Author Topic: Трамвайното трасе по бул.България  (Read 53518 times)

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 Да наистина положението е критично дано го скоро започнат да го ремонтират.Просто е страшно там...
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2324
  • Sofia Hardcore
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Български Локомотивен Форум
Но да не забравяме, че най-страшно е от Козлодуй до Орландовци. Има някой места където вътрешните бордове на улейните релси липсват, но това май го знаем всички.

По бул. България се надявам да има и адекватна транспортна организация за да се компенсира липсата на трамвая по време на ремонта. Което значи временна автобусна линия със съчленени автобуси и подсилен 64.


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Online Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6171
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Quote
Сега може да се реализира, най-рано когато се освободят автобуси от 9ТМ, т.е. след завършване на наземните работи и ТМ трасе по Черни връх от Хладилника до Кръста.
А това за съжаление няма да е скоро, вероятно есента ще свършат строителната наземна дейност.

Offline brenius

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 73
    • View Profile
По бул. България се надявам да има и адекватна транспортна организация за да се компенсира липсата на трамвая по време на ремонта. Което значи временна автобусна линия със съчленени автобуси и подсилен 64.
Дано поне ремонта да е юли-август, а не преди или след това, защото както си спомням, пускат заместващи автобуси дето и до НДК не стигат.

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
По бул. България се надявам да има и адекватна транспортна организация за да се компенсира липсата на трамвая по време на ремонта. Което значи временна автобусна линия със съчленени автобуси и подсилен 64.
Дано поне ремонта да е юли-август, а не преди или след това, защото както си спомням, пускат заместващи автобуси дето и до НДК не стигат.
За да започне ремонт трябва да се нормализира климата първо.Да не забравяме,че за да съхне асвалта му трябва определена температура.Още повече при тези температурни амплитуди не може да се работи и
постоянни дъжд,все пак е пролет.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Аз пък все си мисля, че реконструкцията може да се извърши коловоз по коловоз, като линията се обслужва от пенделни трамваи по другия коловоз, и да отпаднат всичките притеснения с какви автобуси и докъде да се замества...

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4600
    • View Profile
Аз пък все си мисля, че реконструкцията може да се извърши коловоз по коловоз, като линията се обслужва от пенделни трамваи по другия коловоз, и да отпаднат всичките притеснения с какви автобуси и докъде да се замества...

Земното платно е общо за двата коловоза и е задължително да се ремонтира цялото.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4707
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Аз си мисля, че това трасе трябва да бъде изведено както е по Цар Борис III, а не асфалтирано, както е сега. Практиката показва, че е по-устойчиво и по-лесно за поддръжка, а там няма абсолютно никаква нужда от асфалтирано трасе.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 16952
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Идеята ми се струва много добра. А дали няма и да излезне по-евтино?
мур

Offline Storm

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 98
    • View Profile
    • Email
 По цялото трасе отдолу минава канал и затова не е като по Цар Борис.
Човек вярва на това,което му се иска!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4600
    • View Profile
Момчета, става дума за земното платно, това е основата на пътя.
Железният път има две части:
- долно строене - земно платно (насипи, дренаж), баластова призма, канавки, водостоци ... то е на дълбочина около метър - метър и половина в зависимост от геоложкия строеж на приземния слой.
- горно строене - траверси, релси, скрепителни елементи, релсови настави, стрелки и пр. "железа" ...
Независимо от това дали е асфалтиран път или е на баластова призма земното платно се обработва общо за целия път - 1, 2 или повече коловоза ...
Проблемите с пропадането на релсовия път и всичките дефекти, които вие снимате се дължат на лошо обработено земно платно.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
E, сигурно има технология, с която да се направят отделни... все пак ако беше едноколовозна линия, както тази на Скобелев, успяват да й направят земното легло и в по-тясно място отколкото е мястото в трасето по България от осевата линия със стълбовете до храстите отстрани... Може би с някаква бетонна преградна стена в средата между двете земни легла, за да не се разместват и пропадат, докато се прави другото?

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4127
    • View Profile
    • Email
Аз си мисля, че това трасе трябва да бъде изведено както е по Цар Борис III, а не асфалтирано, както е сега. Практиката показва, че е по-устойчиво и по-лесно за поддръжка, а там няма абсолютно никаква нужда от асфалтирано трасе.
Това вече е коментирано. Не може, заради президентското трасе.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Не може, заради президентското трасе.
То и летищата на магистралите не можеха да бъдат махнати и ги махнаха. Това с президентското трасе е от други времена и отдавна е време да се преразгледа. А и това с трасето прилича по-скоро на ватмански фолклор - ако беше такова, би трябвало да е предвиден автомобилен изход-продължение към Бояна, когато трамваят се спуска към обръщалото си.
Просто е смешно защитени трасета да са в подобен надземен вид. Какво им е защитеното, когато с един изстрел на базука целият кортеж остава между преградите на трасето, а едно прекъсване на жиците прави трамваите по него в недвижими препятствия.
Нямам спомени при убийството на Кюлев трасето да се е ползвало от линейки и полиция.
Да не говорим, че при сегашното състояние на трасето и Хамър би имал проблем да го премине.
« Last Edit: 21.03.2011, 18:33:19 by blagun »

