Author Topic: Велико Търново - обща тема  (Read 354757 times)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 12469
    • View Profile
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #20 on: 02.11.2007, 21:16:16 »
Quote from: H0lyGanGs7eR
Тролейбусен Транспорт :
1. Сточна гара-Южна промишлена зона-ж.к. Чолаковци-АГ Запад -Качица-бул.Н.Габровски-Съдебна палата-1во РПУ - Летен театър
2. Сточна гара-Южна промишлена зона-ж.к. Чолаковци-АГ Запад - Качица- Central Mall-Западен пътен възел-бул.България-Съдебна палата-1во РПУ- Летен театър
Тролеите май са като бели ластовици - съвсем редки са. Пък и маршрутът им се припокрива доста със А70/110.
Струва ми се, че най-натоварени са двете горнооряховски линии - 10 и 14.
По принцип МГТ има фенове в Търново, тъй като градът е разположен надлъжно и на баири, улиците не са особено подходящи за велосипеди (п-скоро - за маунтин байкове).

Offline H0lyGanGs7eR

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 117
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #21 on: 02.11.2007, 23:21:20 »
Ами виж сега не може да се каже , че са на рядко , а през деня в тях няма много хора и без това , иначе сутрин и вечер всичко се фрашва и наистина трябва да са малко по-начесто .всъщност то и автобусите въввят на еднакви интервали през целия ден , което не е много добре
Влязал коня в кръчмата, казал " Ко кат съм кон? " и си излязал.

Offline stan4o

  • Писател
  • **
  • Posts: 27
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #22 on: 13.11.2007, 21:46:55 »
някой ако знае някакви разписания или поне интервали на движение да пише.

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #23 on: 19.11.2007, 13:11:56 »
За съжаление пресечения терен на Търново не е много благодатен за снимки от движение, та снимков матрЯл няма. Иначе видях МАН СЛ200 и НЛ202, Мерцедес О405, Исузу. Там на тях транспортната им система май е свързана с горнооряховската. Линия 14 е ВТ-ГО и по нея вървят както от малките Исузу, така и междуградски автобуси. От градските хванах тези Кароси:



« Last Edit: 19.11.2007, 13:14:47 by etnies »

Offline IKAR

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1426
    • View Profile
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #24 on: 12.12.2007, 21:27:46 »
В Търново добре махнаха Икарусите. Но не мога да си обясня как някой е спечелил конкурс за една от линиите с Кароси доста стар модел, произведени някъде втората половина на 60-те години - SM 11 (видях фирмена табелка с година на производство 1969-та). Сега не мога да намеря снимки, но са едни заоблени, с прозорци в ъглите на тавана като на ПАЗ-че. Двигателят е разположен под пода между предния и задния мост. Возят сравнително меко, но звукоизолацията хич я няма и вътре шумът е неописуем.. Преди две седмици (тя нали 10-тката е по-особена, половината автобуси са на Горнооряховска фирма, другата половина - на Търновска) като отивах към Търново се падна Исузу, като тези във Враца - опитали са се нещо да измислят, но окачването им е под всякаква критика - перфектна пломботрошачка. Но на връщане това ми се стори приятно прекарване в сравнение с Кароса-та от споменатия модел - повярвайте ми, едвам не ритнах камбаната...Та в Търново май по линия 9 автобусите са само такива. Между другото системата за отваряне и затваряне на вратите при тях е доста интересна.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #25 on: 11.01.2008, 00:47:46 »
Здравейте на всички!

Аз самият съм от Велико Търново и съм голям фен на градския транспорт  Значи сега набързо давам основна информация - десет са чисто градските автобусни линии, и две са тролейбусните в старата столица. Иначе возила за масов градски транспорт вървят по още поне 10-на линии до съседни градове като Лясковец и Горна Оряховица, пет от които са с номерация, и линии до съседни села.
Като цяло най-големият превозвач в града е фирмата "Пътнически Превози" АД. Иначе транспортът се обслужва от частни фирми, а гореспоменатата е наследник на ДАП. Ще ви разкажа как се печелят конкурси..как се "спазват" разписания, изобщо има моменти, достойни за мафиотски филм, но нека е утре, че сега много ми се спи :P
Иначе "Пътнически превози" разполагат със следните возила за градски транспорт - MAN SL 202, MAN NL 202, Mercedes-Bezn 0405 N, Kassbohrer Setra SR 215, Iveco CityBus, Man midi 10.190 (градски). Няма вече Икаруси, Чавдари и Шкоди, единственият Икарус го има по-горе на снимка, но той е собственост на друг превозвач.
Качвам набързо няколко снимки, повече ще сложа в близките дни! Снимките са на колите на Пътнически презови. Иначе останалите фирми са няколко - "Ет Атанасов 90" с автобуси - Икарус 260, МАН НЛ 202, Мерцедес-бенз 0305 - единствения в града, както и МАН СЛ 240, "Авиа" - Кароси "ЕТ - НАдежда" - Кароси и един нископодов Неоплан.
До скоро!

