Author Topic: Трамавйната линия Дружба-Младост  (Read 12954 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #20 on: 03.01.2007, 21:37:26 »
Quote from: conecto
Кога е пуснато в експлоатация първото нормалнорелсово трасе в София и кога са закупени първите CKD-та?
В началото на 1989г., а първите нормалнорелсови ЧКД - 1991г.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6108
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #21 on: 04.01.2007, 09:55:10 »
Quote from: ozzy
В началото на 1989г., а първите нормалнорелсови ЧКД - 1991г.
Май че наормално-релсов път има в София от 1986 г., когато е построено депо Искър. 1987 г. пускат първата 1435мм трамвайна линия (20) от Искър до Гео Милев. А ЧКД са внасяни на 2 пъти - първо няколко през 1989, а после останалите през 1990.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #22 on: 04.01.2007, 14:33:28 »
Първи дойдоха 4101-4107 а после и останалите. Най-първият е 4106.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #23 on: 04.01.2007, 15:12:12 »
Quote from: CKD
Първи дойдоха 4101-4107 а после и останалите. Най-първият е 4106.
Това дава отговор на въпроса защо са го изпозвали за тези снимки.Общо взето на по-голямата си личи, че е чисто нов,а около него в Искъро други трамвай няма.После ли са му сложили този инвентарен номер, т.е. да не е 4101 като първи дошъл?



И преди съм си правил труда да ви питам, но няма да пропусна пак тази възможност.Защо 4105 преди да почнат да ремонтират чешките(и двата модела)и да се нароят всякакви комбинации и тонове беше в този цвяти със сивите правоъгълници над вратите като във версии за други държави(имам предвид конкретно правоъгълниците)?

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #24 on: 04.01.2007, 15:20:54 »
Е то на табелата си личи, че пише Метростанция 6, така че снимката не дава отговор на въпроса кой е дошъл първи На 4105 пък пише Мл. Театър...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #25 on: 04.01.2007, 16:15:05 »
Quote from: ozzy
Е то на табелата си личи, че пише Метростанция 6, така че снимката не дава отговор на въпроса кой е дошъл първи На 4105 пък пише Мл. Театър...
Това е монтаж, заговор срещу личността ми.Аз знам, кои са поръчали този донос-престъпници, мизерници....  За метростанцията, добре признавам си!    Не се бях заглеждал така в снимките,а сега ми направи впечатление това съвпадение.

Иначе на 4105 надписът до Младежкия театър си му е наред.Аз само питам защо единствен беше червен.

Искам да поразширя малко въпросите си....Така и така темата е за трасето по Универсиада, за тази линия откъде е трябвало да дойдат трамвай.31 български, а ги заместват 37 чешки.Така че вероятно тези коли са били предвидени само за 20.Предвиждало ли се е направата на още,недай си Боже и двойносъчленени?
« Last Edit: 04.01.2007, 16:16:30 by difian »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #26 on: 04.01.2007, 20:28:01 »
4101, 4102, 4103, 4104, 4105 и 4107 оригинално си бяха червени и бяха пребоядисани при първото им ГПР което се осъществи между 1999 и 2002 г. Последен червен беше 4105. Само за пример искам да посоча, че с оригиналната си боя той изкара 13 г. а с Трамкарската не могат да издеянат и две години.
4106 на снимката е след ГПР. Снимката е правена 2000 г. лятото. След това мина още едно ГПР - мисля че беше през 2004 г.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #27 on: 05.01.2007, 15:33:04 »
Мен много си ме кефеха с червената боя.Даже като малък все на червени исках да се возя  нищо, че съм левскар
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6108
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #28 on: 05.01.2007, 18:34:08 »
Червеният цвят е цвета на Пражкия трамваен транспорт, вероятно затова първата партида бяха червени.

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2322
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #29 on: 06.01.2007, 20:40:03 »
Според новия ОУП на София трасето трябва да се използва може до няколко години да видим железни понита по него


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #30 on: 08.01.2007, 10:50:49 »
Червената боя си беше стандартна за завода производител.

