Author Topic: Екипи на КАТ и Градския транспорт в София дебнат за нарушители по спирките и бус лентите  (Read 8669 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12545
    • View Profile
    • Email
И с буслентите, и със застраховките ГО, и с винетките проблемът е лесно решим и не е необходимо да се открива топлата вода. Но вместо ефективност се гледа показност, затова не може да се очакват трайни резултати.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Истината е, че ако на застрахователите им се вменят повече права (т.е. да могат да сурвакат те, а не кат примерно) нещата ще се променят незабавно. Обаче корупцията и показността ще изчезнат, карането на автомобили ще стане скъпо и лукойл няма да печели толкова, колкото сега.

Offline Северен мраз

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 347
    • View Profile
Истината е, че ако на застрахователите им се вменят повече права (т.е. да могат да сурвакат те, а не кат примерно) нещата ще се променят незабавно. Обаче корупцията и показността ще изчезнат, карането на автомобили ще стане скъпо и лукойл няма да печели толкова, колкото сега.
Въобще не съм убеден, че даването на право на застрахователите да сурвакат ще доведе до тез приказни резултати. По никакъв начин, мисля, на всеки е ясно какво беше с якото сурвакане от застрахователите от 90-те.

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2862
  • 2660
    • View Profile
По Цариградско шосе пак нещо се напълнило, при това в 9 30, уж извън час пик.



Това е резултата от "акцията" на Цариградско шосе - запушване на пътен възел Яворов и опашки от всякъде. И по-голямо забавяне за МГТ, а не обратното. Привечер пък подобна е ситуацията между Малинов и тунела за ТВ кула.
« Last Edit: 12.05.2016, 09:43:22 by mitakis »

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4713
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
И по какъвн начин акцията прави задръстването?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline bigblondewolf

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 807
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 55310178
    • View Profile
Хората като видят патрулка спичат, карат с 20 и се пипат по джоба  :crazy:
Семейният скандал е като рок концерт. Винаги започва с новия материал и завършва със старите хитове

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2862
  • 2660
    • View Profile
+ че както си карат в бус лентата и видят патрулките, рязко се престрояват и в двете автомобилни ленти става съвсем мудно движението. Много голям фактор за задръстванията е и ниската култура и способности на шофьорите.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4713
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Това имах предвид и аз, че не е заради полицията или заради нещо друго, ами защото хората не мислят като карат. Няма причина като видиш патрулка да караш с 50 при ограничение 80, но го правят. Няма и причина да става задръстване на Плиска, но става.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
...
Това е резултата от "акцията" на Цариградско шосе - запушване на пътен възел Яворов и опашки от всякъде. И по-голямо забавяне за МГТ, а не обратното. Привечер пък подобна е ситуацията между Малинов и тунела за ТВ кула.
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
...
Това е резултата от "акцията" на Цариградско шосе - запушване на пътен възел Яворов и опашки от всякъде. И по-голямо забавяне за МГТ, а не обратното. Привечер пък подобна е ситуацията между Малинов и тунела за ТВ кула.
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:

Разбирай каквото си искаш - показните акции за радост на бабичките и малките дечица не водят до нищо... освен до радост за бабичките и малките дечица, както и за хората, които са на акъла на малки дечица. Контролът за движение в бус лентите в държавите с вменяемо управление се извършва от камери - да плащаш заплата на някой, за да върши работата на камера (и то понякога, по-скоро рядко, и предимно когато ще бъде излъчен в медиите), е типична бай ганьовщина. А редът по пътищата се въвежда трудно - започва се от нормално възпитание/образование в училищата (каквото няма), продължава с качествено и реално, а не псевдо обучение на бъдещите водачи, и завършва със смислена законова уредба и също толкова смисленото й прилагане. Тук липсва всеки един от тези фактори, а 90 процента от катаджиите освен на "`Ми с`я к`во прайм?" не са способни на нищо по-стойностно и значимо.
« Last Edit: 13.05.2016, 11:39:11 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4468
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
...
Това е резултата от "акцията" на Цариградско шосе - запушване на пътен възел Яворов и опашки от всякъде. И по-голямо забавяне за МГТ, а не обратното. Привечер пък подобна е ситуацията между Малинов и тунела за ТВ кула.
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:

Разбирай каквото си искаш - показните акции за радост на бабичките и малките дечица не водят до нищо... освен до радост за бабичките и малките дечица, както и за хората, които са на акъла на малки дечица. Контролът за движение в бус лентите в държавите с вменяемо управление се извършва от камери - да плащаш заплата на някой, за да върши работата на камера (и то понякога, по-скоро рядко, и предимно когато ще бъде излъчен в медиите), е типична бай ганьовщина. А редът по пътищата се въвежда трудно - започва се от нормално възпитание/образование в училищата (каквото няма), продължава с качествено и реално, а не псевдо обучение на бъдещите водачи, и завършва със смислена законова уредба и също толкова смисленото й прилагане. Тук липсва всеки един от тези фактори, а 90 процента от катаджиите освен на "`Ми с`я к`во прайм?" не са способни на нищо по-стойностно и значимо.

