Author Topic: Поддръжка и експлоатация на возилата  (Read 8444 times)

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4043
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Ако и това не работи - тогава може да се пробва да се даде публичност на проблема като се обърнете към някое от разследващите телевизионни предавания.

Да точно колкото се даде гласност по всички медии за катастрофата на Бакаджика, обаче бедния шофьор му изядоха животеца................при все че вината му е 40 %, може би.........

Нали всички разсъждават има човек,- има проблем, няма го човека,- няма го проблема. За това се прави изкуствено текучество, за да има повече не разбиращи шофьори, които не могат да "мътят" водата.
 Но ти още не ги разбираш тези работи.
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline vasko

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2973
    • View Profile
Да разбирам ли, че изводът е, че нищо не може да се направи, за да има промяна и просто трябва да се съобразяваме със случващото се без да задаваме въпроси?  :neznam: И така цял живот?  :crazy:
СБОГОМ, GTSofia.info

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
Явно на тия на канала не им се работи. То си и личи (или броят назначени да работят там е недостатъчен, но по-скоро първото). Извинявам се за острия тон. Ясно ми е, че проблемът не е само (или основно във водачите), но не бива да рискуваш здравето на пътниците, знаейки, че управляваш неизправна машина. Не бива и феновете на транспорта да възприемат всичко това за нормално, редно и изобщо нещо, което не може да бъде поправено.
 Водата трябва да се „мъти“, докато има утайки тук и там.
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4043
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Да разбирам ли, че изводът е, че нищо не може да се направи.

Някои чакаме да се оправи Държавата от преди ти да си роден.................
Нали не си въобразяваш че точно ти ще промениш нещо?
Едно нещо за да се оправи, трябва да се разтури тотално ! Кога и как мислиш че ще стане ?
Явно на тия на канала не им се работи.

Виждаш ли, ти си същият ! Тези на канала нямат власт ! Те са изпълнители като мен.
В закона ясно е описано при какви повреди НЕ може да излезне на работа едно МПС. Някъде да пише че при изгнило шаси не може, или при криво ремарке, или без амортисьори, или без ABS, или без ретардер, и още десетки повреди.
Много работи не знаете, и не искате и да ги разберете.
« Last Edit: 22.02.2015, 00:37:21 by я л т а »
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline btr95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
То и на листовките пише, че като ти светне лампата за маслото,с повредата можеш да продължиш движението, но едва ли повечето хора ще продължат.
« Last Edit: 22.02.2015, 13:50:19 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
Няма да се примиря с мисълта, че такива неща се случват в градкия транспорт ( поради технически причини или по вина на ватмана). Нека разгледат жалбата, ама не проформа, а да стигнат до дъното на нещата. Нека ако ватмана е невинен да не мълчи, а да обясни всички проблеми по трамвая и отношението на техническия персонал ( дори ако трябва да се изпокара с всичко живо в депото), ако трябва и да излезе на протест. В България сме на това положение благодарение на последователите на поговорката " Преклонена главица сабя не я сече".
Аз лично не бих излязал на смяна, ако знам, че превозното средство е опасно, защото така ставам съучастник в тяхното престъпление.
« Last Edit: 22.02.2015, 20:22:14 by dimi »
R.I.P  Ikarus 280

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2693
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Съгласен съм с теб, НО :

Нека ако ватмана е невинен да не мълчи, а да обясни всички проблеми по трамвая и отношението на техническия персонал

Ако има неизправности по превозното средство, водачът вечерта в гаража/депото ще ги напише на пътния лист (или където се пишат) и ще каже на техническия персонал, а те ще му отговорят да си кара докато превозното средството не блокира или не се разпадне.  :angry:

( дори ако трябва да се изпокара с всичко живо в депото), ако трябва и да излезе на протест.
И той е човек, и той семейство и деца гледа и не му се разправя да си търси нова работа.  :help:

Offline dimi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1534
  • сбогом 2622
    • View Profile
И той е човек, и той семейство и деца гледа и не му се разправя да си търси нова работа.  :help:
Е, от толкова шофьори и ватмани трябва да се появи някой, който да е "луд" , да е " неразумен" и да не му пука за това че после ще го разпънат на кръст и накрая ще го прокудят като мръсно коте. И вие сте прави, че отстрани е сташно лесно, но с това мълчание, овчедушие и конформизъм далеч няма да се стигне.
R.I.P  Ikarus 280

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4326
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Понеже пресен пример - на 3016 няколко пъти е писано да се отрегулира първа врата, че при затваряне не се затваря докрай и зее. Е знаете ли колко я отрегулираха? Още нещо за същия трамвай - от два дни светва "прегряване калорифер" и на най-ниската степен топли яко. Но няма да бъде записато в сервизния дневник, защото това, което ще бъде направено е да се шунтира един от реотаните, от което автоматично следва, че ватманите ще си умират вкочанени в кабината. Кокто е при 3017 впрочем.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6065
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
2008 преди няколко години имаше същия проблем с калорифера, и ремонта му беше същия. После студ и дебели дрехи....

