Author Topic: 1009 vs. 1435  (Read 46548 times)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #20 on: 17.03.2007, 12:02:11 »
Quote from: borosport
Абе въобще много ми е интересно защо са ги измисляли тези междурелсия, а не са ги закръгляли.Нампример 800, 900, 1000, 1500, 1600(за дядо Иван)?

Защото "стандартното междурелсие" е американска приумица и като такава е оразмерена в инчове. Не че и в инчове е цяло число де

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #21 on: 17.03.2007, 16:27:03 »
Именно аз затова питам.като са ги мислели поне някъде да беше точно.И после айде от американеца е гледала и Европа, а руснаците пък защо не са закръглили?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #22 on: 18.03.2007, 05:55:04 »
Quote from: borosport
Именно аз затова питам.като са ги мислели поне някъде да беше точно.И после айде от американеца е гледала и Европа, а руснаците пък защо не са закръглили?


Това само Сталин може да го каже  

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #23 on: 19.01.2008, 17:48:43 »
А самото трирелсие наш патент ли е? Гледах доста снимки от Германия на трамвайни трасета и там където има две междурелсия или вървят едно до друго различни коловози, или се използват 4 релси - вътрепните две за 1000мм, а външните - 1435мм.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #24 on: 19.01.2008, 17:54:32 »
Quote from: etnies
А самото трирелсие наш патент ли е? Гледах доста снимки от Германия на трамвайни трасета и там където има две междурелсия или вървят едно до друго различни коловози, или се използват 4 релси - вътрепните две за 1000мм, а външните - 1435мм.
Сигурно е наш патент .И сигурно само у нас стават дерайлировки на такова трасе.
« Last Edit: 20.01.2008, 09:13:14 by София 70 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6799
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #25 on: 19.01.2008, 22:04:30 »
Не е наш патент. По света се използва повсеместно вкл. и в нормалната железница.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #26 on: 19.01.2008, 22:30:05 »
Ето как стоят нещата в Касел. По-средата е жп тасето, а отстрани крайградския трамвай
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline LG_

  • Строител
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3504
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #27 on: 19.01.2008, 23:56:23 »
В Либерец съм виждал трирелсе. Имам и снимка, но в момента не ми е под ръка.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #28 on: 20.01.2008, 09:17:37 »
Маниак , на снимката , която си показал просто е невъзможно да има двупосочно движение .Смесено също , тъй като трамваите работят на 600 волта , а ввлаковете н аняколко киловолта (не помня колко бяха - някъде към 12-14 хли.волта).

Offline greg

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1154
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #29 on: 20.01.2008, 11:32:21 »
Quote from: София 70
Маниак , на снимката , която си показал просто е невъзможно да има двупосочно движение .Смесено също , тъй като трамваите работят на 600 волта , а ввлаковете н аняколко киловолта (не помня колко бяха - някъде към 12-14 хли.волта).
Наистина, трудно бих си представил разминаване на това тясно пространство. Причината за толкова много релси е вероятно друга.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #30 on: 20.01.2008, 13:13:46 »
По-скоро надолу има стрелка,поне на мен така ми изглеждат нещата.
Мисля,че имаше подобно на нашето трасе някъде в Украйна.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #31 on: 20.01.2008, 13:43:50 »
Личи си, че рядко минава влак от там. Средните релси са ръждясали. Докато вътрешните и външните са лъскави. Преполагам, че влака явно се тегли от дизелов локомотив и се движи двупосочно по линията.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #32 on: 21.01.2008, 10:57:56 »
Quote from: borosport
Личи си, че рядко минава влак от там. Средните релси са ръждясали. Докато вътрешните и външните са лъскави. Преполагам, че влака явно се тегли от дизелов локомотив и се движи двупосочно по линията.
Но въпреки това разстоянието между двата по-тесни коловоза не е достатъчно да се разминат два влака.според мен биха се докосвали.

Offline burtan

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 375
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #33 on: 21.01.2008, 11:07:52 »
Quote from: difian
Но въпреки това разстоянието между двата по-тесни коловоза не е достатъчно да се разминат два влака.според мен биха се докосвали.
Според мен на това място въобще не се разминават. Сигурно не е позволявал терена на това място за изграждане на три трасета и затова е направено по този начин. Предполагам някъде след гарата трите трасета се обособяват като самостоятелни.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #34 on: 21.01.2008, 21:56:20 »
Quote from: difian
Но въпреки това разстоянието между двата по-тесни коловоза не е достатъчно да се разминат два влака.според мен биха се докосвали.

 Няма разминаване на два влака. Влаковете се джижат по средния коловоз двупосочно. Трамваите се разминават. И забележи, че докато минава влак трамвай няма как да мине и обратното.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #35 on: 22.01.2008, 10:48:30 »
Quote from: borosport
Няма разминаване на два влака. Влаковете се джижат по средния коловоз двупосочно. Трамваите се разминават. И забележи, че докато минава влак трамвай няма как да мине и обратното.
Под влакове имам предвид точно "трамвайте".По никакъв начин две мащини/мотриси/вагона не могат да се разминат, движейки се по двата крайни коловоза.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #36 on: 22.01.2008, 14:12:06 »
Всъщност наистина разстоянието е по-малко от 30 сантиметра и няма как да се разминат.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #37 on: 22.01.2008, 15:37:10 »
Разстоянието не е достатъчно дори и теснолинейки да се разминат и предлагам вече да спрем да гадаем какво минатва оттам .

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4476
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #38 on: 23.01.2008, 02:46:15 »
Няма как по външните релси да се движи нещо. Като изключим факта, че няма достатъчно място за разминаване, обърнете внимание на "улеите" в асфалта при прелеза - кой е от вътрешната и кой от външната страна.
Вариантите за движение са: 1+4, 1+5, 1+6, 2+4, 2+5, 2+6, 3+4 (едва ли), 3+5 и 3+6.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6127
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: 1009 vs. 1435
« Reply #39 on: 23.01.2008, 09:59:32 »
Quote from: conecto
Няма как по външните релси да се движи нещо. Като изключим факта, че няма достатъчно място за разминаване, обърнете внимание на "улеите" в асфалта при прелеза - кой е от вътрешната и кой от външната страна.
Вариантите за движение са: 1+4, 1+5, 1+6, 2+4, 2+5, 2+6, 3+4 (едва ли), 3+5 и 3+6.
1+2 и 5+6 също стават, например ако междурелсието при 1-2 и 5-6 да е 768 мм