Author Topic: Габрово  (Read 173374 times)

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #20 on: 20.06.2007, 04:35:00 »
Тролейбусите в Габрово може да бъдат спрени
от Теодора ДЕДЕВА
07 юни, 17:24

Тролейбусният транспорт в Габрово може да бъде закрит. С това искане управителят на "Общински пътнически транспорт" Александър Стоименов се обърна за втори път към общинските съветници на града. На последното заседание на местния парламент Стоименов поиска от съветниците да му бъде разрешено финансиране за доставка на нови автобуси за вътрешноградските линии. Според него трябва да се купят пет рециклирани автобуса "Мерцедес-Бенц" и "Ман". Общата им стойност ще е около 200 хил. лв. В предложението до местния парламент се иска още закупуване на 50-местен автобус за международни превози за около още 200 хил. лв. Стоименов е поискал допълнително 60 хил. лв. за финансирането на ремонта на покрива на автогарата. Местните парламентаристи са задължили управителя на фирмата да представи финансов отчет за дейността на дружеството.

Липсата на инвестиционна програма за 2005 и 2006 г. Стоименов обясни с липсата на свободни финансови средства за тази цел. Причините според него са чувствително намалелият пътникопоток, нелоялната конкуренция във вътрешноградския транспорт и завишените цени на авточасти и материали. Приблизително половината от наличния автопарк в момента е амортизиран, а превозните средства са на над 20 години. Общинските съветници задължиха управителя на дружеството да предложи вариант за външно финансиране на поисканата от него сума за бъдещи инвестиции. Доставката на новите автобуси ще доведе до подобряване на транспортното обслужване и значително намаляване на разходите по поддръжката на транспортните средства.

По отношение на спирането на тролейбусният транспорт Стоименов предлага или пълното му закриване, или отпускане на средства за модернизацията му. В крайна сметка се оказва, че общината няма пари за инвестиции в обществения транспорт, а фирмата прехвърля топката в двора на общинския съвет с искане за финансиранe.

източник

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #21 on: 20.06.2007, 10:40:08 »
  Поздряавления за прозорливостта им. Браво, един град най сетне да разбере, че няма бъдеще с руски тролеи на борда. А и се иска твърде много поддръжка за жиците.
« Last Edit: 07.07.2007, 00:44:06 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Габрово
« Reply #22 on: 20.06.2007, 11:07:11 »
Quote from: Bus_lover
 Поздряавления за прозорливостта им. Браво, един град нсай сетне да разбере, че няма бъдеще с руски тролеи на борда. А и се иска твърде много поддръжка за жиците.
Да,но почти всички градове са със ЗИУ-та като:Плевен,Пловдив(не всички) Перник(не всички) Враца,Варна(не всички) То май само в София и Пазарджик вече нямат Зиу-та   Но не съм много сигурен...
« Last Edit: 20.06.2007, 11:07:41 by Ikarus »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #23 on: 20.06.2007, 11:22:14 »
Грешкаааа.    Във Варна и Сливен нямат ЗиУта, а Шкоди. Специално в Пазарджик мисля, че имаше ЗиУ и даже ТролЗа.
« Last Edit: 07.07.2007, 00:44:42 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Габрово
« Reply #24 on: 20.06.2007, 12:48:33 »
Quote from: Bus_lover
Грешкаааа.    Във Варна и Сливен нямат ЗиУта, а Шкоди. Специално в Пазарджик мисля, че имаше зиУ и даже ТролЗа.
А грешка казах ти,че не съм сигурен...

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Габрово
« Reply #25 on: 20.06.2007, 16:10:13 »
Quote from: Bus_lover
 Поздряавления за прозорливостта им. Браво, един град нсай сетне да разбере, че няма бъдеще с руски тролеи на борда. А и се иска твърде много поддръжка за жиците.
Според мен е голяма грешка да се закриват тролеите, по-добре да купят по-нови или втора ръка.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #26 on: 20.06.2007, 17:56:21 »
Опасността да спрат тролейте е съвсем реална и Габрово  да стане вторият град след Казанлък със спряно тролейбусно движение (ако Пловдив не го изпревари). Миналата година като бях в Габрово общо взето останах с много лоши впечатления от тролейбусите и КМ там.
« Last Edit: 15.01.2008, 23:08:26 by etnies »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #27 on: 20.06.2007, 21:15:33 »
Стига ние да не успеем да ги изпреварим, но онази жена, дето държи тролеите се страхувам, че още дълго ще ни вгорчава живота.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #28 on: 21.06.2007, 03:35:55 »
Quote from: Bus_lover
Стига ние да не успеем да ги изпреварим, но онази жена, дето държи тролеите се страхувам, че още дълго ще ни вгорчава живота.


