 може да бъде предпочетен за довозващ, ако другите линии - тб 4, 204, 384 и 404 са твърде пълни. Скъсяването на маршрута и интервала е добре, но надали ще се напълни осезаемо, по-скоро някой ден, като го удължат до Младост, може да стане по-предпочитан.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3951
    • View Profile
Очертава се явен въздуховоз - 8 с интервал 109 минути няма да има кой да го чака при положение, че 14 и 10 в делник пик са на около 30 минути всеки, а празник на около час.  :rolleyes: Също 384 е удачно да свързва двата терминала най-добре в посока обратна на 84. ТМ23 при такъв голям интервал няма как да е ефективен довозващ транспорт и ще си остане въздуховоз и е по-добре да бъде съкратен до Гео Милев.  :rolleyes: 

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17239
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
И какъв е смисълът от 384? Той си е за закриване отвсякъде.
мур

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 544
    • View Profile
    • Email
И какъв е смисълът от 384? Той си е за закриване отвсякъде.

Подкрепям! Освен това Летище София си има шатъли за връзка между двата терминала. Разбира се, досега интереса към тях беше нулев, сега покрай метрото може и да има някакъв.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6685
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Още повече че 384 не се предвижда да минава през Т1.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3951
    • View Profile
Наистина 384 не изглежда смислен - дублира се с ТБ4 и 404 по Лазаров, Копенхаген и Обиколна, по Лазаров и с 204, по Списаревски с 604 и ТБ11. По Хр. Колумб се дублира с 84 и частично с 88 и 604. Единствено би имало смисъл от връзка Терминал 1 - Терминал 2, но такава може да се осъществи и без ненужно обикаляне в Дружба в случай, че щатълите не могат да се справят и летището не може да осигури по-големи автобуси.  :rolleyes:

Offline cyberdude

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 544
    • View Profile
    • Email
Наистина 384 не изглежда смислен - дублира се с ТБ4 и 404 по Лазаров, Копенхаген и Обиколна, по Лазаров и с 204, по Списаревски с 604 и ТБ11. По Хр. Колумб се дублира с 84 и частично с 88 и 604. Единствено би имало смисъл от връзка Терминал 1 - Терминал 2, но такава може да се осъществи и без ненужно обикаляне в Дружба в случай, че щатълите не могат да се справят и летището не може да осигури по-големи автобуси.  :rolleyes:

Е, Летището пък ако няма автобуси - тез, които служат за довозване до самолетите са идеални, ако толкоз много има наплив :-) А Летището има доста такива, особено откакто не е единствен наземен оператор.
Иначе защо СОАТ трябва да свързва две части на едно държавно дружество, при това без да получава пари за това. 84 си е предостатъчен за обслужването на зоната на летището. Не знам как точно му е курса сега, но може да се направи Христофор Колумб - Т1-Т2-Христофор Колумб. Така ако някой от Т1 иска да ползва метрото в посока Центъра, ще може да се качи на 84 и да стигне до станцията. Ако пък някой иска да стигне от станцията на метрото до Т1 - да ползва шатъла на летището.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17239
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
След пускането на метрото в до Летището, предлагам да се съкрати маршрутът на тб 11. От Депо Искър до Площад на Авиацията. Същият при курс от 45 мин. да се движи на разстановка делник 3-2-3-2 и предпразник и празник 2-2-2-1. Мотивите са ми,ч е тази линия е полупразна и се припокрива с много други линии. За компенсация за връзката със Сточна гара предлагам удължаване на маршрута на Тб 7 от НДК по Бул. Васил Левски до Сточна гара и две коли допълнително.
Също така да се добавят и две коли към тб 4.
« Last Edit: 02.04.2015, 10:26:30 by emo »
мур

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6685
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
С тази разстановка линията ще се самозакрие след 6 месеца.