Author Topic: Частична модернизация на Икарусите  (Read 60238 times)

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
в.Дневник
Столичен електротранспорт търси резервни части за тролеите
30.1.2006 г.
   
--------------------------------------------------------------------------------
"Столичен електротранспорт" ЕАД търси компания, която да достави резервни части за тролейбусите "Икарус 280.92", се казва в електронния регистър на обществените поръчки. Проектът включва осигуряването на разнообразни части, сред които преден, заден мост и мост на ремаркето, кормилно управление, врати за пътниците, отопление, ремъци, спирачни системи и много др. Приблизителната стойност на поръчката възлиза общо на около 265 хил. лв. без ДДС. Средствата ще бъдат осигурени от "Столичен електротранспорт".
   
   Желаещите да участват в процедурата трябва да заплатят гаранция за участие в размер на 2500 лв., както и гаранция за изпълнение на договора в размер на 4 на сто от стойността на договора. Документите за участие могат да се получат от компанията до 6 март на цена от 200 лв. Предложенията трябва да бъдат подадени до 14 март. Поръчката е разделена на няколко части. Кандидатите могат да подават оферти само за една от тях или за цялата поръчка, но не се приемат варианти на проектите. Офертите ще важат 90 дни след тази дата. Предвижда се на 17 март получените предложения да бъдат отворени, като договорът ще бъде сключен с кандидата, подал икономически най-изгодното предложение. За изпълнението на проекта компанията предлага договор за една година.
   
   Компаниите, които желаят да участват, трябва да отговарят на някои условия. Те трябва да представят документи, с които да докажат икономическото и финансовото си състояние, както и техническите си възможности и квалификация да изпълнят поръчката. Сред тях са годишният баланс за предходната счетоводна година и отчетът за приходите и разходите за този период. Изискват се и два броя референции. Кандидатите трябва да имат и сертификати за отделните видове резервни части от завода производител, както и декларации за съответствие.
   30.01.2006, с.VI
   МАРИЯ АТАНАСОВА

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
тепърва ще се усеща недостиг на части и колко грешни пари са загробени в тия ремонти дето им правят,тепърва ще става веселбата
НЕ на хейтърството!

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4693
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Доста от частите акто врати, мостове и т.н. не са ли същите като ан автобусите, а напоследък се рециклираха доста автобуси?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Не знаем точно какво е замислено - зареждане на склада със запасни части, които ще се употребяват само при случайни ремонти или планирано цялостно рециклиране на отделни возила. Както знаем в момента на основните ремонти се пипат само шасито и салона т.е. греди, ферми, боя, ламарини и седалки. По електрическата част не се работи.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10739
    • View Profile
    • Email
А как си представяте,че ще изглежда един частично или напълно модернизиран тролейбус Икарус 280?
Аз предполагам,че при модернизацията ще се разглоби до скелет,и ще се подменят всички агрегати и възли,може да се направят нова предна и задна част от стъклопласт,да се монтират врати от новият тип-въртящи се,климатик ел.табла,платформа за инвалиди и др.Направих набързо една безмащабна скица-аз си ги представям горе-долу така:
http://www.bgphoto.net/photos/6088/o632748553893125000.JPG
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Хубава рисунка. Ако се прави модернизация ще трябва дефектоскопия на рамата, ново окабеляване, подмяна на всички ламарини по външната облицовка на тролейбуса. Задължително трябва да се замени компресора с винтов и динамото със статичен преубразовател т.е. премахване на цялата помощна група. Би било добре да се замени и целия тиристорен преубразувател ("chopper").

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Quote from: Dragon
Доста от частите акто врати, мостове и т.н. не са ли същите като ан автобусите, а напоследък се рециклираха доста автобуси?