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #26 on: 11.01.2008, 10:36:33 »
добре дошъл!
мен ме заинтригува ирисбус ситибуса. ще сложиш ли някоя снимка на този автобус?

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #27 on: 11.01.2008, 11:06:15 »
Да, ще снимам един от тях, днес е по линия към моя квартал  До довечера ще сложа още снимки. Иначе Iveco-тата с две думи са аналог на малките Isuzu, но като концепция поне са малко по-добре и не лашкат толкова. А бе тя снимката ще покаже.  Айде засега чао, че работа ме чака :P

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #28 on: 12.01.2008, 16:57:54 »
Та значи, транспортната схема на Велико Търново е следната:
Автобуси:
№4 - кв. Картала - Съдебна палата - Общината - ЖП гара - ВТУ
Разписание - от Картала - 5:40 - 20:40 - на 60 мин.
от ВТУ - 6:15 - 21:15 - на 60 мин.

№5 - Кв. Кольо Фичето - Съдебна Палата - ЖП Гара - ВТУ - кв. Асенов - Царевец - Общината - кв. "Кольо Фичето (линията е обиколна), движи се на интервал 20 мин, от 6:00 до 20:40

№9 - кв. Картала - Съдебна Палата - "Дълга лъка" - кв. Чолаковци
от Картала - 6:15 - 20:15 - на 60 мин
от Чолаковци - 6:45 - 20:45 - на 60 мин

№13 - кв. Бузлуджа - Съда - Общината - ЖП гара - ВТУ
Това е една от основните автобусни линии в града
Разписание : от Бузлуджа - 6:10 - 20:30 - на 20 мин.
от ВТУ - 6:45 - 21:05 - на 20 мин.

№20 - кв. Бузлуджа - Съда - Общината - Царевец.
Също основна и конкурентна на №13 линия.
Разписание - от Бузлуджа - 6:40 - 20:00 - на 20 мин.
От Царевец - 7:20 - 20:40 - на 20 мин.

№30 - кв. Бузлуджа - Зона В - Съдебна палата - Общината - ЖП гара - ВТУ
Разписание.
От Бузлуджа - 6:35, 7:35, 8:35, 11:35, 12:35, 13:35, 16:35, 17:35
От ВТУ - 7:10, 8:10, 9:10, 12:10, 13:10, 14:10, 17:10, 18:10

№40 - кв. Картала - кв. Акация - Съдебна палата - Общината - Царевец
Разписание:
От Картала - 6:30 - 19:30 - на 60 мин.
От Царевец - 7:10 - 20:10 - на 60 мин.

№50 - Кв. Зона В - Съдебна Палата - Общината - Царевец - кв. Асенов.
От Зона В - 6:20, 7:00, 7:20, от 8:00 до 19:30 - на 30 мин.
от кв. Асенов - 6:50, 7:30, 7:50, 8:30, от 9:00 до 20:00 - на 30 мин.

№70 -  кв. Чолаковци - Съдебна палата - Обшината - ЖП гара - ВТУ
Разписание:
От Чолаковци - 6:20, 7:20, 8:20, 12:20, 13:20, 16:20, 17:20, 18:20
От ВТУ - 6:55, 7:50, 8:50, 12:50, 13:55, 16:50, 17:50, 18:55

№110 - кв. Чолаковци - Централ Мол - кв. Кольо Фичето - Съдебна палата - Общината - Царевец - кв. Асенов
Разписание - от Чолаковци - 5:40 - 19:40 - на 60 мин.
от кв. Асенов - 6:11 - 20:11 - на 60 мин.

Тролейбуси:

№1 - Товарна гара - Дълга лъка - Чолаковци - Съдебна палата - Летен театър
Разписание:
Товарна гара 6:00 - 20:00 - на 30 мин.
Летен театър - 6:30 - 20:30 - на 30 мин.

№2 - Товарна гара - Дълга лъка - Чолаковци - Централ Мол - Кольо Фичето - Съдебна палата - Летен театър
Разписание:
Товарна гара - 5:54 - 20:06 - на 12 мин.
Летен театър - 6:28 - 20:40 - на 12 мин.

