Author Topic: Инвестиционни намерения на СО по трамвайните трасета  (Read 41730 times)

Offline Tram

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • За възстановяване на екологичния транспорт!
    • View Profile
    • Email
С риск да бъда досаден,защо има пенделни мотриси щом няма подходящите линии?
Или от СО са решили да променят някои от сегашните линии в линии обслужващи пенделни трамваи(питам за тези по тм8,за тм23 ми е ясно) ? :)

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 765
    • View Profile
Пенделите може сега да не са нужни по предназначение, но все някога ще са. Предполагаше се, че ги правят за ремонта на бул. България, но не би. Въпреки това е хубаво да има такива вагони в ситуации на ремонти. През останалото време няма проблем да се ползват като нормални трамваи. Иначе не мисля, че СО има план да създава постоянни пенделни линии.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3236
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
От малко по-малко от месец се използват пенделите всеки ден - при излизане от депо сутрин се използва кабина Б, преди време се използваше при прибиране.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 916
линия номер: 6

Offline Tram

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • За възстановяване на екологичния транспорт!
    • View Profile
    • Email
Благодаря за информацията!Пенделните трамваи имат бъдеще!! :)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Както и за бъдещата линия на Петър Диков.

Offline Tram

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • За възстановяване на екологичния транспорт!
    • View Profile
    • Email
Но нали ще е до старото обръщало на тм2,тоест за какво да е пенделен тм,ако обръща на 'колело'?

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Както и за бъдещата линия на Петър Диков.
Витоша и Патриарх Евтимий - Иван Вазов- басейн Спартак -Хотел Хилтън.

Offline Tram

  • Писател
  • **
  • Posts: 43
  • За възстановяване на екологичния транспорт!
    • View Profile
    • Email
Кога е предложена тази линия и защо?

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12824
    • View Profile
    • Email
Кога е предложена тази линия и защо?
Виж тази тема: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=4537.1280

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1460
    • View Profile
Открита процедура по ЗОП

Възложител:
Столична община

Име:
„Изготвяне на технически инвестиционни проекти за интегриран градски транспорт”, в изпълнение на ДБФП № В0161РО001/5-02/2012/002 “Създаване на проектна готовност за кандидатстване на Столична Община по Оперативната програма Регионално Развитие за периода 2014-2020 г.“ , съфинансиран от Европейски Фонд за регионално Развитие

Описание:
Изготвяне на технически и инвестиционни проекти в това число:
1. Изготвяне на технически инвестиционен проект за трамваен релсов път, по бул.”Копенхаген” от ул.”Обиколна” в ж.к.”Дружба 2” до Метростанция 18 в ж.к.”Младост 1”. Приблизителна дължина на участъка – 4 400 м. единичен коловоз.

2. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкция на трамваен релсов път по бул.”Цар Борис III” от ухо „Княжево“ до ухо „Съдебна палата“ (включително) с приблизителна дължина 20 000 м.
3. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкция на трамваен релсов път по бул. „Ал. Стамболийски“ от ухо „Западен парк“ до спирка „Константин Величков“ с приблизителна дължина от около 2 200 м.
4. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкцията на трамвайния релсов път по ул.”Каменоделска” от кръстовището с бул.”К.Стоилов” – начало крива преди моста при сервиз “Изида”, да продължи по ул.”Каменоделска” до крайно трамвайно ухо “Орландовци” вкл.двата кръга, изтеглителен коловоз и стрелки №№ 10, 11 и 239. Приблизителна дължина на участъка – 3 600м.ед.коловоз.

