Author Topic: Аварии на возилата  (Read 308248 times)

Offline difian

  • Урбанистът
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15464
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Аварии на возилата
« on: 01.01.2012, 17:03:51 »
Сутринта към 7 и 30 1187 го теглеше 2024 (измислям си леко, не помня той ли беше) по Константин Величков към депото.
« Last Edit: 28.05.2012, 02:12:22 by etnies »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11516
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #1 on: 03.01.2012, 21:57:43 »
Волвото закачаше 3667 към 19:20 на Данаил Николаев, малко след Сточна гара.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6344
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #2 on: 03.01.2012, 22:06:13 »
3675 се прибираше под съпровода на Татрата, а малко по-нататък по Цариградското Волвото влачеше 3282.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #3 on: 04.01.2012, 19:05:22 »
2012 бутан от 20ХХ в 18:00 на Македония посока Възраждане. Бутащият беше пълен с пътници.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11164
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #4 on: 04.01.2012, 20:28:15 »
3674 днес изкара курс и една трета и пое към гаража
НЕ на хейтърството!

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2015
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #5 on: 04.01.2012, 20:44:09 »
На някакъв трамвай му е паднал двигателя на Пирогов. Предполагам, че е 2409, защото няколко часа по-късно го видях на резервния коловоз на Възраждане. Това стана към 18 и нещо. Петиците минаваха по маршрут: Княжево - Овча купел - Красна Поляна - Константин Величков - Стамболийски - Съдебна Палата, а четворките помаршрут: Никола Петков - Овча Купел - Красна Поляна - Стамболийски - Възраждане - Орландовци. Информацията е от титуляра на 2407 втора смяна(гологлавия). По 5 излезе 2041. На електронната табела на 2410 пишише 11 - Съдебна Палата
« Last Edit: 05.01.2012, 00:18:41 by 2828 »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #6 on: 04.01.2012, 22:24:35 »
На Инеконите май не могат да им падат двигателите. Май са прикрепени или вградени в талигата :)
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline snaipera

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1058
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #7 on: 04.01.2012, 22:28:16 »
На Инеконите май не могат да им падат двигателите. Май са прикрепени или вградени в талигата :)

Могат, могат на 2409 много добре видях как му висеше на 4тия мост от дясно между 4та и 5та врата.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #8 on: 04.01.2012, 23:53:58 »
Време беше, тъкмо вчера го кълняхте :)
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17089
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #9 on: 05.01.2012, 10:06:26 »
Обаче аз задавам един друг въпрос - къде са чехите, нали тези трамваи все още са в гаранция. Не смятам, че нашите било то в Красна Поляна или в Трамкар имат огромна вина. Обаче е факт, че ден по-рано се изписа колко е зле трамваят от хора във форума.
мур

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4298
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #10 on: 05.01.2012, 12:09:18 »
АХАХАХАХАХАХА. Точно ден по-рано четох какво се изписа за него. Сега ми е интересно Kaiser_kar какво ще напише.

Пак ще да е нещо съдържащо "пияници", "некадърници", "олигофрени" ...

Все едно не съм прав. Ти одобряваш ли трамвай да се движи така цял месец на линия?
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4087
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #11 on: 05.01.2012, 12:20:36 »
Обаче аз задавам един друг въпрос - къде са чехите, нали тези трамваи все още са в гаранция.
Когато Държавата приеме и гласува закон за подръжка на техниката само с оригинални части, и по заводски спесификации, тоест без Български "рационализации", то тогава няма да има такива смешни повреди.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline TD4

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 273
    • View Profile
Re: Аварии на возилата
« Reply #12 on: 05.01.2012, 12:56:22 »
Обаче аз задавам един друг въпрос - къде са чехите, нали тези трамваи все още са в гаранция. Не смятам, че нашите било то в Красна Поляна или в Трамкар имат огромна вина. Обаче е факт, че ден по-рано се изписа колко е зле трамваят от хора във форума.
Чехите са си в Чехия. След като е сключен договор за изнесено производство и поддръжка от Трамлай*ар не може чехите някой да ги кара непрекъснато следят какво става, да държат и движат нефелните ръчици на пияндетата тук. Още повече, че СО се направиха на хитърци и не си доплатиха за това, че 16 мотриси бяха не просто ремонтирани, а сглобени от 0 и то не тук, а в Чехия.
« Last Edit: 05.01.2012, 12:59:11 by TD4 »

