Author Topic: Трамвайното трасе по бул.България  (Read 52730 times)

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 764
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #540 on: 20.06.2015, 14:57:57 »
Може ли да посочите със стрелка или кръгче мястото на деформиране на релсата и "S-ката"?
Да не говорим, че "S-ката" е нещо друго ...
Искаш да кажеш, че релсовия път не се е деформирал ли?

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4562
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #541 on: 20.06.2015, 15:33:51 »
Може ли да посочите със стрелка или кръгче мястото на деформиране на релсата и "S-ката"?
Да не говорим, че "S-ката" е нещо друго ...
Искаш да кажеш, че релсовия път не се е деформирал ли?

Не, релсовият път е за ремонт. Там релсовият път е извън нормите. Там релсовият път е опасен.

Но текста под снимката и последващите коментари са ... неточни. Деформирана релса означава изкривена релса.
И понеже не видях деформирана релса, а S-ката пък изобщо - затова попитах. Може пък ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7948
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #542 on: 20.06.2015, 16:04:25 »
На пръв поглед тази снимка ще прозвучи като поредното обвинение към ремонта на това трасе, но може причината да не е в тази релса, а в някакво неравномерно натоварване, което се създава, когато част от трамвая е навлязла в старото трасе, а останалата не е и това да е довело до тази лека деформация. Истина е че би било трудно да се организира трафика през кръстовището, за да се извърши подмяната на релсовия път, но честно казано щеше да е по-добре да го бяха вече подменили, вместо да оставят сигурно около половин километър от старото отвратително трасе, под предтекст, че предстои цялостна реконструкция. Така или иначе трасето може да се извади и да се положи отново, а така, както е сега, се намалява скоростта и се оказва нигативно влияние върху самите трамваи, които не са предназначени да се движат по подобни не трасета, а абсолютни руйни, каквито въпреки полаганите усилия все още има при това в не малко екземпляри.

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #543 on: 20.06.2015, 16:32:47 »
Не е правилно да се издребнява - има ли еска , няма ли , дали е деформирал или не - просто да гледаме снимките и да коментираме нататък а не да тъпчем на едно място .
В случая става въпрос за деформация а кой как я нарича - това не е от значение . Става дума за некачествено строителство !!!!

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4562
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #544 on: 20.06.2015, 16:38:39 »
Не е правилно да се издребнява - има ли еска , няма ли , дали е деформирал или не - просто да гледаме снимките и да коментираме нататък а не да тъпчем на едно място .
В случая става въпрос за деформация а кой как я нарича - това не е от значение . Става дума за некачествено строителство !!!!

Е, добре. Не знаех, че терминологията няма значение ...  :/
Само ми е интересно когато "нещо" всеки нарича го по различен начин как се разбира кой за какво се говори ...?  :crazy:
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #545 on: 20.06.2015, 17:08:00 »
На мен ми изглежда, че има корекция в новата крива, която се е получила поради доста начупената крива на старото трасе и в резултат връзката между двете също се е начупила. Би трябвало след като направят безумния полилей да си дооправят новата крива.
Икономията е майка на мизерията!

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #546 on: 20.06.2015, 17:10:41 »
При положение , че приложена снимка - названията са без значение .
То и S-ката , която не е никаква S-ка е наречена така .

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4562
    • View Profile
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #547 on: 20.06.2015, 17:16:14 »
При положение , че приложена снимка - названията са без значение .
То и S-ката , която не е никаква S-ка е наречена така .

 :helloween: Нищо не е това, което изглежда ...  :devil:
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7948
  • Защото транспортът е моята страст
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - Simov_Vladimir
    • View Profile
    • Kipersville transport portal
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #548 on: 20.06.2015, 21:54:32 »
Става дума за некачествено строителство !!!!
А пласера? Той не би ли трябвало да се справи с подобен дефект в трасето?

6 години една нова транспортна история!
Кайпарсвил транспорт инкорпорейшън
Защото транспортът е страст!

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4325
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #549 on: 20.06.2015, 22:18:44 »
Може и да успее, макар точно след това да следва бетониран РП. Впрочем, по България на поне едно място има повлечени с пласера траверси - едната обърната под РП, другата прекършена през средата, освен, че е обърната.  :/
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #550 on: 20.06.2015, 22:20:07 »
Пласера може да изправи линията, но не и да освободи напреженията в релсите. Те са плод на некачествено изпълнение.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6031
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Трамвайното трасе по бул.България
« Reply #551 on: 21.10.2016, 11:17:18 »
Бърз трамвай под три от кръстовищата на "България" ще увеличи пропускателната способност на булеварда

Quote from: Градът.бг
Как може да се увеличи пропускателната способност на бул." България"? Предлагаме идея, която ако приложим, едновременно ще увеличим пропускателната способност на булеварда, ще направим един бърз трамвай от "Скобелев" до обръщалото на Околовръстния път, като ще имаме само едно преминаване на светофар на бул. "Пенчо Славейков".
Това каза инж. Антон Янев, управител на "Рикат"ООД. той участва във ФОРУМ ГРАДЪТ 2016: Бъдещето на българските градове. Представи решение за кръстовището на бул. "България" и бул. "Ив. Гешов", което предлага да се приложи и на следващите две големи кръстовища.

Трамваят тръгва от "Петте кьошета", върви по "Скобелев", потъва и пробива тунела преди някогашната спирка вдясно ( идеята е на инж. Петър Терзиев, дългогодишев директор на ОП"Софпроект ОГП", уточни инж. Антон Янев), излиза на ниво терен на спирката при НДК, преминава над транспортния тунел на "Пенчо Славейков" и по моста на бул. "България" и "Витоша" се отправя по бул. "България". На стотина метра от кръстовището с "Гешов" трамваят потъва в подлеза, където ще има спирка, после в продължение на около стотина метра ще се изкачи на повърхността и ще върви по терена до кръстовището с бул. "Гоце Делчев", където отново ще потъне в подлеза и отново ще излезе от него, щом премина кръстовището. Третото потъване ще е на кръстовището с бул. "Тодор Каблешков".
И на трите места ще се направят асансьори за хората в неравнопоставено положение и за майките с деца. Ще има светофари и звукова сигнализация за пешеходците заради пристигащите и тръгващите трамваи. Пътниците, които слизат на бъдещата МС 12 от трети метродиаметър, имат възмоност да влязат в подлеза, за да вземат трамвай, или да излязат на повърхността и да си продължат пътя в квартала.

За правото движение в посока от и към НДК се предвиждат два къси моста от двете страни на кръстовището на "Гешов" и "България", а на ниво терен - кръгово без светофар за останалите посоки. Същите двойки къси мостове ще се приложат и на останалите две кръстовище. Според инж. Янев трите кръгови и трите двойки мостове и трите слизания в подлезите на кръстовищата ще са по-евтини от кръговото на второ ниво с вантова конструкция, каквото се предвиждаше на "Гешов" и "България".

Кръговите ще са с по-две ленти по 3.50 м, а мостовете ще се с по една лента от 6 м.
Дължината на този трамвай ще е 5.5 км, ще бъде в центъра на София и заедно с това ще бъде бърз, смята инж. Янев.