Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 203904 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17300
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #20 on: 08.05.2007, 10:36:38 »
Това са пълни глупости. Кой идиот ще вземе 56 и 57???

Забелязвате ли, че липсват частните в момента линии?
Изобщо не вярвам да дадат толкова много линии на концесия, в ъпреки че Никан лайн и всичките му свързани фирми имат бая кочини из Бълфгария, за поемат един пакет
« Last Edit: 08.05.2007, 10:37:19 by emo »
мур

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #21 on: 08.05.2007, 13:34:57 »
Супер    А1            

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #22 on: 08.05.2007, 13:35:38 »
Quote from: blagun
4. Липсват А15 и 59 - те единствените селски линии на СКГТ ли ще останат?

благуне, излагаш се...
автобусна линия 15 няма от доооста дълго време, а 59 е на еридантранс от няколко години

Offline lud_pi4

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6418
  • За запазване историята на ГТП
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #23 on: 08.05.2007, 14:22:15 »
Quote from: emo
в ъпреки че Никан лайн и всичките му свързани фирми имат бая кочини из Бълфгария, за поемат един пакет

Надяваш се никан да учстват в търга ли недеи те нас на остаиха без транспорт заради далаверите им с волвата които участвали в концесия за пловдив

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #24 on: 08.05.2007, 15:19:23 »
Quote from: x3m
благуне, излагаш се...
автобусна линия 15 няма от доооста дълго време, а 59 е на еридантранс от няколко години
Грешка, не 59, а 58 - Владайската. Сега разбирам, че А15 не играе. Просто съм нямал никога работа нататък.
« Last Edit: 08.05.2007, 15:19:36 by blagun »

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #25 on: 08.05.2007, 18:23:23 »
това са глупости според мен и дотогава докато дойде време за концесии с такива пакети числата ще се менят. 306 и 313 си заминават след пускането на метрото, за мен това е сигурно. 213 и 214 е възможно да се отдадат но се съмнявам заради важната им роля и хубавите автобуси по тях. 204 е същото. ще видим, тези пакети сега през лятото ли ще са на масата ?
НЕ на хейтърството!

Offline alpha_adversativum

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 596
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #26 on: 08.05.2007, 18:32:39 »
Офффффффффф, за колите по 53 и маршрута на 82 трябва да се направи нещо, преди да се дадат на концесия, че после - край!  

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #27 on: 08.05.2007, 18:39:06 »
За пореден път се убеждавам, че лявата ръка не знае какво прави дясната. Ако ще дават толкова линии на концесия за чий ще пращат 30 кочини О305 и Икарус на ремонт?

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #28 on: 08.05.2007, 18:54:17 »
Според  мен   ще  дадат  линийте  и  за  тях    така  е по   изгодно  по  малко  линий  са  техни  по  малко  разправии  повече  хубави   автобуси    !!!А  и  хората   по  някой  линии  ще  си  радват  на  хубави   автобусии  Също  може  да  продадат  ХЛЗ   и  0305Г  на  някой  друг  град   също  и  Икаруси  
« Last Edit: 08.05.2007, 18:56:17 by Heuliez »

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #29 on: 08.05.2007, 23:12:43 »
Quote from: Heuliez
Според  мен   ще  дадат  линийте  и  за  тях    така  е по   изгодно  по  малко  линий  са  техни  по  малко  разправии  повече  хубави   автобуси    !!!А  и  хората   по  някой  линии  ще  си  радват  на  хубави   автобусии  Също  може  да  продадат  ХЛЗ   и  0305Г  на  някой  друг  град   също  и  Икаруси  
"продадат" е силно казано - ще ги дадат на символична цена
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4803
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #30 on: 09.05.2007, 11:08:06 »
Прави впечатление и че от тези 52 линии само 9 са землянски.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12912
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #31 on: 09.05.2007, 16:26:33 »
Quote from: ozzy
"продадат" е силно казано - ще ги дадат на символична цена
Нали плащанията са в посока СО -> частници? Значи символичната цена е в полза на СО  

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17300
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #32 on: 09.05.2007, 16:32:28 »
Представяте ли си да вземат на концесия 56 и 57 и там да пуснат Цитаро, докато по 604 се движат БМЦ-та, а по 120 Икаруси

И защо по дяволите не се предвижда отдаване на концесия на 44, което е крайно наложително. Ако не я дадат предлагам да се обслужва от Дружба
« Last Edit: 09.05.2007, 16:33:29 by emo »
мур

