Author Topic: 2112  (Read 32909 times)

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1704
    • View Profile
Re: 2112
« Reply #180 on: 22.09.2014, 22:30:42 »
Защо, пък, да не се надяваме? Това, че досега не е направено такова нещо, не значи, че не е редно да бъде направено. Съвсем скоро отвориха музей за соц изкуството..
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Online viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4656
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: 2112
« Reply #181 on: 23.09.2014, 00:23:34 »
Както казах по-рано, 2112 трябва да бъде в музея НЕ в заводски вид / вид след ремонт. Това беше културен феномен и за това говорят многобройните статии, специални репортажи, книгата с похвали и  оплаквания и прочее. Това не е просто о*рано конекто с фолио, календари на голи мацки и висулки, това е, както пише отвън „тролей с идеи“. Разбирам, че за някои от вас, в музея за градски транспорт возилата трябва да изглеждат като след излизане от конвейра. Но точно този тролейбус – не. Той трябва да си остане във вида, в който Петър Чернев го държеше, с  всичките идеи, останали вътре. Дето се вика, по Коледа може да си е и с коледните лампички :) Това е нещо, което си заслужава да остане като спомен за нас, пък и за децата ни.

Има ли възможност в краен случай чрез Сдружението да бъде закупен тролейбусът, на цената на скрап, вместо да го режат и продават разфасован? Дори бих дарил някаква (скромна, все пак съм студент :D ) сума за целта...

5 бона без ДДС и е твой!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11158
    • View Profile
    • Email
Re: 2112
« Reply #182 on: 23.09.2014, 00:44:11 »
Ами вземете един обикновен потребителски кредит от 5000 лева и си го купува който иска. Не е толкова много или сложно за връщане после, вече даже и поръчители не се искат, ако сте спестили някой лев, част от сумата още по-лесно . Като толкова държите точно на него да видим дали някой от вас ще го купи. Защо все някой друг...

Важи и в пълна сила за Агента, за 2 години за времето за което направи толкова снимки спокойно щеше да изработи тези пари, каква и да е работа да хване.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4300
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: 2112
« Reply #183 on: 23.09.2014, 00:51:43 »
Иво пак се включи с пенсионерските разсъждения.

Абе, хора, нали сме общност? Дава се идея да се съберат пари за нещо хубаво и веднага се намира някой да каже "ми дай ти тогава!". Ако пишещите тук съберем по 50лв., половината сума е събрана... Аз с удоволствие ще ги дам, нищо че не съм милионер.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11532
    • View Profile
Re: 2112
« Reply #184 on: 23.09.2014, 01:36:09 »
При закупуването на тролей или автобус на старо трябва да се мисли и за последващата поддръжка, също така къде ще се съхранява, кой ще го охранява и т.н. Всичко това изисква допълнителни средства.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1535
  • сбогом 2622
    • View Profile
Re: 2112
« Reply #185 on: 23.09.2014, 10:33:45 »
Според мен точно 2112 трябва да се запази, защото е легендарен тролейбус. Останал в спомените на много пътници, герой в толкова много репортажи и статии, той си е истинска градска легенда. 2112 е уникален, различен от останалите, запомнящ се. Веднъж в час по английски ни казаха да напишем съчинение за човек, който чрез своя позитивизъм повлиява на хората и ги отвлича от сивото ежедневие. Сетих се за Петър Чернев и когато прочетох съчинението пред класа, всички си спомниха за "готината единица" и започнаха да разказват какво им се е случило докато са пътували с нея. Ето затова 2112 не заслужава да отиде за скрап. Дори погледнато от чисто техническа гледна точка, пак си заслужава да се запази точно той, защото е бил поддържан и е все още в добро състояние.
Подкрепям с две ръце това мнение. Всякакви мнения, че това си е просто един обикновен тролей или че е бил цигания/ кич ги приеман меко казано с насмешка. Защо има цяла една тема за някакъв си обикновен тролей, защо има толкова много статии и репортажи за него, а не за 2908, 2709 или др. ? Този тролей е уникален, и то не само според мен, Агента или София. Ние, като фенове на градския транспорт трябва да тачиме и уважаваме емблематичните превозни средства. Да, не ти харесва,  но ако си честен към себе си и към другите признай, че в тази машина има много история. Да, надписите са махнати, заприличал е на обикновен тролей, ами тогава да дойде Пепи Чернев и да му възобнови предишния облик от най-хубачите му години ( за това в предишното мнение питах някой дали има връзка с него).  Не може в този транспортен форум  да има такова нихилистично отношение към една толкова специална машина. Ако имам възможност бих купил 2112 аз, но Ози е прав, че после трябва и поддръжка.
 
« Last Edit: 23.09.2014, 10:37:27 by dimi »
R.I.P  Ikarus 280

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3627
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: 2112
« Reply #186 on: 23.09.2014, 10:43:17 »
Ами айде купете го вие тоя тролейбус, щом е толкова лесно. Казвам ви, че в столичен електротранспорт не се трогнаха особено от желанието ми да закупя 1511. Първо жената на телефона ме кара да се обаждам 5 пъти, защото била заета. Най-напред твърдеше, че Ганчев го няма, после пък каза, че била говорила с него и той бил обяснил да чакам тръжна процедура. Нямало какво повече да ми се каже.