Author Topic: Трамвайно трасе по Скобелев, Патриарха или Витоша?  (Read 106522 times)

Offline Vladimircho

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 191
  • И дълъг да е един трамвай, винаги ще се напълни
    • View Profile
    • Email
Трамвая остава отгоре също и тролеите само колите идващи от Патриарх Евтимий ги вкарваме под земята, като едните излизат на бул. Прага, а  другите излизат на Скобелев в посока Руски паметник.
« Last Edit: 06.11.2009, 02:55:02 by Vladimircho »

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4105
    • View Profile
    • Email
Малко ще им е трудно да сместят и двете линии в ляво (покрай 20-то), освен ако не разкарат тротоара.
А 6 кьощета беше образно. Поне а си представям нещата така - лявата част на Скобелев си е еднопосочна и такава си остава. Дясната, където сега е трамвая става двупосочна за автомобили и на самия светофар ще имаме 3+1 ленти  в посока Ботев(например) и една в обратна посока и ще настане пълно мазало на и без това натовареното кръстовище.

Рампата на тунела ще се промени - крайната лента, откъм 20 СОУ ще се засипе с пръст и върху нея + сегашното локално стъпва само трамвайното трасе. Трамвайното трасе в тунела се премахва, за да може за автомобили да останат две ленти и вътре в тунела се прегрупират на две транзитни ленти + една БУС лента за тролейбусната спирка и едно платно в посока Нансен...

А не може ли автомобилите които идват по Патриарх Евтимий да се вкарат в тунел, който да пресича Петте кьошета подземно и да излизат на Скобелев посока Руски паметник и другия изход да е на Прага. Или бъдещото метрото ще пречи да се направи такова съоражение.То между другото ще падне голямо разкопаване ако решат да правят нещо подобно, а и сградите не ми се виждат много здрави. :( :(

Това може да се случи само, ако се реши метростанцията на Руски паметни кда е разположена така, че да обслужва и Петте кюшета посредством травалатор. Така подлезите стъпват на -1, автотунела трябва да стъпи на -2 като наваксва с остра рампа преди Руски и метростанцията стъпва на -3 ниво, като по този начин запазва дълбочината, необходима за преминаване под МД-1...

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Момчета стига сте копали бе ... Един тунел не е лесна работа, не може да се копае безогледно наляво и на дясно.
Тези идеи, родени само защото един ден сте висели на едно кръстовище за да снимате возила на ГТ са (меко казано) несериозни.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4105
    • View Profile
    • Email
Както стана ясно, ако станцията е решена да се строи по открит способ, изготвянето на тунел не е технологичен проблем, тъй като имаме технологичния изкоп, в който да се вмести тунела...

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Малко ще им е трудно да сместят и двете линии в ляво (покрай 20-то), освен ако не разкарат тротоара.
А 6 кьощета беше образно. Поне а си представям нещата така - лявата част на Скобелев си е еднопосочна и такава си остава. Дясната, където сега е трамвая става двупосочна за автомобили и на самия светофар ще имаме 3+1 ленти  в посока Ботев(например) и една в обратна посока и ще настане пълно мазало на и без това натовареното кръстовище.

Рампата на тунела ще се промени - крайната лента, откъм 20 СОУ ще се засипе с пръст и върху нея + сегашното локално стъпва само трамвайното трасе. Трамвайното трасе в тунела се премахва, за да може за автомобили да останат две ленти и вътре в тунела се прегрупират на две транзитни ленти + една БУС лента за тролейбусната спирка и едно платно в посока Нансен...


 :D

Надявам се, не мислиш сериозно, че някой ще засипва, изправя и променя по какъвто и да е начин сегашния тунел, само и само да качи трамвая горе? При положение, че много по елементрано решение е в посока КЪМ НДК трамвайното трасе да се измести от дясната страна на тунела (покрай военното НДК), а в посока ОТ НДК - ще минава от лявата страна на тунела (покрай 20-то)

Offline boleroto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4105
    • View Profile
    • Email
Мисля го сериозно, защото не е толкова сложна операция да се излле новата стена, да се запълни с пръст и да се построи новото трасе. Ако трамвая заеме и двете локални, то тогава автомобилната връзка на Петте кюшета с близките улици се губи, така че е по-логично рампата на тунела да се преправи, така че трамвая да минава от едната ѝ страна.

Да не говорим и, че така е и в публикуваната схема на трасето...