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #29 on: 12.01.2008, 17:10:30 »
Градски се водят и следните линии:

№3 - Автогара Запад В. Търново - Съдебна палата - Дебелец.
Интервал на движение - 30 мин., от 6:00 до 21:00

№6 - Съдебна палата - Автогара Запад - с. Шемшево - с. Леденик. - с. Шемшево - Автогара Запад - Съдебна палата - с. Беляковец - Съдебна палата. и
№8 - Съдебна палата - Беляковец - Съдебна палата - Автогара Запад - с. Шемшево - с. Леденик  и обратно до Съдебната палата.
Линиите са разменени, единият автобус тръгва сутрин към Беляковец, другият към Леденик, автобусите са с две табели - 6/8, тя така се води и по нарядите. Общ интервал на движение - 1 час, от 6:00 до 20:00

Тези три линии се обслужват от "Пътнически Превози" АД

№10 - Велико Търново - с. Самоводене - с.Първомайци - Горна оряховица. - от 6:00 - до 20:00 на 20 мин, последен 21:10

№14 - Велико Търново - Лясковец - Горна оряховица - от 6:00 до 20:00 на 20 мин.

По линиите вървят автобуси на великотърновската фирма "ЕТ Волан - 93" и горнооряховската "Турбо частни превози"

Има и маршрутки - 2 линии - В.Т - Лясковец - Горна Оряховица - на 30 мин. от 6:00 до 21:00, като има и късен курс около 00:00, съобразен е с влаковете в Г. Оряховица

В.Т - Арбанаси - движи се през 60 мин.

Като цяло, градските линии №1, 2, 4, 13, 30, 70, 110 се обслужват от автобуси (MAN - SL 202, NL 202 и 10.190 -midi, MB 0405 N, Setra SR 215, Iveco Euro City) и тролеи (ЗИУ - 9) на "Пътнически превози" АД. Линии Н20 и Н50 - от ЕТ "Атанасов - 90"(MAN NL 202, MB 0305, MAN SL 240), линия №5 - от ЕТ "Авиа" с едни отвратителни Кароси. линии №40 и 9 - от ЕТ Надежда, с Кароси и Неоплан.
« Last Edit: 12.01.2008, 17:17:22 by Hakkinen »

Offline x3m

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1655
    • ICQ Messenger - 319415660
    • View Profile
    • Спирка.org
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #30 on: 12.01.2008, 18:15:15 »
*** ** *******. Всичко се движи на опне 20 минути, повечето на час!
А аз си мислех, че 53 е крайно рядко щастие.

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #31 on: 12.01.2008, 19:19:09 »
Значи, всичко беше добре до 2002г, когато корумпираният ни кмет Румен Рашев поръча изработка на нова транспортна схема, за да обслужи интересите на "ЕТ Атанасов 90". Собственикът на тази фирма е един абсолютен простак - известен в града като Пламен Месаря (сами може да си направите изводите). Едната му линия - 20-ката хваща най-големия квартал - Бузлуджа, а другата линия - 50 - Зоната и старата част. И какво стана..както видях по-горе един от членовете на форума бе написал, линиите 70 и 110 са аналогия на 213/214.. е не - те бяха такава. Вече не са - маршрутът на номер 70 бе изместен - към ВТУ, защото пречеше на номер 20. По линия номер 110 въряха четири автобуса на час..сега върви само един.. и то защото отново пречи на 20 и на 50, но тъй като 11-ката (както я знаят хората в града) открай време е емблематична за В. Търново..нямаше как да я променят. Към Царевец отиваше и номер 30, но и нея я промениха, и за да не пречи на номер 50 (вижте маршрутите), я пуснаха да върви по 7 пъти на ден.
Какво друго - по автобусна линия №13, която също хваща "Бузлуджа", колите също бяха съкратени - движеха се 6 коли (интервал 10 мин в пиковите часове, растящ до 15 в т.нар 'мъртви' зони. В момента колите са само 3 - на интервал 20 мин, колкото са и 20-ките..
Но това не е основното..
ТРанспортната схема на града изобщо не обслужва интересите на гражданите! Линия Н110 е единствената връзка между кварталите Чолаковци и Кольо Фичето със старата част и квартал Асенов... и вместо да има през 15 мин автобуси, или да има други линии - както преди имаше Н70 и Н66. която пък бе закрита, в момента има само един автобус на час..
Освен това разстояниет между крайните точки е близо 13 км, минава през всички задрсътвания които се получават в мометна в града, защото трафикът е доста..и се дава 30 мин от начална до крайна точка.. сещате се, нали? Единственият автобус по линията не може да смогне и в пиковите часове закъснява с по 20 мин.. което прави 80 мин интервал на движение..
Най-големият конфликт обаче е между линии с номера 13 и 20.. Номер 13 се обслужва от "Пътнически превози", номер 20 - от Пламен Месаря.. Та нека ви разкажа..
Автобусите по номер 20 тръгват на точен час, на 20-та и на 40-та минута от Бузлуджа, а по номер 13 - на 10-та,30-та и 50-та. Хората наистина са много - до центъра двете линии имат еднакъв маршрут. При което Номер 20 започва да закъснява с по 5-7 до 10 мин, за да обира пътниците.. По подобен начин стоят нещата от Центъра към Бузлуджа - и там номер 20 закъснява с минимум 6 минути.. при което става голямо объркване в графиците. От Общината мерки не вземат..началникът на траснпортния отдел в неформален разговор признава "Ако санкционирам Месаря, кметът ще ме уволни". Наглостта на Пламен Атанасов обаче не спира до тук.. Той и съдружникът му, единият с един джип, другият - с едно Пежо, редовно следят колите по конкурентната линия 13 и се карат с шофьорите...защото сещате се, те също започват да закъсняват, тъй като заплатите им зависят от прихода.. дори са идвали до ВТУ, където обръща номер 13, тръгват след автобуса и тъй като От ВТУ до центъра пътят е 15 мин, а от Царевец 7..те си правят сметка, звънят на шофьорите им и хоп - 20ката се изпрасква 2 мин пред 13-ката..и после 18 мин към Бузлуджа няма никакви автобуси..сещате се..единият върви препълнен, другият полупразен.
РАзбираемо, по спирките няма никакви разписания! Защото ще се разбере, че никой не ги спазва.. Дори Общиския съвет в мандат 2003-2007, когато кметът имаше мнозинство сред съветниците ежемесечено изменяше разписанията така, че да са изгодни на Пламен Атанасов..
Знам всичко това, тъй като от една страна живея до ВТУ и откактко се помня, пътувам с коли на Пътнически превози по номер 13, освен това уча Право, и същевременно работя като репортер в областен всекидневник.. писал съм материали по тази тема..обаче тия хора, които са замесени, нямат страх от нас.. но да се надяваме, че скоро ще обърнат внимание на този проблем и от по-високо място.. тъй като е недопустимо това.. вие сами разбирате, че транспортът тук е основан не на интересите на  гражданите, а на икономическите интереси на единия превозвач. А тъй като той и кметът на града са като дупе и гащи, останалите превозвачи - дори големите, са безсилни.
« Last Edit: 15.01.2008, 00:32:41 by Hakkinen »

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #32 on: 12.01.2008, 19:33:46 »
Ето още снимки


[attachment=4119:IMG_3227.JPG] Iveco eurocity - №6/8
[attachment=4120:IMG_3230.JPG]
[attachment=4118:IMG_3225.JPG] МB 0305 - №50
[attachment=4117:IMG_3224.JPG] Тролей ЗИУ - 9 по линия Н2
[attachment=4121:IMG_3231.JPG] MAN SL 202 - №13
[attachment=4122:IMG_3232.JPG] MAN NL 202 - №20
[attachment=4123:IMG_3235.JPG] MAN NL 202 - №13
[attachment=4124:IMG_3241.JPG] MAN NL 202 - №20
[attachment=4125:IMG_3228.JPG] Кароса по линия №5

По принцип най-добре обслужен е районът на ВТУ, където има 5 линии, и през 8-10 мин има автобус..това обаче от центъра..от други места е от 15, 20 мин - до час като кв. Картала. По подобен начин стоят нещата с останалите направления.
Интересът и тази транспортна война, в която са включени и институциите, е разбираем..приходите например от линия №13 на ден са между 2000 и 2400 лв средно.. една от колите на половин смяна оня ден бе направила оборот от 470 лв.. Да не говорим, че и по-слабо натоварени линии като Н70, която прави 8 курса дневно, един от мойте познати също ми показа оборота за целия ден - беше над 400 лв.. Още повече, че например по линии като №4, 6, 8, 30, 70 вървят основно от тези малките МАН-ове, или Ивеко, които горят малко и дават по-голям процент печалба..в пиковите часове тези автобуси също са фраш..
« Last Edit: 12.01.2008, 19:39:06 by Hakkinen »

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #33 on: 16.01.2008, 15:51:10 »
Има ли закрити тролейбусни линий и ако да, в какво състояние е мрежата по тях?
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline Hakkinen

