Author Topic: Тролейбусни снимки  (Read 9411 times)

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 767
    • View Profile
Тролейбусни снимки
« on: 13.04.2009, 19:32:09 »
216 ме е "подпрял" отзад:)

Offline mgk

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 767
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #1 on: 01.08.2010, 19:02:04 »
2 снимки
« Last Edit: 26.06.2013, 01:44:34 by etnies »

Offline vesko

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 276
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #2 on: 09.08.2013, 19:35:45 »
Открих снимка на 206 която съм правил преди да го бракуват през 2011-та.
« Last Edit: 09.08.2013, 19:37:26 by vesko »

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 132
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #3 on: 15.11.2013, 18:40:34 »
Ето няколко подаръка и от мен да ме споменавате и аз да си спомням че някога съм идвал в Перник.Малко им намалих резолюцията  :arrow:

Offline dilian_dido

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 132
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #4 on: 15.11.2013, 18:43:13 »
Ето и още малко на любимите ми дакове  :devil:

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #5 on: 16.11.2013, 23:36:52 »
Супер снимки, браво!  :fan: Само че жалко че нямаме нов подвижен състав който да се снима, а е наложително :)

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 654
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #6 on: 18.11.2013, 01:11:53 »
тези тролейбуси все едно че са от индия :/ всъщност там сигурно имат по хубави. Особено меховете на даковете са отвратителни   :(
« Last Edit: 18.11.2013, 01:14:41 by georgi64 »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11067
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #7 on: 19.11.2013, 23:30:07 »
Един приятел ми прати тази снимка от Перник от днес, 3 ЗиУ-та на тролейбусната гара в центъра, 17-ка, 10-ка и 20-ка, не само че не се движат тролеите ами и се пълнят доста във върхов час.

Пълна простотия ще е ако ги спрат и не оправят заплатите, Перник е силно замърсен град и остава да му спрат и екологично чистия транспорт. Зимата в безветрени дни се усеща че въздуха има вкус.

Човекът е човек, когато е на път

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #8 on: 20.11.2013, 11:17:14 »
Иво ще ги спрат защото на никой не му пука за обществото и за някаква си там екология.

Живеем в страна където икономическите интереси имат превес над всички други. Ние виждаме тролеите по един начин а някои ги виждат като скрап за Х милиона и медни жици за ХХ милиона....

Страшно жалко е че града ни не беше включен в 7те града с нови тролеи, това беше единствения начин да се спаси тролейбусния транспорт в града, сега това няма как да стане с оглед на кой е на власт и с какъв успех усвоява евросредства...Яд ме е защото тролеите за Перник са много по-необходими и значат много повече отколкото за други градове като Варна.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1530
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #9 on: 20.11.2013, 16:33:47 »
Иво ще ги спрат защото на никой не му пука за обществото и за някаква си там екология.

Живеем в страна където икономическите интереси имат превес над всички други. Ние виждаме тролеите по един начин а някои ги виждат като скрап за Х милиона и медни жици за ХХ милиона....

Страшно жалко е че града ни не беше включен в 7те града с нови тролеи, това беше единствения начин да се спаси тролейбусния транспорт в града, сега това няма как да стане с оглед на кой е на власт и с какъв успех усвоява евросредства...Яд ме е защото тролеите за Перник са много по-необходими и значат много повече отколкото за други градове като Варна.
Тъкмо щях да кажа нещо подобно. Жалко е, че вие имате 4 линии(10,15,17,20), с опция и за 5-та ако някой европроект хипотетично беше спечелен и беше направена ВКМ за линия 16, докато Варна получава 30 броя соло(9-те съчленени си остават, т.е. общо 39 ще имаме, колкото са и сега), а сме с две линии и половина на кръст така да се каже. :crazy: :angry: Спасява ни факта, че 88 минава по ключов маршрут с нелош пътникопоток(почти само там пускат и Шкодите 15-ки). Лично аз съм коментирал какъв потенциал има нашият град за още поне 2 смислени линии. Но сега като виждам каква е действителността и ми призлява. Явно трябва да се радваме, че във Варна еко транспортът изобщо има някакво(какво да е) бъдеще, при положение че този в Перник върви към своя нелицеприятен и ненормален край. :blink: :blink: :angry: :hammer: :taz:
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15480
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #10 on: 20.11.2013, 17:13:42 »
Новите тролейбуси за Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора са част от проектите за Интегриран градски транспорт, като за програмния период 2007-2013 такива проекти има само за 7-те най-големи града в България. Това е обяснението, въпреки че не е аргумент, защо се случва така, а е пример за грешките в дейностите на оперативните програми... ;)