Тя онази жена ви държи част от автобусите, така че няма проблем  

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4471
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Габрово
« Reply #29 on: 21.06.2007, 12:39:04 »
дали е зиу, дали е ман, дали е... няма значение. просто габрово не трябва да остава без тролейбуси. дават се милиони от фондовете на ес, а никой от нас не знае как да ги вземе. истината е пълна власт на общините и през тях да минава усвояването на средствата. пак казвам закрито нещо трудно се възстановява. при нас пък съвсем. по-добре да е зиу, отколкото стар раздрънкан ман трета ръка, който и в третия свят небиха го купили
http://bgtransport.org/

Евгени Крусев = Любомир Христов = Велизар Стоилов = предател на обществения транспорт в София.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #30 on: 21.06.2007, 12:50:24 »
Абсолютно си прав.Бъдещето е в ЕКО транспорта и толкова пари чакат да се вземат.Смао трябва кадърен проект.НО е по-лесно да разпродадем и после да гледам като опарени.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #31 on: 21.06.2007, 19:02:54 »
Да, ама те и автобусите взеха да стават вече екологични - всички тези двигатели ЕВРО 1, 2, 3, 4, 5, а и такива на природни газове също са по-добре. Пък така я спрял токът, я си закъснял за работа/училище/важна среща с момичето на мечтите ти.
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Габрово
« Reply #32 on: 22.06.2007, 01:35:32 »
Quote from: Bus_lover
Да, ама те и автобусите взеха да стават вече екологични - всички тези двигатели ЕВРО 1, 2, 3, 4, 5, а и такива на природни газове също са по-добре. Пък така я спрял токът, я си закъснял за работа/училище/важна среща с момичето на мечтите ти.
То затова по-модерните тролеи имат резервен дизелов двигател
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #33 on: 22.06.2007, 10:16:21 »
Абе, те и електронни табла имат, ама в повечето родни градове все още се ползват картонените табелки от времето на Ренесанса, тъй че никой не е сигурен, че няма, когато купим някой такъв тролей, да му махнат резервния двигател, побългарявайки го. Да не забравяме копченцата, с които на Запад отварят пътниците вратите.
« Last Edit: 22.06.2007, 10:17:44 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Online difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Габрово
« Reply #34 on: 22.06.2007, 15:23:52 »
Quote from: Bus_lover
Абе, те и електронни табла имат, ама в повечето родни градове все още се ползват картонените табелки от времето на Ренесанса, тъй че никой не е сигурен, че няма, когато купим някой такъв тролей, да му махнат резервния двигател, побългарявайки го. Да не забравяме копченцата, с които на Запад отварят пътниците вратите.
E тук вече попрекали с изказванията.Как и резервният мотор да му свалят  Те тогава и ел.мотора да му свалят, всичко...От какъв зор пък ще го свалят Да пипат копчета и блокировки добре, н другото първо, че ще ги мързи, второ никой няма да има полза от това.По твоята логика и на автобусите могат да им махна катализатори и други системи, правещи двигателя по-икономичен и екологичен както са тръгнали...Защо да не го направят
« Last Edit: 22.06.2007, 15:37:48 by difian »

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5417
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #35 on: 22.06.2007, 22:04:42 »
Ами, доколкото разбирам, дизеловият агрегат върви като екстра, която може евентуално да бъде отказана при покупката, тъй че всичко можем да очакваме.
« Last Edit: 22.06.2007, 22:04:52 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Online difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15546
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Габрово
« Reply #36 on: 22.06.2007, 23:16:52 »
Quote from: Bus_lover
Ами, доколкото разбирам, дизеловият агрегат върви като екстра, която може евентуално да бъде отказана при покупката, тъй че всичко можем да очакваме.
Не виждам как един цял двигател може да се приема като екстра.Все пак, не заема малко място и не може да се избира с цвета на тапицерията по седалките.И тук сега се сещам да привършим един разговор с etnies- наистина май се прави разлика между хибридно превозно средство и с резервен двигател.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7104
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Габрово
« Reply #37 on: 23.06.2007, 04:57:27 »
Quote from: difian
E тук вече попрекали с изказванията.Как и резервният мотор да му свалят  Те тогава и ел.мотора да му свалят, всичко...От какъв зор пък ще го свалят Да пипат копчета и блокировки добре, н другото първо, че ще ги мързи, второ никой няма да има полза от това.По твоята логика и на автобусите могат да им махна катализатори и други системи, правещи двигателя по-икономичен и екологичен както са тръгнали...Защо да не го направят

Специално катализаторите не правят автобуса по икономичен, така че като нищо могат да ги махат. Ако не сега, то като мине километража ще го разкарат, за да не го сменят.  За бимодите, дуобусите, хибридите и прочие може да продължим в оная тема дето ми направи  

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 878
    • View Profile
    • http://
Габрово
« Reply #38 on: 04.07.2007, 12:42:38 »
Eто моите снимки от Габрово
 
 [attachment=1502:M04.jpg][attachment=1503:M05.jpg]
 [attachment=1504:M06.jpg][attachment=1505:M07.jpg]
« Last Edit: 04.07.2007, 12:46:37 by Ikarus »

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11655
    • View Profile
Габрово
« Reply #39 on: 04.07.2007, 14:53:41 »
За пръв път виждам съчленен Икарус с три врати.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община