  • Moderator
  • Маниак
  • ********
  • Posts: 744
  • The Flying Finn Is There To Win!
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #34 on: 17.01.2008, 12:04:32 »
Да, в миналото имаше още две линии - №21 и №22. Разликата между №1 и №21 бе, че втората не тръгваше от Товарна гара, а от завод "Елмот". По същият начин стоеше и въпросът с линия №22 - по маршрута на №2, но пак тръгваше от въпросния завод. Тези линии се движеха горе-долу когато свършваха или започваха смените на работещите в предприятието. Иначе Велико Търново е единственият град, в който тролеите са собственост на частна фирма - т.е. бяха приватизирани. Единствено контактната мрежа е общинска. Изоставена контактна мрежа няма. Възможности за разширяване има, както и за развитие на тролейбусният транспорт. Обаче тъй като той не е общински..няма много перспективи затова..поне засега.
Иначе друго любопитно от Велико Търново е, че започва изграждането на пътнически лифт, от северния вход на града до старата част - крайната точка е на около 200м от Царевец. До 2009-а трябва да е готов, ще работи денонощно. До началната точка, която е под единия от тунелите на северния вход ще има паркинг с около 150 места. Основната цел на лифта е облекчаване на трафика в града, като идеята е гостите да оставят автомобилите и туристическите автобуси на паркинга и с лифта да се качват до историческите забележителности. Стойността му е 1 млн. лева

Offline etnies

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7099
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #35 on: 17.01.2008, 12:19:15 »
То добре лифт, ама да не вземат да загрозят гледката...  

Offline LG_

  • Строител
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 3509
  • for a better infrastructure
    • ICQ Messenger - 354966774
    • View Profile
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #36 on: 17.01.2008, 13:38:35 »
Идеята не е лоша и не мисля че ще е грозно. Става въпрос за съвсем малка отсечка. Другият проект - за лифт до Арбанаси са го спряли по тази причина.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.(Марк Твен)

Quote from: geogregor
Underground trains already resemble more of the cattle transports than transportation system for humans.
Actually cattle could never be transported in such awful conditions due to animal welfare regulations. But no one gives a damn about how Londoners travel!

Offline Beer

  • Ограничени права
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1356
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #37 on: 17.01.2008, 15:58:26 »
Quote from: Hakkinen
Да, в миналото имаше още две линии - №21 и №22. Разликата между №1 и №21 бе, че втората не тръгваше от Товарна гара, а от завод "Елмот". По същият начин стоеше и въпросът с линия №22 - по маршрута на №2, но пак тръгваше от въпросния завод. Тези линии се движеха горе-долу когато свършваха или започваха смените на работещите в предприятието. Иначе Велико Търново е единственият град, в който тролеите са собственост на частна фирма - т.е. бяха приватизирани. Единствено контактната мрежа е общинска. Изоставена контактна мрежа няма. Възможности за разширяване има, както и за развитие на тролейбусният транспорт. Обаче тъй като той не е общински..няма много перспективи затова..поне засега.
Иначе друго любопитно от Велико Търново е, че започва изграждането на пътнически лифт, от северния вход на града до старата част - крайната точка е на около 200м от Царевец. До 2009-а трябва да е готов, ще работи денонощно. До началната точка, която е под единия от тунелите на северния вход ще има паркинг с около 150 места. Основната цел на лифта е облекчаване на трафика в града, като идеята е гостите да оставят автомобилите и туристическите автобуси на паркинга и с лифта да се качват до историческите забележителности. Стойността му е 1 млн. лева

Благодаря ти за информацията.В Пловдив също вече са частни.Договорът за приватизация
не изисква ли закупуване на нови машини?Иначе не виждам голям смисъл в продажбата.
Keith Keller (67018) - - (92042) Honegger

Offline difian

  • Урбанистът
  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 15433
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #38 on: 17.01.2008, 16:45:30 »
Quote from: Beer
Благодаря ти за информацията.В Пловдив също вече са частни.Договорът за приватизация
не изисква ли закупуване на нови машини?Иначе не виждам голям смисъл в продажбата.
Зависи какви интереси стоят зад приватизацията  По такъв начин е закрита мрежата в Казанлък, където всъщност е била първата частна тролейбусна мрежа.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11501
    • View Profile
Re: Велико Търново - обща тема
« Reply #39 on: 17.01.2008, 19:30:00 »
Quote from: difian
Зависи какви интереси стоят зад приватизацията  По такъв начин е закрита мрежата в Казанлък, където всъщност е била първата частна тролейбусна мрежа.
Е там проблемът е в купувача (Николай Банев), който всичко унищожава.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община