Author Topic: Крайградски автобусни линии  (Read 37562 times)

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #40 on: 24.04.2011, 20:04:10 »
Вече знаем кой са титулярите,но често пускат автобуси коитоне са нито един от горепосочените.
Ако някой има снимка на редка снимка , моля да я качи.

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #41 on: 24.04.2011, 20:16:21 »
Може да очакваш по тези линии всичко, което е в " Земляне" .
 А това са Мерцедеси (0305, 0302т, конекто, конекто лф), бмц. Съчленни по тези линии сигурно си е цяло събитие :P .
R.I.P  Ikarus 280

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #42 on: 24.04.2011, 20:34:51 »
Пътникопотокът не е променил, нито разписанията оправили.
« Last Edit: 02.07.2016, 13:50:00 by Emperor »

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #43 on: 24.04.2011, 20:39:57 »
14 трябва да прави кръг по Бончев, Хр. Колумб и Искърско Шосе както и да обикаля Казичене в двете посоки аналогично на сегашния маршрут на 8.
Това не го одобрявам. Голяма екскурзия става до Гара Искър през П-к Н.Бончев. А10 може да се направи кръгов или да си остане така.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4262
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #44 on: 25.04.2011, 01:53:59 »
А не смятате ли, че е удачно 3 да върти на МИЦ, а 1 при метрото в Младост 4, когато го направят? Или обратното, за се спре с безсмисления дублаж редовна+много нередовна.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10833
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #45 on: 25.04.2011, 08:25:57 »
Според мен до МИЦ не е много добра идея. Все пак има доста хора, които пътуват до Цариграско-до мола, окръжна, Плиска, ще има и до новата спортна зала. Ако линиите се съкратят до МИЦ и отпадне 114 ще е много трудно и заобиколно да се стига до тези места. А пък и се губат и други важни връзки.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #46 on: 25.04.2011, 09:01:36 »
То като пуснат и двата лъча на МД1, организацията на МГТ ще е съвсем различна. Да не забравяме и ТМ23, връзката Ляпчев-Копенхаген. Така че е много трудно отсега да изваждаме някоя от селските линии извън контекста на бъдеща организация.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3653
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #47 on: 25.04.2011, 09:21:00 »
14 е с доста разтегнато разписание и може спокойно да прави обиколките в Казичене аналогично на 8 и по Бончев, Хр.Колумб и Искърско шосе за сметка на излишното влачене между селата. Също така може и да не минава през Враждебна, 78 е напълно достатъчен.  :)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #48 on: 25.04.2011, 15:02:19 »
До МИЦ е твърде съкратено, детелината на 7-ми км. (Аерогара/Младост) е много по-подходяща за обръщане. Запазват се голяма част от връзките.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #49 on: 25.04.2011, 23:22:05 »
Хайде сега, те на разходка пешком или да се возят с рейс са тръгнали. ...
Този начин на мислене е коренно неправилен. Като са тръгнали на разходка пешком, дай направо автобуса да ги оставя на Цариградско и оттам да вървят пеша, какво са още няколко километра и два-три часа ходене, нали са тръгнали да ходят... Те са тръгнали на разходка в планината на чист въздух, а не да вървят километри по асфалт в селото, да ги лаят кучетата и да им мирише на овце, свине и крави. Ти като си отделиш 5-6 часа за излет, искаш ли над 20% от тях да минат в отиване и връщане до/от за излета, и то след/преди транспорта...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #50 on: 25.04.2011, 23:37:21 »
а не да вървят километри по асфалт в селото, да ги лаят кучетата и да им мирише на овце, свине и крави.
В случая не са километри, а точно 794 метра по ул.Половраг според Гугъл Земя. И няма никаква разумна причина да се хаби нафта по този баир - даже и за вилна зона трудно може да мине. Примерно Ярема заслужава 100 пъти повече МГТ, но няма. И не възстановяват А270, аргументирайки се с нефективност. И в същото време по Лозенския баир от години наред пъхти напълно безсмислена линия.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #51 on: 25.04.2011, 23:38:22 »
Хайде сега, те на разходка пешком или да се возят с рейс са тръгнали. ...
Този начин на мислене е коренно неправилен. Като са тръгнали на разходка пешком, дай направо автобуса да ги оставя на Цариградско и оттам да вървят пеша, какво са още няколко километра и два-три часа ходене, нали са тръгнали да ходят... Те са тръгнали на разходка в планината на чист въздух, а не да вървят километри по асфалт в селото, да ги лаят кучетата и да им мирише на овце, свине и крави. Ти като си отделиш 5-6 часа за излет, искаш ли над 20% от тях да минат в отиване и връщане до/от за излета, и то след/преди транспорта...
Ти как преценяваш откъде започва излета? Като свършат къщите и започнат ниви, като свършат нивите и започнат поляните, като свършат поляните и започнат широколистните дървета, като свършат..... от надморската височина или нещо друго? Или излета, който коментираме е до кръчмата на БЧК? Ходил ли си там?
Аз съм ходил (няколко пъти) и мнението ми е, че е безмислено А5 да се удължава до БЧК, защото само ще генерира загуби за община и печалби за концесионера.
« Last Edit: 25.04.2011, 23:40:08 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Online Unicode