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #13 on: 05.01.2012, 14:06:00 »
Обаче аз задавам един друг въпрос - къде са чехите, нали тези трамваи все още са в гаранция. Не смятам, че нашите било то в Красна Поляна или в Трамкар имат огромна вина. Обаче е факт, че ден по-рано се изписа колко е зле трамваят от хора във форума.
Чехите май пишат съдебни искове... Нали не очакваш, че при такива търговски взаимоотношения ще се затърчат да ремонтират 2409. Нямам съответната информация, но е в рамките на нормалното от месеци да не се интересуват от състоянието на мотрисите.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #14 on: 05.01.2012, 18:57:41 »
На 825 от първата смяна му е падал прекъсвача на статичния и компресора. Първата смяна е бил един идиот и не го е сменил, а го е оставил на втората. На ватманката и паднал три пъти, предпоследния след като минала петте кюфтета и направила 11 минути задръжка. От там пада напрежение, въздух и магнети. Бутона бдителност не работел и не е могла да се рестартира блокировката. Изключила ниско напрежение и тръгнала. На спирката на Македония се качих и тя ми разказа. В този момент пак падна. А за да може да се вдигне, трябва да се свали пантограф, да се изчакака пет-шест минути и чак тогава може да се вдигне. На гарата дадоха 702 с неработеща печка в кабината.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2489
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #15 on: 05.01.2012, 19:12:12 »
Защо пък ще сваля пантографа?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #16 on: 05.01.2012, 19:14:26 »
Еми това направи. Няма смисъл наистина.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline 463

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #17 on: 05.01.2012, 23:22:48 »
На 825 от първата смяна му е падал прекъсвача на статичния и компресора. Първата смяна е бил един идиот и не го е сменил, а го е оставил на втората. На ватманката и паднал три пъти, предпоследния след като минала петте кюфтета и направила 11 минути задръжка. От там пада напрежение, въздух и магнети. Бутона бдителност не работел и не е могла да се рестартира блокировката. Изключила ниско напрежение и тръгнала. На спирката на Македония се качих и тя ми разказа. В този момент пак падна. А за да може да се вдигне, трябва да се свали пантограф, да се изчакака пет-шест минути и чак тогава може да се вдигне. На гарата дадоха 702 с неработеща печка в кабината.
Този" идиот"  от първата смяна може само да се учи на ИДИОТИЗЪМ от неговата сменничка!!! Имам честта Лично да познавам идиотизмът и!!! Не знам ти доколко я познаваш, но аз съм и сърбал попарата неграмотна доста пъти!!! Съжалявам, че ти разрушавам въздушните кули, но е така, повярвай ми!Отговорни за всички проблеми на банишорското чудо 825 е самият му творец, сервизът в депо"Банишора"! След 3 години мъки и неволи, сътвориха по подобие на негова брата трамкарският рецикъл, нашият хибрид 825!!! Само, че той се оказа недоносче!!!Още от първият ден на линия даде фира, първо втора врата, после блокиривката не се вдига и те така до наши дни!!!Вчера целият следобед имаше такава диагноза, и ватман 110 беше на успокоителни!!! Незнам дали го е писала, но днес не беше оправен, защото"идиотът" от първата смяна бра ядове с него!Похвали ми се, че е оправен към обяд, и вече не му пада А1 на преобразувателят!А колежката незнам защо и е трябвало да СВАЛЯ пантографа и да чака, НЕМА ДА И ДОЙДЕ АКЪЛА!!!
« Last Edit: 05.01.2012, 23:36:45 by 463 »
Simply the best

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3176
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #18 on: 05.01.2012, 23:32:59 »
На 825 от първата смяна му е падал прекъсвача на статичния и компресора. Първата смяна е бил един идиот и не го е сменил, а го е оставил на втората. На ватманката и паднал три пъти, предпоследния след като минала петте кюфтета и направила 11 минути задръжка. От там пада напрежение, въздух и магнети. Бутона бдителност не работел и не е могла да се рестартира блокировката. Изключила ниско напрежение и тръгнала. На спирката на Македония се качих и тя ми разказа. В този момент пак падна. А за да може да се вдигне, трябва да се свали пантограф, да се изчакака пет-шест минути и чак тогава може да се вдигне. На гарата дадоха 702 с неработеща печка в кабината.
Михаило, наистина мисля, че не трябва да отправяш обиди към хора, които не познаваш, в случая ватманът, управлявал 825 първа смяна, още повече, че той е доста по-къдърен от въпросната ватманка. За нея съм чувал, че не е много запозната с тези системи.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 918
линия номер: 1

Offline 463

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 76
    • View Profile
    • Email
Re: Аварии на возилата
« Reply #19 on: 05.01.2012, 23:43:41 »
И не само с тези, а и с много други... системи, като тези на серията 900!!! Няма да изпадам в подробности, да ти разказвам, скъпи ми, Михаило за нейните неволи и куриози по линия 6 с мотрисите, обслужващи тази линия!!!Но твоята млада главица не е способна да понесе подобна информация!!!
Simply the best