Author Topic: Транспортното обслужване на Дружба  (Read 9267 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
С тази разстановка линията ще се самозакрие след 6 месеца.

Ставам ли за някакъв шеф в СО? :laugh:
мур

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
4 и 11 са доста натоварени по Цариградско, имат и довозващи функции за Дружба. 4 също така обслужва Хаджи Димитър, 11 има довозващи функции за Сточна Гара, СМГ и административните сгради по Левски между Дондуков и Паметника. По тези причини и двата тролейбуса трябва да са с интервал около 10-12 минути пик, 15-16 извън пик и празник и 25 вечер, като ТБ4 е малко по-начесто още повече, че до известна степен подпомага и претоварения 204 в Дружба 2. :rolleyes:

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6023
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
ТБ4 е малко по-начесто още повече, че до известна степен подпомага и претоварения 204 в Дружба 2.

A от другата страна извозва Хаджията, защото тб2 често закъснява.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11462
    • View Profile
След пускането на метрото в до Летището, предлагам да се съкрати маршрутът на тб 11. От Депо Искър до Площад на Авиацията. Същият при курс от 45 мин. да се движи на разстановка делник 3-2-3-2 и предпразник и празник 2-2-2-1. Мотивите са ми,ч е тази линия е полупразна и се припокрива с много други линии. За компенсация за връзката със Сточна гара предлагам удължаване на маршрута на Тб 7 от НДК по Бул. Васил Левски до Сточна гара и две коли допълнително.
Също така да се добавят и две коли към тб 4.
Можеше поне да я пратиш до Окръжна болница-ухо, а тб 8 да върви до Сточна. :crazy:

Четворката и двойката най-малкото трябва да са с повече съчленени коли, че сега е ужас.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
2 трябва да е изцяло със съчленени коли, за 4 е по-удачно сгъстяване интервалите са безобразни особено делник извън пик и празник.  :rolleyes: Забиването на ТБ7 в задръстванията между Одеон и Дондуков също не е удачно решение достатъчно виси на Петте Кьошета и Одеон.  :rolleyes: