Author Topic: Въпроси и отговори  (Read 59504 times)

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #20 on: 26.06.2007, 10:38:08 »
Quote from: ozzy
Само че ми се вижда хипердълга тм 22 да върви от Суха река чак до Овча Купел 2.
[/size]

На 20 също не му е къс маршрута. А докато трамваят стигне Овча купел системата за таксуване трябва да се е сменила, така че общината да не се чувства прецакана от дългата линия. Може и друг трамвай да пуснат, например 21 -> ОК-Мл. театър.
При евентуално удължаване на линията до ОК ще трябва да се направят и още коловози в депо Красна поляна, защото нулевият пробег ще стане зверски. Е, и още мотриси ще трябват  
« Last Edit: 26.06.2007, 10:38:27 by conecto »

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #21 on: 26.06.2007, 13:55:52 »
Вчера в дирекция Транспорт говореха точно за 22 и желанието на някои хора от Овча купел за увеличаване на колите по 102 и 111 и как това няма да стане при положение, че преди са се оплаквали и не са искали трамвай, а сега искат още коли по 102 и 111.Интересното е, че някои от хората са се съпротивлявали срещу трамвая, че щял да им шуми докато други са искали той да минава едва ли не пред входовете на блоковете.Та засега едва ли ще се намерят пари за довършването, а това ще реши до голяма степен транспортните проблеми на Овча купел.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12733
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #22 on: 26.06.2007, 14:22:33 »
Quote from: borosport
Та засега едва ли ще се намерят пари за довършването, а това ще реши до голяма степен транспортните проблеми на Овча купел.
Не съм съвсем съгласен. Вярно, един трамвай би бил много по-добър от А11 и 60, които се предполага, че ще замести. Но съществено подобрение би имало, ако МД3 отива в ОК (или поне има разклонение за ОК).
Княжево и Павлово спокойно могат да си решат транспортните проблеми, ако при реконсттрукция на Цар Борис ІІІ трамвайното трасе се оформи на различно ниво, така че да не пресича безбройните светофари. Да не забравяме, че тези квартали (с изкл.на последната спирка в Княжево) имат ресурс за входяща магистрала с размерите на Цариградско шосе. Плюс ТМ трасе, водещо по права линия в центъра.
Докато за овчите купелци и с трамвай, и с А11 не им мърдат 35-40 минути до центъра, а в този квартал нито шосейната връзка, нито трамвайното трасе към центъра са скоростни.

Все пак се надявам, че докато се стигне до проектиране на МД3, разумът ще надделее над стееротипите (подобно на първоначалния проект за МД1 под Цариградско).

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #23 on: 26.06.2007, 14:25:55 »
Не аз не исках да кажа, че не трябва да има друг транспорт, а просто при положение, че отхвърлиха трамвая в момента само ще им се сопнат, че като е имало пари за трамвай те не са искали и сега няма за още автобуси.Иначе съм съгласен с теб.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #24 on: 26.06.2007, 14:39:49 »
Eх Благуне, вярно че метрото има безспорни предимства, но съгласи се че не може да стига до всяка паланка...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11558
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #25 on: 26.06.2007, 15:22:41 »
Ако трамваят е като S-Bahn, ползата ще е доста голяма. Също така трябва да се помисли и за транспорта в старата част на ОК, където не минава нищо друго освен един кьорав 73, който ходи до Гоце Делчев, + 2 маршрутки. А в момента там кипи усилено строителство и има належаща нужда от увеличаване на градския транспорт в района.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11266
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #26 on: 26.06.2007, 18:46:31 »
Ако са модерни мотриси с климатик и добро отопление,в които лятото е прохладно,а зимата топло пътуването ще е по-приятно и няма проблем да е 40 мин. Иначе може след като се продължи и от другата страна линията до Цалиградско шосе или до Младост да се пусне трамвай от Младост до Овча Купел. Така ще се разтовари А111,който е доста натоварен,защото ще има още една връзка между Младост и Овча Купел. Също така живущите в Овча Купел ще имат директна връзка с Дружба, Цариградско шосе и Младост. За това мисля,че ще е по-добре новата ТМ линия да бъде с маршрут от Младост или Цариградско шосе до Овча Купел 2.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12733
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #27 on: 26.06.2007, 19:17:24 »
Quote from: CKD
Eх Благуне, вярно че метрото има безспорни предимства, но съгласи се че не може да стига до всяка паланка...
Еха, в Овчите купели живеят повече хора, отколкото в Княжево и Павлово. В момента районът между банята и панелките усилено се запълва, предстои строеж на затворен комплекс на мястото на електрокарния завод - това съвсем не е паланка. Отделно, како споменаха и други форумисти, НБУ и южната част на ОК се обслужва от една нередовна линия, която стига доникъде.
Бороспорт, общинарите в случая са прави - овчокупелци като провалиха трамвая, с какви очи настояват за сгъстяване на автобусите? Даже съм възмутен, че по А11 и 60 ги глезят с новички возила. Конектата по А11 биха свършили отлична работа по А88 или А310 примерно.

