Author Topic: Перник. Схемите на тролейбусни маршрути  (Read 2589 times)

Offline АК (Александр)

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Историята на маршрута; публикувани на този сайт http://transphoto.ru/
1987: http://transphoto.ru/photo/507121/
1988: http://transphoto.ru/photo/507122/
1989: http://transphoto.ru/photo/507123/
1991-2007: http://transphoto.ru/photo/511917/
1996-1997: http://transphoto.ru/photo/511918/
2007-2012: http://transphoto.ru/photo/506334/
02.07.2012: http://transphoto.ru/photo/513831/

Благодарение на Юрий Маллер, freepigeon.
« Last Edit: 10.07.2012, 13:18:33 by АК (Александр) »

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Браво,много добре се е получило  :fan: Само един пропуск - картата в периода 2007-2012 я няма а за сметка на нея сте сложили два пъти тази през 1996-1997.

Offline vesko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Браво много добре :D

Offline eugenio

  • Ограничени права
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 453
  • DAC_1031
    • View Profile
Сигурно ли е това за линия 16, че ще завършва с еднопосочно движение?  :rolleyes:
За развитие на тролейбусния транспорт в Стара Загора!

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Сигурно ли е това за линия 16, че ще завършва с еднопосочно движение?  :rolleyes:

100% не - не съм поглеждал проекта от 90те но за него съм питал дядо ми който така бил чул а и също като мен има обособен интерес към тролейбусния транспорт и е ценен източник на информация  :D

Освен това имам много причини да вярвам в това понеже както може би знаеш по цялото протежение на предвидения маршрут за линията са поставени стълбовете за контактната мрежа - като се почне от кръстовището на Юрий Гагарин и Младен Стоянов та чак до края при кръстовището на Юрий Гагарин с Рашо Димитров.Навсякъде освен един участък а именно от бл.30 до Моста - там е трябвало да се сложат друг вид стълбове само за еднопосочна мрежа които така и не са поставени.

Също за 16та линия колело не е изградено а място така и не е предвидено - навсякъде е застроено - блокове,магазини и кафета даже и голям трафопост има там.В момента автобусите които се движат по линия 16 обръщат по абсурден начин - след последната си спирка автобуса напредва 200-300 м, връща на заден ход,влиза със задницата в една малка пряка тъкмо до спирката и по този начин обръща посоката на движение  :D