да, прав си, доста части се взимат от бракувани вече автобуси Икарус 280. като че ли обаче най-търсеното е `ламарината` и `фасадата` - забележи, че на оригиналната предница на тролейбусите пише Ikarus GANZ, друго, по-лесно забележимо е наличието на вратичката до мигача от стряна на първа врата - от там се сипва водата/антифриза за двигателя при автобусите, но при тролеите няма нужда от такъв - видиш ли тролей с такава ненужна придобивка, бъди сигурн че е претърпял някое ПТП и са му свалили предницата от Икарус 280.

Offline Balkanton

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1179
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/39030307@N07/
Ivo, това е първият Ikarus C80T! Страшен е  

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Нов рециклиран тролей ще бъде представен и пуснат по линия № 8 до края на седмицата в София. Мотрисата ще е със специален двигател с асинхронно задвижване, който спестява 25 ­ 30 % от енергията, съобщиха от "Столичен електротранспорт".
Така новата кола ще спестява от горивото, което изразхожда на ден.
Последната врата на тролея пък ще бъде с нисък праг за по-лесни качване. Кабината на водача също ще бъде по-ниска. По пода на мотрисата пък ще бъде постлана специална настилка. Интериорът на колата също ще бъде изцяло променен.
Надяваме се скоро такива тролеи ще бъдат пуснати и по други линии, казаха от "Столичен електротранспорт". От там допълниха, че вече са поставени ароматизатори в повече от 200 коли.

http://www.monitor.bg/article?sid=&aid...63&eid=1185
« Last Edit: 07.12.2007, 19:59:56 by Repcho »

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Това е за забавно май

гориво
мотриса
?!

Сега задачка - кой Икарус са бастисали  

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11465
    • View Profile
Quote from: etnies
Сега задачка - кой Икарус са бастисали  
1218  

Иначе статията е много неграмотно написана. Иначе произведението нищо чудно да е дело на Трамкар. Интересно и какъв инвентарен номер ще получи - дали 2007 или 1809?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Най-вероятно ще е 1410.
Иначе енергоспестяващи тролеи се движат в софия от 1981 г.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: CKD
Най-вероятно ще е 1410.
Иначе енергоспестяващи тролеи се движат в софия от 1981 г.


Да, ама тези спестяват гориво! Сигурно ще е нафта това гориво. Я да вземат да направят повече такива тролеи, че Автото е много в преразход напоследък, та колегите им от Електрото да им го компенсират  

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
A аз се замечтах за Алпина. Ама може тези тролеи да рафинират гориво бе.Или някоя друга журналистическа тъпотия.Ама как бъркат тролей и трамвайна мотриса не е истина.И в крайана сметка кой тролей ще се сдобие с нисък под отзад 1410 ли?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Quote from: borosport
A аз се замечтах за Алпина. Ама може тези тролеи да рафинират гориво бе.Или някоя друга журналистическа тъпотия.Ама как бъркат тролей и трамвайна мотриса не е истина.И в крайана сметка кой тролей ще се сдобие с нисък под отзад 1410 ли?


По-интересното е кой тролей ще се сдобие с по-нисък под отпред  
« Last Edit: 09.10.2007, 17:01:03 by etnies »

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16897
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Няма Пък да е 1410!!! Няма!!! Няма да е той! ще видите вие. ще пришият предница на БМЦ и задница на БМЦ и ще имаме ултрамодерен тролей нископодов тролей отпред и отзад.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6727
    • View Profile
Емо не се шегува. Току що ми известиха и на мен и бях меко казано шокиран. Паднах, станах - таман три пъти...

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10739
    • View Profile
    • Email
Да не би да са изнамерили някакъв нископодов тролейбус втора ръка? Или пък да са взели от някъде на старо Шкода 9ТР или ЗиУ 9 и в Трамкар да са му сложили предница и задница на ВМС    
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
ЧКД и Емо го казаха. Тролей Икарус с пришита задница и предница от БМЦ
« Last Edit: 09.10.2007, 20:43:39 by Repcho »
НЕ на хейтърството!

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 134
    • View Profile
    • Email
Офисът ми е на Плиска - зареждам се утре на прозореца с фотоапарат - това трябва да се види!!!