Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 51567 times)

Offline andrez

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 133
    • View Profile
    • Email
Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« on: 03.10.2006, 14:53:39 »
Доставка - 13.08.2006 г.: - 8 бр.

Инв. номер              Нов номер               Заводски номер            Брак, год.               

    807                        1801                                                 
    801                        1802                                                                       
    815                        1803                                             
    814                        1804                 VAOJ020014L000391                               
    805                        1805                                             
    816                        1806                                                           2017                   
    802                        1807                                         
    810                        1808                                         



ОБЩО: 8 бр.



Пак повдигам темата за машините от Инсбрук, че гледам в тази тема сме се поразговорили, последно беше, че има слагат Джи Пи Ес, дали има някакъв напредък с адаптирането им за Софийско ползване или ще се чака още месец, два?
« Last Edit: 17.09.2017, 09:13:31 by RADOCVET »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #1 on: 03.10.2006, 16:23:22 »
Още малко търпение. Около 15-20 дни. Ще има тържествено откриване с всичките му екстри, менчета с водица хапване и пийване. Както беше в доброто старо време...

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #2 on: 03.10.2006, 17:04:34 »
Ами айде де. За 20 октомври да са на линия  B)
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6123
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #3 on: 03.10.2006, 20:05:40 »
Бе те до Коледа да ги пуснат ще си хвърлям шапката :P

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #4 on: 03.10.2006, 20:30:41 »
Quote from: CKD
Още малко търпение. Около 15-20 дни. Ще има тържествено откриване с всичките му екстри, менчета с водица хапване и пийване. Както беше в доброто старо време...
кажи къде и кога и ще дойдем да ги полеем (и в 3те смисъла на думата )
НЕ на хейтърството!

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #5 on: 03.10.2006, 21:02:28 »
Вече са ги вкарали по халетата в депо "Левски" и работят усилено по тях.

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #6 on: 03.10.2006, 23:37:26 »
Quote from: CKD
Вече са ги вкарали по халетата в депо "Левски" и работят усилено по тях.
а хапването и пийването не вярвам да е в халето , ти кажи за това, тролеите все ще ги видим  
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #7 on: 03.10.2006, 23:38:58 »
Quote from: Repcho
а хапването и пийването не вярвам да е в халето , ти кажи за това, тролеите все ще ги видим  
Дано да е по-скоро, нямам търпение да ги видя новите тролеи  :P
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #8 on: 06.10.2006, 21:33:21 »
Новите тролейбуси отиваха в Искър нали?
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #9 on: 07.10.2006, 11:36:49 »
Quote from: borosport
Новите тролейбуси отиваха в Искър нали?
Да, чакаме ги с нетърпение  
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #10 on: 07.10.2006, 19:48:08 »
ами то всички ги чакаме B)
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #11 on: 21.05.2007, 16:36:21 »
1802 миналата седмица го удари гръм. Ремонтът ще струва 14 000 лв. Засега не е решено какво ще се прави с тролейбуса.
2708 преди няколко дни пристигна в Надежда от ОР.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #12 on: 10.06.2007, 22:22:52 »
След поразяването от гръм 1802 е бил възстановен с български статичен преобразувател. След три курса на линия отново е бил ударен от гръм и статичният е бастисан за втори път. Сега се очаква следващата му подмяна и нов гръмотевичен удар. Очевидно и защитата от пренапрежение е била неизправна. Да се надяваме че сега ще започнат от нея.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #13 on: 11.06.2007, 21:24:37 »
Дефакто напрежението в КМ се е повишило доста над нормалното. Поради същата причина изгърмяха набързо статичните преобразуватели на 2041-2057.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #14 on: 01.09.2007, 23:00:00 »
А какво става с 1802, кога ще го оправят най-после?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17246
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #15 on: 02.09.2007, 17:42:47 »
Quote from: ozzy
А какво става с 1802, кога ще го оправят най-после?

когато дойде румънски статичен, каквито слагат на чешките трамваи 2041-2057.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #16 on: 02.09.2007, 19:00:22 »
Това ще му е втория румънски статичен. А може би и трети но ние да не знаем.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #17 on: 02.09.2007, 21:36:54 »
Quote from: emo
когато дойде румънски статичен, каквито слагат на чешките трамваи 2041-2057.
[/size]
Да разбирам ли, че на чешките с оранжеви дръжки им слагат калпави части, и това ли обяснява по-шумната им работа от предната партида чешки?

Online emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17246
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #18 on: 03.09.2007, 11:18:06 »
Quote from: conecto


Да разбирам ли, че на чешките с оранжеви дръжки им слагат калпави части, и това ли обяснява по-шумната им работа от предната партида чешки?


Хахахаха. На тези имам чувството, че им слагат и чаркове от някои бунища за вторични суровини.
Нямам впечатление да са по-шумни, обаче се скапват много по-често. И то повреда  "Няма ход" без никакво предупреждение и трамваят остава на място. А тези трамваи май вече не трябва да минават през мивка, защото вечено ще влезне някъде вода и ще блокира трамвая.

А на 1802 ще му слагат трети или четвърти статичен, ама мисля, че предните не са били румънски. Във всеки случай този тролей има проблем с някакво съпротивление, което не поема ударите от близкоминйаващи гръмотевици, а ги поема статичният, който изгаря.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #19 on: 03.09.2007, 12:41:56 »
Е точно това е че няма никаква защита - както и начешките трамваи веднага се шунтираха защитите за повишаване на напрежението в КМ. Точно поради тази причина им гърмяха статичните а от там губеха ход и падаха магнетите. Иначе на 1802 със сигурност след като изгърмя оригиналния статичен се сложи румънски.