Author Topic: Крайградски автобусни линии  (Read 37553 times)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3649
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #260 on: 24.07.2015, 10:53:08 »
Вече посочих по-горе недостатъците на идеята на Иво - голям дублаж на 98 и 10ТМ и липса на удобна връзка на Баучер и Св. Наум с Хладилника. Закриване на 10ТМ със сгъстяване на 98 до неговия сегашен интервал е нецелесъобразно - автобусите ще се таралянкат полупразни до Бистрица и Железница. Иначе наистина 98 може да не спира на всички спирки на ТМ10 особено тази на кръстовището на Баучер и Св. Наум. Избятването на задръстванията около Семинарията е известно предимство на идеята в делник пик така ще се избягват закъсненията понякога достигащи 10 минути, но през останалото време се спестяват 4-5 минути на посока и автобусът ще стане по-редовен само с 1-2 минути, което няма да се усети на практика.  :rolleyes: Слизането пеша по стръмния наклон до Хемус е над 10 минути във всички случаи и е странно защо хората слизат от автобуса. :rolleyes:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10830
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #261 on: 24.01.2017, 10:13:33 »
Направи ми впечатление нещо интересно -линията до Волуяк 150, на ЦГМ на цена от 1.60, а линията София-Костинброд е на цена 1.50 за по-далечно растояние, по-чести интервали на всичко отгоре с туристически автобуси. Как става тая рябота. Явно зависи и какви субсидии на км.се дават и колко покриват. Но се получава за по-далечно растояние и по-чести интервали да плащаш по-малко, отколкото само за част от пътя.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #262 on: 24.01.2017, 10:26:44 »
Тук пропускаш факта, че абонаментните карти за ЦГМ важат за А150, но не и за костинбродските линии. Не е ясно, какви абонаментни карти предлага община Костинброд, но е ясно, че те не важат за метрото и другите софийски линии. Разбира се, при сътрудничество между община Костинброд и Метрополитен може да се намери взаимноизгодно решение.