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #31 on: 10.01.2007, 18:04:05 »
Някой може ли да представи точна схема на нормалнорелсовите линии в София и конкретно на Дружба-Младост, развитието през годините. Много ще съм му благодарен.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #32 on: 10.01.2007, 20:17:19 »
Quote from: Dimitar Dragnev
Някой може ли да представи точна схема на нормалнорелсовите линии в София и конкретно на Дружба-Младост, развитието през годините. Много ще съм му благодарен.
E то чак схема.Имаше една схема, но на линиите през годините.Това трасе е строено в края на 80-те, стрелките на ухото на края при Искърско шосе са от 85 год.Изградено е оттам до СО МАТ.Заради трасето е затворен сегашния ход към него, но арката си стои.Зад сградата на Рувекс, при Билла Младост е изградено кръстовище, където линията се разделя към Младост-4 и към Андрей Сахаров.Няма друго.Сега при кръстовищата по Универсяда релсите са премахнати, както и при моста на Цариградско.Има стълбове, но няма контактна мрежа.На места е започнат и булевардът между Цветан Лазаров и Искърско шосе.Но има и пропадания, големи ями...
« Last Edit: 10.01.2007, 20:20:11 by difian »

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2322
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #33 on: 10.01.2007, 20:43:14 »
Релсите под Цариградско са там  засипани са с чакъл.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #34 on: 10.01.2007, 21:16:20 »
Quote from: NiGhtPiSH
Релсите под Цариградско са там  засипани са с чакъл.
Под самия мост cи стоят.Затрупани са от фирмата, която държи автоборсата под моста.Иначе по платната за интензивно движение на автомобили, на кръстовищата по Универсиада,Цветан Лазаров, Списаревски и Безименна релсите са извадени и е положен асфалт.
« Last Edit: 11.01.2007, 01:48:53 by difian »

Offline Eliano

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 122
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #35 on: 02.02.2007, 20:26:45 »
Тая линия последно ще се ползва ли?

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11163
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #36 on: 02.02.2007, 23:49:41 »
Quote from: Eliano
Тая линия последно ще се ползва ли?
в близките 10 години не
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6735
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #37 on: 03.02.2007, 00:30:19 »
Quote from: Eliano
Тая линия последно ще се ползва ли?
От там ще минава трамвая за Хаджи Димитър  

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1226
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #38 on: 28.03.2008, 21:09:34 »
Quote from: CKD
От там ще минава трамвая за Хаджи Димитър  
трябва да направят трасето поне до цариградско или до гърба на била младост и да удължат бул.ляпчев до дружба 2 да се намалят задръстванията по малинов, така се получава артерия от строителния техникум до гара искър.

Offline fuoco

  • Писател
  • **
  • Posts: 26
    • View Profile
Трамавйната линия Дружба-Младост
« Reply #39 on: 04.07.2008, 18:31:05 »
Quote from: difian
E то чак схема.Имаше една схема, но на линиите през годините.Това трасе е строено в края на 80-те, стрелките на ухото на края при Искърско шосе са от 85 год.Изградено е оттам до СО МАТ.Заради трасето е затворен сегашния ход към него, но арката си стои.Зад сградата на Рувекс, при Билла Младост е изградено кръстовище, където линията се разделя към Младост-4 и към Андрей Сахаров.Няма друго.Сега при кръстовищата по Универсяда релсите са премахнати, както и при моста на Цариградско.Има стълбове, но няма контактна мрежа.На места е започнат и булевардът между Цветан Лазаров и Искърско шосе.Но има и пропадания, големи ями...


Въпросната Универсиада се води булевард Копенхаген и според мен не му трябва трамвай и хубаво, че не са пуснали линията по него.
Само щеше да затруднява движението на кръстовището с Обиколна (имайки впредвид какво чудо е на кръстовището на Цветан Лазаров и Искърско шосе при пресичане на реслите с кола), а би трябвало и светофар да се изгради..

Трамвайната линия наистина минава през една от автокъщите.

Жалко за плановете за реализирането й и за разходите по релсите.
Поне в резултат Копенхаген се е получил доста хубав булевард, макар и къс.

Ще чакаме метрото