Author Topic: Черна хроника на МГТ  (Read 52710 times)

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #20 on: 16.04.2007, 08:21:16 »
Quote from: conecto
Е, явно БГ трамваите са безопасни и сигурни. А някой тук искаше да се пускат отново през гората и по Черни връх
2001+2002 се запалиха при изпитания .
Първите два Т6А2-БГ блокираха при изпитания и направиха класически задръствания.2056 се отдели от 2057 и се удари в него .
Не си мислете , че в момента чешките трамваи са много надеждни .
Засега надеждни им остават само спирачките , въпреки , че и това в последно време е проблем.2035 систевно остава без електрическо спиране .2019 е много проблемен - може би той ще е първия бракуван. От гореспоменатите произсешсвия с БГ трамваи всичко е от човешка глупост - Изтърваване на трамвай , разсейване и т.н Ще се върна в предишния ми пост за да опиша кой от какво е пострадал.

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #21 on: 16.04.2007, 08:29:48 »
Quote from: София 70
Че това катастрофа ли е с 704?
За катастрофа разбирам 754 - два пъти в тролей и последно в автобус. Единият от случаите е изключително висока скорост и невъзможност за нормално спиране .Втората е неспазване на предимство.Третата - преминаване на неразрешен сигнал.

759 - 733  - изпуснат от Борово.

671 , когато се върна от Хемус и се заби незнайно в кой трамвай. - Изгорял двигател и паника от страна на водача.

409 дерайлира на Лозенец и се удари в стълб.Движение на паралел с висока скорост.

452 самопотегля , прави обратен завой на Съд.палата , насочва се към Възраждане , оттам изкарват подменен вагон и се удря в него. Вагона остава на изолатора , ватманката моли контрольорка да подкара трамвая ,а ватманката е извън него и бута със щанга първа колоос.Рязко включване и невъзможност от страна на контрольорката да спре трамвая.

Два София 70 се бяха ударили челно на Лъвов мост(единия идва от гарата и дерайлира)-Висока скорост.

778 настига на Зах.Фабрика 784  и от двата правят един -Недялко чете вестник и не вижда предния спрял трамвай.

123 дерайлира на Люлин 5 - необезопасен  (грешката поправена)

614 се обръща на Люлин 5 - необезопасен(грешката поправена)

113 Дерайлира на Пам.Левски и бута единия от фенерите . Несъобразена скорост
113 дерайлира на Мл.Театър и се удря във витрината на кварталния полицай.Несъобразена скорост

165 се обръща на Мл.Театър. - Спукана рама на тележка.

197 катастрофира с товарен влак на прелеза на Възкресение - много жертви. - разправия с пътник и незабелязване на бариера и сигнализация.
и още други за които не се сещам в момента.

Сещам се и за челния удар на 446 и 822 в единичния коловоз на Интерпред.
Отново причина е разсеяност - ватмана не вижда , че няма разрешение да навлезе.

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #22 on: 16.04.2007, 12:21:19 »
Брей, колко много инциденти    От описаните катастрофи тази с влака май е най-сериозна - коя година е станала?
А проблемите с чешките мотриси под въздействието на Трамкар ли се появяват (изключваме фабричните дефекти, които са давали на изпитания)?

 -  -  -

Спомням си една тежка катастрофа на пл. Пирдоп (скоро след пускането на 21 и 22 по Ботевградско шосе) между Икарус по линия 79 и 6-осен Дюваг по 21, за депо. Трамваят беше с обърнат с талигите към смачканата предница на автобуса (някой от двамата е минал на червено). Подробности не знам, някой ако има инфо за инцидента да споделя  

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #23 on: 16.04.2007, 12:48:55 »
Quote from: conecto
Брей, колко много инциденти    От описаните катастрофи тази с влака май е най-сериозна - коя година е станала?
А проблемите с чешките мотриси под въздействието на Трамкар ли се появяват (изключваме фабричните дефекти, които са давали на изпитания)?

