Author Topic: Крайградски автобусни линии  (Read 37207 times)

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4254
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #20 on: 18.04.2011, 22:06:09 »
Не искам да се заяждам с никого, ама много се ядосвам на масовото схващане, че А3 и 5 са слабо натоварени. Това изобщо не е вярно, защото ако беше, нямаше да се обслужват със съчленени автобуси, преди Карат да се намесят.
Относно предложението: моето предпочитание е да си ходят до Гео Милев, т.к с наличния транспорт придвижването от тях и до тях е много по-бързо, отколоко с метрото (голям плюс на маршрута до Гео Милев е избягването на задръстването по ул.Йерусалим, което е кошмарно вечер към 18ч.). Но метрото е построено основно за улеснение и нека не забравяме, че ползващите 3 и 5 не са само от митичния Център, а и от кварталите, разположени в западната половина на София.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #21 on: 18.04.2011, 22:33:05 »
А2 по-скоро по разписание се съгласува с А4, отколкото с А1. Но комай А2 си е за минибусчета, както и А65.
След пускането на МС Цариградска естествено отпада необходимостта А3 и 5 да въртят в Младост, но дотогава има време, а в контекста на ТМ23 е силно съмнително, дали А7 трябва да съществува, както и А8 ог Гара Искър до Герман. Много по-добре е ресурсът им да се насочи към 5 и 6.

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #22 on: 18.04.2011, 22:46:15 »
По - добре 65+73.

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 535
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #23 on: 18.04.2011, 23:12:56 »
Не искам да се заяждам с никого, ама много се ядосвам на масовото схващане, че А3 и 5 са слабо натоварени. Това изобщо не е вярно, защото ако беше, нямаше да се обслужват със съчленени автобуси, преди Карат да се намесят.
Относно предложението: моето предпочитание е да си ходят до Гео Милев, т.к с наличния транспорт придвижването от тях и до тях е много по-бързо, отколкото с метрото (голям плюс на маршрута до Гео Милев е избягването на задръстването по ул.Йерусалим, което е кошмарно вечер към 18ч.). Но метрото е построено основно за улеснение и нека не забравяме, че ползващите 3 и 5 не са само от митичния Център, а и от кварталите, разположени в западната половина на София.

Напълно подкрепям! Аз всъщност мислех и нещо друго като компромис с цел известно намаляване на пробега - 1 и 5, които са най-натоварени и са на най-малък интервал на движение, да бъдат до Гео Милев, а автобуси 3 и 6, които са по-слабо натоварени и минават по-нарядко, да бъдат скъсени да въртят на колелото на 4-ти километър. Проблемът в този случай е как шофьорите на 3 и 6 ще почиват. Също така оттам в момента е невъзможно прекачването на тролей 4 и 11 в посока Орлов мост, въпреки че се засичат, тъй като и двете тролейбусни линии спират на колелото на 4-ти километър само в посока Дружба, но в посока Орлов Мост изобщо нямат спирка на него. Според мен обаче този проблем с евентуалното прекачване от рейсове 1, 3, 5 и 6 на ТБ 4 и 11 ще се реши с откриването на новата тролейбусна спирка при новата спортна зала на бул. "Асен Йорданов". И тъй като отново във връзка със спортната зала се предвижда и поставянето на светофари на кръговото на 4-ти километър, пешеходното пресичане между отделните спирки на градския транспорт на кръговото ще е по-безопасно (стига да се направят и пешеходни пътеки + пешеходни светофари, разбира се). Проблемът е, че тогава може да стане още по-натоварено на това и без друго доста натоварено кръгово кръстовище. :(
« Last Edit: 19.04.2011, 15:28:37 by Unicode »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #24 on: 19.04.2011, 00:09:53 »
Kaто цяло много от проблемите за необходимостта от връзки на "маргиналните" линии като 3 и 5 биха могли да се решат с лекота ако се въведе времева система на таксуване.Да речем че билета важи в продължение на 1 час с неограничен брой прекачвания.Тогава тези линии биха могли преспокойно да се скъсят до бъдещата метростанция на Цариградско и който търси връзка с Младост и Дианабад може да я получи чрез метрото.Тъй като линиите имат не повече от 2 тръгвания/пристигания на час едва ли ще е трудно да се съгласуват със 114 който да им осигури бърза и удобна връзка с центъра и хотел Плиска а те на него някакъв пътникопоток.Мисля че тогава може да се получи хубава оптимизация без да има ощетени а тъкмо напротив да се спечели от това.

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2493
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #25 on: 19.04.2011, 02:05:13 »
От А7 няма никакъв смисъл, с и без ТМ23.  А 65 изобщо не знам дали някой го ползва. Колко точно е дължината на маршрута му? Според мен е възможно да се стигне пеша за 10-15 мин от единия край до другия и с този интервал от 30 мин никой не го чака.
А2 и А4 е възможно да се обединят със същия сумарен брой коли.
А26 и А27 не бяха ли синхронизирани или нещо бъркам?
Идеята на Емо не е лоша :)
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1225
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #26 on: 19.04.2011, 08:04:49 »
A8 не трябва да се пипа, но А5 трябва да се удължи в такъв случай до БЧК.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #27 on: 19.04.2011, 09:52:58 »
А2 по-скоро по разписание се съгласува с А4.

