Author Topic: Концесионираните линии от МГТ  (Read 172902 times)

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2260 on: 26.01.2017, 10:42:35 »
Щом по 204 тръгнаха соло автобуси, не бих се учудил и това недоразумение да тръгне по 86!  :angry:

Но, все пак, нищо не потвърждава, че този автобус е на МТК...

Offline mitakis

  • Moderator
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2786
  • 2660
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2261 on: 26.01.2017, 10:48:16 »
Снощи минах по 202-ра, но гаража е празен. Дори БМЦтата и мерцедеса ги няма. Преместили са се някъде.

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3576
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2262 on: 26.01.2017, 11:21:29 »
Подобни автобуси не са толкова лоши примерно за 117 и 118 - линиите са с доста дълги курсове и повечето пътници пътуват от Автостанция Изток до няколко междинни спирки или крайната и обратно - за 117 ЖК Ботунец-2, Уникални Конструкции, спирките в Кремиковци и Сеславци, Рудника когато има свиждания в ЗО Кремиковци и спирките в Бухово, за 118 - спирките в Ботунец, Горни Богров, Яна и Желява. За 86 наистина са неподходящи а и за нормално обслужване на 86 с единични автобуси е нужно подсилване с две коли. :rolleyes:

Online blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12335
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2263 on: 26.01.2017, 11:38:50 »
Щом по 204 тръгнаха соло автобуси, не бих се учудил и това недоразумение да тръгне по 86!  :angry:
Това не зависи от МТК, а от договора за концесия, който е подписан със СО.
Между другото, А86 пълни ли се?

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6028
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2264 on: 26.01.2017, 12:03:07 »
Аз го виждам само в източната част от маршрута му и не е особено пълен. Не знам как е в Надежда.

Offline fafan

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 582
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2265 on: 26.01.2017, 12:05:12 »
Това може и да е добър вариант за крайградските линии, защото вероятно като междуградски вариант имат повече седалки. За градски линии е абсурд,

А колко седалки има всъщност в тези Ивеко?

Между другото, А86 пълни ли се?

Да! Първо на Пета градска много хора се прекачват от метрото в 86, и второ има някакъв цигански пазар по маршрута, който се организира няколко пъти в месеца и тогава не може да се влезе в съчленен 86 от торби.
« Last Edit: 26.01.2017, 12:07:40 by fafan »

Online V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3576
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2266 on: 26.01.2017, 13:12:10 »
Попадал съм в събота на претъпкан 86 с много индийци, торби, колички и т.н. между Васил Кънчев и Лъвов Мост. :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11463
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2267 on: 26.01.2017, 13:19:56 »
86 ходи до небезизвестния Битак, и затова в събота е лудница. Иначе, от редките ми возения по маршрута, съм забелязал, че се пълни основно в участъка Сточна гара-Свобода. Ако мине на къси, би трябвало да се увеличат колите, иначе има опасност да стане като с 204 :/
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2455
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2268 on: 26.01.2017, 19:13:14 »
Ако мине на къси, би трябвало да се увеличат колите, иначе има опасност да стане като с 204 :/

Според СО и всички нейни подопечни дружества, както и според фирмите-концесионери, това една линия да стане като 204 не е опасност, а оптимизация, приоритизиране на градския транспорт, принос към превръщането на София в модерен и зелен град и т.н. А еФтинките турски и китайски боклуци по две за лев са модерен и екологичен подвижен състав, който допринася за качеството на живот в града.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2640
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2269 on: 29.01.2017, 03:16:19 »
Не знам дали съм уцелил темата да пиша мнение за 304, но  :D
Днес сутринта се качих на 204 от бл. 255, 304 имаше 5 минути преднина и накрая 204 го изпревари още на завоя за Цариградско и беше пред него чак до Плиска, най-вероятно и след това  :help:
А докато вечерта пишеше 304 след 3 минути на Орлов мост доста дълго време, минаха 3 204, от които последните два естествено съчленени, чак вторият съчленен се напъна и изпревари първия, а 304 го изпревари чак след бл. 226 и вътре имаше точно ЕДИН човек!
Почвам да си губя оптимизма за тази линия, не че някога съм си мислил, че наистина ще бъде експресна.
Концесионирането на линии е успешно, защото подвижния им състав се поддържа много по-добре от този на общинските дружества. Много зависи кой как може да кара. Има такива, които независимо от изчистените пътища, не искат да избиват закъснения (някои с цел икономия, други се притесняват от инциденти).
Никога не се съгласявайте на оперативни интервенции,преди да е потвърдено състоянието ви от лекар с друга специалност,както и от личния ви лекар.Четири цифрено число са хората,осакатени като животни с фалшиви диагнози!Нито една институция на желае да защити правата ви... Радио Реакция

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2455
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2270 on: 30.01.2017, 20:43:16 »
Не знам дали съм уцелил темата да пиша мнение за 304, но  :D
Днес сутринта се качих на 204 от бл. 255, 304 имаше 5 минути преднина и накрая 204 го изпревари още на завоя за Цариградско и беше пред него чак до Плиска, най-вероятно и след това  :help:
А докато вечерта пишеше 304 след 3 минути на Орлов мост доста дълго време, минаха 3 204, от които последните два естествено съчленени, чак вторият съчленен се напъна и изпревари първия, а 304 го изпревари чак след бл. 226 и вътре имаше точно ЕДИН човек!
Почвам да си губя оптимизма за тази линия, не че някога съм си мислил, че наистина ще бъде експресна.
Концесионирането на линии е успешно, защото подвижния им състав се поддържа много по-добре от този на общинските дружества. Много зависи кой как може да кара. Има такива, които независимо от изчистените пътища, не искат да избиват закъснения (някои с цел икономия, други се притесняват от инциденти).

Изгорелите автобуси на Карат С допускам, че са изгорели в следствие на твърде топлото отношение на поддържащия персонал, т.е. са прегрижени и впоследствие изгорели от любов към Карат С...
А под "успешно" предполагам се разбира, че успешно са осигурени подобаващи приходи на правилните фирми?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4041
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2271 on: 30.01.2017, 20:53:07 »
Изгорелите автобуси на Карат С допускам, че са изгорели в следствие

За последния се говори че се е подпалил в следствие на сменен алтелнатор, с неоригинален такъв. Не знам колко е вярно.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline Kingpin

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 419
    • View Profile
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2272 on: 31.01.2017, 10:39:08 »
Изгорелите автобуси на Карат С ....

За колко точно изгорели автобуса става дума, освен Ситарото?

Не е нужно да търсим под вола теле, за да изкараме Карат-С лош концесионер. За 16 години се видя, че са сериозна фирма.

Offline martin4o

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2120
    • View Profile
    • Email
Re: Концесионираните линии от МГТ
« Reply #2273 on: 11.02.2017, 09:38:06 »
И 9070 изгоря през Януари на прибиране към гаража. Тоест 2 автобуса.