Author Topic: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)  (Read 44525 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4484
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #40 on: 19.01.2011, 15:07:14 »
Мерси за информацията.

Какво става с 1801 и изобщо този тролей ще го бъде ли и ако не защо НЕ.
Май е за части на останалите.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline tiristor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6108
  • За пускане на БГ-1300 по линии 4 и 11!
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #41 on: 19.01.2011, 16:04:14 »
1801 се движи, със стабилни титуляри е.

Offline radkov3

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 522
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #42 on: 19.01.2011, 16:13:13 »
Щеше да е голяма глупост, ако е за части.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6115
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #43 on: 19.01.2011, 18:57:19 »
Не глупост, а цяло престъпление. Добре че си има стабилни титуляри.

Offline vasko456

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3931
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #44 on: 27.04.2011, 21:47:37 »
какво става с 1802?

Offline jonckheere

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 877
  • Батаклиев го заБатачи
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #45 on: 01.07.2011, 17:52:45 »
Има ли един или няколко Graf-ове които са бракувани и се използват за части или всички Graf-ове са в движение ?

Offline xЗm

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1178
  • www.spirka.org
    • View Profile
    • spirka.org
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #46 on: 01.07.2011, 17:54:14 »
Всички се движат

Offline Ivo_1506

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 889
    • AOL Instant Messenger - skype/followme_1
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #47 on: 02.07.2011, 01:39:56 »
1802 беше спряна дълго време и се започна разграбването и, но в един момент я стегнаха....
НЕ НА ЕДИНИЧНИТЕ АВТОБУСИ ПО 204 ЛИНИЯ...!!!!!!!!!

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16921
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #48 on: 29.07.2012, 13:11:48 »
1802 работи от няколко дни, но 1806 е спрян. взели части от електрониката му и налиния е 1802.
мур

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8062
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #49 on: 29.07.2012, 13:58:59 »
Точно това щях да напиша и аз, като минавах по пътя за южния парк сутринта видях мистичния образ на 1802 по 9А, 1807 твърдо е по четворката, а това с местенето на части от единия на другия тролей е абсолютната глупост.

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото постиженията ни са истински, целите ни искрени, а страстта е нашата мотивация!
За да бъде София един хубав град с качествен градски транспорт.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #50 on: 29.07.2012, 22:41:24 »
Вероятно 1806 има и други проблеми.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4346
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #51 on: 29.07.2012, 22:49:07 »
Или на 1806 не му работи дизеловия агрегат, а на 1802 му работи и затова са направили тая размяна. Можем само да гадаем :/
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4484
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #52 on: 29.07.2012, 23:42:17 »
Възможно това да е причината, тъй като в последно обявената обществена поръчка на Ст. Електротранспорт има обявени позиции за доставка на разни чарколяци за дизеловите агрегати на Граф и Щифт.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16921
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #53 on: 30.07.2012, 10:27:21 »
1808 е разоборуден в гаража и чака ОР. Трябвало да замине за Омуртаг, но мен ме съмнява с оглед факта,ч е този завод едва ли работи.
мур

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8062
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #54 on: 30.07.2012, 18:36:45 »
Интересно как ли би изглеждал с Кар систем, иначе омуртажките са по-добри от дупнишките и много бих се радвал да се окаже, че завода работи и могат да го заведат там, съмнявам се доколко Дупница ще се справят с него. А има ли някакви проблеми с електрониката или всичко по него си работи?
1513 днес на линия по двойката.
« Last Edit: 30.07.2012, 18:39:42 by AGENT 006 »

Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото постиженията ни са истински, целите ни искрени, а страстта е нашата мотивация!
За да бъде София един хубав град с качествен градски транспорт.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16921
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #55 on: 16.08.2012, 10:34:36 »
Повечето от Графовете през зимата всичко друго, но не и топли...

Не претендирам за представителност, но зимата се возих в 1808 и беше нетърмима жега.
И няма никакви проблеми Графовете да въртят на ВМА, няколко пъти вече виждам да го правят. Спред мен на СБАЛ Св Ана-ухо е по-сложно, но го правят редовно.
мур

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4262
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #56 on: 16.08.2012, 14:35:55 »
Аз също не претендирам, но досега в студен МАН не съм се возил.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2497
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #57 on: 16.08.2012, 15:08:39 »
Аз също не претендирам, но досега в студен МАН не съм се возил.

Ставаме трима. :)
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6128
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #58 on: 16.08.2012, 15:26:21 »
Аз също не претендирам, но досега в студен МАН не съм се возил.

Ставаме трима. :)

Мановете си имат чудесно отопление. Иначе явно си опира до поддръжката, защото когато ги внесоха всички возеха като по релси дори при високи скорости, докато сега повечето си тресат здраво при скорост над 20 км/ч. Дизеловият агрегат си е сериозен плюс, на няколко пъти съм ставал свидетел че си се ползват при нужда.
бтв на 1808 какво точно ще му ремонтират?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16921
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Gräf & Stift GE 152 M18 /MAN/ (1801-1808)
« Reply #59 on: 16.08.2012, 15:31:40 »
И аз това чакам да разбера, но засъжаление по мнение на шофьори всички са изгнили откъм греди. Та мисля, че е това. Дори и не знам къде е сега.
мур