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #11 on: 20.11.2013, 23:32:26 »
Варна получава 30 броя соло(9-те съчленени си остават, т.е. общо 39 ще имаме, колкото са и сега), а сме с две линии и половина на кръст така да се каже. :crazy: :angry: Спасява ни факта, че 88 минава по ключов маршрут с нелош пътникопоток(почти само там пускат и Шкодите 15-ки). Лично аз съм коментирал какъв потенциал има нашият град за още поне 2 смислени линии. Но сега като виждам каква е действителността и ми призлява. Явно трябва да се радваме, че във Варна еко транспортът изобщо има някакво(какво да е) бъдеще
Малко офтопик, ама нищо.
Както се казва, не може всичко да е по европрограми и почти даром. ГТ Варна има възможност да си запази Шкоди и с тях да оперира и по други бъдещи линии, ако реши да ги възстановява, но сами са си избрали да не запазват соло стари соло тролеи, а и 39 броя си е доста и при желание могат да ги ползват по-пълноценно, а не както бях чел, че един излиза първа смяна, след това друга кола за втора смяна с втория шофьор.
При заложени разписания за /82-7, 83-4, 88-6/  ще ползвате 11 нови Шкоди от 30, и 6 съчленени стари Шкоди от 9, определено откъм машини няма да можете да се оплачете. Виж за следващият програмен период, ако може да кандидатствате за ККМ+разширение, и някой ремонт на улица от кметството и ще сте много добре.

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #12 on: 22.11.2013, 17:40:56 »
Новите тролейбуси за Варна, Бургас, Плевен и Стара Загора са част от проектите за Интегриран градски транспорт, като за програмния период 2007-2013 такива проекти има само за 7-те най-големи града в България. Това е обяснението, въпреки че не е аргумент, защо се случва така, а е пример за грешките в дейностите на оперативните програми... ;)

За всички е ясно че 7те града са избрани не в следствие на детайлен анализ и целенасочена преценка на транспортните нужди и състоянието на транспортните оператори в градовете а на базата на това че 7те най-големи града са най-големи, нищо че тролейбусните дружества на Перник и Габрово (примерно) са с много по-важна роля за града им отколкото варненските тролеи за Варна, имат по-голям пътникопоток както в цифри така и като проценти от населението, много по-тежко положение и много по-крещяща нужда за помощ.

За мене е изключително жалко че когато се подготвят проектите се гледа просто да се усвоят парите а не да стане така както е идеята на фондовете на ЕС - да се използват парите за инвестиция която да даде плодове в бъдещето.

Както се казва, не може всичко да е по европрограми и почти даром. ГТ Варна има възможност да си запази Шкоди и с тях да оперира и по други бъдещи линии, ако реши да ги възстановява, но сами са си избрали да не запазват соло стари соло тролеи, а и 39 броя си е доста и при желание могат да ги ползват по-пълноценно, а не както бях чел, че един излиза първа смяна, след това друга кола за втора смяна с втория шофьор.
При заложени разписания за /82-7, 83-4, 88-6/  ще ползвате 11 нови Шкоди от 30, и 6 съчленени стари Шкоди от 9, определено откъм машини няма да можете да се оплачете. Виж за следващият програмен период, ако може да кандидатствате за ККМ+разширение, и някой ремонт на улица от кметството и ще сте много добре.

Извинявай ако те обидя но за мене няма по-объркана транспортна мрежа от варненската. Скандално за мене е че десетки километри ТБ мрежа стоят неизползвани от години, на 3те ТБ линии в движение маршрутите им се припокриват на 70-80%. Не си обяснявам и защо не елиминират Транстриумф от варненския градски транспорт - те са някакъв частник който просто смуче пари от общинската хазна при положение че има работещо и печелещо общинско транспортно дружество Транстриумф са напълно излишни.
« Last Edit: 22.11.2013, 17:44:15 by freepigeon »

