Author Topic: Стрелките в трамвайния транспорт  (Read 27686 times)

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1409
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #200 on: 20.09.2016, 23:25:32 »
 :help: :help: Офтопик: Да Васе, определено идеята на основателя на Спаси София да отпадне безумния план МД3 да бъде във вариант на "почти трамвай" и да остане до колкото е възможно класическо метро беше тъпа и не проработи. Само, че ти хал хабер си си нямал от гражданска позиция и градски транспорт, когато Гергин се бореше за това...

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #201 on: 20.09.2016, 23:34:51 »
Офтопик: Не съм чул от "Спаси София" да имат нещо общо с това МД3 да се запази като класическо метро. Дори организацията е създадена(ако не се лъжа, началото на миналата година), след ако вече е било решено какво ще представлява МД3.

Аз имах предвид проектите им свързани с табелите и телевизорите-табла. А също така, че подкрепят разделянето на МД1 и МД2.

Ако имат нещо общо с запазването на МД3 като класическо метро - браво на тях! :)

Въпреки че, за да бъдем честни, МД3 няма да е напълно класическо метро, защото не отговаря на стандартите за ширина на тунела, радиус на кривите, максимална допустима скорост, дължина на станциите и т.н.
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline mitko08888

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 201
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #202 on: 21.09.2016, 07:54:35 »
Офтопик: Не съм чул от "Спаси София" да имат нещо общо с това МД3

- Подобряване на взаимосвързаността (интермодалността) между изградените до момента участъци на метрото с останалите видове транспорт. Достъпът до входовете/изходите на метростанциите да бъде максимално удобен на пътниците.
- Залагане в предстоящото строителство на нови метротрасета на по-голямо количество стрелки и бретели, с оглед подобряване експлоатацията и намаляване времето за отстраняване на аварирали мотриси от трасето;
- Основен ремонт и модернизация на старите метросъстави, произведени през 1990 г.;
- Проучване необходимостта от залагане на трасе на четвърта – кръгова линия на метрото;
- Монтиране на климатици в доставените 2005 – 2009 г. метровлакове;
- Дострояване на втория подстъп към депо „Обеля“ откъм втория метродиаметър;
- Дострояване на заложената метростанция „Модерно предградие“ и нова гара Обеля на жп линията София – Калотина. Превръщане на новата станция в трансферна между двата диаметъра и маршрутите, движещи се по тях;
- Построяване на отклонението в жк Люлин от метростанция Люлин под бул. Царица Йоана до Околовръстния път. Реконструкция и разширяване на бул. Царица Йоана в този участък;
- Повишаване хигиената на територията на метростанциите, вестибюлите и прилежащите подлези.

Край на цитата. Няма нищо за трета линия, но е добре да има четвърта.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7939
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #203 on: 21.09.2016, 08:33:32 »
Релсите в депо "Клокотница" са си баш улейни.

Говорим за стрелките , не за релсите.

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6211
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #204 on: 21.09.2016, 13:35:45 »
Офтопик: Не съм чул от "Спаси София" да имат нещо общо с това МД3 да се запази като класическо метро. Дори организацията е създадена(ако не се лъжа, началото на миналата година), след ако вече е било решено какво ще представлява МД3.

...
Малкия, преди да говориш вземи прочети малко. Преди да създадат "Спаси София", същите хора работиха супер усилено в "Спаси Метрото" и тези хора заедно с метрополитен и СО достигнаха до промяна на трасето и отделянето на МД3  като истинско метро, а не скоростен трамваи и прочие други бисери. Вземи се разрови в Интернет и спри да се правиш на последна инстанция.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2045
    • View Profile
    • Email
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #205 on: 21.09.2016, 23:11:58 »
Решението, което се вижда в това видео е много добро. :) Защо ли не се използва и в София с цел да се спести пространство и да има възможност да се завива от всяка посока към всяка посока?
Защото не сме дорасли за тези стрелки.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline qwerty95

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 721
    • View Profile
    • Email
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #206 on: 04.05.2017, 11:04:59 »
Поради каква причина изходната стрелка на Алабин и Витошка, посока Графа, е зацепена винаги към коловоза, идващ от Св. Неделя?

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 786
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #207 on: 04.05.2017, 12:48:49 »
Поради каква причина изходната стрелка на Алабин и Витошка, посока Графа, е зацепена винаги към коловоза, идващ от Св. Неделя?

Няма причина.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4433
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #208 on: 04.05.2017, 19:44:08 »
Поради това, че кривата е в тази посока. Атаката на ребордите държат езиците отворени в тази посока. Атаката на ребордите на идващите от Македония трамваи, т.к. са в правата посока, нямат силата да избутат езиците в обратно крайно положение.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4612
    • View Profile
Re: Стрелките в трамвайния транспорт
« Reply #209 on: 05.05.2017, 08:49:00 »
Поради това, че кривата е в тази посока. Атаката на ребордите държат езиците отворени в тази посока. Атаката на ребордите на идващите от Македония трамваи, т.к. са в правата посока, нямат силата да избутат езиците в обратно крайно положение.

Абсолютно вярно!  :fan:
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.