Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 10897 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17247
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
С тази разстановка линията ще се самозакрие след 6 месеца.

Ставам ли за някакъв шеф в СО? :laugh:
мур

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3960
    • View Profile
4 и 11 са доста натоварени по Цариградско, имат и довозващи функции за Дружба. 4 също така обслужва Хаджи Димитър, 11 има довозващи функции за Сточна Гара, СМГ и административните сгради по Левски между Дондуков и Паметника. По тези причини и двата тролейбуса трябва да са с интервал около 10-12 минути пик, 15-16 извън пик и празник и 25 вечер, като ТБ4 е малко по-начесто още повече, че до известна степен подпомага и претоварения 204 в Дружба 2. :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6691
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
ТБ4 е малко по-начесто още повече, че до известна степен подпомага и претоварения 204 в Дружба 2.

A от другата страна извозва Хаджията, защото тб2 често закъснява.

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
След пускането на метрото в до Летището, предлагам да се съкрати маршрутът на тб 11. От Депо Искър до Площад на Авиацията. Същият при курс от 45 мин. да се движи на разстановка делник 3-2-3-2 и предпразник и празник 2-2-2-1. Мотивите са ми,ч е тази линия е полупразна и се припокрива с много други линии. За компенсация за връзката със Сточна гара предлагам удължаване на маршрута на Тб 7 от НДК по Бул. Васил Левски до Сточна гара и две коли допълнително.
Също така да се добавят и две коли към тб 4.
Можеше поне да я пратиш до Окръжна болница-ухо, а тб 8 да върви до Сточна. :crazy:

Четворката и двойката най-малкото трябва да са с повече съчленени коли, че сега е ужас.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3960
    • View Profile
2 трябва да е изцяло със съчленени коли, за 4 е по-удачно сгъстяване интервалите са безобразни особено делник извън пик и празник.  :rolleyes: Забиването на ТБ7 в задръстванията между Одеон и Дондуков също не е удачно решение достатъчно виси на Петте Кьошета и Одеон.  :rolleyes:

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Предлагам ТБ4 и ТБ11 да се обединят в една линия с маршрут : Дружба 2 - Дружба 1 - Хотел Плиска - Орлов мост - Су св Климент Охридски - Паметника Левски - Сточна гара - Моста Чавдар - бул. Владимир Вазов - ж.к. Хаджи Димитър.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3960
    • View Profile
И кой ще прави такова околосветско пътешествие? :help: Курсът с всички обиколки ще е малко над час в посока. :help:

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17247
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
По-скоро няколко коли от 11 да се прехвърлят към тб 4 и така да има една нормална линия, а паразитният тролей 11 да остане на 4-3-4-2 делник, 3-3-3-2 предпразник и 2-2-3-2 празник.
мур

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6691
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Поредният бисер. Как от Дружба 2 ще отиде до Дружба 1 и как от Сточна гара ще отиде до Моста Чавдар?????

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Ми елементарно, RADOCVET. Минава си по същият маршрут който е сега, само че не завива към Заимов, а продължава направо към Сточна гара. Оттам отива към моста Чавдар както минават А78 и А79 и след това по обичайния маршрут. Малееее, ще съм в потрес, ако всичко което казвам е бисер.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6691
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да, може да започнеш да се потрисаш защото между Сточна гара и Моста Чавдар няма контактна мрежа.
Също така при положение че в същата отсечка има и 78 и 79, то обиколката дори да беше възможно щеше да е безсмислена.
Не е лошо преди да хвърляш бомби на посоки да попрочетеш малко за транспорта в София. Във форума има доста полезна информация.
« Last Edit: 15.08.2017, 16:56:46 by RADOCVET »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8713
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Я малко по-спокойно. Gtgirl писах ти нещо на ЛС.

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 236
    • View Profile
Има как от Дружба 2 да стигне Дружба 1,някои коли по ТБ4 се изключват така,но подобен маршрут е безмислен.Губят се ценни връзки,които двете линии правят,а и от Сточна гара до моста Чавдар освен на дизел през ул.Злетово или странен завой от Васил Левски по Дондуков няма как.ТБ4 и 11 имат доказано ефективни маршрути и освен подсилване с 1-2коли нямат нужда от друго.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3960
    • View Profile
Принципно е възможен ляв завой на дизел от Левски към Дондуков след края на ремонта, както и аналогичен такъв от Асен Йорданов към Цветан Лазаров, но няма никакъв смисъл - губят се връзки, създават се неудобства на водачите, а и се губи време. :help:

Offline dan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1178
    • View Profile
Не е офтопик, но нека спрем с безумните идеи. То принципно може на дизел от Дружба 2 през Дружба 1 и гара Искар, после от Сточна гара по моста Чавдар през Хаджи Димитър, Левски Г и чак до Враждебна :crazy:
Казвано е много пъти. Късите маршрути биха били по-ефективни, защото ще имат по-малко закъснения. Така например линиите в рамките на широкия център може да са с по-малки интервали от линиите по периферията. Трябват само адекватни разписания, а не линия през 20 минути, или такава през 10, която губи време за да достигне полупразна до крайната си спирка. Между 5 и 10 минути са допустими за чакане, дори и зимно време и така например ако някой от Дружба 1 иска да иде до Хаджи Димитър с тролей ще се прикачи. Моля да не развиваме теорията как всяко прекачване е 1,60 лв., защото редовно пътуващите и разумни си вадят карти ;)

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3981
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
gtgirl, прочете и запомни ли изобщо какво ти бях написал в темата за А84. Понеже май е влязло през едното ухо и е излязло през другото.

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Разбира се че ДА. За онова просто си мислех, че може, а всъщност не можело...

Online vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3981
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Моля, недей споделя всичките си мисли на глас във форума. И, моля, недей да крещиш на мен или други потребители, прекалено си нова във форума, за да ни държиш такъв тон.

Offline gtgirl

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 104
    • View Profile
    • Email
Не издържам повече................

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 523
  • !<9060>!
    • View Profile
Леле, чул ви някой... в ТБ4 следобед може да се возиш сам с още макс. 2-3 човека следобед по целия маршрут... това особено след пускането на метрото - няма кой да се лангърка и сега с тоя тролей през индустриалните зони на "Къро", камоли през Дружба-1, та за Дружба-2. Това, което трябва да се направи е да му се затегне разписанието, защото е безумно и да се синхронизират разписанията с 11, защото от както свят светува минават заедно и е пълно безумие.