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15480
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #13 on: 22.11.2013, 17:49:19 »
За мене е изключително жалко че когато се подготвят проектите се гледа просто да се усвоят парите а не да стане така както е идеята на фондовете на ЕС - да се използват парите за инвестиция която да даде плодове в бъдещето.
Европа далеч не е панацея и съвършенна! Редица от решенията, взимани и там са ирационални и не отговарят на местните нужди, въпреки че се подчиняват на някакви общи европейски ползи. Същото е и с метрото в София примерно, с приоритет беше линията до Летището заради интермодалността, а не до Младост, където пътникопотокът е по-голям. Добре, че се намерих средства и за двете направления, но идеята на проблема е ясна! ;)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4626
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #14 on: 22.11.2013, 17:52:38 »
Догодина се казва, че в бюджета ще има 500 милиона лева за финансиране на общински проекти. Вземете и пишете на кметицата, все пак е от БСП-то - правителството да удари едно рамо... Да напишат проект за доставка на 30 нови тролейбуса. Реално проектната документация я има - могат да я вземат от София или Бургас и да обявят още сега конкурс под условие, както направи София с трамваите и автобусите. Може и проект за реконструкция на части от контактната мрежа също да се направи.
Стига обаче кметицата да хареса идеята...
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15480
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #15 on: 22.11.2013, 21:25:46 »
През новия програмен период на този принцип ли ще се действа отново? Кой за каквото се сети, пише се проекти каквото стане?! Перник не беше сред първите седем града, но за новия период, през този за първите 39 по големина от I до III-ти функционален тип (по ЗУТ) се изработват Интегрирани планове за развитие и възстановяване и би трябвало да има мерки и за транспорта навярно. Новият принцип е да има план и цялостна идея, а не проектче тук, проектче там и освояваме милиони за подобряване нужниците на територията на еди-кой-си квартал на еди-кое-си село (просто да са усвоени)... ;)
« Last Edit: 22.11.2013, 21:31:01 by difian »

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4626
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #16 on: 22.11.2013, 22:11:34 »
Хубаво е да направи проект, защото възможността я има. Правителството отпуска парите. А това, че следващия програмен период ще има също пари, може да е само плюс! ВСЯКА възможност за грантово финансиране трябва да се използва! Видно ли е, че спешно трябват инвестиции - видно е. Пари заделени ли са - поне според бюджета - да! Аз не виждам проблем да се пише проект "кой за каквото се сети", стига да се сети как да ги синхронизира подобренията в система. А за интегрираните планове за възстановяване и развитие - кое по-напред - плочки, асфалт, градинки?! Тези проекти са комплексни и сложни и ще се защитават и одобряват дълго време. Със сигурност няма да започнат да се изпълняват от 2014 г. Смятам, че е резонно за 2017 - 2018 да се извършат подобрения, финансирани по проекта. А до тогава?
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline nasko84

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1130
    • View Profile
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #17 on: 22.11.2013, 23:15:53 »
Извинявай ако те обидя но за мене няма по-объркана транспортна мрежа от варненската. Скандално за мене е че десетки километри ТБ мрежа стоят неизползвани от години, на 3те ТБ линии в движение маршрутите им се припокриват на 70-80%. Не си обяснявам и защо не елиминират Транстриумф от варненския градски транспорт - те са някакъв частник който просто смуче пари от общинската хазна при положение че има работещо и печелещо общинско транспортно дружество Транстриумф са напълно излишни.
съгласявам се с теб, вместо такова голямо застъпване съвсем нормално могат да направят 2 линии Аспарухово - Почивка и ЖП Гарата - Владиславово, имат общи спирки и като ги стегнат на 10 минути това ще им е оптималния вариант. Там във Варна и автобусните линии се застъпват, или поне аз с такова впечатление съм останал, а поради това пък са на по-голям интервал
Колкото до Транстриумф е достатъчно да изчакат 3-4 години и да решат да не провеждат нов конкурс за линии, а да ги дадат на общинското дружество, така най-лесно се отървават от ТТ и няма да ги изкупуват, както мислеха по-рано за 20 милиона, а същевременно същите пари може да ги дадат за автобуси :)
 
Quote
На обявените през 2007г. конкурси от Община Варна, дружеството участва и спечелва обслужването на 54 % от линиите от градската транспортна схема на града за период от 10 години.