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 536
  • Фен на Софийското метро
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #52 on: 26.04.2011, 00:19:11 »
Според мен до МИЦ не е много добра идея. Все пак има доста хора, които пътуват до Цариграско-до мола, окръжна, Плиска, ще има и до новата спортна зала. Ако линиите се съкратят до МИЦ и отпадне 114 ще е много трудно и заобиколно да се стига до тези места. А пък и се губят и други важни връзки.

Точно това искам и аз да кажа - че автобуси 1, 3, 5 и 6 трябва да си минават по Цариградско шосе поне до колелото на 4-ти километър, ако не до Гео Милев. В противен случай, както каза @Ivo, селата Долни Пасарел (автобус 3), Герман (автобус 6), Горни и Долни Лозен (автобус 5), както и кв. Панчарево и ж.к. Горубляне (автобус 1) губят транспортната си връзка със сума ти линии на Окръжна Болница и на бул. Асен Йорданов.
На практика районът на Цариградско шосе около Държавна Печатница, мола The Mall с хипермаркета Карфур и Окръжна Болница не се обслужва от метрото. Затова аз държа 1 и 5 да си бъдат до Гео Милев, а 3 и 6 да бъдат до кръговото на 4-ти километър, ако толкова се държи за намаляване на пробега.
« Last Edit: 26.04.2011, 00:56:17 by Unicode »

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #53 on: 26.04.2011, 23:39:40 »
Ти как преценяваш откъде започва излета? Като свършат къщите и започнат ниви, като свършат нивите и започнат поляните, като свършат поляните и започнат широколистните дървета, като свършат..... от надморската височина или нещо друго? Или излета, който коментираме е до кръчмата на БЧК? Ходил ли си там?
Аз съм ходил (няколко пъти) и мнението ми е, че е безмислено А5 да се удължава до БЧК, защото само ще генерира загуби за община и печалби за концесионера.
Tочно защото съм ходил много пъти, и то не до кръчма, ами до Лозенския манастир, до връх Половраг, дори през цялата планина до вилна зона Двата шопа или село (Долни) Пасарел... При всяко положение излета в планина не се състои от ходене по асфалт или максимално се избягва.
Хубаво е да се мерят нещата с еднакъв аршин. Обявява се за преразход разстояние от две спирки до популярна дестинация, а всъщото време се агитира за удължаване на друг автобус с 5+ километра и доста по-голяма денивилация и планински терен, до вилна зона, която освен от собствениците на вили (и автомобили), която не попада в маршрути за излети и няма около нея такива забележителности ...

