Author Topic: Екипи на КАТ и Градския транспорт в София дебнат за нарушители по спирките и бус лентите  (Read 8477 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10925
    • View Profile
    • Email
.
« Reply #60 on: 16.05.2016, 23:33:13 »
Какво повишаване на скороста по Малинов-те сега пикльовците се трепат постоянно там, пък какво остава ако го позволят легално. Погледнете на колко много места е поломена разделителната ограда, то имам чувството че през ден някой я отнася. Преди 2-3 дена пак беше поломена при бизнеспарка, чак и светофара бяха наклонили. Откакто го разшириха постоянно става така. На спирка блок 222 пък някой яко се е натресъл в стълба и го е наклонил, абе почти няма място където нещо да не е поломено откакто го разшириха.

Лошото е че това го плащаме ние, съвестните данъкоплатци които нито чупиме, нито замърсяваме, ей за това ще поскъпва и билет и всичко на гърба на съвестните хора.
« Last Edit: 16.05.2016, 23:35:05 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6243
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Дрън, дрън общи приказки. Поскъпването на билета няма нищо, ама нищо общо с изпочупената улична инфра. Също така ти съвестен данъкоплатецо, който нито чупиш, нито замърсяваш, поради що се съгласяваш да "плащаш" за това, а не протестираш СО да вземе да се размърда малко и да си търси компенсация за направените щети от Гаранционния фонд??? Има това право, но никой не се напряга да го прави. Тогава няма да ти се харчат парите за това. Другото е спекулация и мрънкане.
 

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10925
    • View Profile
    • Email
Re:
« Reply #62 on: 17.05.2016, 00:06:06 »
А парите за постоянното възстановяване на тези огради и стълбове от къде мислиш че се взимат? От нашите данъци и постъпленията в общината?

От гаранционния фонд-застраховките възможно ли е да се търсят след като са щети по инфраструктура, а не по друго ПС? А защо не и от самите причинители да се търсят дори след това?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6243
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Е аз какво написах. При ПТП заинтересованата страна (в случая СО) може да си търси обезщетение за нанесени поражения по инфраструктурата (но само онези, които са пряко следствие от ПТП-то) от виновното лице, или по точно от неговата застраховка гражданска отговорност.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3798
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Точно така. А застрахователят после може съвсем спокойно да предяви иск към застрахованото лице да му възстанови парите. Ако не директно, то с увеличена полица през следващия застрахователен период.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12464
    • View Profile
    • Email
Е аз какво написах. При ПТП заинтересованата страна (в случая СО) може да си търси обезщетение за нанесени поражения по инфраструктурата (но само онези, които са пряко следствие от ПТП-то) от виновното лице, или по точно от неговата застраховка гражданска отговорност.
И не само може, а е длъжна да го прави. За какво са тези общински юристи: да пишат наредби, които после Административният съд да отменя ли?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16952
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Категорично съм против идеята за увеличение на скоростта по Ал. Малинов и Сливница на повече от 50 км/ч. При сегашните ограничения има толкова много катастрофи, а си представям при 70 или 80 км. какво ще стане. Нещо повече - именно по тези булеварди трябва да има засилено полицейско присъствие и камери и за превишаване на скоростта  да се налагат предвидените в закона санкции.
мур

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4284
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
След табелата за край на АМ "Хемус" следва ограничение от 50км/ч, което е изключително малоумно, при положение че до станция "Изток" няма светофари, движението е в четири ленти и всичките връзки са с ускорителни ленти. До станция "Изток" спокойно може да се остави 80км/ч, а след нея - 70, както е по "България". Впрочем, аз не виждам каква е разликата между двата булеварда, та е единият да е скоростен, а другият - не.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Между края на Хемус и Автостанция Изток спокойно може ограничението да е 80km/h, но между Автостанция Изток и Подуене има два много близо разположени светофара на Витиня и Рилска Обител и увеличаването на максималната скорост изглежда безмислено докато поне един от тези светофари не се замени с кръстовище на две нива. :rolleyes: На България разстоянието между светофарите е около километър и повече. :rolleyes:
« Last Edit: 17.05.2016, 17:10:44 by V.Peichev »

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12464
    • View Profile
    • Email
След табелата за край на АМ "Хемус" следва ограничение от 50км/ч, което е изключително малоумно, при положение че до станция "Изток" няма светофари, движението е в четири ленти и всичките връзки са с ускорителни ленти.
Е хайде сега! Колко катаджийски вили се изградиха с тези ограничения!

Offline kristian40t097

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 810
    • View Profile
    • Email
Там има пешеходни пътеки и няма как ограничението да е 80.
За трамвайния транспорт!!!!!

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3774
  • 9060
    • View Profile
    • Email
При всички положения катастрофите са причинени от тези, които карат с доста над 80. По такива големи булеварди спокойно може да се направи максимална разрешена скорост 60-70 км/ч и без това всички карат с толкова.
Но за задължителна минимална скорост в града съм абсолютно против.