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3129
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
От 4-5 дни насам виждам всяка сутрин аварийци да правят нещо по линията посока Красно село, точно след стрелките на Трамкар. Така и не виждам нещо ремонтирано, не знам какво правят.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
Тази вечер се извъшваше някаква ремонтна дейност на релсовия път по Христо Ботев, малко след кръстовището със Стамболийски в посока Пиротска. Имаше аварийна 8х от Клокотница и ми се струваше че заваряват нещо. За жалост беше тъмно и бях далече, за да видя нещо повече

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15427
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Завчера беше червената Мадара на кривата на Петте кьошета.

Offline Borkata

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 308
    • View Profile
    • Email

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11493
    • View Profile
Quote
Ще започнат изграждане на нови пешеходни пътеки в центъра на столицата. Спират се трамваите по „Витошка” изцяло, каза главният архитект на София и обяви, че пешеходната зона ще бъде удължена до НДК. Следващото намерение е реконструкция на ул. „Пиротска”, а по-нататък на ул. „Граф Игнатиев”.Там плановете са също да има пешеходна зона до Борисовата градина, което ще наложи скриването на трамвая под земята. Този проект ще бъде твърде скъп, но за него пари ще се намерят, обяви главният архитект на София Петър Диков.
http://frognews.bg/news_23510/Skrivat_tramvaia_pod_Graf_Ignatiev/
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
Това ако стане аз ще съм трамвай (предпочитам 1009мм) и дотогава и Стамболийски ще бъде пешеходен :D Този човек пак май нещо е взимал...

Offline T1000

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1996
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
До кога му е мандатът, преди да съсипе града тотално?

Постепенно започва да става ясно защо е умишленото избягване на каквото и да е подобряване на ТМ транспорт - явно иска бавното, но сигурно негово изчезване, въпреки големите приказки за разширения и т.н.
I'll be back®

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12418
    • View Profile
    • Email
Quote
Ще започнат изграждане на нови пешеходни пътеки в центъра на столицата. Спират се трамваите по „Витошка” изцяло, каза главният архитект на София и обяви, че пешеходната зона ще бъде удължена до НДК. Следващото намерение е реконструкция на ул. „Пиротска”, а по-нататък на ул. „Граф Игнатиев”.Там плановете са също да има пешеходна зона до Борисовата градина, което ще наложи скриването на трамвая под земята. Този проект ще бъде твърде скъп, но за него пари ще се намерят, обяви главният архитект на София Петър Диков.
http://frognews.bg/news_23510/Skrivat_tramvaia_pod_Graf_Ignatiev/
Нали уж по Гурко щяха да го прекарат? Те метрото не искат да скрият по Цар Борис ІІІ, но пък трамвая ще го скрият по Графа ?!

Мисля, че Диковите глупости ескалират! Не ви ли прилича това на последните месеци на Велизариус?
« Last Edit: 18.05.2010, 21:57:21 by blagun »

Offline aliaska

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 560
    • View Profile
    • Email
Статия от утрешния брой на в-к Труд:
« Last Edit: 16.08.2011, 17:24:04 by blagun »

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 595
    • View Profile
Явно доста е мислил с това, ще пуснем ретро трамвай ама ако не извадим релсите. Или пуска трамвай или маха релсите. Какво е това да не знаят какво правят, разбирам да си играе на нещо в детската градина ама тук става въпрос за бъдещето на най-големия град в България... Нещо и аз обаче си направих асоциация с Велизарчо...

Offline T1000

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1996
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Абсолютно същите приказки всяка година по това време. Че дори и сроковете си остават същите, все са тия следващи 5 години. И хем иска Витоша пешеходна зона, хем иска и ретро ТМ. Поне се изяснява защо градът е в такова състояние.
I'll be back®

Offline gnushev

  • Писател
  • **
  • Posts: 47
    • View Profile
    • Email
Quote
До 2 месеца трамваите по най-скъпата търговска улица на София - бул. „Витоша", спират и повече няма да бъдат пускани, каза Диков. Релсите може да останат по настояване на ватманите, за да бъдат ползвани като резервен участък. Диков има друга идея - да пусне по тях ретро трамвайче като туристическа атракция. То ще върви от НДК до Съдебната палата, където ще е изцяло пешеходна зона.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=484394

Offline T1000

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1996
  • Ferrari S.p.A.
    • View Profile
    • www.diecast-utopia.com
Разваленият телефон продължава. Накрая може и да съберем някоя що-годе прилична приказка  :D
I'll be back®

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4586
    • View Profile
Не му забелязвайте на човечеца, той си говори ... глупости ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.