Стойност, без да се включва ДДС
484 000 BGN

Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

5

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4499
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Кратко и ясно - започват се първи стъпки към ремонта на ЦБ3, Орландовци, Стамболийски и строежа на трамвая към Младост :fan:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Което по стар български обичай ще остане за след 2020 година . Вече не вярвам на нито дума , изречена от когото и да било в тая Община.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1159
    • View Profile
Жалко, че в инвестиционния проект не се споменава трасето към Илиянци. То ще остане за след 2030 година.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4763
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Похвално! Дано се реализират по-скоро, например следващата година.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12824
    • View Profile
    • Email
3. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкция на трамваен релсов път по бул. „Ал. Стамболийски“ от ухо „Западен парк“ до спирка „Константин Величков“ с приблизителна дължина от около 2 200 м.
Явно ще е само рехабилитация, а не преминаване към нормално междурелсие с евентуално тройно до Вардар. След като и трасето до Захарна фабрика беше рехабилитирано на тясно междурелсие преди 2 години, може спокойно да твърдим, че тенденцията за преход към нормално междурелсие е погребана поне за 10 години.
Вероятно и трамваят през Модерно предградие няма да види бял свят.

Online stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Жалко, че в инвестиционния проект не се споменава трасето към Илиянци. То ще остане за след 2030 година.

Може да са решили да го правят със собствени средства, а не по Европрограми ! Силно ме съмнява да го оставят в това състояние толкова дълго .
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1088
    • View Profile
Похвално! Дано се реализират по-скоро, например следващата година.

Едва ли, до следващата година най-много да са готови проектите и да са кандидатствали за финансиране, а за Дружба - Младост имаше и отчуждения да се правят...
Икономията е майка на мизерията!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
3. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкция на трамваен релсов път по бул. „Ал. Стамболийски“ от ухо „Западен парк“ до спирка „Константин Величков“ с приблизителна дължина от около 2 200 м.
Явно ще е само рехабилитация, а не преминаване към нормално междурелсие с евентуално тройно до Вардар. След като и трасето до Захарна фабрика беше рехабилитирано на тясно междурелсие преди 2 години, може спокойно да твърдим, че тенденцията за преход към нормално междурелсие е погребана поне за 10 години.
Вероятно и трамваят през Модерно предградие няма да види бял свят.
Явно все още не си разбрал , че нормално релсово трасе не е нужно на София .

Online stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Отдавна си мечтая това от Красна поляна да го удължат поне до колелото на Славия, че ще ми е много удобно да си ходя на работа, ама на най ! Добре, че мечтите все още са безплатни ! :crazy:
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1466
    • View Profile
    • Email
3. Изготвяне на технически инвестиционен проект за реконструкция на трамваен релсов път по бул. „Ал. Стамболийски“ от ухо „Западен парк“ до спирка „Константин Величков“ с приблизителна дължина от около 2 200 м.
Явно ще е само рехабилитация, а не преминаване към нормално междурелсие с евентуално тройно до Вардар. След като и трасето до Захарна фабрика беше рехабилитирано на тясно междурелсие преди 2 години, може спокойно да твърдим, че тенденцията за преход към нормално междурелсие е погребана поне за 10 години.
Вероятно и трамваят през Модерно предградие няма да види бял свят.
Явно все още не си разбрал , че нормално релсово трасе не е нужно на София .
Не знам какво трасе - нормално или тясно, е нужно на София, Георги, ама ако бяха направили нормалнорелсово няколкото километра от К.Величков до гара Захарна Фабрика, щеше идеално да се възстанови маршрута на стария трамвай тройка (макар и с друг номер, примерно удължаване на 20-ката) между Подуене и Зах. Фабрика, който през ония години все беше фрашкан, явно на хората им е било удобно, респективно сегашната тясна тройка да отпадне окончателно, а не да се чудят сега вашите началници къде точно да си я заврат отзад, че хем да е по-рентабилна, хем да не остане Хайдут Сидер без трамвай.
За Красна Поляна първоначалната идея беше да стигне до Овча Купел - 2, но нали и там разни инициативни келемеджийски комитети ревнаха, та сигурно и това трасе отпадна за сметка на ускореното изграждане на трети метродиаметър. Сега наистина освен към стадион Славия и после по Каблешков не виждам къде могат да го пратят.....или пък в тази връзка цялото трасе по Борис III да стане нормално......
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.