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1228
    • View Profile

Quote
Трамвай в „Дианабад” и „Младост”
26.5.2011 г.
Ускоряват надземната железница по бул. „България”

ВАЛЕРИ РОЕВ
Трамвайни трасета ще бъдат изградени в столичните квартали „Дианабад" и „Младост" в следващите години.
Преди дни от Столичната община внесоха в Министерството на благоустройството апликационна-та форма за финансиране по програма „Регионално развитие" на проект за интегриран градски транспорт. Един от компонентите в него предвижда изграждане на нова трамвайна линия от Семинарията до „Дървеница", която ще преминава през „Дианабад".
Това е един от кварталите, в които транспортната услуга е недостатъчна, аргументират се от общината.
Предвижда се изграждане на 2,8 километра рейсов път, тръгващ от кръстовището Семинарията, минаващ през бул. „Никола Габровски" и стигащ до пресечката на булевардите „Климент Охридски" и „Г. М. Димитров" където ще има връзка и със станцията на метрото. Едновременно с това ще се възстановят и 1,8 км, от съществуващия релсов път по бул. „Климент Охридски" до високите блокове в началото на „Студентски град". По новата трамвайна линия ще има общо 17 спирки в двете посоки.
Връзка
Трамвай ще свързва и столичните квартали „Дружба" и „Младост". Това ще стане след като бъде изграден пътен пробив, минаващ под „Цариградско шосе", който ще бъде продължение на бул. „Копенхаген" до „Младост". По новия път ще се поставят и релси,
които ще се свържат с трасето на съществуващата сега трамвайна линия 23. Вероятно пробивът ще бъде изграден след завършването на продължението на първата линия на метрото към летището. Той не е включен в проекта за интегриран градски транспорт, по който столицата очаква финансиране от Брюксел.
Стрела
В проекта обаче се предвижда рехабилитация на трамвайното трасе по бул. „България". Освен ремонт на релсовия път ще бъде направено обновяване на спирките, ремонт на навесите и монтиране на информационни табла. Очаква се след реализацията на проекта значително да се повиши и скоростта на трамваите в обновения участък.

Отново старата песен за трасето до Дървеница и рехабилитация по България, а и за трамвая до Младост.
« Last Edit: 27.05.2011, 13:01:52 by AROS »

Offline Chilio

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 550
    • View Profile
Прави впечатление, че пише, че ще се ремонтират навесите по трамвайните спирки по бул. България... Не че ще се строят нови такива... Което означава, че всичките съществуващи 0 (нула) навеса, ще бъдат на 100% отремонтирани... :annoyed:

Offline Dimitar Dragnev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 372
    • View Profile
    • Форумът за класически езици
    • Email
В друга статия пишеше, че след ремонта пътуването по трасето на бул. "България" ще се съкрати с 10-12 минути.

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
В друга статия пишеше, че след ремонта пътуването по трасето на бул. "България" ще се съкрати с 10-12 минути.
По сегашното разписание Борово-бул.Пенчо Славейков го дават за 13-14 минути. А за 2-3 минути не може да го вземе и Себастиан Фетел! По-скоро са искали да кажат, че трасето ще се преминава ЗА 10-12 минути, т.е. с 2-3 минути по-бързо от сега.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10928
    • View Profile
    • Email
То и сега сигурно може да се вземе с 2-3 минути по-бързо. Да не би пък да се има предвид, че цялото пътуване до гарата щесе съкрати с 10 минути, ама това ми се вижда доста трудно, освен ако не го върнат по бул.Витоша. Тогава ще стане истинска бърза линия до центъра и гарата.
Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3724
    • View Profile
Трасето по Ботев дава по-добри възможности за повишаване на скоростта - по-малко пресичания и светофари, по-малко магазини. Също така се избягва излишно дублиране на МД2 с трамвайно трасе. Най-добре е Мария Луиза да стане изцяло пешеходен булевард от Лъвов Мост до НДК като минава над трасето на ТМ20 и 22 на Екзарх Йосиф и над Т. Александров на естакади, трамваите да са по Ботев. Редно е София да има пълноценен централен пешеходен булевард недоразумението Пиротска е крайно недостатъчно. За сравнение Варна има пълноценна пешеходна зона в центъра. :)
« Last Edit: 03.06.2011, 15:51:58 by V.Peichev »