Author Topic: Трамвайно трасе Дружба-Цариградско шосе-Младост  (Read 221885 times)

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
  • !<9060>!
    • View Profile
Ако се купят тези 5 трамвая и се направи маршрут от обръщалото при трасето на 20ката, до някъде в Младост, където да има връзка с метрото, съответно 23 има поносими интервали, то тогава ще има голям смисъл от него и в двете посоки - които иска да се тътри с него + 20ката; който иска -> отива на метрото с него, което може и да излезе по-бързо от ходенето до станция "Дружба".
В този си вид, тази линия е толкова безсмислена, че по-добре нищо да не се купува за нея, ако така ще остава.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 843
    • View Profile
    • Email
Този трамвай най-добре ще бъде да бъде продължен по Филип Аврамов поне до Лидл-а на Младост-4, така ще довозва целия булевард до МС Младост 3 и ще прави директна връзна Дружба-Младост, защото сега примерно от Дружба 2 е адски заобиколно с 88, а  и той не влиза в Младост 3 и 4.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 830
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Вие май нямате много представа за разстоянието от цариградски комплекс до МС ИЕЦ, че чакате тм23 да вози до метро? Индустриалната зона край гара искър и ЦГК наистина ще имат много полза от връзка с младост 4, като имаме пред вид, че там живеят предимно не софиянци, които работят в БПС.
Аз съм по-притеснен за транспорта на крайните части на дружба зад практикер, които са си наистина откъснати и освен първа спирка на тб4 и 204 друга транспортна благина нямат.

Изпратено с Tapatalk

Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17345
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
А защо не, най-после да се удължи трасето до Младост 3 и да се приключи сагата.

Точно ето това влезнах да напиша, но видях, че си ме изпреварил.
мур

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1733
    • View Profile
Аз съм по-притеснен за транспорта на крайните части на дружба зад практикер, които са си наистина откъснати и освен първа спирка на тб4 и 204 друга транспортна благина нямат.
Истината е, че трябва да има редовен и синхронизиран вътрешноквартален транспорт, който да отвежда до дългите линии (метро, трамваи, влак). А не малки автобуси да правят трансантлантични превози по линия 204.
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 579
  • !<9060>!
    • View Profile
Ние сме свикнали от тези части и си знаем разписанието на 204, въпроса е той дали ще дойде или не. Напълно вярно е, че е абсурдно да има такива линии, но метрото в квартала е тотал щета и аз на него се качвам само "за гъдел" веднъж-дваж месечно. 204 е по-добра алтернатива до всяка част на града от метрото, с изключение може би на крайните западни квартали. В този смисъл трамвая е безсмислен в който и да е вид, но по-добре до Младост, отколкото да повтаря 20ката.
Като цяло трябваше метрото да мине там, където сега би минал 23 и дискусията за това абсурдно трасе да се приключи, ама нали имаме "най-евтиното метро в Европа", та те така.

Online btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
    • Email
Евтиното метро, евтината инфраструктура, евтините возила, евтините ремонти....при тях нещата са като евтината топлоизолация за къща. Като знаете топлоизолацията е една от най-възвращаемите инвестиции, но когато е евтина, респективно некачествена и некачествено изпълнена, нейната възвращаемост драстично намалява. Е същото е и с горните, изброени от мен, неща.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Мда, само че тук парите не са изкарани, за да бъдат оценени, респ. похарчени с идея, а просто са усвоени. Харченето на чужди пари с цел лично облагодетелстване никога никъде не е водело до нищо положително. А доказателството в нашата държава си го сърбаме всеки ден.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12953
    • View Profile
    • Email
Където и да беше метротрасето, то пробожда Дружбите. Преди 10 години се обсъждаха 3 варианта - по Брюксел, Пастухов и Копенхаген. Някъде из архивите на темите за МД1 има обсъждане на това. Най-източното беше с най-малко точки, тъй като минава централно за Дружба-2, но далеч извън Дружба-1. Западното пък изобщо не минава през Дружба-2. Тъкмо затова беше идеята за трамвай по Копенхаген, но тя трябваше да е изпълнена през 2009-2010. Поначало в никой квартал не е възможно метролиния да покрива всяка точка - нито в Люлин, нито в Младост, нито в Надежда се случва. Затова си има и наземен МГТ. По-скоро в далечна песпектива може Линия 3 - клонът през Слатина да върви надлъжно през Дружбите.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Обичам да чета пледоарии за транспорта в Дружба. Понеже само чета за транспорта в този квартал и нямам никакви лични наблюдения, пък ми е много интересно заради необясними причини :)

Вероятно политически коректната позиция е приблизително следната: метрото е идеално. По-идеално може да стане само в мечтите ни. 204 сближава населението. Буквално. Може да се намалят една-две или пет-шест коли, за да не товарим добрата фирма Карат С. 4-ката спокойно може да се обслужва от 3 коли, задължително къси. Защото има метро. 404 може да мине на бусове тип маршрутка и с 3 коли също - поради идентични причини като ТБ4. 384 може да го увеличим с една кола, понеже е суперполезен и довозва щастливите граждани до идеалното метро. 23 да се закрива - на този град трамваи не му трябват.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8945
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Кайпарсвил транспортен портал/Kipersville transport portal
    • Email
Аз си мисля нещо като завой на трасето от „Копенхаген“ към „Обиколна“ в посока „Дружба“ 2 и там да има смесено автобусно/трамвайно обръщало. Защо пък не? „Обиколна“ не е натоварена улица. Едно трасе в крайно дясно подобно на „Бели Дунав“ и „Ген. Никола Жеков“ не би било проблем според мен, а обръщалото в „Дружба“ 2 има голям остров, има къде да се разшири ако това е необходимо. Това не би изключило връзка с БПС само че в такъв случай втората линия ще стига до „Искърско шосе“, защото вече ще е безсмислено да стига до центъра и тя. 23 с маршрут Младежки театър или метростанция „Опълченска“ - ж.к. „Дружба“ 2 и 24 „Искърско шосе“ - БПС. Разбира се 23 в този си вариант няма да е алтернатива на 204 като се има предвид, че двете линии ще имат сериозно разминаване в маршрута си, но също така съм и съгласен, че прекалено много хора в „Дружба“ 2 в момента разчитат на 204, защото е най-редовната линия там и на драго сърце биха я заменили с 23 ако се направи такова трасе.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11416
    • View Profile
    • Email
Идеята на този трамвай до Младост не е като цяло връзка на Младост с топ-центъра, ами по-скоро връзка Младост-Дружба, за района около кепитъл Форт и индустриалната зона. Все пак има доста хора от Младост които може да работят в новите бизнессгради, както и доста работещи по складовите бази и цеховете в индустриалната зона.

От Младост до халите ще се получи неконкурентно като време пътуване, и ще се ползва по-скоро от случайни пътници които не искат да се прекачват или не бързат и могат да пътуват около 40-50 мин. до там. А този трамвай ще даде и добри връзки на Младост с района на ВТУ, Слатина и Шипченски проход, които сега са все с прекачване. Във върхов час в задръстванията например на мен ще ми е по-бързо и удобно с този трамвай да стигна от ВТУ до Младост, отколкото да се прекачвам на тролей до Плиска после на 76, 305 през задръстванията. Още повече отдавна хора искат директни връзки с тези райони.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12953
    • View Profile
    • Email
Точно така - той си е за връзка Младост-Дружба и никакви промени на това предназначение няма да са полезни. И като такъв, беше неоправдано да се изпълни само малка част от него, а цялостното му завършване да отлежава във фризера. Все едно автобусите за Бистрица да ходят до Бункера или Шумака.

Offline New_Passenger

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 126
    • View Profile
Ако направят последна спирка при Малинов, може да прави бърза връзка между двете разклонения на МД1 - между Малинов и Младост 3.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12953
    • View Profile
    • Email
Ако направят последна спирка при Малинов, може да прави бърза връзка между двете разклонения на МД1 - между Малинов и Младост 3.
Като сложим Гранд каньона, небостъргача на ъгъла, само един трамвай липсва там.

Offline New_Passenger

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 126
    • View Profile
Като сложим Гранд каньона, небостъргача на ъгъла, само един трамвай липсва там.

Но има и предимства - връзка между двете разклонения както и връзката Каньона-Кепитъл сити.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2657
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Някой по-просветлен в тайните на мисловните процеси у ръководните кадри на СО и ЦГМ дали може да ми даде жокер защо прекрасната и така използвана поради интервала си на движение от 45 минути линия Тм23 след ремонта на Дондуков окончателно се превръща в атракционна, обслужвайки натовареното направление Дружба 2 - Гео Милев?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 263
    • View Profile
Някой по-просветлен в тайните на мисловните процеси у ръководните кадри на СО и ЦГМ дали може да ми даде жокер защо прекрасната и така използвана поради интервала си на движение от 45 минути линия Тм23 след ремонта на Дондуков окончателно се превръща в атракционна, обслужвайки натовареното направление Дружба 2 - Гео Милев?
Защото не искат по току що ремонтирания  Дондуков с "разкошната" си излишна и пречеща велоалея,която ще направи супер задръствания  да се дрънкат осмаците на 50+ години,да загрозяват картинката на монументалния ремонт от 5 месеца и половина.Защото току виж някой европейски гост на европредседателството види Дювага и запита защо не е в музея или превърнат във вагон-кафене някъде в София,най-вече защото докато чакат да продължат трасето всичките 6 осмака ще се разпаднат.А можеше просто да направят кръгов маршрут из Дружба или кратко продължение до обръщалото на ТБ4 и рейсовете и поне да има нормална на интервал линия с някакъв смисъл.Докато беше с 4 коли на 25 минути до Мл.театър бяха сложени зад нощните коли на тм20 и помагаха много.После 3 коли,2 и половина и сега това.Ясно е че няма да купят други пендели и оредялите след бракуването на 4412 осмаци ще возят въздуха и някой циганин до борсата.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1327
    • View Profile
    • Email
Това ли е официалното становище на ЦГМ за тм23? Някой стартирал ли е запитване до тях да видим какво наистина ще отговорят?

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2541
    • View Profile
Не знам дали е официално, но е доста логично. Маршрутът до Младежки театър започна с 4 коли през целия ден и беше доста удобен. Преди ремонтите интервалите бяха такива, че едва ли някой специално е позвал ТМ23. Най-разумно ми изглежда спешно да се закупят пендели втора употреба и да се подсили линията.

Относно маршрутите на А20 и А21/22 - и аз не одобрявам крайградски линии да навлизат в центъра, но при тези интервали на движение е необходимо. Съвсем никой няма да ги ползва, ако ще трябва да чака трамвай 10-15 минути след като е слязъл в нищото (автостанция "Илиенци")
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775