 -  -  -

Спомням си една тежка катастрофа на пл. Пирдоп (скоро след пускането на 21 и 22 по Ботевградско шосе) между Икарус по линия 79 и 6-осен Дюваг по 21, за депо. Трамваят беше с обърнат с талигите към смачканата предница на автобуса (някой от двамата е минал на червено). Подробности не знам, някой ако има инфо за инцидента да споделя  
Вагонът е 4402 , който е бракуван - това е станало още ватманите като са се обучавали.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17246
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #24 on: 16.04.2007, 13:10:35 »
Информацията на София 70 е много интересна.
Само не се сещам какво е правил 614 в Люлин?

2019 е много добър вагон, не  знам защо имаш такова впечатление от него. Проблемни са 2023, 2011 и 2012.

Иначе си прав, че повечето катастрофи са вседлствие на невнимание от страна на водачите. Само това на баира след Хемус е по вина на мотриса май.
мур

Offline difian

  • Урбанистът
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15537
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #25 on: 16.04.2007, 14:03:30 »
Quote from: conecto
Брей, колко много инциденти    От описаните катастрофи тази с влака май е най-сериозна - коя година е станала?
А проблемите с чешките мотриси под въздействието на Трамкар ли се появяват (изключваме фабричните дефекти, които са давали на изпитания)?
Тесните ЧКД-та ги оправят в Красна Поляна, не че има разлика с Трамкар.
Quote
Спомням си една тежка катастрофа на пл. Пирдоп (скоро след пускането на 21 и 22 по Ботевградско шосе) между Икарус по линия 79 и 6-осен Дюваг по 21, за депо. Трамваят беше с обърнат с талигите към смачканата предница на автобуса (някой от двамата е минал на червено). Подробности не знам, някой ако има инфо за инцидента да споделя  
Щом София 70 казва, че е 4402 значи е бил 8-осен.Все си мисля, че има един пребоядисан и въпреки това оставен за части.Но май не е 4402.Този инцидент звучи доста сериозно и добре, че е бил изпитателен.


Преди да направят Надлез Надежда не е ли имало също инцидент между трамвай и влак?

Offline KRAKOMOBILA

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5185
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #26 on: 16.04.2007, 14:55:42 »
Познавам един човечец от Надежда. В инвалидна количка е без 2-та си крака.Пълни запалки с газ.Преди време стана на въпрос защо му ги няма краката,отговорът беше трамвай+влак на Възкрасение..  

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7947
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #27 on: 16.04.2007, 15:10:23 »
Quote from: emo
Информацията на София 70 е много интересна.
Само не се сещам какво е правил 614 в Люлин?

2019 е много добър вагон, не  знам защо имаш такова впечатление от него. Проблемни са 2023, 2011 и 2012.

Иначе си прав, че повечето катастрофи са вседлствие на невнимание от страна на водачите. Само това на баира след Хемус е по вина на мотриса май.
614 работеше на 8 , когато сегашната 8 беше 21.
2019 нямам впечатление да е добър вагон .През ден го прибират на бутане.
Това на Хемус с 671 е по взаимна вина  -На водача , че се е панирал и на вагона , че е изгорял единия двигател.
853 също се връща назад , но това си беше вече чисто технически проблем .Аварията е завършила без произшествие.
« Last Edit: 17.04.2007, 18:20:23 by София 70 »

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17246
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #28 on: 16.04.2007, 17:46:49 »
Quote from: София 70
614 работеше на 8 , когато сегашната 8 беше 21.
Е пак не ми се връзва! Когато 8 беше 21 по него се движиха коли от Красна Поляна.
614 е София 65, която беше в Пенка Михайлова и после мина в Станю Василев. Какво е правил по 8?
мур

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 6786
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #29 on: 16.04.2007, 18:31:26 »
Quote from: emo
Е пак не ми се връзва! Когато 8 беше 21 по него се движиха коли от Красна Поляна.
614 е София 65, която беше в Пенка Михайлова и после мина в Станю Василев. Какво е правил по 8?
Става въпрос за 8 който вървеше Люлин-5 - Орландовци и Люлин-5 - СТЗ.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17246
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #30 on: 16.04.2007, 18:40:22 »
Quote from: CKD
Става въпрос за 8 който вървеше Люлин-5 - Орландовци и Люлин-5 - СТЗ.