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #33 on: 09.05.2007, 17:16:32 »
Всичко е мистика.Отначало се мислеше да се дават слабонатоварени и селски линии.Сега се дават наред и от натоварените тези, които ще олекнат след построяването на метрото.Интересна е логиката наистина.За линии като 88, 120, 604, 309 няма и дума.Наистина ще ми стане кеф да има Цитаро по някоя от селските, а аз де се консервирам в БМЦ
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #34 on: 09.05.2007, 18:34:23 »
Quote from: borosport
Всичко е мистика.Отначало се мислеше да се дават слабонатоварени и селски линии.Сега се дават наред и от натоварените тези, които ще олекнат след построяването на метрото.Интересна е логиката наистина.За линии като 88, 120, 604, 309 няма и дума.Наистина ще ми стане кеф да има Цитаро по някоя от селските, а аз де се консервирам в БМЦ

Прекалено са разбити птъщата към селата, аз ако съм спечелил договора дори и да мога да купя Цитаро сигурно няма да го направя. А като се има предвид че броя на линиите е доста голям е твърде вероятно да виждаме все повече БМЦ

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 305
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #35 on: 13.05.2007, 14:07:40 »
Радослав Тошев ще оттегли предложението си до СОС за отдаване на основни градски линии на частни оператори
 
 
 
13 май 2007 | 14:01 | Агенция "Фокус"
 
 
 
София. Председателят на транспортната комисия към Столичния общински съвет (СОС) Радослав Тошев ще оттегли предложението си до СОС за отдаване на основни градски линии на частни оператори. Това стана ясно на пресконференция след среща на представители на работодателите и на синдикатите на авто- и електротранспорта в София, предаде репортер на Агенция “Фокус”. Веднага след това ще се предприемат преговори с Европейската инвестиционна банка за покриване на нуждите на Столичния градски транспорт.
На Столичната компания за градски транспорт ще бъде възложено да довърши тикет-системата в цялата система на транспорта. Според специалистите при въвеждането на системата ще се повишат собствените приходи от билети и карти. Очаква се ръст от 3 до 4 пъти в рамките на следващите 4 години. Сега Столичната компания събира около 30 милиона евро от билети на година.
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Heuliez

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 783
    • ICQ Messenger - 484886265
    • AOL Instant Messenger - Skype+-+tedo_13
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #36 on: 13.05.2007, 15:07:16 »
София. Председателят на транспортната комисия към Столичния общински съвет (СОС) Радослав Тошев ще оттегли предложението си до СОС за отдаване на основни градски линии на частни оператори.Атова  само  за  линии  като  204,213  ли  важи   защото  ако  е  за  всички  няма  скоро  да  се  видят  хубави   автобуси за  някои  линии  

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #37 on: 13.05.2007, 15:45:24 »
Абе да вдигнат заплатите и да мине патардията и пак ще ги сложат на тезгяха са,о трябва да издебнат синдикатите да нямат подкрепа и готово.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #38 on: 23.05.2007, 00:42:10 »
Quote
. 25 автобусни линии в София ще станат частни, след като общината ги пусне на конкурс. Четирима столични съветници от различни политически сили са внесли отново предложение да се дадат на частници маршрути в града. Влязат ли чужди фирми в общинския транспорт, той ще се обезкръви, твърдяха шофьорите, които преди седмица готвеха стачка.
Да се оттегли докладната за конкурса, настояваха те тогава. Под техния натиск шефът на транспортната комисия в СОС Радослав Тошев изтегли предложението си. Изискването на протестиращите беше записано и в споразумението между общината и синдикатите, което спаси софиянци от блокиране на града. Не съм подписвал никакво споразумение и съм против отстъпките, които бяха направени на стачниците, заяви единият от вносителите Петър Атанасов от ССД. Другите са от БСП, "Демократи за София" и СДС. Градският транспорт може да се подобри, само когато линиите се дадат на фирми, които могат да ги обслужват и имат пари за нови автобуси, категоричен е Атанасов.
Той припомни, че сред условията столичната община да получи заем от ЕБВР за нови автобуси, е една трета от линиите да се обслужват от частни оператори. Стачниците искаха и да не им се удържат пари за преразход на гориво, което на прост език значи да крадат безнаказано от него, заяви още Петър Атанасов. Следващия вторник общинарите канят синдикатите на разговор за концесията на линиите.
Сияна Севова
НЕ на хейтърството!

Offline niki88z

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1081
  • Извън релси!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 387296800
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #39 on: 28.06.2007, 20:43:41 »
ЧУЙТЕ част от новините на Алфа радио днес от 18:00 часа, явно ще има раздвижване на нещата