Да, това би била добра възможност. Мисля, че за новите конекта няма проблем да изкачват баира до с. Кокаляне.

А за допълнително скъсяване на 3 и 5 - вече съвсем искате да разкатаете фамилията на ползващите ги.
мур

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12323
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #28 on: 19.04.2011, 16:05:05 »
A8 не трябва да се пипа, но А5 трябва да се удължи в такъв случай до БЧК.
Е кой ходи до БЧК? Който е тръгнал в планината, няма какво да го мързи да качи 200 метра баир! Виладжиите си имат коли, отдавна автобусите във вилните зони се ползват с нищожна ефективност.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #29 on: 19.04.2011, 16:24:03 »
И аз това мислех да попитам, чии ще го дири по сокаците А5, но си помислих, че ще се тълкува като заяждане... То не са 200 м., а към 2 км. баир, от които половината разстояние са поляни и гора.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16891
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #30 on: 19.04.2011, 16:31:16 »
До БЧК 3-4 курса на ден са предостатъчни. Един познат шофьор наскоро работи на 7 и не знаеше къде да иде и най-смешното е, че не е имало и никой в автобуса да му покаже, но се е оправил. Ама това не е доказателство за липса на какъвто и да е пътникопоток.
мур

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10724
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #31 on: 19.04.2011, 19:32:58 »
От Школата на БЧК има много интересни и приятни маршрути из Лозенската планина и много хора ходят натам към манастира.

Ха-сега погледнах разписанието на автобус 7 и се оказва, че точно когато хората ходят из планината-събота неделя и празник, обратно на логиката, точно тогава автобус 7 не се движи. А щом делничен ден няма много хора, значи живеещите там явно мятат краци пеш нагоре, ама ако си натоварен с багаж или торби от пазаруване няма да е много приятно.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #32 on: 19.04.2011, 20:19:11 »
Хайде сега, те на разходка пешком или да се возят с рейс са тръгнали. Нататък, според това, което си написал Бояна, Драгалевци, Симеоново, Бистрица, че дори и на моето село (Ковачевци- самоковско) им трябва вътрешноселски транспорт.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #33 on: 23.04.2011, 18:37:12 »
2 може да се обедини с 4 - сравними по пътникопоток и интервал линии. 1, 3, 5, 6 трябва да обръщат на детелината след пускането на МД1 до Интерпред за да довозват до метрото. 7 е излишна линия, 8 и 10 също - 14 трябва да прави кръг по Бончев, Хр. Колумб и Искърско Шосе както и да обикаля Казичене в двете посоки аналогично на сегашния маршрут на 8. 65 следва да се обедини със 73. 42 довозва Банкя до метрото и затова трябва да е по-начесто, 43 не осъществява ефективно довозване и се пълни с мангали от Филиповци и затова е нормално да е по-нарядко.  :)

Offline xxxtoshev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 326
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #34 on: 23.04.2011, 22:38:37 »
1, 3, 5, 6 трябва да обръщат на детелината след пускането на МД1 до Интерпред за да довозват до метрото.
Метрото отдавна минава през Интерпред ,но да стигат до там 1,3,5,6 е прекалено !!!!!!!! Сигурно имаш предвид Международния Изложбен Център.

Offline Петър-Критика

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Snimki na avtobusi
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #35 on: 24.04.2011, 17:50:11 »
Здравейте, както бях написал искам да питам кои автомобили са титуляри по тези линии.

За 66 съм сигурен ,че са само о302т, ноза другите не съм сигурен.
« Last Edit: 05.05.2011, 11:26:35 by Петър-Критика »

Offline Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 535
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #36 on: 24.04.2011, 18:10:26 »
Мисля, че автобус номер 66 не съществува. ;)

Offline Петър-Критика

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Snimki na avtobusi
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #37 on: 24.04.2011, 18:18:08 »
Съществува. Но го пускат само петък,събота и неделя.
Имам и снимка.



Offline snaipera

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1058
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #38 on: 24.04.2011, 18:28:58 »
64 - Mercedes-Benz 0 305, BMC Belde 220-SLF, Mercedes-Benz 0 345 S, Mercedes-Benz 0 345 Conecto S и през ден два Mercedes-Benz Conecto.

66 - Mercedes-Benz 0 302 T

67 - Mercedes-Benz 0 305, BMC Belde 220-SLF, Mercedes-Benz 0 345 S, Mercedes-Benz 0 345 Conecto S

93 - Mercedes-Benz 0 302 T

98 - Mercedes-Benz 0 345 Conecto S



Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3574
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #39 on: 24.04.2011, 19:12:55 »
Извинявам се имах предвид точно Експо Център, глупава грешка в бързото писане.  :)