Да, така вече става. И аз затова се замислих. Но мислех, че когато имаше такъв маршрут вече всички трамваи бяха карданни.
мур

Offline бушона

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1186
  • MB O 345/G, Citaro, Conecto & Tedom fan
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #31 on: 16.04.2007, 18:43:47 »
Ето го белия

Offline conecto

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4475
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #32 on: 16.04.2007, 18:54:42 »
Спомените ми са, че обърнатият Дюваг беше 6-осен, но може и да бъркам.
А някой спомня ли си кой е бил автобусът?
« Last Edit: 16.04.2007, 18:55:03 by conecto »

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7101
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #33 on: 16.04.2007, 20:06:17 »
Quote from: emo
Да, така вече става. И аз затова се замислих. Но мислех, че когато имаше такъв маршрут вече всички трамваи бяха карданни.

Всъщност, аз не обърнах внимание отначало, но по ТМ21 София 65 НИКОГА не се е движил. Всички бяха София 70 до третия инцидент, когато ги смениха със София 100. Стария ТМ8(1989-1993) беше с Т6М-700, но с него няма тежки инциденти.

Та относно инцидентите с ТМ21/8 на завоя в Люлин 5 са общо три. Дати точни немога да си спомня, но при първите два инцидента трамвая беше дераилирал, а при последния се беше и обърнал. При първия случай(тогава имаше катастрофа с цистерна, запорожец и лада) тамвая просто го издърпа задния. При втория случай дойде и кран да помогне. А много добре си спомням последния инцидент, при който трамвая се беше обърнал беше от три части(имам го и на снимки) и го нарязаха на място. Така че абусрд да е бил 614!. След този инцидент (беше в неделя следобед, а точната дата - 16 май 1999г) още в понеделник вместо София 70 започнаха да се движат София 100.

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #34 on: 16.04.2007, 23:25:35 »
А и да не пропускаме наскорошната катастрофа на 720 с 901-ако не се лъжа.720 тъкво беше минала през трамкар!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #35 on: 16.04.2007, 23:30:28 »
Quote from: 822
А и да не пропускаме наскорошната катастрофа на 720 с 901-ако не се лъжа.720 тъкво беше минала през трамкар!
Кога и къде е станало това?
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #36 on: 16.04.2007, 23:34:14 »
Есента.Хлъзгави линий и блокирала коло ос.Накрая ватмана на 901(не съм сигурен) се озовал под трамвая на скарата-мърдал стрелката пред него.
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline 822

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1382
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #37 on: 18.04.2007, 21:46:39 »
Не знаех че Пепино се е озовал под трамвая-тая странна личност.А аз имам сведение,че  някои софий 65 са били с осветление на 500 волта-визирам 666 който е бил доста добър!
ЦЕНТЪРА,ЦЕНТЪРА...ОНЯ РУСИЯ И ПЛЕМЕННИКА, ПАК МИ ДИШАТ ОТ ВЪЗДУХА,ВИКАЙТЕ ПАТРУЛКИ И ЛИНЕЙНИ!!!

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #38 on: 21.04.2007, 21:38:16 »
Quote from: conecto
Спомените ми са, че обърнатият Дюваг беше 6-осен, но може и да бъркам.

Дювага, който катастрофира (и му размазаха задната кабина напълно) беше 8-осният 4401

Online ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11606
    • View Profile
Re: Черна хроника на МГТ
« Reply #39 on: 21.04.2007, 21:44:52 »
Quote from: София 70
Иво , поздравление , но вагона беше 325 и го караше негова милост паркетния лъв Евгени минчев.
Леле, тоя красавчик България 1300 ли е карал
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община