Смятам, че е резонно за 2017 - 2018 да се извършат подобрения, финансирани по проекта. А до тогава?
Колкото до Перник, ако има възможност, правете наистина проекти. Даже може да се каже, че сте закъсняли и ако ги имахте вече можеше да ги подавате догодина, но пък нищо не е загубено и колкото по-рано се почне с проектирането - толкова по-добре.
А с вашия тролеен транспорт или ще закърпвате положението 3-4 години, или ще се закрие и ще си имате после модерен автобусен. Това пак е вариант, а Перник като един сателитен на София град определено ще има своето значение и ще се развива и разраства, а за това трябват и стратегии, планове, проекти и тн.
Разстоянието София /изток-запад/ е по-голямо разстоянието София-Перник :)

Offline freepigeon

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2232
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #18 on: 25.11.2013, 21:21:40 »
Догодина се казва, че в бюджета ще има 500 милиона лева за финансиране на общински проекти. Вземете и пишете на кметицата, все пак е от БСП-то - правителството да удари едно рамо... Да напишат проект за доставка на 30 нови тролейбуса. Реално проектната документация я има - могат да я вземат от София или Бургас и да обявят още сега конкурс под условие, както направи София с трамваите и автобусите. Може и проект за реконструкция на части от контактната мрежа също да се направи.
Стига обаче кметицата да хареса идеята...

Комуникацията със община Перник далеч не е толкова лесна колкото със столична. Последния път когато успях да вляза в контакт с някой от общината беше чрез посредничеството на секретариата на омбудсмана. Те просто не приемат комуникация онлайн, не отговарят и не желаят да започнат.

Нямам нито физическата възможност, нито желанието да отделям от личното си време за срещи с тях и писане на класически хартиени писма, молби и жалби. Едно е да обсъждаме всичко в онлай форум а съвсем друго да се занимавам лично. Не съм идеалист нито алтруист и нямам желание да водя лични борби безвъзмездно и само и единствено в името на общото благо.

Нещо повече - отговорничката за сектор транспорт в община Перник Росица Тренева знае за съществуването на този форум и нееднократно съм я канил ако не да се включи то поне да го чете. Струва ми се излишно и неудобно за мен да върша работата на някой който получава немалко пари за нещо което не върши.


Offline stohis

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 373
    • View Profile
    • Email
Re: Тролейбусни снимки
« Reply #19 on: 25.11.2013, 21:34:35 »
Догодина се казва, че в бюджета ще има 500 милиона лева за финансиране на общински проекти. Вземете и пишете на кметицата, все пак е от БСП-то - правителството да удари едно рамо... Да напишат проект за доставка на 30 нови тролейбуса. Реално проектната документация я има - могат да я вземат от София или Бургас и да обявят още сега конкурс под условие, както направи София с трамваите и автобусите. Може и проект за реконструкция на части от контактната мрежа също да се направи.
Стига обаче кметицата да хареса идеята...

Комуникацията със община Перник далеч не е толкова лесна колкото със столична. Последния път когато успях да вляза в контакт с някой от общината беше чрез посредничеството на секретариата на омбудсмана. Те просто не приемат комуникация онлайн, не отговарят и не желаят да започнат.

Нямам нито физическата възможност, нито желанието да отделям от личното си време за срещи с тях и писане на класически хартиени писма, молби и жалби. Едно е да обсъждаме всичко в онлай форум а съвсем друго да се занимавам лично. Не съм идеалист нито алтруист и нямам желание да водя лични борби безвъзмездно и само и единствено в името на общото благо.

Нещо повече - отговорничката за сектор транспорт в община Перник Росица Тренева знае за съществуването на този форум и нееднократно съм я канил ако не да се включи то поне да го чете. Струва ми се излишно и неудобно за мен да върша работата на някой който получава немалко пари за нещо което не върши.

Истината е, че на ръководните органи не им пука и не мислят изобщо за по-добро бъдещо на тролейбусния транспорт, а само как да ограбят каквото е останало и в без това закъсалото предприятие.

Нещо извън последните мнения и свързано със стачката на работещите в тролеите преди няколко седмици - аз се зачудих как така нямаше пари за заплати, а като махнаха Шаламанов веднага на другия ден им платиха. На мен лично ми звучи съмнително, не защото Шаламанов казваше, че няма пари, а защото самите работници говореха колко зле е положението и как едва ли не на другия ден можехме да нямам тролейбусен транспорт. Откъде дойдоха тези пари ми е интересно, понеже не им беше плащано не само за 1 месец, ако не се лъжа. Според мен имаше и целенасочени атаки срещу Шаламанов, само и само да бъде махнат. (Не че не съм съгласен с премахването му)
Фен на тролеите в Перник. Най-вече на ДАК-ЧАВДАР 317 ЕТР. :)

http://primera.e-sim.org/lan.276386/