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
Е очевидно след тоя „ремонт“, калориферът е бил неизправен. Какво се случва, ако отново бъде записан за ремонт?
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4326
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Забиват те в 9та глуха, теглят ти звучна майна ии оправяй се. Ето ви още един пример - 3020 умира, прибират го с бутане в депо, на канала техник успява да го включи и следва крясъци и писъци по адрес на ватмана, който е бил бутан, защо е прибиран с бутане "изправен" вагон. На сутринта 3020 умира на излизане на портала и прави една прилична задръжка на всички излизащи коли, при което същия, който е крещял, е ходил да си замазва ла*ната тихомълком. Има и някои ватмани, които, когато трамваят е на профилактика, гледат да са почивка и да ходят да дуднат и крещят по монтьорите, за да има някакъв ефект. Но са... броят се на един пръст, не на една ръка. Могат да се изредят много случаи за записани повреди и оплаквания в книгата, след които няма никакъв ефект. Най-показателен за мен е случая, в който след 3 седмици всекидневно записване в техническата книга, че 802 тресе пред изпадащ кардан, най-накрая кардана наистина изпада и виновен е ватманът, който всеки ден в продължение на 3 седмици записва оплакването. Правете си изводите.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline tm0

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2644
    • View Profile
Точно така е - ниското заплащане на ремонтния персонал, работата с подръчни средства и липсата на резервни части води до прехвърляне на топката. Това е резултатът от политическото невежество на сменящите се управляващи (с години нерешавани проблеми).
Аз лично не бих излязал на смяна, ако знам, че превозното средство е опасно, защото така ставам съучастник в тяхното престъпление.
Тогава все едно не си се явил и работи резервата. Когато не си титуляр на дадено превозно средство, рискуваш по няколко пъти дневно да прибираш разпадащи се возила и да имаш неизпълнени курсове, заради златните правила на ЦГМ. Същите тези, които налагат санкции за щяло и нещяло, а не плащат редовно. Ако си титуляр - си го пазиш, но така двете смени имат двоен нулев пробег. Обясни ти го друг член на форума. Също, заради глупави разпореждания, че даден модел трамвай или автобус се движи по определена линия, става досадно и опасно всеки ден да си на една и съща линия.
Никога не се съгласявайте на оперативни интервенции,преди да е потвърдено състоянието ви от лекар с друга специалност,както и от личния ви лекар.Четири цифрено число са хората,осакатени като животни с фалшиви диагнози!Нито една институция на желае да защити правата ви... Радио Реакция

Offline btr95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1987
    • View Profile
    • Email
Уволняват един двама монтьори и работата се оправя.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1621
    • View Profile
Или от ДАИ спират всички неизправни превозни средства,  докато не бъдат оправени.
Аз не мога да разбера какъв е проблемът, че се е изпикал на гумата?
О.о

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2267
    • View Profile
Е, от толкова шофьори и ватмани трябва да се появи някой, който да е "луд" , да е " неразумен" и да не му пука за това че после ще го разпънат на кръст и накрая ще го прокудят като мръсно коте. И вие сте прави, че отстрани е сташно лесно, но с това мълчание, овчедушие и конформизъм далеч няма да се стигне.

Замислял ли си се над възможността да станеш ватман и за тази работа да се погрижиш сам ?
Пред компютъра лесно се правят революции !
Когато мирогледа на човек се свие до една точка , той казва : Това е моята гледна точка !

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7937
    • View Profile
Само да ви подсетя , че в момента единствено 18 -те Инекона и 20 -те Песи са годни за движение , според директивите за  години на експлоатация .

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3582
    • View Profile
T6A2(SF) са на 16 години  и могат спокойно да се движат още поне толкова трябва само качествен основен ремонт евентуално с модернизация на електрооборудването. T6A2(SF) и T6B5 са на около 25-26 години и след качествен основен ремонт евентуално съчетан с модернизация биха могли да работят още около 10.  :rolleyes:

Offline я л т а

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4043
  • МНОГОЗНАЙСТВОТО НЕ УЧИ НА УМ. Хераклит
    • View Profile
    • http://www.wix.com/tcvetanov/wood-carving#!__portfolio
    • Email
Или от ДАИ спират всички неизправни превозни средства,  докато не бъдат оправени.

Ти пък ако мислиш че в ДАИ има технически грамотни лица, които да са наясно с техниката............
"Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща"!
-----------------------------------------------------
"На 18 нашите убеждения са хълмовете, на които се изкачваме и от които гледаме. На 45 те са пещерите в които се крием". /Фр. Ск. Фицджералд/

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4326
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Еми да си сертифицираме возилата по TÜV, тогава и инеконите ще бъдат спрени :crazy:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!