Author Topic: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)  (Read 57965 times)

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #40 on: 11.04.2007, 09:36:03 »
Верно,е!Забравилсъм.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17292
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #41 on: 11.04.2007, 10:34:42 »
1503 или 1505 беше най-големият барутник? Единият от тия двата го използват само за персонална.
мур

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6417
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #42 on: 11.04.2007, 19:04:41 »
лоу пак са намерили за кво да го използват и се пак върви щом возят персонал с него

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15545
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #43 on: 11.04.2007, 21:46:52 »
Quote from: etnies
Tе всъщност са първите автобуси с реклама(като изключим соц времето). Още като дойдоха през 1992 им сложиха реклами Golden Amercan 25 на цигари, които така и не успяха да пробият тук. Рекламата се изразяваще в надпис по цялата дължина между второто и предпоследното стъкло както и лепенки на предните стъкла. 1521 май още си има от тях.
Поне за предните стъкла на 0305-иците по 72 си спомням същите реклами.Но те май нямаха отстрани.
С това какво имаш предвид?Под прозорците, нали?
Quote
Рекламата се изразяваще в надпис по цялата дължина между второто и предпоследното стъкло

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #44 on: 11.04.2007, 21:53:52 »
Quote from: difian
Поне за предните стъкла на 0305-иците по 72 си спомням същите реклами.Но те май нямаха отстрани.
С това какво имаш предвид?Под прозорците, нали?

Да - между прозорците и лайсната

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6417
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #45 on: 11.04.2007, 22:00:39 »
хаха при нас първата реклама беше на олио калиакра на пано

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #46 on: 23.04.2007, 21:19:16 »
Quote from: emo
1503 или 1505 беше най-големият барутник? Единият от тия двата го използват само за персонална.
И двата ги видях на линия по А98. Не ми направи впечатление,да са много зле,изглеждат в прилично състояние. Като минат ОР в Дупница като 1541 ще са по-добре.
« Last Edit: 23.04.2007, 21:19:48 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #47 on: 12.05.2007, 21:34:24 »
Защо в някои Мерцедес О 302 Т има табелка вътре,на която пише,при качване,задължително да си показваме билетите и картите на шофьора?
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17292
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #48 on: 13.05.2007, 13:35:29 »
Quote from: Ivo
Защо в някои Мерцедес О 302 Т има табелка вътре,на която пише,при качване,задължително да си показваме билетите и картите на шофьора?
По едно време имаше една заповед да се показват карти и билети на шофьорите на крайградските линии и те да вършат работата на контрольори. Обхващаше станциите Сливница, Хладилника, Княжево и други. Естествено, беше без никакъв успех.
мур

Offline vladko2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 218
    • ICQ Messenger - 205152023
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #49 on: 28.05.2007, 23:05:08 »
Quote from: emo
1503 или 1505 беше най-големият барутник? Единият от тия двата го използват само за персонална.
1505 е тово а другия е 1535

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1080
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #50 on: 29.05.2007, 17:52:54 »
Когато 1541 беше на 53 ми направи добро впечатление, не беше никак зле   Презпочитам го пред 749 и 1813  
« Last Edit: 29.05.2007, 17:53:33 by niki88z »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #51 on: 01.06.2007, 22:30:37 »
Относно О 302 Т-да си призная,това са единствените Турски автобуси,които ми харесват. Удобни сами,и като возия ми харесват,возят хубаво от О 345 Г/Конекто Г. За здравината-14 год.до ОР е добре,но не е кой знае какво постижение. в Земляне има О 305 Г,които все още не са минавали ОР,а вече са на по 25 год. СТава въпрос предимно за тези турбодизеловите.
И още нешо-О 302 Т са купени нови и са произведени през 1992-ра год. По същото време са се произвеждали автобуси от 3-то поколение,изцяло нископодови и със всички екстри. Например Ден Оудстен В90.
Според мен О 302 Т са много удобни за крайградските линии,като цяло ми харесват.

Чавдар 141 също повече ми харесват от КонектоГ/О 345 Г. При Чавдар 141 салона е по-удобен и широк,двигателя е по-мощен,като цяло повече ми харесва.
« Last Edit: 01.06.2007, 22:42:45 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #52 on: 02.06.2007, 05:59:27 »
Quote from: Ivo
Относно О 302 Т-да си призная,това са единствените Турски автобуси,които ми харесват. Удобни сами,и като возия ми харесват,возят хубаво от О 345 Г/Конекто Г. За здравината-14 год.до ОР е добре,но не е кой знае какво постижение. в Земляне има О 305 Г,които все още не са минавали ОР,а вече са на по 25 год. СТава въпрос предимно за тези турбодизеловите.
И още нешо-О 302 Т са купени нови и са произведени през 1992-ра год. По същото време са се произвеждали автобуси от 3-то поколение,изцяло нископодови и със всички екстри. Например Ден Оудстен В90.
Според мен О 302 Т са много удобни за крайградските линии,като цяло ми харесват.

