Author Topic: Биомет  (Read 28172 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« on: 20.01.2007, 17:48:39 »
Днес на Цариградско видях два нови автобуса МВ Травего.Не бяха заедно, а ги видях в различни посоки и през около един час.Явно са заменили Волвата.Както вече казах са от новия модел и са къса база.

 И сега няколко въпросчета, ако някой знае:
1.Волвата само до Бургас май пътуваха(не съм сигурен за Русе-Силистра).ЗАщо за тази линия поддържаха различни автобуси, при положение че целият им парк от камиони и автобуси е почти само от Скания?
2.Ще продължат ли да залагат само на Скания, а МВ-тата само да заменят Волвата, които също бяха изключения?
3.Защо не са доволни от Волвата?
4.Преди време четох статия за посещение на потенциални клиенти от българия в заводите на Скания.Основно май бяха тествали триосни автобуси.Биомет смята ли да закупува и такива автобуси!

 Ако някой знае нещо относно тези неща, ще му бъда благодарен, ако сподели!
« Last Edit: 20.01.2007, 21:38:30 by difian »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4693
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Биомет
« Reply #1 on: 20.01.2007, 22:21:41 »
Сега до колкото знам продават 3-4 автобуса и взимат нови. Таква е политиката на фирмата - движат по около 2 години и псоле ги сменят като им изтече гаранцията. MadShofer може да каже със сигурност как са нещата.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #2 on: 21.01.2007, 00:31:28 »
Quote from: Dragon
Сега до колкото знам продават 3-4 автобуса и взимат нови. Таква е политиката на фирмата - движат по около 2 години и псоле ги сменят като им изтече гаранцията. MadShofer може да каже със сигурност как са нещата.
Това го знам и аз.Един от бившите им сега е на Кометабус(Севлиево) и пътува до Варна, другите не знам кой ги купува, поне в София не съм засичал.А в сайта им винаги има обява за продажба.

 Мен повече ми е любопитно защо са се отказали от Волвата и дали смятат да купуват по-големи автобуси(Скания и други).В статията, която четох наистина бяха отишли да тестват триосни автобуси.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Биомет
« Reply #3 on: 21.01.2007, 22:56:51 »
Логото на Кометабус е одрало кожата на Биомет.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #4 on: 21.01.2007, 23:44:30 »
Quote from: conecto
Логото на Кометабус е одрало кожата на Биомет.
Даже не са го "одирали" изцяло, а просто са попроменили нещо тук-там.
Ето я статията, за която говорех:http://avtobusi.com/

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Биомет
« Reply #5 on: 23.01.2007, 11:49:17 »
Много са си доволни от Волвата, ама им се е изчерпал ресурса, който са им определили и затова ги продават - те са най-старите във фирмата доколкото знам, а иначе си имат договор със Скания, но май е за определена бройка и понеже квотата е запълнена в момента са зели Мерцедеси
Като имам повечко инфо ще пиша по темата...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #6 on: 23.01.2007, 18:58:24 »
Quote from: MadShofer
Много са си доволни от Волвата, ама им се е изчерпал ресурса, който са им определили и затова ги продават - те са най-старите във фирмата доколкото знам, а иначе си имат договор със Скания, но май е за определена бройка и понеже квотата е запълнена в момента са зели Мерцедеси
Като имам повечко инфо ще пиша по темата...
На това се надявам, защото се интересувам от международен транспорт и туристически автобуси, а разбрах че имаш информация в тази област...

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #7 on: 25.01.2007, 18:03:06 »
Пиша това мнение тук, защото няма за всеки превозвач отделна тема да отваряме.
Днес вечерта видях чисто ново Травего и на Ентуртранс     .Като нови досега те имаха само две Туризмо от по-високата каросерия.Боядисан е в тъмно лилаво и е страхотен!!!Не знам дали автобусът е единичен(инв.номер 19, а Туризмотата са 18 и 17).Направих две снимки, но за съжаление са от телефона, а вече беше леко тъмно.

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #8 on: 26.01.2007, 18:44:18 »
Разбрах, че автобусите на Биомет са два.Имам и няколко снимки вече, ако някой се интересува.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Биомет
« Reply #9 on: 26.01.2007, 19:28:17 »
Quote from: difian
Разбрах, че автобусите на Биомет са два.Имам и няколко снимки вече, ако някой се интересува.
е направо ги пускай, нали форума ни е такъв, интересуваме се
НЕ на хейтърството!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #10 on: 26.01.2007, 19:49:06 »
Quote from: Repcho
е направо ги пускай, нали форума ни е такъв, интересуваме се
Ааа...интересувате се.Само аз си пиша в тази тема.Вижте последните две снимки-като при всички такива официални връчвания, от които съм гледал снимки в интернет.Можеха и един символичен огромен ключ с логотата на двете компании  А и присъствието е било на високо ниво за два автобуса само.Явно от МВ знаят що за клиент може да е Биомет.
Quote
На церемонията присъстваха още г-жа Диана Петрова, Изпълнителен Директор на Биомет, г-н Ваньо Алексиев, Генерален Директор на Биомет, г-н Александър Миланов, Ръководител Направление маркетинг и пласмент в Балкан Стар, г-жа Жаклина Тодорова, супервайзър Автобуси Мерцедес-Бенц за България, г-н Ивайло Евтимов – търговец Автобуси Мерцедес-Бенц и г-н Бурак Байкан от ЕвоБус – дъщерната фирма на Даймлер-Крайслер за автобуси.















Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6101
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Биомет
« Reply #11 on: 26.01.2007, 20:12:58 »
Честити  Обаче седалките са им екстра добри, анатомични, меки, изглеждат доста удобни, пък и място за краката предостатъчно... Абе Травего

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #12 on: 26.01.2007, 20:28:23 »
Ето какво открих сега.Чудно дали и СО МАТ/Wili Betz също ще направят, защото и те работят с Идеал?

БИОМЕТ инвестира 5млн. EUR в собствен Дистрибуторски център край Севлиево.
« Last Edit: 27.01.2007, 01:59:43 by difian »

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4478
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Биомет
« Reply #13 on: 26.01.2007, 22:33:49 »
Браво на Биомет, май те са си най-добрият БГ превозвач  

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Биомет
« Reply #14 on: 27.01.2007, 01:08:48 »
 в неделя живот и здраве може да се видя с моя човек в БиоМет да разкаже малко повече, защото ми се струва, че той кара Травегото на горната снимка

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Биомет
« Reply #15 on: 29.01.2007, 09:29:40 »
такам - значи Биомет не са чак толкова доволни от Волвата, защото "се чупели" и им излизала скъпо поддръжката, понеже не са гаранционни - но това не е нещо особено
Травеготата са с по-малко седалки от Сканиите и е било голям цирк като са ги пуснали, защото на касите са продавали билети като за Скании 52 места, ако не се лъжа, а Травегото е 47 и е имало скандали, ама всичко се оправило
Има текучество на кадри - търсят се стюардеси и са им дигнали заплатите на 450 лв. и шофьорите недоволстват, но и при тях има няколко дупки и сигурно скоро и на тях ще им увеличат малко парите.
Друг интересен факт, е че явно шефа не може да ги трае автобусните шофьори защото за него те не били шофьори а крадци, макар че не виждам основание да бучи, защото автобусите са пълни, той си взима каквото трябва и всички са доволни.
Хубавото, е че сервизната поддръжка се извършва в сервизите на Скания, което е гаранция за качество
Като се купи нов автобус, той тръгва да пътува на външните линии и чак след 4-5 месеца спира и почва да върти само в страната. Това е много успешен ход, защото през границите минават чисто нови автобуси в съответствие с всякакви норми, а в страната макар и вече на по 500,000 пътуват, в сравнение с другите фирми, комфортни и хубави автобуси с подбран персонал.
Имах оферта аз да направя един от курсовете до Варна вчера и бях навит, титуляра да ми топли стола в офиса и да джитка игрички, ама го писаха с друг автобус и не стана хватката... другия път
« Last Edit: 29.01.2007, 09:34:54 by MadShofer »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #16 on: 29.01.2007, 12:17:09 »
Quote from: MadShofer
такам - значи Биомет не са ...
Благодаря за инфото.И като ти дадат да караш ни извикай на една безплатна обиколка до морето
 Травегото ползвали ли са го в чужбина?Май не щом сега е било представянето, но защо го видях на Цариградско?Имат ли международни линии, които не тръгват от София?

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Биомет
« Reply #17 on: 29.01.2007, 19:51:41 »
За линиите не знам - виж в сайта им http://www.biomet-bg.com
Травеготата ходят до Бургас (затова си го видял на Цариграско) - не са излизали навън. Вчера едното беше спряло през 3-4 сектора  но не си носех апарата да го снимам
« Last Edit: 29.01.2007, 19:53:17 by MadShofer »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15422
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Биомет
« Reply #18 on: 30.01.2007, 22:22:41 »
Ето го автобусът на Ентуртранс, за съжаление както казах по-горе не с много добро качество на снимката.Иначе горе-долу си личи колко е красив в този тъмно лилав цвят и с надписът в синьо "Ентуртранс".Салонът вътре също беше осветен и изглеждаше страхотно.
« Last Edit: 30.01.2007, 22:23:06 by difian »

Offline MadShofer

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 193
    • View Profile
Биомет
« Reply #19 on: 22.02.2007, 00:29:16 »
за гаража на Биомет: Това е гараж-еталон  
много хубав плац с много място, собствена мивка (машина с единична четка която обикаля около рейса и пароструйка), бензиностанция, камери, кучета, халета, администратина сградичка .... много чисто и подредено!
Паркирането става на принципа "кой където иска" - няма разделение между камионите, цистерните и автобусите, но като се има предвид, че повечето са непрекъснато на път, няма много машини едновременно на едно място.
Живот и здраве скоро може да уредя снимки на Травего-тата на едно пътуване до Варна, или на Сканиите, които междудругото не са ограничени (това го проверихме на път за гаража    100+ км/ч по Ломско шосе), а Мерцедесите изключват помпата на 103 км/ч.
« Last Edit: 23.02.2007, 12:48:26 by MadShofer »