Между другото - ако ще е трамвай до ОК2, не е ли по-добре да е през банята, автогарата и оттам - по ЦБ3? Докато умуват, проектират и обезщетяват собствениците, ТМ5 и 15 могат да ги преустроят на нормално междурелсие (ТМ трасе по ЦБ3 е предвидено за подобна операция). Вижте първата картинка в поста на Дифиан - ами то новото трасе си излиза направо на баня Овча купел? За какъв дявол трябва пътниците оттам нататък да се лашкат през нищото до Красна поляна, после през КрПол, Татарли, Пиротска и т.н., след като са на 300 метра от ЦБ3?
« Last Edit: 26.06.2007, 19:22:14 by blagun »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11266
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #28 on: 26.06.2007, 19:28:01 »
Да,съгласен съм за Цар Борис ІІІ,но по избраният вариант,се дава възможност при дорезвитие на ТМ-мрежата да се пусне линия от Младост или от Цариградско до Овча Купел 2, така ще се получат много удобни връзки без прекачване (Младост-Овча Купел 2, Дружба- Овча Купел 2 или Цариградско-Овча Купел 2 например)
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11161
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #29 on: 26.06.2007, 22:51:18 »
Quote from: Ivo
Да,съгласен съм за Цар Борис ІІІ,но по избраният вариант,се дава възможност при дорезвитие на ТМ-мрежата да се пусне линия от Младост или от Цариградско до Овча Купел 2, така ще се получат много удобни връзки без прекачване (Младост-Овча Купел 2, Дружба- Овча Купел 2 или Цариградско-Овча Купел 2 например)
според мен няма смисъл от подобни трансградски маршрути трамвайни, кой ще седне да се търкаля от Младост до Овча купел с трамвая, като има повече и по бързи варианти
НЕ на хейтърството!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11558
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #30 on: 27.06.2007, 11:43:44 »
Quote from: Repcho
според мен няма смисъл от подобни трансградски маршрути трамвайни, кой ще седне да се търкаля от Младост до Овча купел с трамвая, като има повече и по бързи варианти
Само някоя пенсия, която няма за къде да бърза, може да си позволи да се лашка от Младост през суперзадръстения център до ОК. Няма никакъв смисъл, много по-бързо ще е с метрото + рейс/трамвай
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2328
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Re: Въпроси и отговори
« Reply #31 on: 27.06.2007, 12:09:58 »
Би имало смисъл ако е обособено трасе, но има по-удачни варианти за развитие на мрежата, които дават нови транспортни възможностти.

1. Красна поляна (бензиджица или паркинг е там) и подземно под пробива Д. Несторов, като се изгради ТМ станция и подход към Гара Стан и сп. на ТМ5 (или станция на МД3) при пробива която става за начална гара за влаковете по 5 и 6 линия в рамките на България. и със съответните пътни надлези или подлези при пресичане на пътните артерии. Като продължава пред Центъра по Хигиена пресича подземно България там ТМ сприка връзка със ТМ7 като вместо до Гео Милев да ходи до Автогара Изток (която сама по себе си да е завършена) (2 т.)
2. НДК (Естакада) - Иван Асен 2 - Гео Милев (вече стигнахме до наякакви изводи относно ползата)
3. Овча Купел 2 - Жеснки пазар като минава през обръщалото на ТМ 20 за връзка с метрото с изграждане на колело на мястото на градинката, като при строежа се облагороди пазара и се озелени района.
4. Премахване на трасето по Бул. Втиоша и Козлодуй, като трасето след гарата се продължи обособено по Д. Николаев и се построят коловози за връзка с 1 Парк. Все пак ще има МД2. А първи парк да се превърне в музей на траснпорта + поздемен гараж за сервизните коли и два странични коловоза за сервизните мотриси.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #32 on: 27.06.2007, 12:37:28 »
вече има намерени и 4-5 трамвая. не са нови  - 1994г, но полунископодови. нито 100км не са навъртели, защото имат проблем с електрониката. а марката е RT6N. не ни трябва електроника, така че направо от Прага и Бърно да ни ги докарват. Бърненския дори си му работи всичко, но т.к пражани ги мързи да дадат пари за модернизация трамваите остават без разрешение за движение в чехия. та те и без това са ги оставили - защо да не ги вземем?
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #33 on: 27.06.2007, 17:24:03 »
Нали един го бяха изстреляли в Pars nova за реконструкция?

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #34 on: 27.06.2007, 18:57:07 »
същият пак е в депото при другите. сега има обявен търг за продажба на тези вагони. вероятните куповачи са 2 - бърно (чехия) или познан (полша). в познан тези трамваи си вървят, но там просто е била намерена фирма, съгласна да ги ремонтира. в чехия никой не иска да ги вземе на ремонт, т.к. ги смятат за "недоразумение" и второ, заради неяснотата кога след даден ремонт отново ще дадат дефект
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3939
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #35 on: 28.10.2007, 22:41:20 »
Колеги, въпроса ми е спешен и ми трябва бързо отговор.

Разрешено ли е навлизането на автомобили в бившето колело на А72 при ВВМИ и ако да, от коя посока. Аз ще идвам от БИЛЛА-та, посока НДК с колата.

Мерси предварително

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #36 on: 28.10.2007, 22:56:19 »
Защо не се разходиш да огледаш знаците, на две крачки ти е?

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6776
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #37 on: 28.10.2007, 22:58:14 »
Забранено е и често влизат паяци. Все пак кръга се използва редовно.

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3939
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Въпроси и отговори
« Reply #38 on: 28.10.2007, 22:59:32 »
Quote from: conecto
Защо не се разходиш да огледаш знаците, на две крачки ти е?

Щото утре сутринта ще излизам  

@CKD - мерси за отговора, ще потърся друго място за спиране там  

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12733
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси и отговори
« Reply #39 on: 28.10.2007, 23:02:30 »
Quote from: vesko76
Разрешено ли е навлизането на автомобили в бившето колело на А72 при ВВМИ и ако да, от коя посока. Аз ще идвам от БИЛЛА-та, посока НДК с колата.
Ако е, едва ли ще намериш място за паркиране. Ако не е, веднага след него има уличка навътре в медицинския комплекс. По самата ул. Георги Софийски има синя зона, а пред стоматолоигята паркингът струва левче.