Чавдар 141 също повече ми харесват от КонектоГ/О 345 Г. При Чавдар 141 салона е по-удобен и широк,двигателя е по-мощен,като цяло повече ми харесва.

Няма такъв О305Г който да не е минавал ОР 25 години. Които не са минавали тук, са минали преди това, още повече, че те повечето са рециклирани. Първите серии Хулиез и о305г са взети след ОР в Манхайм. Интересно ми е кои точно смяташ, че не са минавали нито един ОР. Такива като 2504 не ги броим, защото на тях половината им живот е бил по автокъщи. То имам един познат, дето ладата му е на 27 години и е само на 65 хил. км, но това не би могло да е критерий

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #53 on: 02.06.2007, 10:05:18 »
Абсолютно вярно и правилно.Стига възхвала за скапаните кочини, че се отнасяте вече.Как си представяте те да са дошли тук без ремонт.Всичките са рециклирани и стегнати, иначе нямаше да изкарат и 5 години в София.
 Затова пък 345Г откакто са купени нямат основен ремонт, а скоро ще станат 10 години по линия и са си супер.Да не говорим, че са минали повече от 500 000 километра и ще почнат да ги пращат по план, а иначе от ремонт има нужда само салона, защото изподраскан и разбит, а двигателите им са си супер за разлика от почти умрялите трошки, които едвам драпат по баира.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #54 on: 03.06.2007, 09:14:34 »
Quote from: etnies
Имам предвид, че са грешно похарчени пари и се чудя как могат тоя обор да го приемат за минал ОР на купе. Тва е за рекламация
В Трамкар изпълненията са много по-зле.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #55 on: 17.06.2007, 18:53:58 »
Перфектният 1541,снимка от днес, 17.06.2007 год.на линия по А93.Като нов е след ремонта в Дупница.

И две снимки дето съм забравил да ги кача-1529 по А66 се спуска от планината Витоша.


« Last Edit: 17.06.2007, 18:55:02 by Ivo »
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #56 on: 17.06.2007, 19:03:53 »
Хм, не знам какво разбираш ти под "като нов", но със сигурност не е това, което аз  
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11381
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #57 on: 17.06.2007, 19:11:14 »
Quote from: Bus_lover
Хм, не знам какво разбираш ти под "като нов", но със сигурност не е това, което аз  
Това всъщност са турски автобуси Мерцедес О 302 Т,може да се каже единствените турски автобуси, които ми харесват. Произведени са някъде през 1992-ра год.но конструкцията е някъде от началото на 60-те год. Здрави автобуси,удобни за крайградските линии.
Като нов имам впредвид,че след ремонта изглежда все едно сега излиза от завода,много добър ремонт. Салона също е обновен,с нова тапицерия на седалките,нов балатум,също така тавана и около прозорците е боядисано в бяло. Абе доста добре изглежда.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #58 on: 18.06.2007, 02:33:44 »
Quote from: Ivo
Това всъщност са турски автобуси Мерцедес О 302 Т,може да се каже единствените турски автобуси, които ми харесват. Произведени са някъде през 1992-ра год.но конструкцията е някъде от началото на 60-те год. Здрави автобуси,удобни за крайградските линии.
Като нов имам впредвид,че след ремонта изглежда все едно сега излиза от завода,много добър ремонт. Салона също е обновен,с нова тапицерия на седалките,нов балатум,също така тавана и около прозорците е боядисано в бяло. Абе доста добре изглежда.


Tвърде много съм се возил (да не кажа всеки ден) в О302Т от първия им ден по 310 до последния им (в Република) по 51 за да приема, че след този псевдоремонт бил "все едно сега излиза от завода". Иначе ми е чудно кое имаш предвид "конструкцията", но аналогията О302 - О302Т не е съвсем правилна. А иначе ако не се бъркам шасито им от гаалванизирана неръждаема стомана и не гние.

Offline vladko2140

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 218
    • ICQ Messenger - 205152023
    • View Profile
    • Email
Re: Mercedes Turk O 302T (1501-1549, нечетни)
« Reply #59 on: 25.06.2007, 09:52:37 »
вчера се возих в 1507 по 98 много ми хареса вътре е пръскан със същата боя само че е малко по светла което придава по хубав вид на автобуса