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12417
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #54 on: 27.04.2011, 00:14:59 »
До БЧК ходи А7, който в празник не се движи, така че версията за мощен поток излетници автоматично отпада. А и 800 метра асфалт не е някаква драма - в подобен порядък са и заходите от центъра на Горни Лозен до другата изкачваща Лозенската планина пътека (Лозен-Пасарел), също от Герман до пътеките във вилната зона и стената на Панчарево, в Железница - от центъра до пътеката по реката. Вървене над километър има през Кладница, Владая, Ярлово, Долни Пасарел. Няма как до всяка пътека да върти автобус.
А ако става дума за дълго и досадно ходене по асфалт - това е в Бистрица от центъра до началото и на двете пътеки по Янчовската и Бистришката река (допълнен със сериозен автомобилен поток и липса на тротоари). Даже е по-дълго от линии като А2 и 65. Но надали някой ще възприеме насериозно предложение за пускане на автобус до горната част на селото.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #55 on: 27.04.2011, 09:13:05 »
Хубаво е да се мерят нещата с еднакъв аршин. Обявява се за преразход разстояние от две спирки до популярна дестинация, а всъщото време се агитира за удължаване на друг автобус с 5+ километра и доста по-голяма денивилация и планински терен, до вилна зона, която освен от собствениците на вили (и автомобили), която не попада в маршрути за излети и няма около нея такива забележителности ...
Ако ги меря с еднакъв аршин няма съмнение, че А270 би имал повече пътници. Доказателство за това е, че и сега да тръгнеш към Ярема след брезите ще срещнеш поне двама куцукащи из баира старци нарамили дисагите към Ярема. В Ярема по-често няма магазин, отколкото има. В смисъл, че имаше няколко неуспешни опита за постоянен магазин. За един хляб се ходи до Железница.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Петър-Критика

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 4
    • View Profile
    • Snimki na avtobusi
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #56 on: 30.04.2011, 17:36:28 »
64,98,66,93(много са объркани) 64-ОК пълно е до центъра на Драгалевци защото там почти вси4ки слизат.
98 защо минава до Драгалевци никой не слиза защото отиват в Симеоново
98- да завие на ляво по околовръстното и да завие на дясно по симеоновско шосе, за тези които минават от спирките
УЛ. ЛАГАДИНА
УЛ. ГЕРЕНА
В.З. СИМЕОНОВО-ДРАГАЛЕВЦИ
МОСТА НА СУХАТА РЕКА
МОСТА НА СИМЕОНОВСКА РЕКА да минават по :arrow:
 
Трябва да се направи линния която да минава от  :arrow:Железница*-Бистрица-Симеоново-Драгалевци-Бояна
Според мен трябва да се пусне маршрутка от кв.Хладилника до кв.Драгалевци (центъра)
Първо ще бъде по лесно за живеещите в кв.Драгалевци, както и молът които строят ще бъде по достъпен.
*не на всеки марашут.
« Last Edit: 30.04.2011, 18:50:01 by Петър-Критика »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #57 on: 30.04.2011, 18:46:48 »
Пич, на колко си години? Тук не се отваря нова тема, когато има стара (а те са няколко), в която да споделиш идеята си. А идеята..., Симеоново и Драгалевци вече се сляха, ако А98 необслужва този път, то хората ще останат без ГТ. Друго..., маршрутките вече са почти в историята, както сам си написал А64 е с маршрут Хладилника - Драгалевци, така че не е необходима маршрутка, пък и няма да е рентабилна. После мола..., почакай да го построят първо, пък тогава..., а и потокът, който ще генерира (мола) основно ще е към София, а не към витошките села. Последно, зави ми се свят от толкова стрелки.
Темата си е за заключване.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #58 on: 03.05.2011, 20:26:34 »
Снимката е направена днес, в 18:15. Чудно ми е тези двамата, защо "се водят", като по разписание единият трябва да е там в 18:17, което е ОК, но другия вероятно е от 17:56, т.е. закъснява с 19 мин. Нали фирмата Карат С приоритетно спазва интервали, а не разписания?
п.п.: Гарантирам, че и двамата са на А69, въпреки че на снимката не си личи!
едит: ААА, да не забравя, че синия караше с отворена втора врата в дъжда  :angry:
« Last Edit: 03.05.2011, 20:29:38 by giorev »
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Emperor

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2660
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: Крайградски автобусни линии
« Reply #59 on: 04.05.2011, 21:09:55 »
122 не е от витошките линии,но има малък проблерм, ще го кажа като поздрав.
"Браво" на Градски транспорт София.
Защо по :devil: днес пуснаха по 122 съчленен авобус. Цял ден се въртя и само по 1-2 човека се качваха. Ако има логика някой да ми каже.(днес беше и дъждовен ден , а и лифта май не работи.)

     ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта