Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 50761 times)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11558
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #20 on: 08.10.2007, 11:33:34 »
Отдавна 1404 е много зле. Пълен обор
« Last Edit: 14.10.2007, 11:58:40 by Repcho »
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11265
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #21 on: 23.11.2007, 21:24:29 »
На 1804 му изпаднаха единият прът на кръстовището на бул.Гоце Делчев и ул.Костенски водопад, посока обръщалото в Гоце Делчев. Шофьорът слезе, свали тоягите, после запали дизеловият двигател и така отиде до спирката пред смаяните погледи на хората, където ги закачи отново. Този допълнителен дизелов двигател е много полезна екстра.
А на въпросното кръстовище, като че ли контактната мрежа е изнесена твърде навътре на бул.Гоце Делчев, виждал съм на това място доста пъти да изпадат тоягите.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11558
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #22 on: 23.11.2007, 22:06:20 »
Quote from: Ivo
На 1804 му изпаднаха единият прът на кръстовището на бул.Гоце Делчев и ул.Костенски водопад, посока обръщалото в Гоце Делчев. Шофьорът слезе, свали тоягите, после запали дизеловият двигател и така отиде до спирката пред смаяните погледи на хората, където ги закачи отново. Този допълнителен дизелов двигател е много полезна екстра.
А на въпросното кръстовище, като че ли контактната мрежа е изнесена твърде навътре на бул.Гоце Делчев, виждал съм на това място доста пъти да изпадат тоягите.
Така е, аз много ги уважавам тези тролеи, жалко, че още не съм виждал дизеловият им двигател в действие.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #23 on: 23.11.2007, 22:57:00 »
Но не всички шофьори го използват при нужда - веднъж нямаше напрежение в един участък в Дружба и чакахме аварийната да ни изтегли.

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #24 on: 17.12.2007, 22:58:00 »
Веднъж имаше задръстване на Орлов мост и един от МАН-овете си се движеше на дизел, със свалени прътове, с пътници. Иначе днес един се повреди на Центъра по хигиена.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #25 on: 07.03.2008, 14:35:45 »
1804 го кара един състезател. Падна голямо гонене със 3580 по 76 до пазара Иван Вазов. Яко го настъпваше. А и въртеше геврека с една ръка - явно има доста добра хидравлика.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #26 on: 07.03.2008, 15:24:41 »
Това е Иванчо който дойде от 1425. Наистина е състезател.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #27 on: 07.03.2008, 16:18:01 »
Quote from: etnies
1804 го кара един състезател. Падна голямо гонене със 3580 по 76 до пазара Иван Вазов. Яко го настъпваше. А и въртеше геврека с една ръка - явно има доста добра хидравлика.

Е то 3580 и жените с детските колички ще го изпреварят  

Този Иванчо коя смяна работи?
мур

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #28 on: 07.03.2008, 16:31:27 »
Ooo то беше голямо състезаване наистина и зеления караше на педал. На два пъти за малко да го минем, ама беше спрял по средата на платното и не ни се отдаде номера. Иначе кефи и това, че пускаше  готина музика. А въпросния явно беше първа смяна, на попа се смениха с ортака му - висок слаб и с костюм.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #29 on: 07.03.2008, 16:37:41 »
Иванчо работи само първа смяна.

Offline Тролей 2011

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 845
    • View Profile
    • CH.BG. SPOTMANIAC BREATH-TAKING VIEW
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #30 on: 04.04.2009, 22:56:19 »
1801  може и да не тръгне.Говорих днес със шофьор от Искър и в разговора и за него говорихме, каза ми, че вентилатора на електрониката (за което всъщност е спрян тролея от движение) бил спрял да работи и не можело да го оправят, защото не знаят как.Нямало друг...
Аз съдейки по тези думи няма да се изненадам, ако вземат да го бракуват и да взимат от него части за другите 7 мана.Ето както например 1806 да си набави липсващата седалка...
« Last Edit: 04.04.2009, 23:29:07 by Тролей 2011 »

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #31 on: 04.04.2009, 23:00:47 »
Отдавна този форум не се крепи на шофьорски фолклор. Излишно е да заливаш темите с такъв.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #32 on: 06.04.2009, 10:49:28 »
Отдавна този форум не се крепи на шофьорски фолклор. Излишно е да заливаш темите с такъв.

Да, но в случая има доза истина,з ащото и на мен, а май и на теб бяха казвали, че някой от Мановете ще го разкоплектоват.
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #33 on: 06.04.2009, 12:46:50 »
Е то това се говори откакто са дошли...

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #34 on: 11.02.2010, 14:58:48 »
1801 возеше пътници по 8 със свалени прътове. Мановете по колко време издържат с тая нафта?

Offline zirka

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1062
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #35 on: 11.02.2010, 16:06:57 »
1801 возеше пътници по 8 със свалени прътове. Мановете по колко време издържат с тая нафта?
Някъде, около 10км на по-висока скорост и празни–непомня точно, но в този пробег е, като зависи и дали возят пътници.
Когато ги доставиха имаше информация в пресата по този повод–оттам го зная!
« Last Edit: 11.02.2010, 16:12:26 by zirka »

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6122
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #36 on: 30.06.2010, 10:17:55 »
Мановете от 8ма линия биват разкарани по другите линии. На 8 ще работят само Икаруси вече :rolleyes: 1501 е дори със зачисление на 8ма линия. Не знам защо е така, вероятно е свързано с идването на Шкодите...

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3933
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #37 on: 30.06.2010, 11:48:56 »
Мановете от 8ма линия биват разкарани по другите линии. На 8 ще работят само Икаруси вече :rolleyes: 1501 е дори със зачисление на 8ма линия. Не знам защо е така, вероятно е свързано с идването на Шкодите...

А 1802 май е зачислен за Хаджи Димитър. 3 дена подрет е тука.

Offline snaipera

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1058
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #38 on: 09.11.2010, 15:23:08 »
днес 1805 по 5 тб, мръдна 20 метра на дизелов агрегат, причината беше падналото скеле върху
тролейбусната мрежа пред Мола.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17203
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #39 on: 19.01.2011, 14:59:47 »
Мерси за информацията.

Какво става с 1801 и изобщо този тролей ще го бъде ли и ако не защо НЕ.
мур