Author Topic: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)  (Read 69256 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #520 on: 19.03.2017, 11:41:34 »
Евтино, некачествено феродо. Трябва да се подменят накладките.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4313
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #521 on: 19.03.2017, 11:43:45 »
При икарусите скърца механизмът на съчленението. Също подът е с почти метър височина съответно има място за по-здрава подова конструкция и шасито може да е по-здраво.  :rolleyes: :rolleyes:

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7221
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #522 on: 19.03.2017, 11:48:44 »
Аз пък странно защо, скърцане от съчленението на Икарус не съм чувал, или ако е имало е било случайно. Виж на новите МАН си скърца ужасно.

Иначе по темата смея да твърдя че за три години експлоатация 27тр си изглеждат много добре.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #523 on: 19.03.2017, 12:11:23 »
Аз обаче съм чувал, но беше отдавна при дупнишките ремонти, които вече ги няма. Може би имаше някакво подпъхване на гумената настилка под кръглия капак и при силно „чупене“ в остър завой при някои тролеи имаше скърцане. Отдавна не съм срещал подобно явление.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 703
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #524 on: 19.03.2017, 13:18:29 »
Ама стига глупости, наистина. Трябва да се осъзнае, че това са машини, които не са направени за абсурдните ни пътища (и още по-трагични паважи). Траканията в салона се оправят със завиване, просто няма кой да го направи, а и тези не тракат толкова (колкото Конекто ЛФ например). Спирачките на дългите си скърцат от първия ден и явно никой не вижда проблем с това, че да го оправи. Съчлененията на МАНовете беше обяснявано някога, че тракали заради повдигнатите пътеки. И двата типа подвижен състав изглеждат повече от добре, имайки предвид условията в гаражите/депата, пътищата, а и не на последно място пътниците, поне според мен. Няма как модерната техника да се сравнява с техника, проектирана преди 40 години по скърцания и поддръжка - просто е в пъти по-капризна.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2412
  • 8 9 6 7
    • View Profile
Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #525 on: 19.03.2017, 13:53:57 »
Спирачките скърцат и на варненските Шкоди, не е проблем. До някъде се дължи на това, че спира едновременно на електрическа и въздушна спирачка. Все пак тук нямаме два педала като при 14/15Тр. За раздрънкването в салона - нормално, като се има на предвид, че се движат по някой участъци където пътната настилка е в лошо състояние.
« Last Edit: 19.03.2017, 13:58:40 by Mammoth »
8965

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline Sofia

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3805
  • R.I.P. 1511 (1985-2015)
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #526 on: 20.03.2017, 20:37:16 »
Спирачките скърцат и на варненските Шкоди, не е проблем. До някъде се дължи на това, че спира едновременно на електрическа и въздушна спирачка. Все пак тук нямаме два педала като при 14/15Тр. За раздрънкването в салона - нормално, като се има на предвид, че се движат по някой участъци където пътната настилка е в лошо състояние.
Не се дължи на това, всички тролейбуси спират с електрическа и въздушна спирачка. Би могло да е от феродото, каквото предположение беше изказано, но пък късите Шкоди не скърцат.

Offline ghost8

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #527 on: 01.09.2017, 11:29:16 »
2699, който беше с икарусов прът, е със сменени прътове.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #528 on: 01.09.2017, 16:10:40 »
2689 беше с икарусовия прът. 2699 не съм го виждал с очевидни проблеми по прътовете, но явно е имало защо да ги сменят. Слабо място на прътовете на 27 Tr е мястото, където прътът се свързва със станока. Пролетта си спомням, че в „Искър“ имаше допълнителни стеги при няколко тролея с нарушаване на цялостта на пръта точно на снадката. 1668 беше един от тях, но в момента не мога да търся снимка.

Offline Mammoth

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2412
  • 8 9 6 7
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #529 on: 01.09.2017, 19:11:48 »
2699 беше с метален прът.
8965

Почивайте в мир, 15Tr 02/6, 03/6 и 07/7. Завинаги живи... (2003/2007-2017г.)

Offline ghost8

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 175
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #530 on: 01.09.2017, 22:13:57 »
И 2689, и 2699 бяха с такива прътове. Като 2689 и тази седмица го видях с по-дебелия метален прът. А 2699 беше с тънкия вариант на икарус. Очакваме и 2689 да се появи със нови прътове.
Това което забелязах бе, че новите токоприемници са като на Соло-тата, целите жълти.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2866
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #531 on: 06.02.2018, 21:55:50 »
И при 27Tr е започнало поетапно поставяне на големи инвентарни номера, 2686 вече е с такива - резултатът е направо учудващ, вече не е нужно да си на 8 метра, за да видиш номера му  :D
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline todorow_211

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1131
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #532 on: 07.03.2018, 15:51:59 »
Не знам дали е било коментирано и друг път, но днес се возих на 2684 по линия 5, а това, което ме учуди беше, че шофьора затваряше вратите (почти) в движение. Това значи ли, че дългите Шкоди са без блокажи на вратите и в гаранция ли са още? :)

Offline georgi64

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 718
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #533 on: 07.03.2018, 16:02:18 »
 :D :D :D Самия шофьор така си кара.За по бързо. Иначе общата 3 годишна гаранция изтече края на миналата година. А за някой възли и агрегати имат и до 5 г.гаранция 
« Last Edit: 07.03.2018, 16:12:36 by georgi64 »

Offline Whatnow14

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 367
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #534 on: 07.03.2018, 18:07:26 »
Това е редовна практика и при Искърските също

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9421
  • SOFIATRANSPORT
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 3590884160131
    • MSN Messenger - vl-simov@hotmail.com
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #535 on: 07.03.2018, 19:18:04 »
Има отваряне и затваряне на врати в движение и свалени блокировки, но бих казал, че по мое наблюдение шофьорите, които карат така са единици.

Offline The Freshmaker

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2866
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #536 on: 07.03.2018, 20:47:19 »
Има отваряне и затваряне на врати в движение и свалени блокировки, но бих казал, че по мое наблюдение шофьорите, които карат така са единици.

Конкретно за Искър мога да потвърдя - това си е практика на определени водачи, под 10 процента, повечето абсолютни мърлячи като цяло, в смисъл цялата работа им е такава, според скромното ми мнение.
« Last Edit: 07.03.2018, 20:52:54 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1835
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #537 on: 07.03.2018, 20:59:29 »
:D :D :D Самия шофьор така си кара.За по бързо. Иначе общата 3 годишна гаранция изтече края на миналата година. А за някой възли и агрегати имат и до 5 г.гаранция
Заради такъв шофьор съм се влачил по асфалта със заклещен във вратата крак  преди години :angry: :angry: :angry:

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2416
    • View Profile
    • Email
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #538 on: 08.03.2018, 21:40:18 »
Аз потвърждавам думите на The Freshmaker и Agent 006, но слава богу са малцина тези индивиди. Аз искам да попитам за какво служат бутоните под таблото, които се намират в една черна кутийка ситуирана точно под бутоните за отваряне и затваряне на вратите / един черен и четири червени/?
« Last Edit: 08.03.2018, 22:02:48 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 703
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Škoda 27Tr Solaris (1650-1674/2675-2699)
« Reply #539 on: 08.03.2018, 21:47:53 »
До колкото аз знам, са някаква контрола за камерите при трета и четвърта врата.