За съжаление, ако се разровите по новините от миналите години, ще забележите че всяка година по това време има такава акция. Тя е просто кампания, която някой ще отчете като свършена работа/изпълнена задача на края на годината. Ужасно е как такива "кампании" продължават от соца и всички са щастливи...

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Ужасно е как такива "кампании" продължават от соца и всички са щастливи...

Най-ужасното е, че не само неща като това, а соцът като цяло си е още тук, в осъвременена донякъде форма, а масата хора това явно ги устройва и даже вероятно им харесва, но това е друга, дълга и мъчителна тема.  :angry:
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2862
  • 2660
    • View Profile
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:

На това място ДА! Трябва да има камери, да се преконфигурират БУС лентите и може би да се заложи минимална скорост на движение 60-70км/ч.
Псевдо контрол от шумкари в храстите не искам, защото затапва МГТ, а не го облекчава - вчера и онзи ден, вместо за 6 минути, автобусите от Орлов мост до Окръжна стигаха - за 12-15мин. С автомобил също беше такова времето.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3792
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:

На това място ДА! Трябва да има камери, да се преконфигурират БУС лентите и може би да се заложи минимална скорост на движение 60-70км/ч.
Псевдо контрол от шумкари в храстите не искам, защото затапва МГТ, а не го облекчава - вчера и онзи ден, вместо за 6 минути, автобусите от Орлов мост до Окръжна стигаха - за 12-15мин. С автомобил също беше такова времето.

Минимална скорост от 70км/ч в градски условия??????!

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2563
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Ако не беше малоумното ограничение за возилата на ГТ от 50 км/ч навсякъде в града (което и сега не се спазва в много случаи, и всъщност с оглед на спазване на разписанията е абсолютно невъзможно да се спазва...), специално по Цариградско шосе нормала скорост на движение от 50+ км/ч е абсолютно постижима при стриктен контрол за навлизане на други превозни средства в бус лентите. Същото се отнася и за немалко други места - стига някой да имаше реален интерес ГТ да бъде бърз начин за придвижване, разбира се.
А за въвеждане на минимална скорост за автомобилите по Цариградско съм 100% ЗА - движението се затапва най-често от дебилно шофиране и още по-дебилни включвания и изключвания от движението, а не от броя автомобили или спецификата на пътя там.
« Last Edit: 13.05.2016, 18:16:17 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline elbi

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 831
    • View Profile
    • Email
Да разбирам ли, че Вие предлагате да няма контрол и санкции, и да се толерира движението по бус лентите, за да не стават задръствания?  :neznam:

На това място ДА! Трябва да има камери, да се преконфигурират БУС лентите и може би да се заложи минимална скорост на движение 60-70км/ч.
Псевдо контрол от шумкари в храстите не искам, защото затапва МГТ, а не го облекчава - вчера и онзи ден, вместо за 6 минути, автобусите от Орлов мост до Окръжна стигаха - за 12-15мин. С автомобил също беше такова времето.

Минимална скорост от 70км/ч в градски условия??????!
Масово във Франция съм виждал на големи булеварди да има ограничение 70 км/ч в градски условия. Не говорим за улици в центъра а за такива които генерират транзитен трафик. В София засега са само Цариградко и България, но може да се направи и на други булеварди.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6332
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Преди години имаше идея на Сливница, Ботевградско и Владимир Вазов също да се вдигне ограничението, но всичко замря. В Букуреш по големите булеварди ограничението е 60.

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 813
    • View Profile
    • Email
Сливница, Ботевградско, Вазов и Малинов определено според мен трябва да бъдат на 60 или 70 според мен. Особено по Ботевградско и Сливница, ако караш с 50 само ще те освиркват и псуват.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3792
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Ограничение до 70 км съм съгласен, ама да задължаваш хората да карат при всякакви условия в града минимум със 70км е глупост.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3768
    • View Profile
За Цариградско и България е нормално максималната скорост да е 80km/h , но по Сливница и Малинов вдигането и не е удачно - има твърде много светофари и пешеходни пътеки. Разстоянията между светофарите не надхвърлят 1-1.2 km, по Малинов 500-600m.  :rolleyes: Ботевградско между Подуяне и Автостанция Изток има твърде много светофари и не съм уверен, че е оправдано да се вдига максималната скорост. По Владимир Вазов увеличаване е възможно само на двата моста след ремонт и от Кюмюрджиев до Ботевградско Минимална скорост 70 ми се струва прекалено висока за градски условия. :rolleyes:
« Last Edit: 16.05.2016, 12:49:42 by V.Peichev »